AAS Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 1200 EUR to drogo za sportowy zawias ? to chyba najtańszy jaki jest... Tein, który jest bardzo często uzywany w drifcie zaczyna się chyba od około 4000 PLN, a KW zdaje się, że w najlepszym wariancie z regulacją dobicia i odbicia i prysznicem kosztuje około 8000 PLN. W ogóle nie podałem wariantów Ohlinsa, który kosztuje od 25 000 do 60 000 PLN Ja osobiście celuję w te zawiasy za 4000 pln i to jest z tego co mówią absolutne minimum bo szkoda pieniędzy na cokolwiek tańszego - rozpadnie się zaraz i będzie gorsze od serii (ten argument drugi dla mnie był przeważający) niestety graty do motorsportu mają chore poziomy cenowe czyli megan sobie odpuścić: MEGAN COILOVER SUSPENSION KIT 03-08 NISSAN 350Z VQ35 Z Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 dobre fanty robą do Vq - możesz sie zainteresować. jest jeszcze fima BC Racing czy coś takiego - pogooglaj pakuja je chlopaki w stanach do aut na codzień - sport/wyczyn to juz inna bajka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
devi Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 (edytowane) czyli megan sobie odpuścić: MEGAN COILOVER SUSPENSION KIT 03-08 NISSAN 350Z VQ35 Z megan też może być raczej, pytanie tylko czy to zastępuje serię i czy jest lepsze od serii. Niestety nie wiem. W tych sprawach już się kilka razy dowiedziałem, że możesz zapłacić za zawias a jest gorzej niż było ludziska kupują np te teiny superstreet z kontrolerem EDC (czy jak to tam) i się okazuje potem, że po pełnym skręceniu na maksymalną twardość jest bardziej miękko niż w serii albo tak samo. W rezultacie dostajesz giwnt, który Ci pozwala na zwiększenie komfortu a już do sportu się nie nadaje. Oczywiście sprzedawca Ci tego nie powie, trzeba poczytać na forach. Stabilizatory - można tez Whiteline - firma sprawdzona. http://synaptic3.com/cart/index.php?main_page=product_info&cPath=3_198&products_id=506 Edytowane 30 Sierpnia 2011 przez devi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 czyli megan sobie odpuścić: MEGAN COILOVER SUSPENSION KIT 03-08 NISSAN 350Z VQ35 Z Czesc zagadaj do Gato ,miał cos takego badz ma(Cusco stabilizatory,wahacze,łaczniki)http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/49537-nissan-350z-roadster/page__st__20 moze cos ci doradzi Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 2 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2011 (edytowane) K Sport to śmietnik tak samo jak D2 Teina SS użytkuje 3 rok i jest bardzo dobry na torze wbrew opini tez jest zadowalajacy polecic moge jeszcze Tanabe i BC Edytowane 2 Września 2011 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 czy ktos juz probowal moze 5/16 specera albo mrv2 ? zastanawiam sie bo cena niska a podobno 10 hp do uzyskania mysle jesze o kolektorach i catach sportowych jakies doswiadczenia na forum? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 nie wiem czy nie będę gonił swojego FXa a przed sprzedażą go doprowadzam do stanu fabrycznego - wiec jak będziesz zainteresowany Spacerem dam ci znać. Cena pewnie około 800 PLNów. Może nie najtaniej ale na miejscu na szczęście zachowałem sobie komplet OEMowych uszczelek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 (edytowane) W temacie cisza od pół roku,więc go podniosę. Zbliża się GT Polonia ,więc przyszła pora się uzbroić-w ciągu miesiąca dotarła następująca wcześniej wyselekcjonowana i zamówiona broń: Amortyzatory gwintowane BC Racing-sprężyny 10/8 kg. : http://www.bc-racing...vers-series-br/ Do tego doszły regulowane stabilizatory Whiteline na przód i tył : http://www.nissanaut...r-1502-prd1.htm http://www.nissanaut...r-1503-prd1.htm O wydech zadba nowy wynalazek od Motordyne,o którym pisałem już na forum : http://forum.nissank...post__p__834131 ....oraz przelotowy Y-pipe Megan : Moc na koła przeniesie sprzęgło karbonowo-kewlarowe od amerykańskiego wytwórcy Competition Clutch (Stage 2) : http://www.competiti...00&sid=2100 Hamowanie-przód Stoptech (nacinane Power Slot) : http://www.stoptech....wer-slot-rotors .....tył DBA (też nacinane Wiper Sloty 4000) : ...zaś klocki to Ferodo DSUNO na przód i DS 2500 na tył : Zawieszenie już założone,trwają testy,duży zakres regulacji twardości, i jest to łatwe (regulatory są dostępne na bieżąco).W przyszłym tygodniu rozpocznę ustawianie stabilizatorów