manix Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Ps - ścieżkę diag. przeszedł perfekcyjnie, miernik lakieru- wszędzie ta sama wartość:)Oby służył... A co ma nie służyć,tu jak się psuje ,to raczej pierdoki ,no to trzeba go opić.Ja stawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rado Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Czekaj , czekaj... dzisiaj czwartek... a Ty coś o sobocie pisałeś Doczekać się nie mogłeś a co tam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Też kiedyś kupiłem auto z za Odry i też Nissana i też 150tys na liczniku, nawet wybrałem się tam osobiście,bo miało być pewne. Przypadkiem,już w Polsce znalazłem w schowku wydruk z serwisu niemieckiego,a tam wszystkie dane i przebieg też,ale nie 150 tylko 250 tyś.km.Lata 90-ąte,a auto 4-ro letnie wtedy. Od tego czasu tylko nowe,albo auto ze znaną mi historią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rado Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Na razie jeździ się bardzo fajnie :-) , ale...będę musiał zaopatrzyć się w nowy aku-czytaj kolejny wydatek. Jedyne pocieszenie to takie, że obecny aku jest w nociku.....od nowości!!!-fabryczny Nissana - 9 lat!!szok!! Pozdro All! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 No ładny wynik,chociaż koledze w Astrze wytrzymał 12 lat - plus to wysoka sprawność instalacji elektrycznej w aucie,to dobrze wróży, a minus to już sama aktywność auta w trasie. Bo wbrew pozorom z akumulatorem tak jest,im częściej eksploatujesz to dłużej użytkujesz. Pozdrawiam i życzę zadowolenia,bo auto bardzo praktyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rado Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2015 No ładny wynik,chociaż koledze w Astrze wytrzymał 12 lat - plus to wysoka sprawność instalacji elektrycznej w aucie,to dobrze wróży, a minus to już sama aktywność auta w trasie. Bo wbrew pozorom z akumulatorem tak jest,im częściej eksploatujesz to dłużej użytkujesz. Pozdrawiam i życzę zadowolenia,bo auto bardzo praktyczne. Jestem bardzo zadowolony-autko super.Szybkie, zwinne, pakowne-przestrzeń dla pasażerów powala. Nie jest prawdą to co pisała część użytkowników , że silnik wyje przy wyższych prędkościach i że silnik 1.4 jest za mały-sądzę, że jest w sam raz. Wypróbowałem na trasie- w pełnym załadunku-z 3 pasażerów 110-120 jechał śmiało, a to jak na polskie drogi wystarczy aż nadto. Co do aku-podładowałem na trasie i na razie nie będę wymieniał odpala bez problemów-sądzę, że do zimy na pewno wytrzyma:) . Ogólnie super:)...No i ten piękny czarny metalik-może się i brudzi-ale jak prezentuje:) Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elgreen Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam, Szukam kogos, kto moglby pomoc w zakupie Nissana na terenie Polski, lub pomoc w sprowadzeniu z Niemiec. Interesuje mnie Nissan Note (jako autko miejskie do transportu 2ki dzieciakow do przedszkoli - wersja minimum), albo Nissan Qashqai +2 (wersja maximum, do wyjazdów cała rodzinką). Czy jest ktos taki polecany na forum (majacy interfejs Nissana, znajacy sie na diagnostyce, ocenie silnika, stanu lakieru itp), lub sa jakies firmy ktore pomagaja w zakupie, a sa znane i pozytywnie oceniane na forum? Edytowane 12 Kwietnia 2015 przez elgreen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rejtis Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Subiektywna ocena jak ktoś woli recenzja auta- Nissan Note I generacji 1.4 R4 88KM wersja Acenta (2008r) Ocena ogólna - 8 na 10 Note pierwszej generacji w klasie minivanów służy nam z powodzeniem jako auto rodzinne. ma ciekawe nadwozie i design oraz niezłe wyposażenie.Ponadto jest niezwykle dobry komfort wsiadania i wysiadania. Nieszczególny dostęp do różnych lakierów nadwozia. Nissan mógłby zadbać o