Gość Mrozu Opublikowano 6 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2006 utwardzisz zawieszenie to wtedy sie przekonasz :wink: Przy twardym zawiasie to wiele aut zaczyna trzeszczeć i strzelać i nie muszą być targą czy kabrio. Mój kumpel w peugeocie 106 1.6 16V Gti założył bardzo twarde zawieszenie i na polskich drogach pękły mu tylne kielichy w miejscach mocowania amorków a jego auto było obspawane i miało założoną klatke bezpieczeństwa. Ja w civicu też mam twardy zawias i niestety też wszystkie plastiki trzeszczą, ale taki jest urok polskich dróg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo's Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 no fakt na to juz nie mamy wpływu :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kubolx69 Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 NIe wiem czemu wszyscy narzekają na skrzypienie w wersji Targa? Mój jest naprawdę sztywny, w zakrętach jeździ jak przyklejony, a jedyną rzeczą która czasem skrzypnie jest tylna półka (znamy to ). Tak poza tym to wydaje mi się, że mój nissan pomimo iż wyższy to jest twardszy od nyski np. Gościa :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 NIe wiem czemu wszyscy narzekają na skrzypienie w wersji Targa? Mój jest naprawdę sztywny, w zakrętach jeździ jak przyklejony, a jedyną rzeczą która czasem skrzypnie jest tylna półka (znamy to ). Tak poza tym to wydaje mi się, że mój nissan pomimo iż wyższy to jest twardszy od nyski np. Gościa :?: Przepraszam bardzo ja od samego początku mówie, że mój jest twardy i nic nie trzeszczy oprócz półki o której wspomniałeś. Niestety mój jest najwyższy z całego grona. Dzisiaj jeździłem już bez dachu, ale frajda. Niech się już robi ciepło, bo chce codziennie tak jeździć. Elo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek84r Opublikowano 9 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2006 za***ista sprawa z tą targą chłopaki!!! Jutro mam wolne więc biorę Boscha i do dzieła :twisted: !!! To jest 2 rzecz jakiej wam zazdroszczę :cry: PZD 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 10 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2006 Piotrek84r szczerze mowiac nie kupilbym NX jakby nie mial targi, tylko ona mnie przekonala do tego auta.Tez kilka dni temu smigalem bez dachu, ale to nadal nie jest to co jest w lato Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s900 Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Fakt targa musi byc a co do zawieszenia to mam zamiar na wiosne czyli juz nie dlugo :smile: wymienic zawiasy na twarde i nizsze o 3,5 cm to Wam powiem czy trzeszczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość egon Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 Fakt targa musi byc a co do zawieszenia to mam zamiar na wiosne czyli juz nie dlugo :smile: wymienic zawiasy na twarde i nizsze o 3,5 cm to Wam powiem czy trzeszczy np. w 2.0 troche trzeszczy... oj trzeszczy można powiedzieć, że 1.6 w porównaniu do wyżej wymienionego to limuzyna :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s900 Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 oj tam trzeszczy ale sie lepiej drogi trzyma i hondy civic 1.3 mnie wyprzedzac na lukach nie beda nie mowiac o prezencji :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 oj tam trzeszczy ale sie lepiej drogi trzyma i hondy civic 1.3 mnie wyprzedzac na lukach nie beda nie mowiac o prezencji :evil: Czy ktoś się czepia mojego Civica a dokładniej mojej dziewczyny :?: :x :wink: To prawda pod względem wyglądu nie ma co porównywać NX'a do Civica i całej reszty szarych samochodów stojących obok nas na światłach. PS Civic już jeździ z kartkami na sprzedaż, więc ja już żadnej nyski nie wyprzede nim na łukach :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chrosta Opublikowano 19 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2006 Mrozu- kiedys mowiłes cos o tanich spręzynach do nissana 100nx -35 mozesz poda mi do nich stronke?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 19 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2006 Mrozu- kiedys mowiłes cos o tanich spręzynach do nissana 100nx -35 mozesz poda mi do nich stronke?? Zgłoś się do S900, bo to on podawał mi namiar i cene. Elo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chrosta Opublikowano 19 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2006 s900 mogł bys napisac jakis konktakt do nich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 19 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2006 Kontakt do sprężynek: firma znajduje się w Gdańsku DARS TUNING tel 058 552-18-52 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo's Opublikowano 19 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2006 myślał ktos juz o założeniu ksenonków do naszych 100 :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 19 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2006 myślał ktos juz o założeniu ksenonków do naszych 100 :?: A ja myślałem. Musisz mieć 2 przetwornice i 2 żarniki, ale koniecznie D2R (te które mają fabrycznie na szkle czarne przysłonki, bo inaczej będziesz za***iście oślepiał). Bierzesz 2 żarówki H4, tłuczesz je i wydłubujesz środek tak by mogły ci wejść w otwór żarniki i w ten sposób uzyskujesz