Gość KOSA Opublikowano 19 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 Coobcio potnij tylko flansze , ktoś mi tak doradził żeby przedmuchów nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 19 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2006 Doradził mi to jakiś miły ziom z SR odwołująć się do lektury MAXI BOOST. Na fotne poniżej widać dokładnie gdzie trzeba rozcinać: Dobre jest to że takie prościuśienkie kolektory wsadzają do naprawde mocnych SR20tek: wiecej tutaj: http://www.nissanperformancemag.com/february06/s14/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zgrywus Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 ciekwe kiedy dojdą przy dotychczasowym moim szczesciu do robienia zakupów to pewno z mieśiąc jeszcze poczekam... :roll: Projekt bardzo nisko budżetowy dlatego $$ nadrabiam swoją pracą - nawet zamiast gotowych trujników dorobiłem środkowe odnóża, ponadto odnóże z 2 gara jest delikatnie pod kontem coby ogień był nico skierowany w wylot kolektora. Niesamowita robota:) Trzeba mieć łeb żeby coś takiego samemu stworzyć(a to jeszce nie koniec) Chętnie bym u siebie też wymienił kolektor na sportowy ale po pierwsze nie wiem czy bedzie pasował a po drugie poprostu go nie posiadam:( wiec koło sie zamyka;/ Powodzenia w dalszych modyfikacjach:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sr20di Opublikowano 23 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2006 Coobcio jakie dajesz wałki pod to turbo ? będziesz kręcił do odcinki ??? :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Wałki będą seryjne od SR20DE (Primy GT) spokojnie do docelowej mocy dadzą rade przy okazji nie psując kultury jednostki napędowej. A i odcinkę myślę żeby dać jeszcze wyżej - narazie jest 7200 a korci mnie na 7800obr.min... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 a nie pisałeś coś, że powyżej 7500 obr. jest już za słabe smarowanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Seryjne SR20DE kręcą się właśnie do 7500... Chodzi o wałki rozrządu jak chce się wyżej zakręcić silnik to jakieś takie blaszki trzeba dołozyć (Oil Sliper czy jakoś tak). Ja chce tak zakrecić jak JWT ustala czyli ok 8000obr.min – co nie znaczy że muszę non stop silnika kręcić do tylu :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekPrimera Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Seryjne SR20DE kręcą się właśnie do 7500... sorki moze sie myle....ale jezeli sie nie myle to SR20DE sie kreci do 7700 albo 7800, przeciez czerwona sie zaczyna przy 7500...wiec odrazu limit?? cos mi nie pasuje.... ps. doszledl juz ostatni tloczek :?: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Zapewniam Cię iż w seryjnych SR20DE silnik kręci się do 7500obr.min - być może obrotomierz przekłamuje na +/- Prosze oto część mapy ze 100NX GTI: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekPrimera Opublikowano 26 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2006 Coobcio, na slowo tez bym uwierzyl, ale dzieki teraz jestem pewien na 100% wiec raczej napewno licznik oszukuje... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Krowa została dzisaj odstawiona do Maćka G., w wolnej chwili spotkamy się ponownie i zostanie wykonane oruruowanie pod turbo oraz nowy wydech, tada: Dzisiaj udało mi się zdemontować całkowicie wydech korzystając z obfitego w diwajsy Garage wujka Kivi Także odebrałem sprzęgło spiekowe które wleci przy okazji wymontowyania silnika z budy. (Jeszcze się nie doczekałem na ten 4 tłok...) No nic narazie czekam aż wróci tato z działki z przerobionym Intercoolerem :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekPrimera Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Coobcio, ale kolorowa primka :D a co sie stalo z grilem :?: ps. ten napis: nissan power team by nissanklub.pl wyszedl za***iscie pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Coobcio ale sztrucel.zostaw go na tej trawce niech zarosnie i kup matiza ahaha :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jordi Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 hehe no faktycznie optycznie ta niska prezentuje sie mega srednio.... ale za to odpycha sie bardzo mesko :twisted: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 coś za coś - narazie mnie nie stać na połączenie i wyglądu i osiągów NArazie ma być męski power UP [ Dodano: Pią 30 Cze, 2006 ] fotki z dzisiejszego drutowania. Dopieszczanie Kompresora: Dziurkowanie ICka: Na gotowo: [ Dodano: Nie 02 Lip, 2006 ] Fotek część dalsza: A wszsytko to poto by zapewnić lepsze odprowadzanie spalin z turbinyi, seryjnie downpipe miał wyjście o średnicy 53,5mm a teraz będzie znacznie grubiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akarczma Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 no Coobcio masz suty jak wentyle od jelcza...nie ma to jak zrobic cos samemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jordi Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 hehe zajefajne te foty: fachowiec przy pracy z wiertara w lapach w.... bokserkach mega dobre zdjecia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 heheh jak widac kuba sie nie pier**li. cooba co to za turbinka i do ilu pociaga?? duzego bedziesz mial laga?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Piekne tez nozyce..... ahhhh! Nawet jakas panna sie trafila na kanapie.... cos pieknego... a te gatki... klasa swiatowa. Stolaski tez niczego sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość N_15 Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Coobcio :mrgreen: Te fotki powinno się zamieścić w jakimś czasopiśmie dla kobiet... Mistrz przy pracy :wink: . Fotki super! Z niecierpliwością czekam na Coobciowóz Stage III 8) :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Hehe dziękuje wszystkim za pochwały W środę atakuje Maćka i wbijam się do niego z ekipą dwóch kumpli wyposażonych w aparaty i kamerę - jakiegoś klipa się skręci. Będę pracować na przynajmniej 90% swoich możliwości żeby wspólnie z Maćkiem pospawać wszystko do kupy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekPrimera Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 no to juz nieduzo zostalo do konca stage :D ps. fotki naprawde sa za***iste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Oj dzisiaj cienko z czasem było... Jednak udało się dokończyć spawanie kolektora wydechowego oraz zamontować Intercooler. Ciekawe jest to, że zastosowana Turbosprężarka jest sporo większa od poprzedniej a mimo to udało się ją jakoś zgrabniej dopasować - wiele pomogła w tym flansza z wyfrezowaniem W chwili obecnej wygląda to tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 daaaaamn dude. that shit looks hooooot!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekPrimera Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 qrde za***iscie to wyglada :D jak juz bedzie wszystko ok to nie zapomnij filmikow wrzocic... no i czasy =D> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.