indywidualnego klienta np. promocjami serwisowymi! Daje dwuletnią gwarancję, która na wzór Kii czy Mitsubishi mogłaby być dłuższa. Prowadzenie auta - 8 na 10. Układ jezdny. auto prowadzi się bardzo dobrze i do 100- 120 km/h nie sprawia żadnych problemów. Powyżej tej szybkości wyczuwalne są drobne drgania szczególnie na tylnej kanapie.Ruszanie jest bezproblemowe. Niezmiernie trudno "zdławić" silnik. Układ kierowniczy - 8 na 10 Progresywne wspomaganie kierownicy, zależne od prędkości działa dokładnie i zawsze wspomaga z optymalną siłą. Kierownica regulowana jedynie w pionie, ale mi to wystarcza. Skrzynia biegów - 8 na 10 Dobrze zestrojona pięciostopniowa skrzynia biegów pracuje starannie i precyzyjnie. Nie zdarzały mi się haczenia. Niekiedy ciężko "wchodzi" wsteczny bieg, który jest z synchronizowany z tylną wycieraczką uruchamiającą się podczas deszczu. Silnik - 7 na 10 Kultura pracy szesnastozaworowego silnika wzorowa do 110 km/h. Słyszalny pomruk we wnętrzu podczas zmiany biegów. Dysponujemy mocą 88KM z momentem obrotowym 128Nm/3200 obrotów na minutę. Powyżej 3000 w kabinie robi się dosyć głośno. Spalanie średnie w/g producenta 6,5 l/100km. W praktyce spalanie miejskie według komputera 8,5 l, a pozamiejskie 5,5 litra. Olej Elf evolution SXR 5W30 spisuje się świetnie, a silnik nie jest olejożerny! Przyśpieszenie - 7 na 10 Silnik chętnie reaguje na pedał gazu. Przyśpieszenie 13,1 s od 0 do 100km/h, na 100 KM jest to wcale słuszny wynik na ten typ silnika. Nadwozie/ karoseria - 8 na 10 Naszym zdaniem linia karoserii jest gustowna i mogąca się podobać.Wyróżniają je nienagannie dobrane proporcje. Pochylona przednia szyba oraz nowoczesna linia karoserii, która została podkreślona poprzez duże reflektory z charakterystycznymi uwypukleniami w górnej części. Garbiki te wspomagają prowadzącego w określeniu punktów skrajnych pojazdu. Lampy tylne Przechodzą ze słupków na dach i są znamienne dla Note pierwszej generacji. Zewnętrzne lusterka, zderzaki i klamki są w kolorze karoserii co przystwarza autu elegancji. Z lakierem na razie nic złego się nie dzieje. Drzwi/ uszczelki - 9 na 10 Dla nas mocny punkt auta. Duży kąt otwierania drzwi i wąski próg.Wejście do auta z przodu i tyłu jest nader wygodne, także dla osób starszych czy z dysfunkcjami układu ruchu. Dodatkowo udane uszczelki w drzwiach i szybach bocznych chronią jadących przed chłodem. Podłokietniki boczne na drzwiach odpowiednie zabezpieczone miękkim materiałem. Ponadto blokada tylnych drzwi przed otworzeniem z wewnątrz. Klamki zewnętrzne funkcjonalne i ładne. Bezpieczeństwo. Na bezpieczeństwo ma wpływ wiele czynników od opon, poprzez hamulce, oświetlenie, widoczność, systemy elektroniczne czy poduszki powietrza. Hamulce - 7 na 10 Hamulce z przodu tarczowe, z tyłu bębnowe. Hamulce plus dobre ogumienie w Note spisują się bez zarzutu. Są skuteczne , zatrzymujące pojazd z prędkości 100 km/h po 38 m. Jest to wynik dla mnie do akceptacji. Przy oponach letnich Continental (185/65/R15) zyskujemy np. pewne prowadzenie na łukach czy wyśmienite wyniki w próbach hamowania na mokrej nawierzchni. Zimówki 175/65 R15 Pirelli zapewniają ponadto precyzyjne prowadzenie, krótkie drogi hamowania na śniegu i na mokrym.Bardzo pomocne elektroniczne systemy bezpieczeństwa synchronizowane z hamulcami, które uchroniły nas przed zderzeniem z dzikami. Oświetlenie - 6 na 10 Lampy przednie odznaczają się dużą skutecznością świecenia i to pomimo zastosowania żarówek H4. Ich wymiana (wytrzymują do 15000 km) nie jest skomplikowana lecz wymaga nieco siły w dłoniach. Tylne światła są dobrze widoczne z dodatkowym światłem przeciwmgielnym. Brak świateł dziennych czy wykonanych w technologii LED. Elektroniczne systemy bezpieczeństwa - 6 na 10 Zawiera pomocne systemy: ABS zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania, EBD elektroniczny rozdział sił hamowania i BAS (Brake Asist) wspomagania sił hamowania. Należy dodać w wyposażeniu: cztery poduszki powietrzne czołowe i boczne kierowcy i pasażera i system dezaktywacji poduszki powietrznej kierowcy oraz pasy bezpieczeństwa z napinaczami i ogranicznikiem siły napięcia oraz regulacją wysokości pasów. Brakuje chociażby systemów stabilizacji toru jazdy, kontroli trakcji czy kurtyn powietrznych lecz na tamten czas i klasę auta to wyposażenie rewelacyjne! Parkowanie- 7 na 10 parkowanie to zawsze umiejętność wyuczona przez kierowcę. Acenta nie ma kamery i czujnika parkowania, ale widoczność jest dobra szczególnie do przodu. Duże lusterka wsteczne, elektronicznie regulowane od wewnątrz i podgrzewane ułatwiają podgląd. Auto jest dostatecznie zwrotne. Widoczność do przodu - 9 na 10 Widoczność do tyłu - 6 na 10 szyba tylna duża podgrzewana i zaopatrzona w wycieraczkę nie przeszkadza w widoczności. Komfort jazdy, zawieszenie - 7 na 10 Zawieszenie wybiera nierówności „krótko", nie wprowadzając pojazdu w bujanie. Jedynie na nierównościach poprzecznych czuje się jak „przestawia" całą tylną belką. Na razie przednie wahacze czy łożyska kół wytrzymały naszą niezbyt agresywną jazdę. Po sześciu latach do wymiany łączniki stabilizatora- słabszy punkt podwozia. Wyciszenie - 6 na 10. Można swobodnie rozmawiać z każdego miejsca do szybkości 80 km/h, ale zdecydowanie robi się głośniej przy szybkości 120 km/h. Fotele przednie - 8 na 10 Obecna regulacja wysokości siedliska fotela kierowcy. Słabe trzymanie boczne, Nie przeszkadza w jeździe. Dla mnie odpowiednio wysokie i wygodne (twardość optymalna) nie męczą podczas długiej jazdy. Wysokość siedliska 37 cm, a jego głębokość 55 cm może zadowolić każdego! Centralny podłokietnik fotela kierowcy typu wagonowego nie spełnia swojej roli i jest bezużyteczny. Przydałyby się lepsze zagłówki. Tylna kanapa - 7 na 10 Odpowiednio wysokie i głębokie siedlisko zapewnia niezły komfort, choć oparcie mogłoby być trochę lepiej wyprofilowane.Oparcie kanapy jest asymetrycznie dzielone i prosto się składa, nadto wyposażone jest centralny podłokietnik. Jazda w piątkę na dłuższych trasach jest cokolwiek kłopotliwa (przeciętna szerokość kokpitu- 1370 mm) . Olbrzymia zaleta to możliwość stopniowego przesuwania kanapy o 16 centymetrów co niejednokrotnie wykorzystujemy w praktyce(powiększenie bagażnika!). Obecnie m.in. przesuwana kanapa jest w dodatkowym pakiecie rodzinnym za dopłatą co Acentę podrożyło! Komfort jazdy na złych nawierzchniach - 6 na 10. Komfort Jazdy w 5 osób - 5 na 10. Kokpit/ kabina - 8 na 10 Przeważa funkcjonalność, , zrozumiałość i ergonomia co przesądza, że jest sporą konkurencją dla minivanów, a przede wszystkim aut miejskich. Wykończenie wnętrza - 7 na 10 Nie wszystkie elementy zostały wykonane z miękkiego plastiku lecz stosownie dobrana faktura twardych elementów sprawia, że nawet one wyglądają schludnie. W kabinie jest duża ilość skrytek: na pojemniki czy kubki, płyty CD, karty, rękawice, mapy lub inny asortyment ze schowkiem z funkcją chłodzenia, dalej pod siedzeniem pasażera, w drzwiach przednich, schowek na monety z tyłu konsoli centralnej. Na oparciach przednich foteli są podwójne kieszenie oraz zamontowane rozkładane stoliki z otworem na picie. Luksusowa i trwała tapicerka uzupełnia udany wygląd wnętrza kabiny. Plusem są trzy gniazdka elektryczne 12V: na desce rozdzielczej na początku konsoli centralnej, pomiędzy przednimi fotelami za pojemnikiem na monety oraz w bagażniku. Nie ma już ich ani rozkładanych stolików i wielce przydatnego schowka pod siedzeniem pasażera w nowej Acencie. Czasem przeszkadza trzeszcząca półka za tylnymi siedzeniami. Przestrzeń kabiny.Dla nas poprawna, wprost wygodna. Zapewne