żarnik który podejdzie pod standardowe mocowanie żarówki. Zakładasz, podłączasz 2 kable do przetwornic i masz gotowe. Powiem Ci szczerze, że jak już je założysz (oczywiście dobrze) to już nigdy nie będziesz chciał jeździć bez nich, bo tak jest dobrze na nich widać. Xenony miałem założone w renówce, ale niestety na żarnikach D2S i strasznie oślepiały. D2S stosuje się tylko do soczewek. Pochwale się, że kumpel z serwisu volvo odłożył mi już 2 żarniki D2R o dość mocno niebieskiej barwie, z resztą każdy wie jak świecą xenony w volvo. Miłego dłubania. Elo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo's Opublikowano 19 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2006 no bo myślałem żeby tam soczewki wsadzić i w to xenon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dami Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Bez spryskiwaczy i systemu samopoziomującego (nie ma uniwersalnego)zapomnijcie o xenonach bo będa z tego same kłopoty u niebieskich :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo's Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 trzeba pomysleć jak ten problem rozwiązać :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kubolx69 Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 oj tam trzeszczy ale sie lepiej drogi trzyma i hondy civic 1.3 mnie wyprzedzac na lukach nie beda nie mowiac o prezencji :evil: Czy ktoś się czepia mojego Civica a dokładniej mojej dziewczyny :?: :x :wink: To prawda pod względem wyglądu nie ma co porównywać NX'a do Civica i całej reszty szarych samochodów stojących obok nas na światłach. PS Civic już jeździ z kartkami na sprzedaż, więc ja już żadnej nyski nie wyprzede nim na łukach :wink: Mrozu, miałem już okazje ganiać się z Twoją byłą Civicą, ale z nowym właścicielem- Płohotem za kółkiem. Przyznam szczerze,że dostałem raz w d*pę( on Pb a ja LPG), ale później kręciłem wyżej i remisy ( ja wciąż na LPG) także całkiem ładnie lata jak na 1.3. Napewno pomaga mu nowy układ z kolektorem 4-2-1 oraz mala masa 840 kg więc około 200 kg mniej niż nasze NXy. Ogólnie miły samochodzik. Yo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 20 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2006 Mrozu, miałem już okazje ganiać się z Twoją byłą Civicą, ale z nowym właścicielem- Płohotem za kółkiem. Przyznam szczerze,że dostałem raz w d*pę( on Pb a ja LPG), ale później kręciłem wyżej i remisy ( ja wciąż na LPG) także całkiem ładnie lata jak na 1.3. Napewno pomaga mu nowy układ z kolektorem 4-2-1 oraz mala masa 840 kg więc około 200 kg mniej niż nasze NXy. Ogólnie miły samochodzik. Yo To prawda jak na 1.3 to super latał a przy spokojnej jeździe w mieście spalał niewiele ponad 7L. Teraz moja Ukochana śmiga Corsą 1.2, w porównaniu do Civica to stoi w miejscu, ale przynajmniej jest to bardziej kobiece autko, czego o Hondzie nie mogłem powiedzieć. Myśle, że zrobić w Civicu dobry dolot to jeszcze mu się poprawi a dotego dojdzie przepiękny dźwięk z pod maski, bo z wydechu już jest. No i do tego niskie ubezpieczenie, bo jak by niepatrzeć to jest "tylko" 1.3. Elo [ Dodano: 20-03-2006, 15:09 ] Bez spryskiwaczy i systemu samopoziomującego (nie ma uniwersalnego)zapomnijcie o xenonach bo będa z tego same kłopoty u niebieskich :wink: Wycieraczki i system spryskiwaczy da się założyć. Jeśli reszte zrobisz ładnie tak jak w fabryce to policja nie skapnie się, że jest coś nie tak. To jest na tyle rzadki samochód, że można wmówić, że tak było fabrycznie, trzeba tylko z lampy spolerować napis H4 o ile taki widnieje no bo myślałem żeby tam soczewki wsadzić i w to xenon Będziesz miał więcej zabawy. Pozatym musisz spolerować szkło lampy na gładko tak by były z gładkiego szkła. Powiem Ci szczerze, że nawet jak uzyskasz taki efekt to może okazać się, że jest to troche nierówno zrobione i będą zmieniały strumień światła. Tak jak wcześniej pisałem do lamp na mozaice (czyli nie na gładkim szkle) stosuje się żarniki D2R (stosowane np. w Volvo i Mercedesie). D2S stosujemy w soczewkach i można je zastosować w lampie która do każdego światła ma inną żarówkę (czyli H1, H3, H7), ale trzeba przysłonić dół żarnika żeby nie odbijał się strumień światła dołem lampy i nieoślepiał innych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KUMI Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 i co nie da sie czegoś takiego zrobić na światłach? przeciez musi byc jakiś sposób.. fakt wcześniej s900 próbował coś wykombinować ale doszliśmy do wniosku że bedzie to sie matowić lub tez parować. A da sie coś takiego zamówić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Teoretycznie o ile pamiętam to można coś takiego zrobić na zamówienie z poliwęglanu, ale kompletnie nie mam pojęcia gdzie i za ile. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pablo's Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 kurcze z kąd zdobyć coś takiego na wzór :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2006 Mrozu ciezko bedize wmowic gliniarzowi, ze auto z roku 91-95 mialo xenony :roll: Co do nowych swiatel zerknijcie na moj ostatni post sa zdjecia z NX z lampami od nowej BMW 5 http://www.100nx.fora.pl/viewtopic.php?t=157&start=30 PS Na taka nakladke na lampy tez bym sie skusil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.