Coobcio Opublikowano 29 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 oooo czas do 60 mil masz lepszy jak moja czerwona, no to na borsku się sprawdzimy Ps. najlepszy czas mojej czerwonej to 15,91 sek, w tę niedziele na starachowicach mam nadzieję że troszkę go poprawię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 oooo czas do 60 mil masz lepszy jak moja czerwona, no to na borsku się sprawdzimy Ps. najlepszy czas mojej czerwonej to 15,91 sek, w tę niedziele na starachowicach mam nadzieję że troszkę go poprawię Moja maximka jest lzejsza o 3 katalizatorki + poprawiony wydech (Y-pipe) nic wiecej nie zmienialem (jeszcze) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Moje pomiary 1-wsze proby spalone - zapoznanie z urzadzeniem czyli N14 sedan z LPG + BLOS + CAI - EGR - AIV - KAT+ (ja ok 95kg + trcohe gratow w bagazniku; LPG i PB ok 1/3 zalane) BLOS 3,5 obr odkrecony gwizdek u gory mocno rozdupczony takze od 4 tys bbb bogato na PB w calym zakresie bogato tzn przelany LPG 10,5 PB 9,76 starty - albo za mocno moc poszla i kola przybuksowaly albo sie pryzdusil zmiana biegow taka sobie z racji chyba zaolejonego sprzegla albo juz zuzytego - przy zmianie poslizgi ale jakos radzilem - bynajmniej tak wydaje mi sie zeby dobic do 100km/h 3-cim biegiem musialem dociagnac zmiany biegow ok 6600-6800 obr/min prob malo bo wyjeb.. mi sie przegub zewn firmy HART przejechal moze z 10tys i nie chcialem wrocic na holu pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Grzechu !!! Ja sie nawet z Toba nie biore ... dzisiaj sie zmierzylem i niestety mimo iz wywalilem 2 katy i sam waze o 5kg mniej niz w zeszlym roku to czas duzo gorszy( oczywiscie brak trakcji na starcie ) 6,72 ... a w zeszlym roku 6,19. Oczywiscie nie probowalem sie porawiac , bo wiem ze z tym nie ma konca , a szkoda zeby cos sie upierniczylo przed Borskiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 mimo iz wywalilem 2 katy i Moze w koncu wywalisz 3 katalizator! Moze bysmy razem do chlopakow kolo reala uderzyli po B-pipe? (bedzie taniej) :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 To i ja poprosze o upgrade Kilka zmian w silniku i driftbox - 14.0 i 5,8 do 60min, a na zawodach najlepiej do tej pory Bydgoszcz Festiwal Motoryzacji (02.06) - 14.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Pięknie pięknie to robię Upgrade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B_E_R_E_K Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Nissan Primera p10 GA16DS ( silnik seria nic nie ruszane i do tego padniety parownik od gazu:P ) 0-60mph PB 13.26s 0-60 mph LPG 12.22s Nissan Sunny N14 GA16DE ( silnik seria nic nie ruszane ) 0-60mph LPG 12.35s na PB nie mierzylem:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 slabe wyniki zakladaj blosy i CAI z dobrym sprzeglem bym zszedl ponizej 9,5 pewno a moze 9 by bylo pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Zdrowy N14 z GA16DE kręci coś w granicy 9,5-9,7... coś jest nie chalo albo kierownik nie wczuty w wóz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 moja Almera prawie 0 do 190 na autostradzie w niemczech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B_E_R_E_K Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 to ostatnie hehe n14 jest mojego taty a nie moja moje jest p10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VILQ Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Moj dupowoz W10 z GA16DS na pokladzie i bez obrotomierza Zatkany EGR i przyspieszony zaplon. 