baciarek Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 To pocieszające bo ja 3 lata temu wymieniałem na castrola i jak widze teraz ceny tego oleju to mnie zrzuca z krzesła. Shell 20 zł tańszy tylko czy dobry ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość truszczu Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 taki w granatowej butelce ???? Valvoline synpower jest zawsze w takich szarych opakowaniach, półsyntetyk durablend jest w niebieskich. Biegi mi po nim o wiele lżej chodzą, zobaczymy jak zimą będzie http://moto.allegro.pl/olej-do-przekladni-mechanicznych-synpower-75w90-i1223985820.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rychuo@wp.pl Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Witam Panowie, a olej przekładniowy ma być klasy Gl-4 czy GL-5? Primera 2.0TD 2000r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 GL-4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nicchi Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 GL4, do skrzyni 2.0TD wchodzi ok 3,8 litra jak dobrze wycieknie stary olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rychuo@wp.pl Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Czy ktoś używał oleju marki Venol lub K2? Nie jestem zwolennikiem takich wynalazków ale cena też robi swoje. warto użyć tych marek, czy nie zawracać sobie głowy i kupić droższe ale bardziej znane oleje (Mobil, Valvoline, Motul)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nicchi Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Czy ktoś używał oleju marki Venol lub K2? Nie jestem zwolennikiem takich wynalazków ale cena też robi swoje. warto użyć tych marek, czy nie zawracać sobie głowy i kupić droższe ale bardziej znane oleje (Mobil, Valvoline, Motul)? Elfa można np. kupić poniżej 20zł za litr, z wynalazkami lepiej nie kombinować, to tylko 4 butelki oleju, a nie 20. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtas1980 Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Czy ktoś używał oleju marki Venol lub K2? Nie jestem zwolennikiem takich wynalazków ale cena też robi swoje. warto użyć tych marek, czy nie zawracać sobie głowy i kupić droższe ale bardziej znane oleje (Mobil, Valvoline, Motul)? Olej musi być dobrej klasy. Mobil,Shell,Castrol nie kupujemy wynalazków olej w skrzyni wymienia sięrzadko i te 50zł różnicy nie zrobi nam różnicy. A kupno skrzyni i jej wymiana bedzie droga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Witam Koledzy moze ktos podzieli sie wiedza,chodzi mi o wymiane oleju w P11 1.6 w warunkach domowych.Nie mam czasu zajechac na wymiane oleju wiec pomyslalem ze zrobie to wieczorem w garazu.Mam oryginalny lewarek i dwie kobylki oraz zapal do pracy,pytanie tylko czy jest to wykonalne?Mam tu na mysli dostep do filtra itp. Jezeli ktos przerabial juz cos takiego to prosze o podpowiedzi. Z gory dziekuje za odpowiedz Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 ja w swoim wymieniam przed domem bez kanału, tylko lekko na lewarku aby się można było wślizgnąć z kluczem do korka i filtr z góry, operacja trwa jakieś 10min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 ja w swoim wymieniam przed domem bez kanału, tylko lekko na lewarku aby się można było wślizgnąć z kluczem do korka i filtr z góry, operacja trwa jakieś 10min Witam Dzieki Dino za szybka pomoc.Powiedz tylko czy lepiej dobierac sie do filtra z gory czy moze lepiej z dolu,mam na mysli dostep.Pozatym z tego co widze to masz 2.0 i nie wiem jak to sie ma do 1.6 jezeli chodzi o polozenie filtra?Jezeli jest w tym samym miejscu to tak jak piszesz nie powinno byc problemu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 filtr ja mam z góry i to jedyne dojście, a TY przecież zobaczysz gdzie masz swój i też sam ocenisz co i jak, do zlewania oleju stosuję baniak po płynie do spryskiwacza z wycietym jednym bokiem, bez problemu mieści się pod autem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Witam Dzieki Dino za szybka pomoc.Powiedz tylko czy lepiej dobierac sie do filtra z gory czy moze lepiej z dolu,mam na mysli dostep.Pozatym z tego co widze to masz 2.0 i nie wiem jak to sie ma do 1.6 jezeli chodzi o polozenie filtra?Jezeli jest w tym samym miejscu to tak jak piszesz nie