Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Coobciowóz - aktualnie 320KM & 420Nm @ 1 bar


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Doradził mi to jakiś miły ziom z SR odwołująć się do lektury MAXI BOOST.

Na fotne poniżej widać dokładnie gdzie trzeba rozcinać:

pociecie.jpg

 

Dobre jest to że takie prościuśienkie kolektory wsadzają do naprawde mocnych SR20tek:

6.jpg

wiecej tutaj: http://www.nissanperformancemag.com/february06/s14/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekwe kiedy dojdą

przy dotychczasowym moim szczesciu do robienia zakupów to pewno z mieśiąc jeszcze poczekam... :roll:

 

Projekt bardzo nisko budżetowy dlatego $$ nadrabiam swoją pracą - nawet zamiast gotowych trujników dorobiłem środkowe odnóża, ponadto odnóże z 2 gara jest delikatnie pod kontem coby ogień był nico skierowany w wylot kolektora.

 

Niesamowita robota:) Trzeba mieć łeb żeby coś takiego samemu stworzyć(a to jeszce nie koniec):)

Chętnie bym u siebie też wymienił kolektor na sportowy ale po pierwsze nie wiem czy bedzie pasował a po drugie poprostu go nie posiadam:( wiec koło sie zamyka;/

Powodzenia w dalszych modyfikacjach:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wałki będą seryjne od SR20DE (Primy GT) spokojnie do docelowej mocy dadzą rade przy okazji nie psując kultury jednostki napędowej.

A i odcinkę myślę żeby dać jeszcze wyżej - narazie jest 7200 a korci mnie na 7800obr.min...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seryjne SR20DE kręcą się właśnie do 7500... Chodzi o wałki rozrządu jak chce się wyżej zakręcić silnik to jakieś takie blaszki trzeba dołozyć (Oil Sliper czy jakoś tak).

Ja chce tak zakrecić jak JWT ustala czyli ok 8000obr.min – co nie znaczy że muszę non stop silnika kręcić do tylu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MarekPrimera
Seryjne SR20DE kręcą się właśnie do 7500...

sorki moze sie myle....ale jezeli sie nie myle to SR20DE sie kreci do 7700 albo 7800, przeciez czerwona sie zaczyna przy 7500...wiec odrazu limit?? cos mi nie pasuje....

ps. doszledl juz ostatni tloczek :?: pozdro :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewniam Cię iż w seryjnych SR20DE silnik kręci się do 7500obr.min - być może obrotomierz przekłamuje na +/-

 

Prosze oto część mapy ze 100NX GTI:

sr20DE.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krowa została dzisaj odstawiona do Maćka G., w wolnej chwili spotkamy się ponownie i zostanie wykonane oruruowanie pod turbo oraz nowy wydech, tada:

77db2311.jpg

1eac0d8b.jpg

 

Dzisiaj udało mi się zdemontować całkowicie wydech korzystając z obfitego w diwajsy Garage wujka Kivi :D

Także odebrałem sprzęgło spiekowe które wleci przy okazji wymontowyania silnika z budy. (Jeszcze się nie doczekałem na ten 4 tłok...)

No nic narazie czekam aż wróci tato z działki z przerobionym Intercoolerem :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś za coś - narazie mnie nie stać na połączenie i wyglądu i osiągów :D

NArazie ma być męski power UP :D

 

[ Dodano: Pią 30 Cze, 2006 ]

fotki z dzisiejszego drutowania.

 

Dopieszczanie Kompresora:

a9e36773.jpg

9c3e287e.jpg

 

Dziurkowanie ICka:

237467d6.jpg

08fd13f4.jpg

eadb761f.jpg

393d7fba.jpg

 

Na gotowo:

70d8e624.jpg

 

[ Dodano: Nie 02 Lip, 2006 ]

Fotek część dalsza:

48cea3b7.jpg

75a56bb4.jpg

c86967d0.jpg

de4e108a.jpg

2925a110.jpg

 

A wszsytko to poto by zapewnić lepsze odprowadzanie spalin z turbinyi, seryjnie downpipe miał wyjście o średnicy 53,5mm a teraz będzie znacznie grubiej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maciejka_sz

Piekne tez nozyce..... ahhhh! Nawet jakas panna sie trafila na kanapie.... cos pieknego... a te gatki... klasa swiatowa. Stolaski tez niczego sobie ;);)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coobcio :mrgreen:

Te fotki powinno się zamieścić w jakimś czasopiśmie dla kobiet... Mistrz przy pracy :wink: . Fotki super! Z niecierpliwością czekam na Coobciowóz Stage III 8) :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe dziękuje wszystkim za pochwały :)

W środę atakuje Maćka i wbijam się do niego z ekipą dwóch kumpli wyposażonych w aparaty i kamerę - jakiegoś klipa się skręci.

Będę pracować na przynajmniej 90% swoich możliwości żeby wspólnie z Maćkiem pospawać wszystko do kupy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj dzisiaj cienko z czasem było... Jednak udało się dokończyć spawanie kolektora wydechowego oraz zamontować Intercooler.

 

Ciekawe jest to, że zastosowana Turbosprężarka jest sporo większa od poprzedniej a mimo to udało się ją jakoś zgrabniej dopasować - wiele pomogła w tym flansza z wyfrezowaniem :D

W chwili obecnej wygląda to tak:

f9fc4cf0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...