Gość spamergt Opublikowano 27 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2010 Nie chcę zakładać nowego tematu więc napisze tutaj, a więc; W moje primerce zaczyna ubywać oleju. Nie widać żadnego wycieku więc podejrzewam, że olej się spala. Czy to znaczy, że pierścionki są zbyt luźne? Dodam jeszcze, że zauważyłem po założeniu instalacji gazowej. Może mieć to jakiś wpływ? Czy podłączając komputer do auta dowiem się co jest przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bazyli Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Nie chcę zakładać nowego tematu więc napisze tutaj, a więc; W moje primerce zaczyna ubywać oleju. Nie widać żadnego wycieku więc podejrzewam, że olej się spala. Czy to znaczy, że pierścionki są zbyt luźne? Dodam jeszcze, że zauważyłem po założeniu instalacji gazowej. Może mieć to jakiś wpływ? Czy podłączając komputer do auta dowiem się co jest przyczyna? Masz może cudo o nazwie lubryfikator do swojej instalacji LPG? Nie wiem co o tym myśleć i czy to zbieg okoliczności ... właściwie to się nie znam, ale mam pewną teorię... od momentu założenia LPG zaczęło mi w moim 1.8 trochę oleju ubywać. Nie dużo ale sprawdzać trzeba było i co jakiś czas dolewać coś tam. Jakiś czas temu skończył mi się płyn w lubryfikatorze i nie chciało mi się już go uzupełniać i ... przestało ubywać oleju w silniku. Nie wiem czy to g.. nie powodowało rozrzedzenia oleum w silniku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemmist Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 mam taki sam silnik, zalewam 10W40 mobila, wszystko ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spamergt Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 Masz może cudo o nazwie lubryfikator do swojej instalacji LPG? Nie wiem co o tym myśleć i czy to zbieg okoliczności ... właściwie to się nie znam, ale mam pewną teorię... od momentu założenia LPG zaczęło mi w moim 1.8 trochę oleju ubywać. Nie dużo ale sprawdzać trzeba było i co jakiś czas dolewać coś tam. Jakiś czas temu skończył mi się płyn w lubryfikatorze i nie chciało mi się już go uzupełniać i ... przestało ubywać oleju w silniku. Nie wiem czy to g.. nie powodowało rozrzedzenia oleum w silniku... szczerze nie mam pojęcia czy posiadam coś takiego mam instalacje landirenzo czy jakoś tak. w innym aucie też mam tą instalację jeżdżę na tym samym oleju i jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2010 P11.144 to na tyle świeże auto (pod warunkiem że ma mniej jak 300tyś km) że warto do niej lać syntetyk, olej ten w większej czystości w stosunku do półsyntetyka utrzymuje silnik i lepiej znosi niedbałość w postaci wymiany co 10tyś i rzadziej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Witam! Nigdzie nie mogę znaleźć oleju do przekładni półautomatycznej sekwencyjnej H*CVT i chciałbym prosić was o pomoc w doradzeniu mi co lać i gdzie mogę znaleźć. Dodam że w ASO szukać nie zamierzam, a dlaczego to pisać chyba nie muszę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IvanH Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 (edytowane) Zasadniczo jesteś skazany na NS1 od Nissana, ciężko znaleźć w Europie zastępstwo... Chociaż z drugiej strony ciekawą opinię znalazłem tutaj: http://www.autojozefow.pl/forum/viewtopic.php?f=43&t=1280 Poczytaj jeszcze tutaj: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/33356-p11144w11144-olej-do-automatu-cvt/ http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60688-p12-skrzynia-biegow-cvt/ PS: W P12 nie masz skrzyni półautomatycznej, sekwencyjnej. EDIT: Zobacz jeszcze tutaj: http://www.autojozefow.pl/forum/viewtopic.php?f=23&t=408 Edytowane 1 Sierpnia 2010 przez IvanH Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 (edytowane) Sorka coś pokręciłem, miałem napisać bezstopniowa przekładnia automatyczna. Dzięki za linki. Ale widziałem że leją też Dextron III i nic złego się nie dzieje... Edytowane 1 Sierpnia 2010 przez remik_p12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IvanH Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 No właśnie leją Dexrona... Specjaliści też go leją odwołując się do jego właściwości, które są takie same jak sugerowane przez Nissana. Ale chodzą jakieś legendy o tym płynie NS1 od Nissana, że tylko on ma magiczne właściwości i utrzymuje skrzynie w dobrej kondycji... Decyzja zawsze zostanie po Twojej stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 A możesz mi powiedzieć czym różni się Dextron III od Dexrona III? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IvanH Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Nie ma czegoś takiego jak Dextron jest Dexron, w każdym innym przypadku to zwykła literówka lub niezamierzony błąd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 OK dzięki ci za pomoc. Dzwoniłem do Nissana i litr oleju kosztuje 83zł, więc nie ma źle. A ile trzeba dolać oleju jeśli na bagnecie jest na minimum? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 (edytowane) Ja tylko dodam 3 grosze od siebie, znam przypadek jak człowiek chciał zaoszczędzić i zalał do murano cvt dexrona, 30tyś km i skrzynia do wymiany. Edytowane 2 Sierpnia 2010 przez ulisses Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IvanH Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 OK dzięki ci za pomoc. Dzwoniłem do Nissana i litr oleju kosztuje 83zł, więc nie ma źle. A ile trzeba dolać oleju jeśli na bagnecie jest na minimum? Nie wiem, popatrz w instrukcji ile tam go wchodzi. A tak w ogóle masz jakieś dodatkowe objawy, który wskazywałyby konieczność wymiany? ulisses: zgadza się, życie zna takie historie, ale nie zawsze musi to być związane z zastosowanym olejem...może po prostu miała się skończyć i się skończyła. Z ciekawości wiesz jak było z naprawą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość remik_p12 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Kupiłem Primerkę po lekkiej kolizji za ciekawą kwotę i chłodnica oleju skrzyni biegów miała urwany wężyk i trochę wyciekło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Naprawa była nieopłacalna, wleciała nowa skrzynia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 (edytowane) Podłącze się pod temat. Kupiłem P11.144 i na bagnecie olej jest ciemny (prawie czarny). Nie mam żadnej nalepki, przywieszki, wpisu co było lane. Przebieg 194 tys. Co zrobić? Przepłukać? Nalać 10W40 i po 500-1000km znowu zmienić na nowy 10W40? Edytowane 4 Sierpnia 2010 przez Jummbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edd Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Witam forumowiczów To mój pierwszy post, dlatego zacznę od podziękowania za wszystkie informacje które tu zamieszczacie i które już nie raz pomogły mi przy eksploatacji mojego japońskiego cuda ( ... ) Ja do mojej P11.144 1.6 nalewam 5W40 pomimo, że zalecany jest również 10W30. Ale ponieważ auto było regularnie serwisowane i od początku serwis lał do silnika 5W40 to dalej na takim jeżdżę (przebieg 137.000km).(...) Nie wiem Darecki jaki masz silnik ( GA czy QG ), w każdym razie do GA ( taki mam ) nie wolno podobno lać 5W ( skraca żywotność łańcucha ) - taką informację dostałem z kilku źródeł. Dlatego leje SHELL ULTRA RACING 10W60, jest to pełen syntetyk - co obala napisaną wcześniej przez kogoś regułę że 10W to zawsze półsyntetyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sunny001 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 (edytowane) wrzucaj NS-1 do skrzynki CVT i nie szukaj tu oszczędności. Ta skrzynia to bardzo delikatna zabawka a jak się poczyta na angielskich forach czy też niemieckich posty od ludzi którzy stosowali zamienniki to sprawa jest jednoznaczna. Oleju wchodzi 5 litrów do CVT. Koszt wymiany to 100 zł , a jak nie chcesz płacić za wymiane to odkręcasz dolną osłone silnika odkrecasz śrube spuszczasz olej . Zakręcasz śrubę następnie wkładasz lejek w miejscu gdzie jest miernik stanu oleju od góry silnika wlewasz tam olej czasami wchodzi oleju 5,3 , czasami 5 litrów. Cała operacja może Ciebie kosztować 600 zł (wliczona cena za wymiane) ale pamiętaj że obowiązkowo robisz to co 60000 km (zgodnie z instrukcją) i masz święty spokój. Edytowane 16 Sierpnia 2010 przez sunny001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość salomon Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Witam! Wymieniałem ostatnio półośkę w P11 2.0 TD i wyciekło mi z pół litra oleju ze skrzyni (manual). Czy uzupełnić tym co wyciekło, czy wymienić całkiem na nowy olej. Ile wchodzi takiego płynu do skrzyni i jaki ewentualnie kupić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kyniu1985 Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Ja mam kolego 2.0 w benzynie i wedlug serwisu zalecany jest 75w90 u mnie wchodzi 3,6 litra.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 GL4 Valvolina np ,,32zł litr,, semi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość truszczu Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Nissan zaleca pełen syntetyk do skrzyni, ja mam zalany valvoline synpower Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Nissan zaleca pełen syntetyk do skrzyni, ja mam zalany valvoline synpower taki w granatowej butelce ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kyniu1985 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Mi w serwisie Nissana powiedzieli ze leja Shella Transaxle 75w90 i takowy zalalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.