JACKO29 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Mam pytanie do posiadaczy J11 (nówek) odnośnie świateł przeciwmgielnych tyłu,świeci wam tylko lewy tył czy obydwie lampy?lewa i prawa?Dzisiaj właśnie zauważyłem że u mnie blindzi tylko lewy tył,natomiast w prawej lampie tak jakby żarówki nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Przypuszczam ze pewnie nie ma a swiatło tylko jest aby nie zmianiać profilu świateł.a z lewej bo mamy prawostronny ruch i to dlatego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi_St Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 (edytowane) Mam pytanie do posiadaczy J11 (nówek) odnośnie świateł przeciwmgielnych tyłu,świeci wam tylko lewy tył czy obydwie lampy?lewa i prawa?Dzisiaj właśnie zauważyłem że u mnie blindzi tylko lewy tył,natomiast w prawej lampie tak jakby żarówki nie było. Świeci tylko lewe tylne przeciwmgielne. Nissan od lat tak robi. Witam wszystkich Od dawna śledzę to Forum, tak jak od bardzo dawna jeżdżę Nissanami. Do tej pory nie pisałem bo w zasadzie wszystko co potrzebowałem wiedzieć znajdowałem używając „Szukaj”. Jako, że od miesiąca jestem właścicielem nowego Qashqai 1,2 Tekna biały postanowiłem zrewanżować się wszystkim za informacje jakie czerpałem pisząc moją subiektywną ocenę nowego auta. Dodam, iż wcześniej miałem Sunny, Primerę, Almerę, obecnie mam także Passata B7 (aktualny model). Ale do rzeczy: Czemu kupiłem to auto: bo jest naprawdę bardzo ładne z zewnątrz i przede wszystkim w wewnątrz. Wg mnie a przede wszystkim żony która go użytkuje to jeden z najładniejszych crossoverów na rynku. Każdy kto wsiada auta mówi – ale fura, co raczej nie zdarzało się użytkownikom poprzedniej generacji (sam rozważałem zakup J10). Wnętrze jest takie jak powinno być, ładne i funkcjonalne a do tego bez zbędnych udziwnień a przy tym ma kilka „bajerów”. Auto ma być jako drugie w rodzinie, używane głównie w mieście i do tego nadaje się idealnie. Zastanawiałem się czy ostatecznie nie wybrać modelu poprzedniej generacji 2.0 benzyna 4x4 ale nie żałuję wyboru (być może zimą zmienię zdanie ) W tej wielkości i klasie cenowej można porownać je z Sportage, ix35,SX4 Cross, Yeti i ASX i moim zdaniem QQ II wygląda najlepiej pod każdym względem. Wyposażenie też jest najlepsze. A teraz jak się sprawuje: - Silnik - nie jest głośny ale spodziewałem się, że będzie cichszy, do tego przy ok. 2500obr/min trochę buczy, aczkolwiek nie jest to denerwujące. Wydaje mi się podczas jazd testowych 1.6 benzyna w poprzedniej wersji była cichsza. Przyśpiesza za to całkiem żwawo, już od niskich prędkości obrotowych i do miasta i krótkie trasy jest super. Przyspieszenie na krótkich odcinkach porównałbym nawet do silnika 2.0 benzyna (ma prawie ten sam moment obrotowy ale już od niższych prędkości). Naprawdę duży pozytyw. - Spalanie – tu już takiej rewelacji jak obiecuje producent nie ma. Przy 120km/h pali ponad 8l, przy 90km/h rzadko udaje się zejść poniżej 5.8l (wg komputera). - Spasowanie blach – szału nie ma. Prawie każdy element różni się szparami o 1-3mm pomiędzy jedną a drugą stroną. Ale nie rzuca się to w oczy więc mi to nie przeszkadza i nic z tym nie robię. Liczyłem się z tym kupując auto z początku produkcji, do tego mając świadomość że to jeszcze niedopracowany model uruchamiany w pośpiechu. Nie jestem pedantem pod tym względem i nie chodzę z suwmiarką. Do spasowania plastików w środku nie mam żadnych zastrzeżeń. Nic nie skrzypi i nie hałasuje. - Drzwi -domykają się trochę ciężko, za to klapa bagażnika cicho i lekko. szkoda, że nie ma opcji automatycznego otwierania i zamykania klapy bagażnika. - Bagażnik – niezbyt duży - chyba nawet mniejszy od porzednika ale bardzo ustawny. Te 439l to niezła ściema. Raz kiedyś podali tą liczbę przy prezentacji modelu i fama poszła w świat. Efektywna pojemność jest ok. 100l mniejsza. Ale za to podwójna podłoga i możliwość ustawienia pionowej przegrody – rewelacja - bardzo praktyczne (QQ+2 chyba też to