Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić X-traila... Rozważania na temat innych marek.


Gość Zboro
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam t30 136KM i jestem zadowolony, nalatane ponad 100k km. Komfort zadowalający, najwyższy na tylnej kanapie, na minus hałas. Z wyposażenia brakuje podgrzewanej kierownicy i masażu w fotelach ;) Koszty serwisu ok, nigdy nie stanął w trasie. Trasy mieszane, czasem bezdroża i cepka. Z głównych wad to ruda szmata ale w frankestainie nie ma co się dziwić. W wyznaczonym budżecie szukałbym jednak t31 ostatecznie t30 z halogenorelingami bo najfajniej wygląda.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za cenne odpowiedzi i już odpowiadam każdemu :)

 

Piotrek - jednak polecasz X-Traila niż Mondeo :)

 

Berater - kusisz tym Mondeo, pytanie jak ogólnie sprawuje się ten silnik 2.0, ale to nie będę spamował już na tym forum. Bardzo proszę o podanie namiarów do tego tunera, na zaś.

 

Bartezm - Nie spieszy mi się, także na spokojnie. A co do przebywania w ZS, to tak jak wcześniej pisałem niedługo będę tam mieszkał na stałe także spoko :)

 

Carbomer - No ruda to chyba jak w prawie każdym japończyku. A na trasie jak z tym komfortem? Bo zadowalający nie jest zbyt dobrym określeniem ;)

 

Karibox - w takim razie jeśli decydowałbym się na X'a to tylko w dieslu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylna kanapa w T30 jest mega wygodna i basta. 

Hałas jest w seryjnym spory i trzeba nad tym troszkę popracować aby było ciszej. Sposoby znajdziesz na forum ;) np http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/86216-wyciszanie-wyg%C5%82uszanie-x-trail-fotorelacja/?hl=wyciszenie zdjęcia zdechły a ja nie mam uprawnień do edycji starych postów... 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylna kanapa w T30 jest mega wygodna i basta. 

Hałas jest w seryjnym spory i trzeba nad tym troszkę popracować aby było ciszej. Sposoby znajdziesz na forum ;) np http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/86216-wyciszanie-wyg%C5%82uszanie-x-trail-fotorelacja/?hl=wyciszenie zdjęcia zdechły a ja nie mam uprawnień do edycji starych postów... 

Podrzuć foty to je wrzucę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Panowie za cenne odpowiedzi i już odpowiadam każdemu :)

 

Piotrek - jednak polecasz X-Traila niż Mondeo :)

 

Berater - kusisz tym Mondeo, pytanie jak ogólnie sprawuje się ten silnik 2.0, ale to nie będę spamował już na tym forum. Bardzo proszę o podanie namiarów do tego tunera, na zaś.

 

Bartezm - Nie spieszy mi się, także na spokojnie. A co do przebywania w ZS, to tak jak wcześniej pisałem niedługo będę tam mieszkał na stałe także spoko :)

 

Carbomer - No ruda to chyba jak w prawie każdym japończyku. A na trasie jak z tym komfortem? Bo zadowalający nie jest zbyt dobrym określeniem ;)

 

Karibox - w takim razie jeśli decydowałbym się na X'a to tylko w dieslu.

Oby...potrzebujemy tu więcej fotorelacji z napraw...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oby...potrzebujemy tu więcej fotorelacji z napraw...

Właśnie, bo coś nie chcą oleju brać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, a powiedzcie mi proszę, czy warto w ogóle zwrócić uwagę na Merca ML W163??

Tez kiedyś po pozbyciu sie pierwszego X-traila T30 myslalem nad ML.

Nawet kilka objeździłem.W środku dużo miejsca ,komfort w miarę ale silnik 2,7 mułek w tej budzie(w kręgu moich zainteresowań były i są tylko diesle)

Nie grzeszy tez ekonomią spalania .

Bardzo duży  minus tego auta ,ze strasznie rdza go zżera.

