gregson Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Mysle, ze diller cos sciemnia. Gdyby chodzilo o homologacje to nie bylo by akcji serwisowej. A w artykule jest wyraznie napisane o tym ze to sie tyczy osiągów silnika w pewnych sytuacjach, wiec nojak sie to ma do homologacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Pewnie, że dealer ściemnia. Zauważcie, że afera "spalinowa" dotyczy jedynie diesli, a DIG-T z napędem traktorowym przecież nie ma wiele wspólnego. Choć nie zdziwię się wcale jak zaraz przpieprzą się też do benzynówek. I te z wtryskiem bezpośrednim (czyli m.in. nasze "digity") będą miały problem w pierwszej kolejności, gdyż pracując na zubożonej mieszance generują sadzę niewiele mniejszą od klekotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Teraz będzie coraz więcej afer . W radiu w niemcowni mówili coś o Maździe, ale co dokładnie i której już nie dosłyszałem. Może później coś będę wiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Już gdzieś pisałem, że VW nie potrafi nawet przyjąć z honorem porażki na klatę tylko szuka współwinnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artua Opublikowano 16 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2015 Teraz wiekszosc aut bedzie szpiegowana przez vw, aby przypadkiem tylko nie dostalo sie jednemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viktov Opublikowano 19 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2015 A wracając do tematu samego silnika... Wczoraj zrobiłem niewielką traskę ok. 30 km i jadąc sposobem by osiągnąć jak najlepszy wynik średniego spalania udało mi się uzyskać 5.2 l. Myślę, że gdybym miał jeszcze z 10 - 15 km do przejechania dałoby się zejść poniżej 5. Wynik cieszy, ale frajda z takiej jazdy marna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek1971 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Mnie jadąc takim sposobem na dystansie 100 km udało się osiągnąć 4,9 l. Mysle, ze diller cos sciemnia. Gdyby chodzilo o homologacje to nie bylo by akcji serwisowej. A w artykule jest wyraznie napisane o tym ze to sie tyczy osiągów silnika w pewnych sytuacjach, wiec nojak sie to ma do homologacji. Ale przecież nie ma żadnej akcji serwisowej,jest wstrzymane tylko wydawanie aut,ale nikt nie wzywa aut do serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 W przypadku X-traila z tym silnikiem, użytkownicy mają być wzywani do serwisów bądź sami skontaktować się z Nissanem w razie wystąpienia problemów. TUTAJ coś o tym wspomnieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Są mułowate,czytamy te same wiadomości "Edwardzie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 20 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2015 Zaraz przyjdzie prawdziwy Edward i Ci dołoży. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 (edytowane) Szukam wykresu mocy i momentu obrotowego (to pewnie ma swoja jakas nazwe ale ja nie mam pojecia jaka ona jest) dla silnika 1.2 oraz 1.6 dig-t. Wiecie moze gdzie moge takie wykresy znalezc? Edytowane 22 Października 2015 przez gregson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 22 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2015 http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/97250-j11-silnik-12-dig-t-opinie-serwis-uwagi/page-73 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 (edytowane) Chcialbym ostrzec przed akcja serwisowa Nissana QQ 1.6 dig-t . Numer kampani: PCB-NES-15-004, Fazy zaworow silnika. U mnie efektem jest ogolne zamulenie samochodu na niskich obrotach -do ok 3.5 tys. Znacznie zmniejszona dynamika jazdy, brak mocy. Odczucie jest takie jakby mi ktos calkiem inny silnik wlozyl do samochodu. Wyzsze obroty to i silnik stal sie znacznie glosniejszy niz poprzednio -jak wczesniej przeszkadzaly mi szumy w samochodzie to teraz bardziej irytujacy jest ryk silnika. Umowiony jestem juz do serwisu na sprawdzenie w czym jest problem. W razie braku poprawy, bede chcial wymusic na serwisie wyslanie samochodu na hamownie. Dlatego tak usilnie szukam przykladowego wykresu mocy/momentu obrotowego dla silnika 1.6 oraz 1.2 dig-t. W watku o modelu 1.2 pojawily sie pierwsze wykresy, jesli ktos ma wiecej przykladow to bardzo prosze umieszczac-bedzie z czym porownywac. A w ogole to, czy jakikolwiek forumowicz/wlasciciel 1.6 dig-t zalapal sie na ta akcje serwisowa? Edytowane 23 Października 2015 przez gregson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kylonek Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 A w kiedy odbierałeś autko z salonu ? Jaka data produkcji ? Ja odbierałem w Ja odbierałem w czerwcu 2015 i jakoś do tej pory ASO nikt nie informował o tej kampanii... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Moj egzemplarz byl jednym z pierwszych w PL- no nie liczac wersji demo dla salonow. Odebrany w styczniu. Pojawily mi sie blady: P2159 -uklad napedowy: Vehicle speed sensor B range/performance P0501-uklad napedowy: vehicle speed sensor range Pewnie serwis tylko je wykasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kylonek Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Nic takiego mi się nie pojawiło. W odniesieniu do ostatnich doniesień o problemach z tym silnikiem w X-trailu oraz o ciągłych ubytkach oleju z 1.2 DIG-T , wynika, iż Nissan nie posiada żadnego bezawaryjnego silnika benzynowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 23 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2015 Myślę, że ci oto panowie robią jednak porządne silniki dla Nissana. A te nowe renówkowo-nissanowe turbo-popierdółki z ich nadmiernym spalaniem oleju i kłopotami z rozrządem, to już inna bajka, którą niestety coraz częściej zaczynamy doświadczać na własnej skórze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 A tak się zachwycali tym Małżeństwem ,płodzą coraz cudowniejsze dzieci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Nyska w Stanach jest w "zacnym" gronie 8 najbardziej usterkowych firm http://moto.wp.pl/gid,17926122,mgaleria.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Jakby nie było FIAT górą!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregson Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Szukam wykresu mocy i momentu obrotowego (to pewnie ma swoja jakas nazwe ale ja nie mam pojecia jaka ona jest) dla silnika 1.2 oraz 1.6 dig-t. Wiecie moze gdzie moge takie wykresy znalezc? Podbijam pytanie aby nie zostalo przeoczone. Sa juz pierwsze przyklady w watku o 1.2 ale potrzebuje kolejnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 (edytowane) No a te wykresy, które zapodano nie wystarczą? Przecież inne silniki będą miały taką samą krzywą mocy i momentu jak na wrzuconych obrazkach. Zmiana może być jedynie po tuningu, np.takim jak Nissan zrobił Tobie. Tylko kurna czemu w drugą stronę? Edytowane 24 Października 2015 przez colins Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elfi Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 Trochę szacunku dla Fiata,pomimo wad,te auto zmotoryzowalo ten kraj : ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 No przecie Jacek napisał że Fiat "górą" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 (edytowane) Fiatowskie silnik z serii JTD, to jedne z najlepszych diesli na rynku. Podobnie benzyniaki z serii T-Jet. Jednak jak to w życiu bywa reszta (nadwozia, podwozia, elektryka itd.) jest przeciętna i w związku z tym jest jak jest. Edytowane 24 Października 2015 przez colins Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.