miał). Fajnie, że pod podłogą można schować tylną półkę i wówczas zapakować bagażnik po dach, choć z uwagi na duży kąt nachylenia szyby niewiele to powiększa dostępną przestrzeń. Są haczyki na zakupy – ale małe i słabo spełniają swoje zadanie. - Lusterka – świetne, duże. Doskonała widoczność. Niestety trochę hałasują przy większych prędkościach. Szkoda, że pożałowali opcji ich automatycznego składania po zamknięciu auta – ale dealer też musi na czymś zarobić. Bez sensu, że aby włączyć ogrzewanie lusterek trzeba jednocześnie włączyć ogrzewanie tylnej szyby. - Lusterko wewnetrzne – ładni się ściemnia, choć być może efekt wzmacnia fakt, iż auto ma przyciemnione tylne szyby, szkoda, że jednocześnie nie ściemnia się lusterko boczne - Szyby - nie wiadomo dlaczego tylko szyba kierowcy ma funkcję auto.Nissan od lat przy tym się upiera. Szkoda, że nie ma opcji domykania szyb pilotem. Ale znowu pole do popisu dla dealera - Schowki – Bardzo pojemny i praktyczny środkowy podłokietnik z gniazdem 12V, USB, pojemnik na monety, długopis, ma dodatkowy mały schowek oddzielnie otwierany np. na telefon lub inne drobiazgi. Niestety nie można go regulowac na wysokość ani długość. I żaden nie jest chłodzony L - Gniazda 12V – są dwa, jedno na centralnej konsoli (cały czas pod napięciem), drugie w środkowym podłokietniku – wyłacza zasilanie gdy zamkniemy kluczykiem auto. Planuję do niego podpiąć kable i przeprowadzić kable do bagażnika bo oczywiście nie ma tam gniazda 12V - Główne reflektory full LED – rewelacja. Bardzo dobrze oświetlają drogę, chyba nawet aż za bardzo bo zdarza się że mrugają mi aby zmianić na mijania. Bardzo duże zaskoczenie na plus. Naprawdę warto. - Światła drogowe – także LED i także rewelacja. Bardzo dobrze działa automatycznie zmienianie na światła mijania. Gdy tylko w oddali zauważy zbliżające się auto- zmieniana na mijania, gdy miniemy auto wracają drogowe (czasem nie działa na łuku drogi), nie reaguje na światła od lamp ulicznych - Rozpoznawanie znaków drogowych – działa bez błędnie, nawet w nocy, fajna sprawa. - Nawigacja – jak na fabryczną jest OK. Szybko oblicza trasę. Ktoś pytał – jest już A1 od Gliwic do Pyrzowic oraz A1 od Łodzi do Gdańska. Ma książkę adresową, chyba nawet punkty z radarami ale jeszcze mi nic nie ostrzegało. Wyświetla komunikaty o konieczności zmiany kierunku także na centralnym wyświetlaczu nawet gdy aktualnie wyświetlamy na nim inne informacje (np. radio). Jest po polsku ale niestety wszystkie informacje i ustawienia na centralnym wyświetlaczu (a jest ich sporo) już nie. Co ciekawe w instrukcji obsługi ustawienia samochodu dostępne w menu są przetłumaczone tylko na j.polski. Jak ktoś nie zna języka obcego nie odnajdzie tych ustawień w aucie. Ogromny minus. - Radio – obsługa dosyć łatwa, szkoda, że nie wyświetla pod jakim klawiszem jaka stacja jest zaprogramowana (tak ma Skoda, VW). Niestety jakość dźwięku bardzo przeciętna. Plus, że tweetery są w podszybiu dzięki temu jest dobre stereo. Bardzo dobrze działa obsługa mp3 z pendriva umieszczonego w schowku w podłokietniku. Wyświetla pełne tagi ID3 oraz zdjęcia okładek płyt, wygodnie też nawiguje się po folderach wykorzystując ekran dotykowy i/lub pokrętło, choć szkoda, że nie ma żadnego przycisku aby od razu skoczyć do następnego folderu - Telefon – bardzo dobrze działa i dosyć wygodnie się nim posługuje. Jak ktoś dzwoni to na centralnym wyświetlaczu (pomiedzy zegrami) wyświetla się imię dzwoniącego. Natomiast jeśli checmy zadzwonić to nie możliwości wyświetlenia książki adresowej na centralnym wyświetlaczu. Ogromny minus. - Fotele -bardzo wygodne – ale raczej tylko kierowcy. Bo pasażera starym upartym zwyczajem oczywiście nie ma regulacji wysokości, a regulacja kąta oparcia oczywiście skokowa. Trochę śmiać mi się chce z tych bajek, że NASA projektowało fotele J - Inteligentny kluczyk – super sprawa. Nie wyobrażam sobie już auta ze zwykłym kluczykiem i mi.n dlatego kupiłem Teknę. Mały minus za to, że nie można