Gość biernik Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 Może źle się wyraziłem chdzi mi o to ze boxem nie ma takich możliwości jak przez zmianę softu w komputerze. A z tym spokojem to bardziej chciałem kierować te słowa do pinivara, No chyba ze te boxy nie są już takie drogie jak kiedyś, jak ja się swojego czasu orientowałęm to 2000 PLN to stanowczo za drogo jak na takie nie pełne możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 O boxach już było, za 500 zł można dostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiek25 Opublikowano 3 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2009 zmianę softu w komputerze. zeby jeszcze ktoras firma chciała tak zrobic a nie wpinac zewnetrzne komputery sterowniki jak zwał tak zwał czyli box-y !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Navara.nl+ Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Witam, ponownie, miałem wcześniej nick-a Navara.nl ale coś mi się z hasłem pokopało to się jeszcze raz zarejestrowałem Pisałem kiedyś na forum, że pisałem maila do firmy z Opola. W końcu maila dostałem i się zdecydowałem na tuning u nich zrobiony taki zewnętrznym komputerem, na pomiarach okazało się, że moja Navara 2.5 dci kupiona w Holandii ma super serie bo 174 KM i 401 Nm. , dlatego po 5 godzinach strojenia u nich w Opolu (z tego co widzę to już więcej ludzi z forum byli u nich) miałem z tym DPP 207 KM i 476 Nm. Ciekawym jest że po przejechaniu 20.000 km ma 211 i 487 Nm (mierzony jeszcze raz). Osobiście jestem zadowolony z podejścia Panów z 44tuning, wiedza co robią i wkładają serducho do tej roboty Pisze bo mieli mi znać jak będą robić typowy chip tuning w Navarach i o to wczorajszy mail on nich: Witam, prosił Pan o informację jak będziemy dokonywać wykonywania zwiększenia mocy poprzez Chip Tuning Super VIP w formie wykonywania nowego oprogramowania w formie indywidualnej dla każdego egzemplarza. To ogłaszam ta dobra nowinę i tutaj może Pan się zapoznać z news-em na naszej stronie jak i zapraszam do kontaktu z nami. News znajdzie Pan tutaj: http://www.44tuning.pl/najnowsze-wiadomosc...ning-denso.html Pozdrawiam Robert JM Halicki Ja już zbieram kasę na ich wersję Superstreet gdzie można jeszcze pociągnąć stajnie do góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Navara.nl+ Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Witam, ponownie, miałem wcześniej nick-a Navara.nl ale coś mi się z hasłem pokopało to się jeszcze raz zarejestrowałem Pisałem kiedyś na forum, że pisałem maila do firmy z Opola. W końcu maila dostałem i się zdecydowałem na tuning u nich zrobiony taki zewnętrznym komputerem, na pomiarach okazało się, że moja Navara 2.5 dci kupiona w Holandii ma super serie bo 174 KM i 401 Nm. , dlatego po 5 godzinach strojenia u nich w Opolu (z tego co widzę to już więcej ludzi z forum byli u nich) miałem z tym DPP 207 KM i 476 Nm. Ciekawym jest że po przejechaniu 20.000 km ma 211 i 487 Nm (mierzony jeszcze raz). Osobiście jestem zadowolony z podejścia Panów z 44tuning, wiedza co robią i wkładają serducho do tej roboty Pisze bo mieli mi znać jak będą robić typowy chip tuning w Navarach i o to wczorajszy mail on nich: Witam, prosił Pan o informację jak będziemy dokonywać wykonywania zwiększenia mocy poprzez Chip Tuning Super VIP w formie wykonywania nowego oprogramowania w formie indywidualnej dla każdego egzemplarza. To ogłaszam ta dobra nowinę i tutaj może Pan się zapoznać z news-em na naszej stronie jak i zapraszam do kontaktu z nami. News znajdzie Pan tutaj: http://www.44tuning.pl/na...ning-denso.html Pozdrawiam Robert JM Halicki Ja już zbieram kasę na ich wersję Superstreet gdzie można jeszcze pociągnąć stajnie do góry [ Dodano: Czw 19 Lut, 2009 12:22 ] ja mam chipa z 44tuning i automat, przejechałem z nim 15k, wrażenia następujące, zdecydowanie lepiej przy ruszaniu, przy wyższych obrotach nie czuję za bardzo różnicy, spalanie bez zmian, jeśli chodzi o minusy, to kopci jak cholera przy mocnym depnięciu i coś dzieje się przy łagodnym przyspieszaniu na 5 biegu (tak żeby automat nie