0-100km/h - 11.6s ET: 18.0 @ 121.0 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 No no już aktualizuję listę, ps. wyraźnie trzeba zaznaczyć że pomiary były na G-techu pro RR (co do 100km/h mierzy a nie jak poprzednik do 60mil) Ps. Gradki za najszybszą z 1,6 primer w klubie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VILQ Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 No no już aktualizuję listę, ps. wyraźnie trzeba zaznaczyć że pomiary były na G-techu pro RR (co do 100km/h mierzy a nie jak poprzednik do 60mil) Ps. Gradki za najszybszą z 1,6 primer w klubie Oczywiscie na G-Pro Jesli tylko fundusze pozwola to ja dlubne, bo poki co jest praktycznie seria Btw - kolektor widzialem, ale 250 'ojro' to poki co nie moje progi Re: (P.S.) Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 Moja s13a -> 6.3 do 100km/h, 1/4 w 14.5s Coobcio wpisz mnie tam na liste Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 No no już aktualizuję listę, ps. wyraźnie trzeba zaznaczyć że pomiary były na G-techu pro RR (co do 100km/h mierzy a nie jak poprzednik do 60mil) Ps. Gradki za najszybszą z 1,6 primer w klubie Oczywiscie na G-Pro Jesli tylko fundusze pozwola to ja dlubne, bo poki co jest praktycznie seria Btw - kolektor widzialem, ale 250 'ojro' to poki co nie moje progi Re: (P.S.) Dzieki jakie 250 ojro. Tomaszek ma do sprzedania duzo taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VILQ Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 jakie 250 ojro. Tomaszek ma do sprzedania duzo taniej. Ja mowie o zagramanicnym jebaju Co to znaczy "duzo taniej" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=44213 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 No to moze i ja wreszcie zalapie sie na liste - rezultat z Borska 0-100kmh = 5.34s ET 1/4 = 13.689s Postaram sie dopiescic obecny setup (musze jeszcze ogarnac zaplon, mbc (!!!!!) i kilka innych spraw) i moze uda sie wtedy jeszcze cos zeszlifowac z tyh czasow. Pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 No to moze i ja wreszcie zalapie sie na liste - rezultat z Borska 0-100kmh = 5.34s ET 1/4 = 13.689s Postaram sie dopiescic obecny setup (musze jeszcze ogarnac zaplon, mbc (!!!!!) i kilka innych spraw) i moze uda sie wtedy jeszcze cos zeszlifowac z tyh czasow. Pzdr! a jaki masz calkowity czas wliczajac reakcje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 calkowitego czasu przynajmniej do wrzesnia znac nie bede (bemowo) bo wyniki sa z gtecha pro RR (jednak skalibrowany jest przynajmniej w wypadku mojego autka jak nalezy - weryfikowalem go kiedys z moim startem na bemowie i byl zgodny az do bolu). jak znajde przejsciowke do kompa to moge wrzucic wykresy jak bedzie potrzeba. Jezeli to cos pomoze to rollout usawiony na 30cm. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 calkowitego czasu przynajmniej do wrzesnia znac nie bede (bemowo) bo wyniki sa z gtecha pro RR (jednak skalibrowany jest przynajmniej w wypadku mojego autka jak nalezy - weryfikowalem go kiedys z moim startem na bemowie i byl zgodny az do bolu). jak znajde przejsciowke do kompa to moge wrzucic wykresy jak bedzie potrzeba. Jezeli to cos pomoze to rollout usawiony na 30cm.pzdr znajdz, znajdz rowniez jestem zainteresowany danymi mojego Sxa daj znac jak sie uda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Moje W10 SR20Di G- Tech pro 0-100 - 9,18 s - gaz 8,76 s - benzyna 0- 400 m - 16,9 s może by było lepiej ale na zimowych oponach ciężko sensownie wystartować a nawet 2 wrzucić :-) Prosze o wpisanie na liste . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość august200 Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 Moje P10 2.0 16v ne wielopukcie 0-60mph 9.2s dobry czas czy mam cos jeszcze nie halo,brak kata koncowy upgrade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.