Gość jaras Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 Takie posty są jak egr. Teraz po wywaleniu całego egr od siebie napisze nowy post a stary wykasuje bo ma pare błedów. GA16DS Zestwa egr składa się: rura od kolektora wydechowego-->grzybek przykręcony do dolotowego-----> kolejny grzybek połączony z poprzednim gumową rurką podcisnienia i od dołu aluminiowym przewodem-----> od grzybka nr2 idzie przewód podcisnienia do trójnika (ten przewód zaślepić, kolektory zaslepic reszte wyrzucic) Trójnikiem idzie podcisnienie z zaworu termicznego, otwiera ono egr i zbiornik z węglem aktywnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 u mnie "tuning monetami" nie wyszedl dobrze najlepiej byloby dorobic korki i zakrecic przewody podcisnienia ktore zostaly pozaslepianie, a cala reszta poszla.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 U mnie są dwie rurki,jedna grubsza a druga cieńsza. Nie mam pojęcia którą trzeba zaślepić. A tak pozatym to zabrałem się za remont mojego samochodu, szkoda tylko że nie mam cyfrówki bo bym wrzucał fotki z kolejnych etapów remontu. Powiem tylko że dach będzie czarny a reszta samochodu niebieska, będzie piękny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 w zasadzuie to nie trzeba zaslepiuac, wystarczy odlaczyc przeowd podcisnienia z zaworu egr, nie bedzie mialo co podniesc grzybka i spaliny nie poleca do kolektora ssacego, ja wyjeb.. wszystko zeby miec wiecej miejsca, a jesli chcesz zaslepic to zaslep obydwie najlepiej ta grubsza to rurka co idzie do tego czujnika cisnienia spalin i dalej do kolektora ssacego a ta ciensza to wlasnei powrot spalin do kolektora bezposredni do zaworu egr, ja nie moglem zaslepic bo ja wsadzilem 2 zlote to gwint ledwo ca lapal i nie dalo sie dokrecic wsadzilem 1grosz w rurke i dokrecilem ale spaliny puszczaja i na koncu zaslepilm ta metalowa rurke dodatkowo, docelowo korki beda pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 No dobra, jutro zabieram się za ten cały egr i zobaczymy co to przyniesie. Mam dwie rurki więc zaslepiam obie. Jutro napiszę jakie rezultaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaca2206 Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 dzisiaj zaślepiłem EGR i auto zaczeło kopcić z tłumika ciekawe czemu wyciągnąłem 50gr i się uspokoiło kopcenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 a czy nikt z was nie zauwazyl podniesionej temperatury silnika po usunieciu EGR?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 nic a nic wskazowka mni sie nie podniosla od temp po wyje.. egr-u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 a o ile wiecej teraz Ci Turbo dmucha :diabel: ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Robo_c Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Ja dzisiaj zaslepilem ta metalowa rurke wychodzaca od kolektora wydechowego i wchodzaca do tych grzybkow (nie wiem co one robia), zaslepilem ja monetami najnizszego nominalu, jutro chyba odlacze ten przewod podcisnienia dochodzacy do trojnika, mam nadzieje ze dobry odlacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Supli Opublikowano 14 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2006 Witam witam! Dziś po raz drugi zabrałem się za EGR. Pierwszym razem próba zatykania rurki zakończyła się porażką. Nie mogłem odkręcić śruby zaworu, niszcząc przy tym dwa klucze i gaśnicę (nie miałem młotka pod ręką ;P) no ale nic to. Walczyłem z tym dobre pare godzin więc nie mogłem się już poddać na tym etapie. Wróciłem do domu nieco podłamany tym, że nie odkręce tej ***** rurki, wpadłem na forum, a tu inny sposób. I wiecie co? Drugim sposobem zlikwidowałem EGR w 10 minut wliczając w to fakt zbierania i pakowania narzędzi do samochodu. ;P Zrobiłem tak jak tam kolega na