bezkluczykowo otworzyć/zamknąć tylnych drzwi (ale można bagażnik). Otwarcie bagażnika (przy zaryglowanych drzwiach) i jego ponowne zamkniecie nie rygluje ponownie drzwi. A szkoda. - Kierownica – wspomaganie – bardzo dobre, kręci się bardzo lekko i tak lubię. Jednocześnie dobrze czuje się kontakt z jezdnią. Można sobie przestawić na tryb o słabszym wspomaganiu ale moim zdaniem niewiele to zmienia. Natomiast przyciski w kierownicy są trochę mało intuicyjnie rozmieszczone i na większość z nich trzeba spojrzeć zanim się z nich skorzysta. - Felgi 19’’ -wyglądają super i auto wygląda bardzo rasowo ale cierpi na tym komfort. Na naszych drogach czuje się każdą dziurę i nierówność. Do tego fabrycznie miałem napompowane koła o wiele za mocno. Za to czujniki ciśnienia działają bardzo fajnie. Niestety kosztują chyba 180zł/szt co trochę podniesie koszt kół zimowych. - Start/stop – działa szybko i bez problemów i żadnych wibracji. Naciśniecie sprzęgła natychmiast uruchamia silnik. Można to wyłączyć ale ponowne uruchomienie silnika znowu je aktywuje. - Elektryczny hamulec - całkiem fajne rozwiązanie trochę szkoda, że zaciąga się za każdym razem po wyłączeniu silnika. Ale z kolei nie musimy pamiętać aby go zwolnić. Wystarczy ruszyć. Aby zwolnić hamulec aby np. przepchnąć auto w garażu niestety musimy właczyć zapłon. Przesada. - Wspomaganie rusznia pod górę – utrzymuje auto na hamulcu ale szkoda, że tylko 2sek, a nie do czasu gdy zaczniemy ruszać. Systemy bezpieczeństwa - Ostrzeganie o martwym punkcie – mruga kontrolka jak auto znajduje się w martwym punkcie, a gdy w tym czasie włączymy kierunkowskaz to brzęczy - Niezamierzona zmiana pasa ruchu – brzęczy jak zmieniamy pas bez kierunkowskazu. Trzeba wyłączać w mieście bo za bardzo to irytuje. - Awaryjne hamowanie – jak zbyt szybko zbliżamy się do poprzedzającego auta brzęczy. Potrafi w porę zwrócić uwagę gdy zagapimy się gdy poprzedzające auto nagle hamuje (to sprawdzone). Jeśli dalej się zbliżamy i nie hamujemy to auto samo zacznie hamować ale tylko wtedy gdy chociaż zdejmiemy nogę z gazu. Jak trzymamy nogę na gazie auto uznaje, ze świadomie się zbliżamy i będziemy chcieli wyminąć przeszkodę (tak przy najmniej mówi instrukcja – nie odważyłem się sprawdzić) - Automatyczne parkowanie – parkowanie równoległe wychodzi bardzo dobrze, auto staje blisko krawężnika i potrafi wcisnąć się w dosyć małe miejsce. Tym niemniej trzeba ten manewr uważnie kontrolować. Dużo więcej nie mogę powiedzieć bo prawie nie używam go, a żona boi się że coś pójdzie na tak i porysuje nowe auto - Czujniki parkowania – rewelacja. Wyświetlają działanie w sposób graficzny (na centralnym wyświetlaczu i w NC2 nałożone na obraz kamery) oraz akustyczny. Inny dźwięk wydają przednie czujniki, inny tylne. Włączają się same także podczas jazdy na wprost gdy niebezpiecznie blisko zbliżamy się do przeszkody. Super pomysł przy wjeżdżaniu do garażu. Można je też włączyć i wyłączyć przyciskiem (skoda, że tak niewygodnie położonym) Reguluje się ich głośność i czułość. Ogólnie jesteśmy bardzo zadowleni z zakupu auta. Prezentuje się świetnie, dobrze się nim jeździ, bardzo fajne auto do miasta i dla kobiety. Trochę niestety widać że auto zostało wypuszczone na rynek tak szybko jak to było możliwe i ma trochę niedoróbek i rzeczy, która można było zrobić lepiej. Z pośpiechu nie zdążyli z silnikiem 1.6 benzyna, nie zdążyli z przystosowaniem 1.2 do CVT, nie zaoferowali żadnej alternatywy dla osób które chcą 4x4 z silnikiem benzynowym, nie zrobili 4x4 z CVT. Po prostu zabrakło czasu. 