przechyłu.Whiteline-które wybrałem-proponuje też podkładki poliuteranowe pod dyfer.Mają zauważalnie wpływać na zachowanie auta w zakrętach.Przesłali sugestię,ale na ich stronie nie działa (nie otwiera się) zlinkowana przez nich w propozycja,więc w ciemno nie kupię. Z wydechu seryjne pozostaną już tylko kolektory wylotowe-w moim roczniku są poprawione i na tyle dobrze przypominają customowe,że uznałem iż nie warto ich ruszać. Wybierając tarcze rozważałem też Taroxa F2000 : http://en.tarox.com/...disc-f2000.html ...ale przeważyły trochę niższe koszty Stoptecha i DBA,oraz przede wszystkim ich teoretyczna dostepność na miejscu.Pierwotnie DBA miały iść zarówno na przód jak i na tył,ale przednie w PL się pokończyły,więc skorzystałem z porównywalnych jakościowo Stoptechów-brak pasków termicznych jakoś przeżyję. Tak samo budżetowo podszedłem do klocków-pierwotnie miałem apetyt na któreś z oferty Project Mu,który to brand od dawna mnie kręci : http://www.project-m...p/en/index.html http://www.project-m...uct/max900.html ...ale cena nawet na eBayu była lekko zaporowa + cło + przesyłka,i wychodził majątek zbyt wielki jak na trzy dni toru.DS2500 dobrze się sprawdziły w zeszłym sezonie,zatem na przód poszły tym razem najmocniejsze,stricte wyczynowe DSUNO. Do zamówienia został mi olej-oczywiście będzie Royal Purple XPR,wypróbuję 20W50. Z pierwotnych planów,wielkim nieobecnym będzie Final Drive.Pomimo niezaprzeczalnych korzyści w przyspieszeniu,odpuściłem ze względu na koszty (z robocizną oraz wymianą dookólnych podzespołów typu łożyska,tulejka,nakrętki,uszczelniacze,robi się z tego jak nic 5000 pln,plus problematyczne spasowanie) Zamiast tego więc będą najprawdopodobniej felgi 19 ,jak się uda to ze slickami,ale o tym następnym razem-czyli później Edytowane 24 Maja 2012 przez ZdzPoz 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promo Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Mom please, ja też chce taki zestaw!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 No no, konkretny zestaw a w lutym jeszcze nie miałem problemu z dostaniem tarcz DBA na przód.. w 4turbo były w przyzwoitej cenie i nowym wzorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 No powiem Ci ze niezly zestawik Tez bym taki przytulila do swojego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Konkretny zestawik, szczególnie zawias i stabilizatory. Miejmy nadzieję, że unikniesz przykrych niespodzianek na GTP jak to było z tym wysprzęglikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 (edytowane) Życzę wszystkim takich i jeszcze lepszych zestawów BossNY-4Turbo właśnie wyprzedało przody DBA-tyły jeszcze mieli i od nich właśnie zamówiłem. Jędrzej-fajnie ze poruszyłeś temat wysprzęglika-jest okazja by ogółowi forumowiczów zasygnalizowac ważną kwestię. KAŻDE ruszenie sprzęgła (zdjęcie,wymiana,regeneracja) MUSI się wiązać z każdorazową wymianą tej części!!! Coś w niej jest takiego że nie może być użyta ponownie,bo zmniejsza się jej trwałość-czego doświadczyłem w zeszłym sezonie.Po prostu przy najbliższym intensywnym używaniu lub szybciej niż trzeba- strzeli.Nie myśleć o używanych.No chyba że ktoś jeździ bardzo spokojnie i może sobie pozwolić na ryzyko lawety jak by co. Trąbił mi o tym serwis Nissana,potwierdza też mój warsztat.Ceny Intercarsu od 200 pln do ASO Nissan 600 pln. Edytowane 24 Maja 2012 przez ZdzPoz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2012 (edytowane) Widzę fajne mody są w drodze Wszystkie zabawki na miejsce wleciały ?? Jakieś wykresy z hamowni ?? Osobiście polecam zawieszenia Tein Street, o wiele trwalsze jak K-sport oraz bardziej komfortowe. A jeśli chodzi o robienie mocy to poszedłem po najprostrzej lini oporu: Jeszcze ogarnę sobie strojenie i myślę że na bazowym doładowaniu 7PSI (0,45bara) wystroję go na jakieś 400-410KM Będzie mało to się pomyśli nad wydechem... Co do dalszych zabawek to planuję nieco poprawić hebelki, tarcze 355mm i do tego wystrugam sobie odpowiednie adaptery i wsadzę ciut lepsze klocki: Co do poprawy fabrycznych spowalniaczy mam zamiar je zastąpić znacznie większymi zaciskami z EVO 9 + tarcze 355mm tarcze z 370Z Edytowane 26 Maja 2012 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 25 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2012 Zawieszenie jest już na pokładzie,reszta czeka na przyszły tydzień. Dzisiaj doszły koła OZ Superlagera 19" z oponami Dunlop Sport Maxx. Wykres zamieszczę z naniesieniem na ostatni robiony pomiar.A Twój projekt to tylko kompresor bez kucia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2012 Planuję delikatnie maszynę podkręcić do wspomnianych powyżej 400 paru kucy, niby nie wiele mniej mam w sporo lżejszym S14 ale Zetka o wiele pewniej się prowadzi i jakaś taka łatwiejsza w prowadzeniu jest, planuje nią skoczyć 16 czerwca na tor Poznań, nim na dobre zagości kompresor, chciałbym jeszcze poprawić hamulce, bo fabryczne małe są 322mm przednie tarcze no i strasznie mały klocek 133mm szerokosci i 72mm wysokości a w EVO mają 151mm na 77mm... A i jeszcze bardzo istotna sprawa to chłodnica oleju coby na poznaniu silnik nie padł, puki co zgromadziłem pierwszą część układanki: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 (edytowane) Wisiały na Allegro i wisiały,aż kolejny zawis zbiegł się z moją decyzją o konieczności dokupienia kół 19" oprócz posiadanych 20" i awaryjnych 17" Tak więc wczoraj osobiście odebrałem je w Gdyni,zaś dzisiaj założyłem OZ Superlaggera III : Felgi w bardzo dobrym stanie,proste,na nich opony Dunlop Sport Maxx 245/35/19 i 275/35/19 (przody 4 mm,tył 7 mm) Do tego dostałem komplet nakrętek zabezpieczajacych: I jako że zaoferowałem się w pomocy przy odsprzedaży,to także sprężyny H&R (można je kupić ode mnie,ale na razie sprzedaż jest zablokowana bo być może założę je na tor,niezależnie od założonego już gwintu-decyzja jeszcze zapadnie) Efekt finalny: Edytowane 30 Maja 2012 przez ZdzPoz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
promo Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Piękna!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Autko na tych kołach robi wrażenie! Dużo lepiej wygląda na zdjęciu niż na poprzednich 20", a co dopiero w rzeczywistości. Warto zwrócić uwagę na zabezpieczenia (nakrętki), kiedyś miałem taki wynalazek - jak zabezpieczenie uległo uszkodzeniu, to ciężko było zdjąć kółka, nie dało się niczym innym tego odkręcić. ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 (edytowane) Autko na tych kołach robi wrażenie! Dużo lepiej wygląda na zdjęciu niż na poprzednich 20", a co dopiero w rzeczywistości. Warto zwrócić uwagę na zabezpieczenia (nakrętki), kiedyś miałem taki wynalazek - jak zabezpieczenie uległo uszkodzeniu, to ciężko było zdjąć kółka, nie dało się niczym innym tego odkręcić. ;/ Jest na odkręcenie tych zabezpieczeń patent. Nie pamiętam dokładnie, musiał bym się zapytać. Jednak z tego co pamiętam to chyba trzeba przez przedłużkę walnąć je młotem i się luzują. Kolega pracujący w wulkanizacji taką nakrętkę ściąga około 2 - 3 minut Zwykłej śruby tak nie odkręcisz. A te zabezpieczenia mają chyba miekszą stal i się poddają. Muszę się go dokładnie zapytać na czym to polega. Edytowane 30 Maja 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boberek91 Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 Zależy od firmy. Dla Volvo wykonywała je chyba firma Mcguard (czy jakoś tak), stal była na tyle wzmacniana, że podobno nie dało się ich rozwiercić (nie chciałem ryzykować zniszczenia felg). Tu się zgodzę, że jest na to jakiś patent, ale mechanik nie chciał zdradzić tej tajemnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 No w końcu jakiś fajny projekt sie rozpoczął Wrzucaj foty z montażu Na czym będziesz stroił ecu masz te dziwne graty co przychodziły z prochargerem? Czy wrzucisz nowego kompa ja zdecydowałem sie na usunięcie ecu i zastąpienie haltechem Powodzenia w realizacji! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 AAS masz gdzieś opisany swój projekt?Co robiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 AAS masz gdzieś opisany swój projekt?Co robiłeś? Projekt w trakcie ralizacji na razie graty zbieram wszystko dokładnie zdokumentuje żeby już w przyszłości łatwiej było Zdecydowałem sie na TT greddy 18g przy nie zakutym silniku więc max 8psi będe dmuchał do tego wjedzie chaltech platinium, boost controler selenoid, i dwu sensorowy wideband wtryski 550CC DW zobaczymy czy to zabangla sam ciekawy jestem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Pięknie ! Będzie przyjemność z mocy .Jak dobrze przeczytałem to się domyślam że masz silnik HR i lecisz w dwie małe turbiny zamiast kompresora...?Intercooler? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.