polonus Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/ranking-silnikow-benzynowych/1k5403 24 miejsce Wyczytałem, że Nissan zaprojektował 1.2 dla Renault Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Bo Nissan w zasadzie należy do renault Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Bo Nissan w zasadzie należy do renault ... a AutoŚwiat do ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Jak to w życiu, kij ma dwa końce http://www.aichikikai.co.jp/en/products/engine Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polonus Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Jak to w życiu, kij ma dwa końce http://www.aichikikai.co.jp/en/products/engine Jakoś tam nie widzę, żeby produkowali te 1.2 digt z Pulsara i QQ. Są tylko te z kompresorem , co do których nie ma wątpliwości, że były japońskie, ale on mają... 3. cylindry Bo Nissan w zasadzie należy do renaultI taki bubel wypuścili? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Czytałem że ich inżnieroeie pracowali w udoskonaleniu silników 1.2 do QQ więc palce maczali. O ile pamiętam, nawet Jacko czeka aż mu przyjdzie z Japonii, a jaka jest prawda? Nissan strasznie gmatwa pochodzenie czegokolwiek. W takim Hyundaiu masz VIN rejestruje go na holenderskiej stronie i wiesz wszystko, skąd skrzynia, silnik czy buda, jakie wyposażenie ale nawet dzień przekroczenia np.czeskiej granicy, historia itp. Tu coś sprawdzić, makabra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Witam. Czyli nie wiadomo skąd jest ten 1.2 dig-t? I na ktore należy uważać? Które mają większy problem z olejem i łańcuchem. Czytam posty i widze, że z euro 5 jest problem, po czym gdzieś, że od połowy 2015 euro 6 też się sypie. To jak jest w końcu? Bo ja się przymierzam do pulsara na następne 10-13 lat i musi wytrzymać przynajmniej do 200k. Szczerze boję sie po lekturze forum wydać z 55k złotych na rocznego pulsara z tym silnikiem i mieć problemy zaraz. Silniki QG podobno nieudane były a jednak spokojnie nabijają po 250-300kkm. Jak przez rok jeszcze poczytam takie kwiatki to chyba wezmę qq1 z końca produkcji. Masakra jakaś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 QG1.8 były dobre ale niedobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Witam. Czyli nie wiadomo skąd jest ten 1.2 dig-t? I na ktore należy uważać? Które mają większy problem z olejem i łańcuchem. Czytam posty i widze, że z euro 5 jest problem, po czym gdzieś, że od połowy 2015 euro 6 też się sypie. To jak jest w końcu? Bo ja się przymierzam do pulsara na następne 10-13 lat i musi wytrzymać przynajmniej do 200k. Szczerze boję sie po lekturze forum wydać z 55k złotych na rocznego pulsara z tym silnikiem i mieć problemy zaraz. Silniki QG podobno nieudane były a jednak spokojnie nabijają po 250-300kkm. Jak przez rok jeszcze poczytam takie kwiatki to chyba wezmę qq1 z końca produkcji. Masakra jakaś. Do tych opinii podchodź z przymrużeniem oka. Jak przesiejesz teoretyczne opinie i wyłuskasz realne wady, to dojdziesz do wniosku, że poza pojedynczymi przypadkami, silniki 1.2 Dig-T sprawują się elegancko. Osobiście pomykam Pulsarem z tym silnikiem od stycznia 2015, zrobiłem 18 tys z haczykiem i nie mam jak do tej pory najmniejszych problemów zarówno z silnikiem, jak i jego podzespołami. Dodam, że poziom oleju trzyma między przeglądami na identycznym poziomie. Nie spotkałem się do tej pory z jakimikolwiek negatywnymi opiniami dot. Pulsara. Mam na myśli konkrety, a nie pobożne życzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polonus Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Witam. Czyli nie wiadomo skąd jest ten 1.2 dig-t? I na ktore należy uważać? Które mają większy problem z olejem i łańcuchem. Czytam posty i widze, że z euro 5 jest problem, po czym gdzieś, że od połowy 2015 euro 6 też się sypie. To jak jest w końcu? Bo ja się przymierzam do pulsara na następne 10-13 lat i musi wytrzymać przynajmniej do 200k. Szczerze boję sie po lekturze forum wydać z 55k złotych na rocznego pulsara z tym silnikiem i mieć problemy zaraz. Silniki QG podobno nieudane były a jednak spokojnie nabijają po 250-300kkm. Jak przez rok jeszcze poczytam takie kwiatki to chyba wezmę qq1 z końca produkcji. Masakra jakaś.Nie widziałem jeszcze zestawienia wersji 1.2 i przypisanych do niego usterek. Ja sobie wymyśliłem, że nowsza wersja ma problemy z rozrządem, a starsza ze zużyciem oleju. Ale traktować to należy w kategorii żartu, bo to mona teoria. Faktem jest, że mój ma 31tkm i na razie zużycie oleju stoi na poziomie 0.1-0.2l/7000km, przy czym mam wrażenie, że rośnie wraz z przepracowaniem oleju, ale tak było we wszystkich autach, które miałem. Pierwszą wymianę zrobiłem po 15tkm i dalej wymieniam co 10tkm, olej Liqui Moly syntetyczny. Jeżdże różnie, czasem szybkie trasy, czasem odcinki po 3-4km po mieście. auto z roku 2015, ale nowa wersja silnika ze zmniejszonym rurociągiem pod maską. Do tych opinii podchodź z przymrużeniem oka. Jak przesiejesz teoretyczne opinie i wyłuskasz realne wady, to dojdziesz do wniosku, że poza pojedynczymi przypadkami, silniki 1.2 Dig-T sprawują się elegancko. Osobiście pomykam Pulsarem z tym silnikiem od stycznia 2015, zrobiłem 18 tys z haczykiem i nie mam jak do tej pory najmniejszych problemów zarówno z silnikiem, jak i jego podzespołami. Dodam, że poziom oleju trzyma między przeglądami na identycznym poziomie. Nie spotkałem się do tej pory z jakimikolwiek negatywnymi opiniami dot. Pulsara. Mam na myśli konkrety, a nie pobożne życzenia. Nic Ci się nie psuje, bo ładujesz akumulator ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Do tych opinii podchodź z przymrużeniem oka. Jak przesiejesz teoretyczne opinie i wyłuskasz realne wady, to dojdziesz do wniosku, że poza pojedynczymi przypadkami, silniki 1.2 Dig-T sprawują się elegancko. Osobiście pomykam Pulsarem z tym silnikiem od stycznia 2015, zrobiłem 18 tys z haczykiem i nie mam jak do tej pory najmniejszych problemów zarówno z silnikiem, jak i jego podzespołami. Dodam, że poziom oleju trzyma między przeglądami na identycznym poziomie. Nie spotkałem się do tej pory z jakimikolwiek negatywnymi opiniami dot. Pulsara. Mam na myśli konkrety, a nie pobożne życzenia. Do 17 tys przebiegu też nie miałem...ani nie myślałem o problemach Ale prawda też jest taka,że Nissan doskonale zdawał sobie sprawę z jakości silników ,bo wydał biuletyn z nu,erami VIN samochodów,których silniki mogą być zagrożone zwiększonym poborem oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz1609 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Mój z 2015,przebieg aktualny 27 tys i poziom oleju cały czas taki sam.W piątek i dzisiaj pomykałem nim A4 180-190km/h i bardziej uznane marki musiały zjeżdżać z drogi Dla mnie autko rewelacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2017 ... biuletyn z nu,erami VIN samochodów,których silniki mogą być zagrożone zwiększonym poborem oleju. Masz listę VIN z biuletynu, lub możliwość sprawdzenia, czy dany VIN jest na liście ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Oj,gdzieś to było na forum publikowane ,tyle że dawno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OsobaNN Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Daj VIN kolego to spradzę. Swoją drogą problem przelataniem oleju przez pierścionki został rozwiązany i pojazdy od maja 2015 ( przeprogramowanie ECM ) i potem w grudniu 2016 and J11 i F15, Pulsarek dopiero teraz.. Problem z napinaczem łańcucha to już przeszłość od polowy 2016 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Daj VIN kolego to spradzę. Poszło na PW. Z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rex-er Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Ja melduję, że oprócz problemu z akumulatorem, nic się nie działo w moim Pulsarze przez 2,5roku. Na razie 65000 i ciągle rośnie Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 I tak trzymać bo 1.2 to dobre motorki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Jacku a jak tam twój? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2017 Jeszcze na warsztacie.News był taki,że dopiero na początku września ma być gotowy Następny news,...silnika nie ma i nie wiadomo kiedy będzie....zaczyna mnie qrwica brać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 7 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 Czy po przekroczeniu jakiegoś czasu, potrzebnego do usunięcia wady, nie jest tak że należy się nowy egzemplarz. Gdzieś czytałem że gość wygrał w sądzie w podobnej sprawie i dostał nowe autko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 7 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 Wysłałem zapytanie do Rzecznika Praw Konsumenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baran Opublikowano 7 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2017 Czy po przekroczeniu jakiegoś czasu, potrzebnego do usunięcia wady, nie jest tak że należy się nowy egzemplarz. Gdzieś czytałem że gość wygrał w sądzie w podobnej sprawie i dostał nowe autko. Kubalon, nie wiem, czy przypadkiem nie musi być zachowany termin 2 lat od zakupu, aby móc domagać się nowego samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 Następne info:silnik ma być pod koniec września...z tym że centrala również nie obiecuje że na pewno.Czyżby aż tyle jednostek było w jełropie do wymiany,że nie nadążają produkować??? Aha! Jutro mam odstawić Krowę i szykują mi cosik innego do wożenia dooopska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baran Opublikowano 8 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2017 Następne info:silnik ma być pod koniec września...z tym że centrala również nie obiecuje że na pewno.Czyżby aż tyle jednostek było w jełropie do wymiany,że nie nadążają produkować??? Aha! Jutro mam odstawić Krowę i szykują mi cosik innego do wożenia dooopska QQ albo Micra :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.