1.2 ma moc 115KM, ten sam silnik w Dusterze ma 125KM a w Megane 130KM. To tylko dlatego aby była większa różnica mocy pomiędzy 1.6 i aby za ten drugi skasować duuużo więcej. Ale projekt się podoba i zostanie powielony w X-Trailu i Almerze. Auto chyba ma powodzenie skoro podnieśli ceny (o 1500zł za Teknę), zlikwidowali darmowe przeglądy także warte 1500zł i wprowadzili absurdalną dopłatę do białego koloru – widać, że chyba ma duże wzięcie Pozdrawiam zatem innych użytkowników Nissanów i mam nadzieję, iż mój opis pomoże niektórym z Was na podjęcie najlepszej dla siebie decyzji o wyborze auta. Edytowane 21 Kwietnia 2014 przez Tomi_St 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Tomi ,za taki opis szczegółowy masz + Mam Acentę i wiele z tego się potwierdza,a zwłaszcza prezentacja modelu .wygląd ma super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elfi Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Tylko pozazdrościć.. Mam nadzieje że w końcu żonę przekonam.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi_St Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2014 Tylko pozazdrościć.. Mam nadzieje że w końcu żonę przekonam.. Pożycz od dealera auto na weekend, daj pojeździć żonie a już go nie odda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seta21 Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Tomi - niezłe wejście! Dziękuję za tak wyczerpujące informacje. Zmartwiłeś mnie tym kiepskim audio. Miałem podobne odczucia, że jest gorzej, niż w NC 1.0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciu Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 W zasadzie ze wszystkim co napisał Tomi się zgadzam. Ja napiszę jeszcze o kamerach 360, o których Tomi nie wspomniał. Wcześniej nie miałem w ogóle do czynienia z kamerami w samochodzie i myslałem, że te 360 to może i fajny bajer, ale specjalnie nie będzie się z tego korzystać poza kamerą tylną. Bardzo się myliłem. Kamera przednia bardzo przydatna (głównie w sytuacjach gdy skręca się w wąskich alejkach i widać czy nie zachaczę o przeszkodą. Z kamery bocznej korzystam przy parkowaniu równoległym, aby zobaczyć, czy stoje blisko krawęznika. Do tego rewelacyjnie się spisują linie skrętu widoczne na ekranie, które się zmieniają w zależności od skrętu kierownicy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elfi Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Panowie,napiszcie cos o białym kolorze (perłowym).Do tej pory byłem zdecydowany na czarny lub sliwkowy, ale boję sie iż wszystko będzie na nim widać:rysy, bród itd..A jak Wasze doświadczenia z białym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciu Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 (edytowane) Biała perła świetnie wygląda w pełnym słońcu, świeci się jak prawdziwa perła:) W dzień pochmurny to w zasadzie nie widać różnicy między perła, a zwykłym białym. Co do widoczności brudu, to niestety nie jest najlepiej, widać wszystko, nawet niewielkie zabrudzenia. Po wizycie w myjni, w zasadzie następnego dnia samochód ponownie nadaje się do mycia. Co do widoczności rys to na szczęscie na razie tego nie doświadczyłem, więc swoją oceną nie mogę się podzielić. Ale to raczej pewne, że ni białym będą one mniej widoczne niż na ciemnych lakierach. Mimo tego, nie zamienił bym białej perły na żaden inny. Edytowane 22 Kwietnia 2014 przez maciu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi_St Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Ja mam biały standard i jestem bardzo zadowolony. Wg mnie brudu specjalnie nie widać, a na pewno znacznie mniej niż na ciemnym kolorze. Przez miesiąc myłem auto 3 razy, głównie z powodu, że brud nie rzucał się w oczy. Sądzę, iż ewentualne rysy i ubytki lakieru będzie znacznie łatwiej usunąć na lakierze standard. Przy perle każda ingerencja w lakier sprawi, że perłowa struktura będzie różnić, stąd też mój wybór lakieru standard (oprócz finansowego aspektu) Do tego jako, że mam Teknę, biały kolor świetnie wygląda z czarnym dachem i felgami czarno-srebrnymi i czarnymi listwami dookoła. Czytałem na forum w UK, że ponad połowa zamówień na auto ma kolor biały (co akurat wielu martwi ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartoszN Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2014 Mimo tego, nie zamienił bym białej perły na żaden inny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryskow Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Przetestowałem