zredukował) przy 2000 obrotów auto dostaje takich wibracji jak bym na kocie łby wjechał. Dzwoniłem z tymi problemami do 44, mam się pojawić i wtedy coś poradzą. Z tego co się u nich dowiedziałem to teraz robią jakoś inaczej niż miałem ja robione, u mnie chip wpięty jest pod listę CR, teraz są jeszcze jakiś kable do turbiny. Myślę że w ciągu dwóch tygodni będę u nich to opiszę efekty. To wygląda mi na podobna sprawę jaka miał kolega z pracy w Pathfinderze 2.5 dci, auto było seryjne, ale nie chciało się grzać, było słabe seryjnie, kopciło. Na serwisie okazało się że jakiś czujnik temperatury wymienili, termostat, wymienili mu także program w komputerze i zaraz się wszystko unormowało, auto zrobiło się po tym mocniejsze. Może Twoja Navara ma takie same problemy jak Pathfinder mojego znajomka i dlatego kopci? Byłeś może z tym w serwisie? Byłeś już w 44? Opisz co i jak bo ci Panowie z 44 podchodzą konkretnie i trochę wątpię aby to tuning zrobiony u nich był przyczyną kopcenia Twojej Navary, a jestem sam także ciekaw co jest przyczyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacerek10 Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 witam , jestem już po serwisie, zmienili mi oprogramowanie, termostat. Byłem już u chłopaków z 44, jest tak jak napisałeś, znaczna poprawa, zmienili mi box na całkiem nowy. Nowy box wpinany jest w jeszcze jedną kostkę oprócz listwy CR, ale nie dopytałem pod co. Poprawa znaczna, po pomiarach to 472 Nm i 195 KM gdzie przed miałem 176 KM i 350 Nm. Mam automat, więc te pomiary mogą różnie wychodzić przed ułożeniem skrzyni, patrząc tylko na wrażenia z jazdy, rewelacja. A z tym kopceniem to ciężko powiedzieć ale już nie kopci. Jak ktoś ma pytania to chętnie pomogę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
em Opublikowano 19 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2009 Ile kosztuje taki tuning ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Navara.nl+ Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 Ile kosztuje taki tuning ? Zadzwoń do nich to Ci powiedzą tutaj masz kontakt: http://www.44tuning.pl/kontakt/ Lepiej dzwonić na komórkę bo to numer do szefa, konkretny facet, wszystko powie co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Navara.nl+ Opublikowano 20 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2009 witam , jestem już po serwisie, zmienili mi oprogramowanie, termostat. Byłem już u chłopaków z 44, jest tak jak napisałeś, znaczna poprawa, zmienili mi box na całkiem nowy. Nowy box wpinany jest w jeszcze jedną kostkę oprócz listwy CR, ale nie dopytałem pod co.Poprawa znaczna, po pomiarach to 472 Nm i 195 KM gdzie przed miałem 176 KM i 350 Nm. Mam automat, więc te pomiary mogą różnie wychodzić przed ułożeniem skrzyni, patrząc tylko na wrażenia z jazdy, rewelacja. A z tym kopceniem to ciężko powiedzieć ale już nie kopci. Jak ktoś ma pytania to chętnie pomogę. Czyli sprawdza się temat tych termostatów przez które te silniki 2.5 dci mają problem z zagrzewaniem się i żłopią konkretnie, no i że że serwisy robią zmiany oprogramowania na jakieś inne po których ich moc się poprawia, Śledziłem ten temat tego co tu piszecie o sposobie tuningu Navary i jeśli miałeś tuning robiony u chłopaków w 44 to przecież musisz mieć ten mały czarny komputerek a nie boxa? Masz coś takiego? http://www.44tuning.pl/images/stories/tuni...jsze_strona.jpg Box przecież zmienia tylko ciśnienie na listwie, a oni regulują ciśnienie, dawki, doładowanie (wiem bo sam jeździłem z tym szefem z Opola) a że on też kiedyś mieszkał w Holandii to przy wspólnych tematach i parę szczegółów się dowiedziałem na temat tego co mam w aucie, mogą sobie regulować ustawieniami mocy i momentu jak im się podoba. Byłem w takiej firmie u nas w Utrechcie ziptuning i powiedzieli że softem trudno im będzie zrobić taki przyrost jak z tym cudeńkiem ma mój Monster. Okazało się że świat jest mały i ten szef z 44 był kiedyś w tej firmie swoim stilo to holendrom szczęki spadły że z 1.9 MJ zrobił 206 KM do codziennej jazdy i słyszeli że Forti Four tuning ma dostęp do