herson Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Popytałem i otrzymałem takie ceny Nissana Qashqai 1,2 DIG-T XTRONIC w wersji wyposażenia ACENTA + pakiet bezpieczeństwa w kolorze białym perłowym - 90 tyś Honda H-RV Elegance 1.5 i-VTEC CVT + lakier - 95 tyś (czas oczekiwania 6 miesiecy) A pomiędzy tymi dwoma jest Toyota CH-R, która jest również w hybrydzie.QQ na ulicach sporo, HRV samochodzik calkowicie bez wyrazy i jaj, cos w stylu hitu emerytów, Kia Venga. CH-R ma niestety wszystko, czego nie mają dwa pozostałe, a co najważniejsze, na ulicy nie staną jeszcze dwa obok siebie. To samo będzie za 2-3 lata jak wejdzie nowe QQ, znowu będzie nowością pomiędzy opatrzonymi na ulicy rywalami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekpro Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Honda H-RV byłem, oglądałem tragedia auto kompletnie bez wyrazu jeśli chodzi o wygląd a przecież potrafią zrobić ładne zobaczcie na nowego civic x lub crv 2017 usa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 C-hr kupiła siostra z tyłu porażka, a w hybrydzie drogo.HRV z tą ceną za tego wyjca, pozamieniali się z głupim na rozum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Fakt. Tez przymierzałem się do Tojki ale z tylu szyba jak lufcik w czołgu mniejszy nowszy i za większa kasę ale pewnie będzie lepiej trzymała wartość. Tylko jak to sie ma do silnika 1,2 w QQ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MATI82 Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Powiem tak C-hr zgadzam sie z tył tragedia klamki z tył również i ten monitor z przodu wygląda tak jakby ktoś zaprojektował auto i nagle sobie przypomniał ze trzeba włożyć monitor i włożyli coś płaskiego. Honda - jak dla mnie srodek fajny przód równiez jedyny mankament to tył Zgodzę się ze QQ najładniejszy ale twierdze że honda będzie mniej zawodna. Ale cały czas QQ kusi wyglądem choć nowy po FL tez mi sie bardzo podoba ale pewno cena sie zmieni po FL a teraz jest promocja do końca maja. Jeszcze czekam na wygląd i ceny nowej skody karoq choć jakoś mnie ten nowy silnik 1,5 nie przekonuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 Skoro już zeszliśmy na temat C-HR, to spójrzcie proszę na poniższe zdjęcie. Projekt drzwi niczym z jakiego czołgu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 10 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2017 No właśnie o tym mowie. Siedzisz sobie z tylu, przekręcasz głowę w prawo/lewo a tam plastik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Panowie,temat jest o 1.2,a nie o tym na co chciałbym zamienić nissana A wracając do tematu,to jakby ktoś upierał się przy tym,że 1.2 dig-t jest nissana to pod kolektorem wdechowym jest na bloku ,odlany razem z nim piękny napis RENAULT 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Panowie,temat jest o 1.2,a nie o tym na co chciałbym zamienić nissana A wracając do tematu,to jakby ktoś upierał się przy tym,że 1.2 dig-t jest nissana to pod kolektorem wdechowym jest na bloku ,odlany razem z nim piękny napis RENAULT No jak, przecież CH-R też ma 1.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekpro Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 @MATI82 Ale cały czas QQ kusi wyglądem choć nowy po FL tez mi sie bardzo podoba ale pewno cena sie zmieni po FL a teraz jest promocja do końca maja. jakie promocje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Tylko, że Renault potrafi budować dobre silniki i wcale nie jestem przekonany, czy Nissan robi/robił lepsze.Nawet bardzo dobre. Na przykład do niedawna produkowane wolnossące 1.4 16V 95 KM czy 1.6 16V 110 KM, których jedyną przypadłością były padające cewki (zresztą problem szybko wyeliminowano zmieniając dostawcę na Beru). Niestety silniki wycofane już z produkcji wraz z zaostrzaniem norm emisji spalin. Na ironię teraz coraz głośniej mówi się o tym, że nowoczesne benzyniaki z wtryskiem bezpośrednim wcale nie smrodzą mniej. Walą sądzą nawet bardziej i już jest prawie przesądzone, że filtry cząstek stałych będą montowane także w benzyniakach. Ot, strzelili sobie ekolodzy w kolano - chcieli lepiej, wyszło gorzej. W chwili wolnej zerknijcie sobie na końcówki waszych rur wydechowych. Jak widać z wydechów tych nowoczesnych turbopierdziawek jeść już raczej nie można (co było możliwe w starszych konstrukcjach). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Jacek a pamiętam wpisy jaki ten 1.2Dig jest mało francuski, budowany specjalnie dla Nissana ach człowieku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Ja za to pamiętam jak ten z kolei niby japoński 1.6 DIG-T borykał się z problemem padających rozrządów, co skończyło się w Stanach Zbiednoczonych pozwem zbiorowym i naprawami silników przez Nissana już nawet po gwarancji. Należy mieć tylko nadzieję, że Nissan poszedł po rozum do głowy i zmodernizował w tych silnikach napęd rozrządu, bo jeśli nie, to tylko czekać kiedy i u nas zaczną się problemy. Jak widać nie ma znaczenia czy francuski, japoński czy jakiś inny chiński, bo i tak motoryzacja zeszła na psy, nad wszystkim czuwają księgowi, a Porter już nic nie kupi, no bo nie ma już nic dobrego. W sumie sam sobie też chciałem coś kupić nowego i też już pomysły mi się skończyły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Colins wielu tu twierdziło wmawiało dziecko w brzuch że 1.2 DIG-T jest Japoński Od samego początku pisałem on taki Japoński jak ja Palestyński. . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Być może. Ja od początku wiedziałem, że to bliźniak renówkowego 1.2 TCe. O czym pisałem, ale teraz nie chce mi się szukać. I nadal uważam, że na tle konkurencji to dość udany silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 ... a Porter już nic nie kupi, no bo nie ma już nic dobrego. W sumie sam sobie też chciałem coś kupić nowego i też już pomysły mi się skończyły. Od samego początku śledząc ten wątek byłem przeciwko wprowadzaniu na rynek tak małych jednostek,mając cichą nadzieję,że tym sposobem sprzedaż im spadnie, i będą zmuszeni wypuścić na rynek solidne auta, i wtedy coś kupię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 No więc napisałem, że już nic nie kupisz. Bo nie widać żeby miało się coś zmienić, a za chwilę będziemy już chyba tylko jeździć hybrydami albo nawet w pełni elektrycznymi zabawkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Od samego początku śledząc ten wątek byłem przeciwko wprowadzaniu na rynek tak małych jednostek,mając cichą nadzieję,że tym sposobem sprzedaż im spadnie, i będą zmuszeni wypuścić na rynek solidne auta, i wtedy coś kupię. Taaa.Porter napisał i producenci się wystraszyli...zmień lekarza,albo bierz połowę dawki. Ty chyba nawet nie myślisz przy pisaniu bo czytać to co napisałeś to też już Ci się nie chce. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Co do 1.2 Tce-Dig-T to gdyby nie ta wadliwa partia pierścieni to i Jacek by chwalił ten silnik Panowie a tak z ciekawości mej technicznej ,,, ile macie pierścieni na tłoku 3 czy 2 jak teraz dają????????? Niby 3 ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Mój QQ zaraz będzie na sprzedaż więc możesz kupić, rozebrać i zaspokoić swoją ciekawość skoro ten silnik tak straszliwie spędza sen z Twoich powiek szanowny Edwardzie. Wydaje mi się, że jesteś nawet bardziej przejęty nic przeważająca większość wszystkich forumowiczów, którzy ten silnik w swoich wehikułach użytkują. Dodam, że z powodzeniem użytkują. Ogólnie to jest jakiś fenomen, że na forum każdej marki zawsze pojawiają się ludzie, którzy co najwyżej raz czy dwa przejechali się danym pojazdem, a już mają najwięcej do powiedzenia na ich temat. Ja Ci Edi na ten przykład powiem, że na temat Note czy Tidii nawet bym nie śmiał się wypowiadać. Bo choć mniej więcej wiem co są warte, to co najwyżej siedziałem w nich przez chwilę. No więc morda w kubeł (mówię o sobie żeby nie było ) i nie bajdurzę o czymś co zaledwie powierzchownie liznąłem. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Colins mechanicy mi mówili żę w dzisiejszych silnikach montowane są tylko 2 pierścienie niedługo będą muntować 1 i ujjj......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Może i tak być. Przecież nie od dziś wiadomo, że akurat producentom pojazdów, to najmniej zależy na tym, by ich szalone wynalazki były trwałe. Ja osobiście zaczynam zauważać rosnące zainteresowanie producentów pojazdami elektrycznymi (i jakby wymuszanie na klientach tego zainteresowania). Wydaje mi się (zaznaczam - wydaje mi się), że producenci pojazdów zaczynają powoli dostrzegać iż z downsizingu wiele się już nie wyciśnie, a wręcz przeciwnie, bo zaczynają rodzić się nowe problemy wynikające z tejże miniaturyzacji. Mimo to uważam, że nie będzie jednak powrotu do dużych, mało wysilonych silników wolnossących (czego życzyłby sobie nie tylko Porter ), tylko koncerny motoryzacyjne skupią uwagę na różnego rodzaju hybrydach z małymi silnikami spalinowymi wspomaganymi elektrycznymi bądź nawet tylko na pojazdach elektrycznych. Zresztą już nawet teraz taka tendencja jest zauważalna. Co mimo mojego braku alergii na nowinki również nie do końca mnie się podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Czapki z głów za Toyote ona wiedzie prym w Hybrydach zaraz Lex ale kogo na niego stać ..... https://www.toyota.pl/campaigns/hybrids.json http://www.motofakty.pl/artykul/polacy-pokochali-hybrydy.html Ja tylko czekam i nie mogę się doczekać zatarcia silnika Jacka ,bo jak tłoki w bloku spuchną to mechanikom łatwiej będzie wymienić silnik niż go remontować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Może zabrzmi to brutalnie, ale ja na miejscu Jacka już dawno bym przyspieszył ten proces. Ma chłop cierpliwość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Jacek jacek jacek jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.