trochę ten motor i pewnie nie odkryje nic nowego, jak powiem, że spalanie zależy od stylu jazdy. Często jeżdżę na trasie ok 30km i przy bardzo delikatnym obchodzeniu się z gazem komputer potrafi pokazać 4.9 l/100 km, a innym razem przy ostrej jeździe nawet 7.0l. Średnie spalanie z ostatnich 700 km to wg. komputera 6.5l/100 km, natomiast z tankowania to 6.7l. Uważam jednak, że spalanie jest i tak bardzo niskie. Wcześniej jeździłem fordem C-Max 1.6 benzyna i spalanie wychodziło przynajmnie o 1l większe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Też jestem "uczulony " na ekonomiczną jazdę ... i w tym temacie Nowy Qq z tym silnikiem jest prawie porfekcyjny. Moc silnika , moment obrotowy i przełożenie skrzyni biegów są tak dobrane ,że z przyjemnością jeżdzi się tym autem . Mimo ,że spalanie w porównaniu do starego 1,6 jest porównywalne (choć nigdy komp. nie pokazał mi 4,9 - ale miałem 5,2) to skory jestem "przesiąść się" Pozostaje mi tylko życzyć Nissanowi i wszystkim użytkownikom aby silniki te były bezawaryjne jak wspomniany 1,6 ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Z dzisiejszej prasy http://moto.pl/MotoPL/1,88389,15250617,Nissan_Qashqai___Test___Pierwsza_jazda___Fenomen_2_0.html#TRrelSST Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi_St Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Witam, Kilka pytań do użytkowników J11: - w instrukcji na str 2-46 jest napisane, iż panele podłogowe można umieścić w pozycji obniżonej czyli położyć na samym dnie. Próbowałem i wg mnie nie ma takej możliwości aby się to udało. Nawet wyjąłem koło zapasowe. No way. U Was też tak jest ? Za to odkryłem na odwrotnej stronie paneli jest materiał który nie brudzi się tak jak wykładzina i można je obrócić na tą stronę jak wieziemy coś brudzącego - czy Wasze auta posiadają super lock (nie da się otworzyć drzwi od środka gdyz zamknięte auto)? W instrukcji jest napisane że dotyczy modeli RHD – nie wiem co to znaczy ale ja tego nie mam - czy można całkowicie wyłączyć NC2? Jak nie słucham radia to włącza się mapa, czasem wolałbym aby wyświetlacz był całkowicie wyłączony. - zdarzyło mi się, że czasem wyświetlał rozpoznany znak ograniczenia prędkości z białym paskiem u dołu. Wiecie co to oznacza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahazomor Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Witam, Kilka pytań do użytkowników J11: - w instrukcji na str 2-46 jest napisane, iż panele podłogowe można umieścić w pozycji obniżonej czyli położyć na samym dnie. Próbowałem i wg mnie nie ma takej możliwości aby się to udało. Nawet wyjąłem koło zapasowe. No way. U Was też tak jest ? Za to odkryłem na odwrotnej stronie paneli jest materiał który nie brudzi się tak jak wykładzina i można je obrócić na tą stronę jak wieziemy coś brudzącego - czy Wasze auta posiadają super lock (nie da się otworzyć drzwi od środka gdyz zamknięte auto)? W instrukcji jest napisane że dotyczy modeli RHD – nie wiem co to znaczy ale ja tego nie mam - czy można całkowicie wyłączyć NC2? Jak nie słucham radia to włącza się mapa, czasem wolałbym aby wyświetlacz był całkowicie wyłączony. - zdarzyło mi się, że czasem wyświetlał rozpoznany znak ograniczenia prędkości z białym paskiem u dołu. Wiecie co to oznacza ? RHD - right-hand drive - modele z kierownicą po prawej stronie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciu Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Witam, Kilka pytań do użytkowników J11: - czy można całkowicie wyłączyć NC2? Jak nie słucham radia to włącza się mapa, czasem wolałbym aby wyświetlacz był całkowicie wyłączony. - zdarzyło mi się, że czasem wyświetlał rozpoznany znak ograniczenia prędkości z białym paskiem u dołu. Wiecie co to oznacza ? Wyłączyć NC2 chyba się nie da, przynajmniej ja nie umiem. Znak z białym paskiem wyświetlił mi się raz. Było to w sytuacji gdy były roboty drogowe i znak ten był tymczasowo