Wsród handlarzy usłyszałem ,ze ML W163  nazywany jest- psia buda.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

most napędowy i tylny dyfer oraz rdza i sterowanie silnikiem. O katalizatorze nie wspomnę.

Edytowane przez karibox1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam pojęcia. My na wiosce sami wszystko robimy na zasadzie: jak umimy i co na podwórku leży. Także tu nie pomogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

Zastanawiam się nad X Trialem ale jest zawsze jakieś ale ... 

Który z silników jest najmniej problematyczny a i za razem paliwożerny?

Czy ogólnie auto jest problematyczne czy raczej jeździ się jak Maximą?

Co mam wybrać LPG czy ON?

Czy prawdą jest to co napisane poniżej:

2.2 diesel 136 km(silnik japończyk) bez DPF i Dwumasy 

Dodałem też link do ogłoszenia. 

https://www.olx.pl/oferta/x-trail-2-2-diesel-2004-rok-158-tys-CID5-IDsjLtB.html#d101fafd57

Na co zwracać szczególną uwagę podczas oglądania auta? 

LPG ponoć oba silniki BP słabo znoszą gaz, ale mam primerę P11.144 2.0 z LPG i jest ok od 4 lat....

No ale po to piszę, żeby ktoś mnie zaciągnął na ziemię (najpierw celowałem w 2500 Z lpg ale to chyba nie jest najlepszy pomysł)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Benzyna bez gazu z dobrych rąk, poniżej 100 tysi przebiegu, daje 100% satysfakcji. Bezawaryjne. Dizel dużo gorzej. Poziom nowszych tdi. Znacznie słabiej od 2.0 HDI. Jest trochę przyjemniejsza jazda w trasie dizlem niż benzyną ale spalanie już 9-10.

Edytowane przez karibox1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypadałoby się zapytać sprzedającego gdzie podziała się dwumasa. Sam wymieniał?

Z dieslem jest tak jak w każdej innej marce. Jak dobrze trafisz to chodzi aż miło.

Jeśli idzie o spalanie na trasie, Kari jak zwykle przesadził. 10 na trasie to chyba przy Vmax non stop.

Nie udało mi się do tego zbliżyć. W mieście jak najbardziej się zgodzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 w trasie jest jak najbardziej realna. Wystarczy troszkę szybciej jechać (prędkości autostradowe) i liczyć odległość z gps a nie z licznika. Mój jadąc "normalnie' czyli do 90-120, z średnim wyprzedzaniem ciężarówek bierze 8,5-9l średnio. Przy ecodrivingu schodzę do 7-7,5 (bliżej 7,5). Miasto muszę liczyć ok 11 ale krótkie odcinki. 

Rozbieżności wynikają z obwodu koła - seria ma opony 215/60/16 (albo 65) i przy tym rozmiarze licznik zawyża prędkość. Jadąc 100km/h tak naprawdę jedziemy 90 kilka, co przekłada się na kilometry, że liczymy spalanie z licznika na 100km a w rzeczywistości na 90... czyli 10% mniej... 

 

co do ogłoszenia... tablice CRY (z ang.) już mnie przerażają ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że brak dwumasy w  tym silniku to jakaś bajka, a DPF ?

No i na co zwracać uwagę ? 

2.2 diesel 136 km(silnik japończyk) bez DPF i Dwumasy  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są tacy na forum, którym paliło 6,5. Ja spalanie przeliczam od "pod korek" do "pod korek" oczywiście paliwa ;) Stąd moje wyniki pod profilem, nie jakieś komputery/gps-y ;)

Dpf był w tych autach po 2005 r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli dwumasa jest w każdym ON. A jak napędy? Problematyczne ? Jak sprawedzić sprzęgło? Gdzie szukać dziuryw całym .... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest w tym temacie dość opisane czego się czepiać. Dla informacji, w benzynie też jest koło dwumasowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...