Skyller Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Ogrodzenie było jedynie przykrywką.... Jacek robił przymiarki do modyfikacji swojego nissmo sie teraz wydało Efekt końcowy - powalający! Brawo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Jacko29 tak mi się z zazdrości porobiło i już zostało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Dzięki Właśnie mam włączony tryb poszukiwań innych siłowników,jestem blisko Jak wypali to montaż będzie jeszcze prostszy A jak będzie gotowe,to postaram się puścić na YT Ogrodzenie było jedynie przykrywką.... Jacek robił przymiarki do modyfikacji swojego nissmo sie teraz wydało Efekt końcowy - powalający! Brawo Ogrodzenie jest w trakcie żadna przykrywka! A reszta to bułka z masłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieciu Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 No cóż, pozostaje tylko pogratulować i nie ma co ukrywać … czekamy na ofertę :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 (edytowane) Nie ucieka Ci ze zbyt dużą siłą w górę? Ja jak ostatnio robiłem takie cudo do obudowy kompresora KAESER , to od połowy, wywalało mi ze zbyt dużą siłą w górę. Musiałem korygować specjalnym "spowalniaczem" Edytowane 3 Grudnia 2014 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Tzn.Siłowniki są dość mocne i mój błąd pierwszy ...źle założyłem Siłowniki powinny być "dupką"do góry wtedy działa hamulec hydrauliczny.Pierwsze otwarcie dostało takiego sztosa ,że jakbym puścił na frajer to chyba by wyłamało klapę.Ale jak zamieniłem-odwróciłem(są teraz odwrotnie niż na zdjęciach) to jest o wiele lepiej.Jest szarpnięcie do góry tak od 1/3 otwarcia ale nie ma uderzenia jest hamulec. Siłowniki są dość długie,sugerowałem się aukcją podaną z linku w tym temacie. Jednak,po analizie doszedłem do wniosku ,że trzeba jeszcze raz spróbować i zmienić montaż na krótsze siłowniki i ciut słabsze.Krótsze ze względu na to że skok klapy jest krótki ,ok 120-130mm. więc wysięg tłoczyska na poprzednim siłowniku był wykorzystany w połowie. Jutro jadę zamienić siłowniki na mniejsze.Jak będzie miał krótsze na stanie to jutro już bedzie wiadomo który sposób jest lepszy, no i będę mógł już rozejrzeć się za kwasówką do uchwytów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 (edytowane) no tak, a zamykanie klapy przy odwróconych , bez problemu(siły) ? Edytowane 3 Grudnia 2014 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Troszkę trzeba nacisnąć,nie ma zmiłuj,ale nie jest to duża siła. Taka sama mimo zmiany położenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 3 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2014 Troszkę trzeba nacisnąć,nie ma zmiłuj,ale nie jest to duża siła. Taka sama mimo zmiany położenia. Od takiego naciskania odkształcenie blachy pewne jak w banku,miałem tak kiedyś do puki nie nauczyłem się normalnie zamykać klapę,tzn puszczać ją z pewnej wysokości siłą bezwładności.Mimo wszystko podziwiam zapał,tylko po co,skoro tam zaglądamy może raz w miesiącu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Można i drabiniastym było jeździć,a po co? Jak można było pomyśleć ,żeby było ciut lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Jaką siłę wyrzutu ma sprężyna Jacko29 ? I jaki masz skok tłoczyska ? Grubość nierdzewki ? Nierdzewkę 3 mm nic nie rusza jest odporna na wszelkie siły zginające , sprężyny 560N sprawnie podnoszą maskę i nie trzeba się siłować przy zamykaniu . Skok tłoka to 188 mm A z tym "dupką w górę" pamiętam że ktoś zwracał uwagę że tłok jest smarowany , więc prócz hamulca jeszcze taka zaleta . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Dwie sprężyny po 520N,nierdzewkę planuję 2mm ,bądź 4mm bo tylko takie na razie znalazłem.(nie byłem jeszcze w hurtowni,więc może się zmienić) Skok tłoka jest ok 240 mm więc jest za duży Teraz planuję wykonać próby na 400-480N i skoku do 160mm Te sprężyny po 520N mim zdaniem za mocne do klapy,ale to będę próbował przy których najlepiej się otwiera i zamyka. Na razie uchwyty próbne wykonuję z profilu o ściance 2mm i daje radę nie pracuje. Oczywiście zwykła stal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Po próbach i zoptymalizowaniu planujesz zrobić serię kilkunastu kompletów jeśli znajdą się chętni ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Oczywiście Na razie znikam do garażu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 To ja się ustawiam w kolejce Jak za PRL przyjmujemy zapisy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Tez jak zobaczylem to pierwszy raz to pomyslalem, ze ustawie sie w kolejce, ale po namysle i jak ktos napisal- jak czesto zagladam pod maske samochodu. Zadko. Ale patent fajny. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi_St Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 To ja się ustawiam w kolejce Jak za PRL przyjmujemy zapisy Ja drugi. Tez jak zobaczylem to pierwszy raz to pomyslalem, ze ustawie sie w kolejce, ale po namysle i jak ktos napisal- jak czesto zagladam pod maske samochodu. Zadko. Ale patent fajny. zimą będziesz zaglądać częściej bo trzeba dolewać płynu. A otwieranie maski jedną ręką to fana rzecz. Żona doceni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Jacko29 Wszystko "sprzedałeś" Fergulowi11 i teraz będziesz miał konkurencję ... Tyle , że On "się sprzeda" odpowiednio za ojro a Tobie pozostanie wschód ... za wróble No chyba ,że dostaniesz udziały... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieciu Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Tzn.Siłowniki są dość mocne i mój błąd pierwszy ...źle założyłem Siłowniki powinny być "dupką"do góry wtedy działa hamulec hydrauliczny.Pierwsze otwarcie dostało takiego sztosa ,że jakbym puścił na frajer to chyba by wyłamało klapę.Ale jak zamieniłem-odwróciłem(są teraz odwrotnie niż na zdjęciach) to jest o wiele lepiej.Jest szarpnięcie do góry tak od 1/3 otwarcia ale nie ma uderzenia jest hamulec. Ja mam w samochodzie maskę otwieraną tylko na jeden siłownik, może do QQ też wystarczyłby jeden i nie byłoby problemu że są za mocne, za bardzo "odbijają" ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 No cóż,postępy są Krótszy siłownik i mniejsza moc dały jeszcze lepszy efekt ,nie szarpie lekko się otwiera i lekko zamyka. Problemem jest znalezienie jeszcze mniejszych siłowników niż te co mam teraz(druga para)O tej samej (obniżonej mocy) i krótszym skoku. Nowe mocowanie jest jeszcze prostsze I zdaje super egzamin. Pisałem właśnie maile do Krosna o katalog ,lub o znalezienie takiego w specyfikacji. Do Poznania i jeszcze kilku firm i produkujących i sprzedających. Sęk w tym ,że komplet siłowników jest do przełknięcia w cenie załóżmy do 50-60zł,a niektórzy wołają takie ceny ,ze skóra się jeży! Piotrek,klapa w Qashqaiu jest ciężka i podparcie w jednym punkcie powoduje wyginanie przy otwarciu.Na tych dwóch co mam jest super,tylko musiałby być jeszcze krótszy siłownik ,tak jak już mówiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Odbiegając nieco od tematów siłownikowych zadam Wam 2 pytania dotyczące nowego QQ. 1. W jakiej pozycji utrzymuje się u Was wskazówka temperatury po nagrzaniu silnika (mowa o silniku 1.2 DIG-T)? Bo u mnie jakoś tak licho się dźwiga i nie dochodzi nawet do połowy skali. 2. Po całych 2 dniach użytkowania zauważyłem w swoim bolidzie parujące klosze przednich lamp. Podejrzewam, że auto długo stało na placu, a potem zostało wstawione do ciepłego salonu skąd je wczoraj odebrałem i duża różnica temperatur poskutkowała zaparowaniem. Mam więc nadzieję, że w ciągu paru dni zjawisko ustąpi. Jednak pytam czy ktoś z Was spotkał się z takim problemem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 U mnie wskazówka jest z 2mm przed środkową pozycja. I jest zaparowany jeden reflektor przeciwmgielnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Musimy je chyba porządnie wygrzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Wskazówka u mnie jest jak u Karminadla,a reflektory mam czyste. Colins,musisz bliżej zapoznać się z bolidem Sprawdź czy dobrze osadzone są żarówki,jak masz dobrze to jeżeli posiadasz garaż wyjmij je i klosze ogrzej z daleka farelką aby odparować klosz.Ja tak robiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 4 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2014 Garaż posiadam, gorzej z prądem. Ale trzeba będzie coś pomyśleć jeśli zaparowanie nie ustąpi samo z siebie. Odnośnie wskazówki temperatury natomiast, to mam podobnie jak Wy, tylko u mnie jest jakieś 2,5 mm przed połową skali. Troszkę mnie to martwi, bo zawsze kijek stał mi równo, a tu tak jakoś nie do końca, hehe. Ale najwidoczniej te typy tak mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.