dla czterech wysokich osób będzie za ciasno lecz przy tych rozmiarach auta wręcz proporcje i rozkład wnętrza jest znakomity. tutaj po prostu przyjemnie się przebywa.Przestrzeń z przodu - 9 na 10 Przestrzeń z tyłu - 8 na 10. Ergonomia i funkcjonalność deski rozdzielczej/ konsoli przedniej - 9 na 10 Praktycznie wszystko jest pod ręką. Rozmieszczenie przycisków logiczne i przewidywalne. Deskę rozdzielczą wykonano z dosyć dobrych gatunkowo materiałów. Zaletą są zrozumiałe, dostępne i łatwe w obsłudze wskaźniki, pokrętła i przełączniki oraz obsługa telefonu dzięki bluetooth z zestawem głośnomówiącym i radia z kierownicy. Boczne nawiewy wentylacyjne są estetycznie wkąponowane i okrągłe co daje większą możliwość kierowania strumieniem powietrza. Oświetlenie wewnętrzne - 8 na 10 Zupełnie wystarczające. Zarówno przednie jak i tylne sufitowe z kilkoma trybami ustawień, w tym oszczędnościowym.Dalej oświetlenie bagażnika oraz podświetlenie przycisków otwierania szyb na bocznym podłokietniku kierowcy i przycisków na panelu radia.Niestety brak podświetlenia przycisków na kierownicy oraz podświetlenia schowka przed pasażerem. Zabezpieczenie auta - 6 na 10 Standartem jest centralny zamek i immobilizer oraz funkcja zdalnego sterowania centralnym zamkiem. Jest też ryglowanie zamków od środka.Ciekawostką jest otwieranie kluczykiem najpierw samych drzwi kierowcy, a po drugim przyciśnięciu wszystkich drzwi i bagażnika. Blokada kolumny kierownicy działa sprawnie. Komfort/ system wentylacyjno-klimatyzacyjny - 7 ma 10 Klimatyzacja mechaniczna z kilkoma trybami nawiewów działa bez zarzutu. Kabina nagrzewa się po kilku minutach (do 10 minut). Jest filtr przeciwpyłkowy, dostępny do wymiany samemu nawet bez demontażu przedniego schowka. Czynnik klimatyzacji R134efektywnie i szybko ochładza kabinę. Multimedia - 6 na 10 Radiootwarzacz CD z funkcją sterowania na kole kierownicy, złącze AUX pozwala podłączyć zewnętrzny odtwarzacz.System audio prosty w obsłudze z sześcioma głośnikami, które fajnie brzmią (trochę gorzej jest na kanapie z tyłu). Możliwość zapamiętania 18 rozgłośni FM. Bardzo pomocny bluetooth z zestawem głośnomówiącym. Elektronika - 7 na 10 O większości już było powyżej. Dodam, że komputer pokładowy pokazuje pokonany dystans, zużycie paliwa, licznik przebiegu dziennego; czas jazdy, zasięg, natomiast system informacyjny pokazuje godzinę,temperaturę zewnętrzną i przestrzega przed zaciągniętym hamulcem ręcznym, otwartymi drzwiami i klapą bagażnika oraz nie zapiętymi pasami z przodu. Standardem są elektrycznie sterowane szyby drzwi przednich i tylnych. Uwaga: Zafałszowane wyniki komputera. Komputer pokładowy podaje zaniżone wartości zużytego paliwa. Jest to różnica minimum 10%- zatem duża. Bagażnik - 9 na 10 W tej klasie aut aranżacja bagażnika, którą można zmieniać przykładna.Przesuwalna kanapa tylna powiększa bagażnik z 280 litrów do 437, a złożenie kanapy zwiększa przestrzeń do 1332 litrów. Fantastyczny i użyteczny jest dodatek w postaci odwracalnej, łatwo zmywalnej) podłogi,którą można ustawić na różnych poziomach. Wiele aut kompaktowych np.Audi A3, Kia Cee`d czy Opel Astra typu hatchback ma mniejszy kufer. Bagażnik ma niską linię załadunku i jest odpowiednio głęboki. Do szczęścia brak siatek czy kieszeni na oparciach tylnej kanapy lub bokach czy chociażby zamontowanych pasków z rzepami do przytrzymania przedmiotów. Obecna Acenta już nie ma takiego bagażnika. Dodatkowe wyposażenie - 7 na 10 Oprócz ładnie wydanej instrukcji obsługi auta otrzymaliśmy 4 dywaniki,koło zapasowe, gaśnicę, trójkąt i lewarek. Brak podstawowych narzędzi czy jak w niektórych markach obok koła zapasowego dodatkowo zestawu naprawczego opon. Ponadto każdy klucz ma plastikowy bryloczek Nissana. Niezawodność/ awarie - 9 na 10 Trudno uwierzyć lecz