powinno byc problemu. Kolego już ci mówie filtr w silniku 1.6 jest z tyłu inaczej niż w 2.0, jak spojżysz z góry to widać go przez kolektor ssący, ja cały czas wymieniam sobie sam z tym że ja mam kanał w garażu, ale myślę że jak podniesiesz samochód na kobyłki to powinieneś dojść bo musisz się położyć pod samochód, z góry raczej nie da rady za mało miejsca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof48 Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Pamiętaj tylko o podkładce pod korkiem od miski. Nie żałuj kup miedzianą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Pamiętaj tylko o podkładce pod korkiem od miski. Nie żałuj kup miedzianą. Witam Co masz dokladnie na mysli wspominajac o tej podkladce,czy trzeba ja wymieniac za kazdym razem gdy zmienia sie olej?.Nie pamietam zeby byla kiedys wymieniana,a wyciekow zadnych nie mam. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Witam Co masz dokladnie na mysli wspominajac o tej podkladce,czy trzeba ja wymieniac za kazdym razem gdy zmienia sie olej?.Nie pamietam zeby byla kiedys wymieniana,a wyciekow zadnych nie mam. Pozdrawiam spoko nic nie kupuj to miedziana podkładka, wystarczy dokręcić i jest gitt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dani Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 spoko nic nie kupuj to miedziana podkładka, wystarczy dokręcić i jest gitt Witam Dino czasami mam wrazenie jakbym pisal na GG,bo jak zadam pytanie to robie lyk piwka a ty juz przysylasz odpowiedz. Wielkie dzieki Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 spoko nic nie kupuj to miedziana podkładka, wystarczy dokręcić i jest gitt U mnie po jednej z wymian oleju zaczęło się pocić miedzianych podkładek nie używam, ale zawsze daję troszkę silikonu od tej pory jest sucho. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Witam Dino czasami mam wrazenie jakbym pisal na GG,bo jak zadam pytanie to robie lyk piwka a ty juz przysylasz odpowiedz. Wielkie dzieki Pozdrawiam taka praca, przy laptopie i telefonie albo w samochodzie , także od 18.10 będę w samochodzie czyli odpowiedź wieczorami jak już zasiądę w "hotelu" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 filtr ja mam z góry i to jedyne dojście, a TY przecież zobaczysz gdzie masz swój i też sam ocenisz co i jak, do zlewania oleju stosuję baniak po płynie do spryskiwacza z wycietym jednym bokiem, bez problemu mieści się pod autem widzę że jak kraj długi i szeroki metody, narzędzia i reszta sprzętu są wszędzie takie same Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek456 Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Jaki olej mam wlać do nissana primery ? rok 2000 , silnik 1.8 , przejechane 140 tys. może być 5W30 ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Taki jaki miałeś wcześniej . Jak nie wiesz co było lane to najbezpieczniej zalać go półsyntetykiem (10W40) i nie jakimś tam z serii sport tylko zwykłym, bo i tak będziesz dolewał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek456 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 właśnie nie wiem co było lane wcześniej bo samochód sprowadzony, a w książeczce nic nie pisze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość shadowwulf Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Witam Powiem ci tak ja tez nie wiedziałem co było lane do mojego nissana z 1999 roku i zaryzykowałem i wlałem VR1 Racing Motor Oil 5W-50 i powiem ci ze lałem go 4 lata z rzędu i przy wymianie ile wlałem tyle wyleciało tylko jak kupowałem autko to miało na blacie 60000 przebiegu o ile to było prawdą ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek456 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 w książce znalazłem coś takiego po niemiecku. In kalten und gemäßigten Klimazonen: 10W-30 is geeignet. Gebrauch von 5W-30 kann einen positiven Effekt auf den Kraftstoffverbrauch haben In heißen Klimazonen: Geeignet sind 20W-40 und 20W-50. In kalten und gemäßigten Klimazonen: Bei Außentemperaturen über -20(stopni C) ist vorzugsweise 10W-30 zu verwenden. In heißen Klimazonen: Geeignet sind 20W-40 und 20W-50. Jeśli jest ktoś mi w stanie to przetłumaczyć to stawiam czteropak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.