JACKO29 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Już chinole coś wymyślą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi_St Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 W J11 zawias jest bardzo krótki. Śruby są dwie i kończą się około 10cm od krawędzi maski. Gdyby do tych śrub chcieć przykręcić siłownik trzeba by nieprawdopodobnie dużej siły aby unieść maskę. W Passacie siłownik jest jeden ale zakotwiczony mniej więcej w połowie maski (drugi punkt kotwiczenia jest na specjalnym wsporniku zachodzącym dosyć głęboko do komory silnika) dzięki temu nie potrzeb dużej siły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Ale i w J10 tak to wygląda.Krótkie podpięcie przy klapie,na śrubach od zawiasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 Zdajesz sobie sprawę jak duża siła rozprężna jest zgromadzona w sprężynie gazowej?! Maska w Galancie jest CIĘŻKA , zakotwiczenie sprężyny jest 12-15 cm od krawędzi podszybia i uwierz daje radę ! Chyba rano cyknę zdjęcie ,? A i jeszcze facet w linku wspomina że do Qq potrzeba dwie sprężyny , czyli to co VW na jedną w Qq dzielimy na dwa i zrobiło się dużo lżej przez co możemy mocowanie cofnąć pod szybę ! Ufff Tomi !!!! to do J10 jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
castoro Opublikowano 29 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2014 (edytowane) Jeśli chodzi o siłowniki pod maską silnika w J10 do zamykania / otwierania - to omawiane było w temacie " siłownik pokrywy silnika" - szukaj w wyszukiwarce. Edytowane 29 Listopada 2014 przez castoro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Dobra,pogadali my o J10 teraz szukajcie do J11 ,bo mnie to kręci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 Jacko29 ...a widział Ty z linku Manixa tego rogua z podnoszoną klapą? Jakie tam są sprężyny ???? grube!!! chyba w tym leży tajemnica ? Tylko nie pokazali czy zamyka się ręccznie czy też z guzika ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 (edytowane) Widział Jeśli chodzi o tył to otwieranie i zamykanie z guziora. Co do maski to widzę na innych pokazówkach jest podnoszenie ręczne z podparciem patykiem. Edytowane 30 Listopada 2014 przez JACKO29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 30 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2014 (edytowane) Z pilota , jak wszystko w USA Dodatkowo w dolnej części uchwytu jest guzik. Jak przytargałem z tamtąd civica , to w naszym Aso byli ciężko w szoku że otwierał się bagażnik z pilota. Edytowane 30 Listopada 2014 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Zadałem sobie dzisiaj troszkę trudu aby pomierzyć odległości potrzebne do montażu siłowników w masce. Wychodzi na to ,że długość siłownika po rozłożeniu również jest 570mm.Mierzyłem od klapy do otworów już istniejących w stelażu. Jeżeliby coś mogło nie spasić,to tylko kształt profilu mocującego do ramy,ale to jest drobnostka.Poza tym w pozycji na jaką wskazywałoby ułożenie mocowań jest duuużo miejsca na zmieszczenie siłowników. ....MYŚLĘ.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 Oj będzie ,będzie się działo.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 A będzie Siłownik do maski mercedesa ma 570 mm ,i siłę wyrzutu 400N cena ok 20zł+ do tego sworznie po 4-5 zł i własna praca nad uchwytami....MYŚLĘ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 I tak to się właśnie robi,na forum mitsubishi jeden z userów pokombinował z uchwytami z kwasówki ,zrobił 40 kompletów na "laserze" + zaopatrzył zestawy w sworznie i sprężyny doliczył przesyłkę i rozesłał do zainteresowanych . Każdy odpalił na symboliczne piwo wg uznania ,bo nie była to komercja , a pręt od maski gdzieś zaginął i wcale mi go nie żal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 1 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2014 No,to siłowniki mam zamówione Jutro odbiór i będzie,będzie zabawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieciu Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Jutro odbiór i będzie,będzie zabawa To czekamy na info jakie efekty …. a potem zamiast ogrodzenie montować to będziesz siłowniki montował :-) już widzę kolejkę chętnych QQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Parassite Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 (edytowane) A ja z innej beczki. Miałem 15 letniego opla, szkrzynia biegów działała idealnie. Przerzucanie biegów szło płynnie bez żadnych efektów dodatkowych. W qq przy przerzucania biegów z 1 na 2 czuje jakbys cos tam tarło o siebie. Nic się nie blokuje nie ma żadnych innych efektów ubocznych. Jak autkiem posmigam dłużej to ten efekt maleje ale cały czas jest odczuwalny. Czy to normalne. Bardzo to nie przeszkadza ale jest lekko irytujace, biorąc pod uwage , ze w poprzednim aucie z przebiegiem 200 000km skrzynia działała idealnie. Ten typ tak ma czy to jakaś wada i należałoby udać się na serwis. Edytowane 2 Grudnia 2014 przez Parassite Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 A wiesz że ja też tak mam!. Od jakiegoś czasu się to pojawiło,myslę że może związane jest z zimnym olejem w skrzyni,ale warto bedzie zwrócić na to baczniejszą uwagę.Ciekawe czy ktoś to jeszcze zauważył? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaruu Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Ja w swoim mam to samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Czyli,warto by było ruszyć do serwisu i atakować.Może to wina oleju??? W Note jak zmieniłem na Elfa Transelfa to aż miło było zmieniać biegi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 2 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2014 Dziwne macie przecież skrzynie 6 nie 5 a 6 jest bardziej dopracowana . Pewnie zalali jakimś kiepskim olejem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 (edytowane) Muszę powiedzieć ,że u mnie otwieranie maski za pomocą sprężyn gazowych już działa: Co prawda jest to prototyp,ale działa. Potrzeba tylko dobrania odpowiedniego materiału na uchwyty(nierdzewka) i możemy produkować Bez wiercenia,Na czysto sam montaż zajmuje 15 minut Edytowane 3 Grudnia 2014 przez JACKO29 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Super ci to wyszło Pięknie aż mięknie .................. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Drugą wersję kombinuję na krótszych siłownikach,z wykorzystaniem mocowania błotników(3cie zdjęcie) i tej blachy z otworem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 (edytowane) Wiedziałem, Jacek zaczął i......długo z modyfikacjami nie skończy skąd ja to znam.... Edytowane 3 Grudnia 2014 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Super! Wisiało w powietrzu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.