po sześciu latach eksploatacji nie wydarzyło się nic poważnego. Głośno przeskakujące tylne drzwi pozostały bez naprawy.Jedynie wymiana łącznika stabilizatora, żarówek H4 i postojowych,wycieraczek, płynów eksploatacyjnych i filtrów. Koszty napraw/ serwisu 5 na 10 Nissan daje 2-letnią gwarancję na wiele podzespołów lecz nie trzeba było z tego korzystać. Kontakt z serwisantami różny zależny od specjalisty. W ten sposób można zyskać autorytet lub go szybko stracić. Z reguły ASO odbijają sobie finansowo najbardziej na naprawach i przeglądach. To ostatnie odczuliśmy na własnym portfelu. Dlatego jak tylko możliwe omijamy ASO. Przykładowo wycieraczki przednie ASO 80 zł, na wolnym rynku 18 zł itd. Podsumowanie Note Acenta pierwszej generacji. Naszym zdaniem zdecydowanie przeważają zalety nad wadami. Samochód z pogranicza klas B i C pełni rolę auta rodzinnego, ale z pełnym powodzeniem może być dla osób starszych, nawet z schorzeniami kręgosłupa czy kończyn dolnych. Jest funkcjonalny z bogatym wyposażeniem jak na rok produkcji i zajmowany segment. Jest samochodem mało awaryjnym i bezpiecznym z wyborną widocznością do przodu i niezłą podczas cofania. Sam poprzez charakterystyczne lampy jest dobrze zauważalny. Pakowność bagażnika jest imponująca, a liczne schowki i kieszenie ją znamienicie uzupełniają. Nie jest to auto dla osób ze sportowym sposobem jazdy czy pięcioosobowej rodziny z większymi dziećmi. Czy zakupilibyśmy Note drugiej generacji. Raczej nie z dwóch przyczyn. Powód pierwszy to polityka cenowa i wyposażeniowa Nissana - wysoka cena i dziwne rozwiązania wyposażeniowe: tworzenie pakietów za dodatkową opłatą! Motyw drugi to salon Nissana, który najoględniej nie dba o "starą klientelę" i nie był zainteresowany naszą propozycją ponownego kupienia auta tej marki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Świetne podsumowanie samochodu i chyba zgodne z odczuciami użytkowników. Dla dopełnienia tego opisu warto wspomnieć o trzech drobiazgach: 1. Gwaranja podstawowa Nissana to 3 lata lub 100000 km w zalezności co minie pierwsze. 2. Nissan ma program do posiadaczy samochodów "po gwarancji". Nazywa się You+Nissan i daje sporo korzyści przy usługach serwisowych i zakup części, gdzie rabaty sięgają nawet 30%. 3. Note po FL jest jeszcze lepszy . W rocznikach 2010+ zmieniono nieco stylistykę przodu samochodu i poprawiono kilka drobiazgów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sala Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Witam, Nurtuje mnie pewien element Notka. Mianowicie chodzi mi o moduł znajdujący się pod dźwignią hamulca ręcznego. Po zdjęciu zaślepki ukazuje się jakiś moduł. I tu pytanie do Was, czy w waszych modelach moduł ten jest przykręcony na dwie śruby? U mnie nie jest i nie wiem czy poprzedni właściciel coś kombinował i mnie oszukał. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 (edytowane) Witam, Nurtuje mnie pewien element Notka. Mianowicie chodzi mi o moduł znajdujący się pod dźwignią hamulca ręcznego. Po zdjęciu zaślepki ukazuje się jakiś moduł. I tu pytanie do Was, czy w waszych modelach moduł ten jest przykręcony na dwie śruby? U mnie nie jest i nie wiem czy poprzedni właściciel coś kombinował i mnie oszukał. Pozdrawiam Nic takiego u siebie nie zauważyłem,oprócz włącznika centralnego zamka z prawej strony dźwigni. Co do zmian po FL warto dodać,że podświetlili przyciski na kierownicy,to duży plus. Edytowane 27 Maja 2015 przez porter59 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sala Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 W tunelu jest zaślepka, i moduł jest pod nią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 chodzi Ci zapewne o sensor centralny airbagów , ale brak opisu pod awatarem jaka wersja/silnik/rok utrudnia pomoc. w każdym