konkretnej technologii, coś wspominali o techniku z F1 z którym mają kontakt. Jakby ktoś miał jakieś pytania to też pomogę w temacie tuningu Navary i napisz jacerek10 czy masz coś takiego w samochodzie wpinanego w wiązkę silnika i za atrapą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Artur5250 Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Słuchajcie ludziska, czytam o tym tuningu i to że fabrycznie navara ma o 20 km i ze 40-50 nm mniej niż podaje producent :/ Czy nie można by pojechać na chamownie ( niestety na własny koszt) wziąć wydruk i udać się do serwisu celem usunięcia "usterki" ( niech przestroją kompa na te właściwe ustawienia) W końcu zapłaciłem za towar pełnowartościowy , to tak jak z telewizorem jeżeli producent podaje że ma 99 programów a w domu po włączeniu okazuje się że jest tylko 60 to bierzesz sprzęt pod pachę i naginasz do sklepu by ci wymienili na nowy lub usunęli usterkę.Przecież niczym te zakupy się nie różnią. Czy ktoś tak już może próbował zrobić :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość biernik Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Artur5250, było by to dobre rozwiązanie, z tym że nikt pewnie nie uzna wyników z hamowni. Z tego co wiem to trzeba naprawde być magikiem żeby hamownia pokazała prawdę. Duży wpływ na pomiar ma temperatura otoczenia, więc NISSAN powie po prostu że on pomiar robił przy jakiejś innej niż my i po sprawie!! Zero szans powidzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rio Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 211 i 487 Nm Czy dobrze zrozumiałem że taki wynik uzyskałeś przy użyciu jedynie box'a z 44 tuning, bez żadnych modyfikacji mechanicznych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacerek10 Opublikowano 2 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2009 Jakby ktoś miał jakieś pytania to też pomogę w temacie tuningu Navary i napisz jacerek10 czy masz coś takiego w samochodzie wpinanego w wiązkę silnika i za atrapą? Dokładnie , mam wpięte za atrapę i w listwę CR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Od niedawna programy do D40 robi Master/s Tuning. aftomat: manual: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 22 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2009 Witam . Udało mi się w końcu zmierzyć parametry auta. Czy było zaskoczenie - cóż zawsze człowiek chce duuuuuużo ale nie zawsze wychodzi . Przed pomiarem odłączyłem boxa na którym jeżdzę od nowości ( 9 program, obecnie mam przejechane 56 tyś km., używam normalnego paliwa ). I tak jak pewnie wszyscy wiedzą, fabryczne dane to 171 KM i 400 Nm . Po hamowaniu wyszło 177 KM i 384 Nm na fabrycznych ustawieniach . Po ponownym podłączeniu boxa 204 KM i 466 Nm. Jednak jak się okazało - zmiana programu na 8 lub 7 lub 4 nie zmieniała wartości mocy. Okazało się że box nie daje swoich wszystkich parametrów. W tej chwili czekam na nowego boxa ( gwarancja ) i napewno przedstawię wyniki nowych pomiarów razem z wykresami . A tym czasem małe photo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 ..... oczywiście kolega ma rację - jednak w moim przypadku po zmianie programu i ponownym hamowaniu wynik który został odczytany nie różnił się niczym - moment , KM i wykresy w granicach błędu hamowni. Już w środę mam mieć nowego boxa i zobaczymy . Pomierzymy, popatrzymy a wyniki przedstawimy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 23 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2009 Przemeq, wrzuć wykresy z hamowni jak możesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Witam ponownie. Jak widac poniżej wykres z hamowni .... Zapraszam do dyskusji .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Navara.nl+ Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 A propos większej mocy w naszych furach to dostałem potwierdzenie się iż można w motorze 2.5 Dci spokojnie zrobić 240-245 KM Info jest tutaj u chłopaków http://www.44tuning.pl/najnowsze-wiadomosc...iwacze-vag.html To się będzie działo jak się taka Navarę spotka na skrzyżowaniu, no, no... , ja już kaskę szykuje na takiego moda u nich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 nie chce być złośliwy... ale niech pokażą taką jeżdżąca Navare. Co innego mamienie klienta osiągami a co innego zrobienie realnego bezpiecznego programu, który nie rozpie*** silnika. Przeglądając ich stronę widzę sporo fantazji.