m@rcin sz-n Opublikowano 25 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2023 mając suzuki s-cross był zajefajny patent na wyłączenie funkcji start/stop ,prócz dedykowanego wyłącznika włączenie nadmuchu na szybę i problem odchodził w nie pamięć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 25 Lutego 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2023 W dniu 18.02.2023 o 11:19, serg_on napisał: planowałem taki ruch, ale czy dostanę "gwarancję", że coś się nie roz... ? Koledzy wskazują, jak to w różnych modelach problem ten jest w szczegółach inny, pomiary i zauważone sygnały z dnia codziennego, odmienne. Tak, chciałbym zapomnieć o prostowniku, ale jak widać po coś te mikroprocesorówki wyprodukowali, nawet do akumulatorów AGM ? Masz mnie za gwarancję.Już trzeci rok z tym jeżdżę,miasto,trasy po 600-700 km i nic,a aku cały czas prawie pełen i sprawny. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeks Opublikowano 25 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2023 Jak tylko minie gwarancja (jeszcze pół roku) zakładam rezystory. A przy okazji pytanie. Czy po zamontowaniu rezystorów jest tez dezaktywacja SS ? Bo jak nie ma ....to zostawiam czujnik otwarcia maski w położeniu "prawidłowym" czyli na płask... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 26 Lutego 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 Nie ma.Ale możesz założyć moduł kolegi Roberta B,moduł który z automatu wyłącza SS.Mam taki założony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 2 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2023 (edytowane) Najlepiej kup aku o identycznych wszystkich parametrach, to może zaoszczędzisz na zakodowaniu nowego. Nissan specjalnie zakłada fabrycznie inne niż są łatwo dostępne w sprzedaży konsumenckiej, abyś musiał przyjechać do serwisu i zapłacić frajerskie. Edytowane 2 Marca 2023 przez aquariusmax 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
serg_on Opublikowano 2 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2023 Binek89, wsadziłem po Fiammie - V. Blue dynamic EFB, też do 1.6 DIG-T, nie narzekam ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 2 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2023 2 godziny temu, Binek89 napisał: Cześć, aktualnie posiadam akumulator jak na zdjęciu. Chciałbym go wymienić na nowy. W ASO koszt akumulatora 940 pln. W tym wątku widziałem, że niektórzy mają fabrycznie montowany akumulator Varta chciałbym na taki wymienić, wyszukiwarka akumulatorów na stronie Varty poleciła mi "Blue dynamic EFB 570500076" lub "Silver dynamic AGM 57090176". Który akumulator wybrać do mojego auta? Qashqai 1.6 DIG-T 163KM. Fabryczny akumulator, który obecnie mam zainstalowany jest w technologii EFB czy AGM? Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka Proponuję taki sam tylko bez naklejki NIssan - EXIDE START&STOP EFB 70Ah 720A P+ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 2 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2023 Nie wiem jak obecnie... Tak słyszałem kilka lat temu w ASO jak mi wymieniali na gwarancji pierwszy aku w QQ J11 1.2, że ten to jest EXIDE/Nissan. Istotniejsze jest to, że ma takie same parametry, jest EFB i tak jak pisał wyżej @aquariusmax nie będzie trzeba go programować w ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2023 A ja z innej beczki...jeżeli ma ktoś wiedzę,schemat...potrzebuję do rzeźbienia schematu kostki OBD w Kaśce J11 2017 r z oznaczeniem przewodów CAN-L CAN-H Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackSet Opublikowano 4 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2023 Godzinę temu, Binek89 napisał: Taki kupiłem ma trochę więcej prądu rozruchowego ale podobno nic ustawiać nie będzie trzeba. Wysłane z mojego SM-S901B przy użyciu Tapatalka Ja po 4 latach oryginalnego, który w 1. cowidzie wziął wyzionął ducha po paru miesiącach prawie niejezdżnia, wymieniem na AGM Centry. Tylko musialem podłożyć pod mocowanie, bo lekko nizszy i zabrakło gwintu. Zadziałało wszystko bez jakiegokolwiek kodowania. Cena 650. Jak mowi klasyk: zalaminować i 3 lata działa bez zarzutu. Sprawdzalem miernikiem, wsio OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brzyk Opublikowano 7 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2023 widzę że temat cały czas żywy. Dziś po 3 km jazdy i po 2 latach od wymiany na gwarancji - pokazał się cudny napis S/S D. Mimo że nie robie tras do żabki i z powrotem. A SS wyłączony " ręcznie " na zawsze. Kto wie - może i ja muszę juz rozglądać się za nowym AKU PS pytanie- jeżeli zmienialiście sami - bez problemu można odpiąć klemy i założyć nowy aku ? Czy jakieś " ByPasy? dla ciągłego podtrzymania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 Z tego co czytałem,jeżeli wymieniasz na takiej samej mocy możesz spokojnie odpinać bez kombinacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz4 Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 Wymieniałem bez podtrzymania i wszystko jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzaa Opublikowano 8 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2023 (edytowane) Kupiłem taki bo S/S i check engine ciągle wywalał. Odwrócony czujnik także nie pomógł. Po jednym dniu użytkowania ( nie wymagał adaptacji ) wszystkie