razie ten o którym ja napisałem powinien być przykręcony o to kaman? nr 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sala Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Silnik 1,6 wersja Tekna rok 2010 Hmm to ciekawe bo u mnie nie jest on przykręcony. Tylko dlaczego? I co to może oznaczać? Auto było kiedyś uderzone ale czy tak mocno że poduszki odpaliły tego nie wiem a może właśnie się dowiedziałem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 to sensor bocznych ,ale po rysunku o to kaman? Poproś ,niech ktoś sprawdzi w innym note ,ale zrób zdjęcie o co Tobie chodzi i gdzie zaślepka,bo nie każdy ma zmysł do takich rzeczy. w sumie fajna wersja i silnik. Masz kurtyny, czy tylko przednie i boczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 (edytowane) Ja tak się wtrącę... u siebie zauważyłem znaczki SRS na słupkach przednich (górna część słupka) i środkowych nad ustawieniami pasa. Co tam zamontowali ?. Kurtyny ? I jeszcze mam pytanie o fotele przednie...na nich też jest SRS czyli poduszki są w fotelach tak jak w Oplu ? czy w drzwiach jak w Mercedesie ? Edytowane 27 Maja 2015 przez M@reS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sala Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Tak to jest to co na rysunku. Mam również kurtyny boczne. Zrobiłem zdjęcie tego modułu tylko nie wiem jak je dodać M@reS Poduszki boczne są zamontowane w oparcia foteli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 @Sala - aby dodać zdjęcie do postu - musisz :je mieć zapisane na kompie lub smart. (w zależn. z czego korzystasz)w okienku , gdzie piszesz nowy post - na dole są "przyciski" :- WYBIERZ PLIK - klikasz, otwiera się okno z Twojego urz., szukasz danego zdjęcia , wybierasz foto , klikasznastępnie , tutaj dajesz na ZAŁĄCZ TEN PLIK i już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Ja tak się wtrącę... u siebie zauważyłem znaczki SRS na słupkach przednich (górna część słupka) i środkowych nad ustawieniami pasa. Co tam zamontowali ?. Kurtyny ? I jeszcze mam pytanie o fotele przednie...na nich też jest SRS czyli poduszki są w fotelach tak jak w Oplu ? czy w drzwiach jak w Mercedesie ? Tam gdzie masz SRS tamsą Jaśki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 tak ,kurtyny + poduszki w fotelach(dlatego nie powinno się stosować pokrowców ,chyba że specjalnie przystosowane! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sala Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 (edytowane) No dobra wcześniej jakoś mi inaczej się strona otwierała. Załączam zdjęcie modułu Edytowane 28 Maja 2015 przez Sala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 widac jak na dłoni ,że ktoś przy tym grzebał.Nawet łby śrub się odcisnęły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sala Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 (edytowane) Tylko dlaczego? Może poduszek też nie mam Już ku... nikomu nie można ufać! To może inaczej czy po otwarciu poduszek ten moduł się wymienia? Już doczytałem albo nowy albo kasowanie crash błędu, czyli u mnie prawdopodobne że jest wykasowany błąd Edytowane 28 Maja 2015 przez Sala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 poduszki aktywują się te ,z której strony idzie uderzenie i tak ,jeśli auto miałeś stuknięte z boku ,to wystrzeliła dana kurtyna i poduszka . Sprawdził bym też napinacze pasów .Jeśli wszystko zostało wymienione ze sztuką ,nie ma sprawy ,tyle że u nas w kraju ,to rzadki przypadek niestety. Nie sprawdziłeś auta w profesjonalnym zakładzie ,przed zakupem ,wiedząc że było "stuknięte"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Sprawdzałem u siebie pod tą zaślepką i jest to przywalone dwoma śrubami....jedna mała druga duża i z kilogram kurzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.