postawiony. Ale z drugiej strony jak ten system ma rozpoznać, że ten znak jest tymczasowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi_St Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Chyba jest tak, że ograniczenie w pierwszej kolejności pobiera z nawigacji. Zawsze chwilę po rozpoczęciu jazdy wyświetla jakieś ograniczenie np w mieście , mimo, iż na pewno po drodze nie spotkał znaku. Może oznacza to konflikt z pomiędzy tym co podaje nawigacja z tym co jest na znakach ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seta21 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Panowie - ma ktoś pojęcie - jakie głośniki (firma, moc, wymiary) ma nowy QQ w wersji Tekna? I czy można je od razu wymienić u dealera np. przywożąc własne do zamontowania? Martwi mnie, że nie ma systemu Bose, kurczę no. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi_St Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 ja bym zostawił fabryczne głośniki i kupił wzmacniacz który zamontowałbym w kole zapasowym a w bagażniku umieścił tube, a w tylnej półce niewielkie i lekkie głośniki wysokotonowe. Ewentualne tubę umieścić w kole zapasowym a wzmacniacz pod siedzeniem albo gdzieś w bagażniku. Sterowanie wzmacniacza z przewodów od tylnych głośników (są wzmacniacze które steruje się sygnałem z głośników). Poproś serwis tylko aby wyjęli NC2 i podpięli kable do wyjścia na tył. Wówczas uzyskuje się to, że sterując faderem możemy wpływać na głośność tuby i gwizdków z tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartoszN Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Chyba jest tak, że ograniczenie w pierwszej kolejności pobiera z nawigacji. Zawsze chwilę po rozpoczęciu jazdy wyświetla jakieś ograniczenie np w mieście , mimo, iż na pewno po drodze nie spotkał znaku. Może oznacza to konflikt z pomiędzy tym co podaje nawigacja z tym co jest na znakach ? pierwszeństwo ma znak odczytany z drogi przed znakami z NC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Infiniss Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 panowie ile KM będzie posiadał silnik 1.6 DIG-T 150 c 163? pytam ponieważ dziś po raz kolejny odwiedziłem salon i po rozmowie z innym sprzedającym którego wcześniej nie miałem okazji poznać wcześniej dowiedziałem się za ma mieć 150KM... czy ma ktoś z was rzetelne info na temat mocy i NM? tak po za tym oglądałem dziś Teknę wyprodukowaną w tym miesiącu i jezeli chodzi o spasowanie elementów karoserii jak i wnętrza CYCUŚ MALYNA z czego jestem zadowolony! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 panowie ile KM będzie posiadał silnik 1.6 DIG-T 150 c 163? pytam ponieważ dziś po raz kolejny odwiedziłem salon i po rozmowie z innym sprzedającym którego wcześniej nie miałem okazji poznać wcześniej dowiedziałem się za ma mieć 150KM... czy ma ktoś z was rzetelne info na temat mocy i NM? tak po za tym oglądałem dziś Teknę wyprodukowaną w tym miesiącu i jezeli chodzi o spasowanie elementów karoserii jak i wnętrza CYCUŚ MALYNA z czego jestem zadowolony! http://moto.onet.pl/aktualnosci/nowy-nissan-qashqai-2014/46bl7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartoszN Opublikowano 26 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2014 panowie ile KM będzie posiadał silnik 1.6 DIG-T 150 c 163? pytam ponieważ dziś po raz kolejny odwiedziłem salon i po rozmowie z innym sprzedającym którego wcześniej nie miałem okazji poznać wcześniej dowiedziałem się za ma mieć 150KM... czy ma ktoś z was rzetelne info na temat mocy i NM? tak po za tym oglądałem dziś Teknę wyprodukowaną w tym miesiącu i jezeli chodzi o spasowanie elementów karoserii jak i wnętrza CYCUŚ MALYNA z czego jestem zadowolony! na 100% silnik 1.6 DIG-T będzie generował moc 163KM (ale czy oficjalnie będzie to 163KM czy 160KM to się okaże lada chwila ) - choć pierwsze wzmianki mówiły o mocy 150KM stąd też w materiałach prasowych można spotkać info o mocy 150KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.