ostrzeżenia pogasły i jest spokój już z 2 tygodnie. Czujnik maski powrócił to normalnej pozycji. Kupiłem dobry prostownik do AGM aby od czasu do czasu go podładować. Nie potrzeba podtrzymania. Wyjmujesz i wkładasz nowy. Edytowane 8 Marca 2023 przez Jerzaa 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klepa Opublikowano 13 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2023 Nissan Qashqai i X-trail wyłączają na stałe system "Stop Start" za pomocą nowego przycisku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 14 Marca 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2023 Czyli,przycisk jest od razu skonfigurowany na wyłącz,a dla kaprysu można sobie dopiero załączyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raf89 Opublikowano 31 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2023 (edytowane) Ja miałem oryginalnie ten akumulator Varty zamontowany ale pokazywał w 3 roku użytkowania auta że jest przy odpalaniu 11,5 V a czasami nawet mniej wiec wymienili mi akumulator na gwarancji - zamiast Varty dostałem teraz ke24170e01ef z naklejką NIssan. Ciekawe ile ten wytrzyma. Teraz jak wsiadam do auta to voltomierz pokazuje 12,4. Edytowane 31 Marca 2023 przez raf89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 1 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2023 Jak przy odpalaniu schodzi do 10v to jest już cienki.Ten co Ci wymienili musiał być FIAAM i zrobili to profilaktycznie,też tak miałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raf89 Opublikowano 1 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2023 (edytowane) Nie ja miałem Varty - jego zdjęcie wrzucałem na 16 stronie. Przy odpalaniu to miałem na myśli że przed odpalaniem - zaraz po odpalaniu schodził w okolicy 10. Edytowane 1 Kwietnia 2023 przez raf89 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 2 Kwietnia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2023 Aaa.no to co innego.To prawidłowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho59 Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Witam, Cały czas po zakupie auta używałem start/stop ale ciągle utrzymywało sie napięcie akumulatora w granicach 11,5-11,9V (mimo jego wymiany). Nie robiłem wielkiego rabanu bo nie miałem nigdy kłopotu z odpaleniem rano ale ponieważ kupiłem kamerę z ochroną aku i wyłączała się ona przy zatrzymaniu samochodu na światłach ( w końcu wyłączyłem tą funkcję) zacząłem monitorować napięcie miernikiem w gnieździe zapalniczki i postanowiłem przed planowaną dłuższą trasą odłączyć czujnik zamknięcia maski. Przez dwa dni napięcie ładowanie było 14,3- 14,4V (krótkie trasy po mieście). Dziś rano po przejeździe do pracy, krótkim postoju , w trakcie powrotu do domu napięcie ładowania spadło do 12,1 V i start/stop zaczął działać- czujnik maski cały czas odłączony. Czy ktoś może spróbować to wyjaśnić? Chyba że czujnik trzeba przekręcić a nie odłączyć choć na logikę to prosta krańcówka...Będę wdzięczny za jakąkolwiek sugestię. Poza tym mam jeszcze problem przy porannym uruchomieniu z niedziałającym autoholdem. Po ponownym odpaleniu nawet po paru sekundach funkcja wraca. Kontrola przy przeglądzie wykazała bład czujnika biegu neutral- został on wymieniony ale awaria dalej występuje. Być może powiązane jest to z niskim napięciem akumulatora i stąd postanowiłem go trochę poeksploatowć z wyłączonym czujnikiem. Miał ktoś podobne problemy? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aquariusmax Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2023 (edytowane) Czujnik maski działa w negacji. Czujnik trzeba odwrócić (odkręcić), a nie odłączyć. Edytowane 4 Kwietnia 2023 przez aquariusmax Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho59 Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Ok. dzięki bardzo idę to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mao Opublikowano 4 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2023 5 godzin temu, krzycho59 napisał: Poza tym mam jeszcze problem przy porannym uruchomieniu z niedziałającym autoholdem. Po ponownym odpaleniu nawet po paru sekundach funkcja wraca. Kontrola przy przeglądzie wykazała bład czujnika biegu neutral- został on wymieniony ale awaria dalej występuje. Być może powiązane jest to z niskim napięciem akumulatora i stąd postanowiłem go trochę poeksploatowć z wyłączonym czujnikiem. Miał ktoś podobne problemy? Pozdrawiam U mnie również autohold nie działał przy niskim napięciu akumulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho59 Opublikowano 8 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2023 Witam, po zrobieniu 450 km z ładowaniem 14,3 v. rano napięcie 12,0 v i autohold działa bez problemu. Dziękuję za uwagi. Natomiast zaobserwowałem dziwne zjawisko jechałem cały czas s5 w jedną stronę spalanie 5,2 prędkość 120÷140+. Z powrotem do pierwszego postoju spalanie takie samo, później rosło do 5,8 (auto gorzej przyśpieszało , było mułowate no i spalanie...trwalo to 70 km) po drugim postoju znowu moc wróciła a spalanie zakończyłem na 5,5. Wiązałbym to z wypalaniem dpf ale trochę długo to trwało .... a poza tym niedawno wypalał się. Dziwne że po wyłączeniu/ włączeniu silnika niemoc mija. Szkoda ze nie ma kontrolki dpf bo chociaż to byłoby jasne. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.