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Navara.nl+ Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 A co za fantazje znalazłeś u nich na stronie? Osobiście miałem z nimi kontakt i dobrze wiedzą co robią (robiłem u nich swoja Navarę). Jedno jest pewne D40 mają dobrze rozpracowane, z reszta jak wiele samochodów z Denso. Kiedy jednemu ze znajomków powiedzieli w kilku firmach w Polsce, że nie można bezpiecznie zrobić tuningu w silniku 3.0 Dci Isuzu (Saab), a co dopiero o 40-45 kucy podnieść moc, bo to przyrosty wyssane z palca., bo Denso nie da się zrobić programem, był lekko podłamany, ale chłopaki z 44 zrobili mu programem (dodam iż ponad rok temu) z seryjnych 170 KM 210 KM, zrobił już z tuningiem 60 tyś km (samochód ma teraz 180 tyś), jest z niego mega zadowolony i wszystko w najlepszym porządku. Z tego co osobiście zauważyłem oni znacznie wybiegają poza wiele standardów, przypuszczam że wszystko jest przyczyna że ich zespół prowadzi prace badawcze nad rozpracowaniem danego modelu samochodu. Pisza też o tym na swojej stronce, polecam małą lekturkę http://www.44tuning.pl/tuning-i-chip-tunin...tdi-di-crd.html Jak tylko moja Navara dostanie więcej kucy zapuszczę info także na forum wraz z wykresami, bo decyzja już zapadła i czekam tylko na termin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 To niech pochwalą się jakimiś swoimi powalającymi sukcesami.... :one: Chętnie zapoznam się z nimi. PS może być jeżdżąca Navara 245KM czy Pathfiner..... po samym programie. :diabel2: iedy jednemu ze znajomków powiedzieli w kilku firmach w Polsce, że nie można bezpiecznie zrobić tuningu w silniku 3.0 Dci Isuzu (Saab), a co dopiero o 40-45 kucy podnieść moc, bo to przyrosty wyssane z palca., bo Denso nie da się zrobić programem, był lekko podłamany, ale chłopaki z 44 zrobili mu programem (dodam iż ponad rok temu) z seryjnych 170 KM 210 KM, zrobił już z tuningiem 60 tyś km (samochód ma teraz 180 tyś), jest z niego mega zadowolony i wszystko w najlepszym porządku. Widziałeś komputer w tym samochodzie ? wiesz jak wygląda tuning ? Zanim zaczniesz pisać takie bajki.... to proponuje trochę zaczerpnąć wiedzy. Ten sam silnik ma Vectra C. Wchodzimy w zakładkę OPEL (tabela mocy), wybieramy Vectra C, klikamy na literkę "i" i co mamy ? Informacje o BOXie.... a nie o programie No i przyjrzałem się temu wszystkiemu....... i co widzimy ? http://www.44tuning.pl/nissan/chip-tuning-...-di-174-hp.html jaka moc ? ----> max 208KM po kliknięciu na literkę "i" dochodzimy to tego: http://www.44tuning.pl/chip-tuning/digital-power-pack.html Digital Power Pack - Turbodiesel i Turbo Petrol DPP - Multi-Channel System to wielokanałowy zewnętrzny sterownik montowany do instalacji samochodu za pomocą fabrycznych złączy... czyli nie jest to program a zwykły BOX.... Programy to trzeba umieć robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Majku Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 ...a nie bawił się nikt podkręcanie ciśnienia doładowania, albo innymi ingerencjami, nie koniecznie elektronicznymi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bobas Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 witam, dla zainteresowanych - jestem po zainstalowaniu DPP z firmy 44 tuning w Navarce, zyskałem prawie 34 km i 80 Nm, przejechałem pierwsze 300 km i komputer pokazuje spalanie w normalnej jeździe mieszanej 8,5 l/ 100 km., wczesniej ok 10l / 100 km mister twierdzi że jeszcze jak się ułozy parę koników może dojść . dla ciekawych mogę podesłać wykres z hamowni przed i po pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 7 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2009 jak będziesz miał 245KM to wstawiaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.