innym temacie wykombinował czyli odciąłem sterowanie zaworu (przewód gumowy sterujący pneumatycznie). Efekt odrazu nie był oszałamiający. Coś tam jakoś tam niby lepiej. Ale to tylko przez pare minut. Gdy silnik rozgrzał się i zalałem do pełna LPG (bo zaczynał się krztusić i przerywać z braku) spotkało mnie miłe zaskoczenie! AUTO DOSTAŁO TAKIEJ ELASTYKI, ŻE ONIEMIAŁEM. TERAZ POPROSTU PŁYNIE NA PEDALE GAZU! Nie ma tego takiego specyficznego braku reakcji na pedał jak to bywało wcześniej. Poprostu wciskasz i czujesz jak auto płynnie przyspiesza. TO BYŁO ŚWIETNE POSUNIĘCIE! Wydawało mi się bardzo zamulone to auto - myślałem, że moze skoro ma LPG to je przykręcono czy coś w tym stylu bo tak różni "znawcy" podpowiadali i wiecie co? TERAZ JUŻ NIE MA ZAMULENIA! ODRAZU CZUĆ, że to 140KONNY SILNICZEK! AŻ MIŁO POCISNĄĆ! ;D ps:Teraz to już tylko będę musiał jeszcze polikwidować to EGR w całości bo wiem już, że to działa i napewno nie wrócę do fabrycznego ustawienia! DZIĘKI WAM KLUBOWICZE BO BEZ WAS BYM NA TO NIE WPADŁ I TYMBARDZIEJ NIGDY TEGO NIE ZROBIŁ A WARTO WARTO!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MICHAŁ82 Opublikowano 23 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2006 Gdzie tego szukać w P12 QG18DE macie jakieś fotki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucyas Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 usunołem egr za 2 grosze wywaliłem kata noi jest poprawa na niskoch obr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość carvel Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Witam Naczytałem sie postów na temat EGR oraz poradnika by Coobcio przejrzałem dokladnie wszystkie tamaty i wiem, że już to było ,ale mi chodzi o dokladniesze odpowiedzi co do mojego przypadku. Chciałbym się tego pozbyć albo zatkać, mógłby ktoś pomóc co dokładnie z tym zrobić? u mnie wygląda to tak: http://img85.imageshack.us/img85/6731/img1541aii6.jpg Tam dalej za tym grzybem są jakieś przewody gumowe no i odchodzi jeszcze jedna rurka? można to jakoś wywalić? Czy może najpierw odmontować tą rurkę od kolektora zatkać z dwóch stron monetami i zobaczyć jak samochód będzie reagował? A druga sprawa to odnośnie filtra powietrza. Co mogę zrobić z tą rurą? http://img85.imageshack.us/img85/8130/img1547ara2.jpg Przedłużyć ja dalej w dół i zamontowaćfiltr stożkowy czy bezpośrednio na nią go zamontować? Widziałem na jednym z postów Coobcia że była w zderzaku dziura. Ja nie mam halogenów w wersji S także idealnie zasysałoby zimne powietrze, tylko jak tam się dostać? Aha i czy po wstawieniu stożka mam wywalić ten filtr prostokatny standardowy? Proszę o odpowiedź Carvel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tusiek Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Mi sie wydaje ze to tylko ta jedna rurka jest tutaj problemem (na zdjeciu ta z nakretka u dolu)... a co do filtra to jakas przedluzka i tam spokojnie so0bie do zderzaka poprowadzisz... no jesli sie dobrze przyjrzalem bo miejsca jest i to sporo kolo miejsca na halogeny. tyle co moge na ten temat powiedziec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Chciałbym się tego pozbyć albo zatkać Odkręcasz tą zardzewiałą nakrętkę, implantujesz monetę - zakręcasz i EGR zatkany. A o stożkach to jest b. dużo teorii, ale ponoć najlepiej sprawuje się wpuszczony za zderzak , między nadkole. A wtedy ten prostokątny filtr po prostu wywal. Aha AFAIR Bort i Coobcio robili gotowe układy dolotowe do 1.4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 ale ponoć najlepiej sprawuje się wpuszczony za zderzak albo obudowany za akumulatorem i rura puszczona w zderzak duza wada filtra w zderzaku jest to ze bedzie trzeba go czesto demontowac i myc no i uwazac na wielkie kaluze zeby wody nie zassalo do cylindrow bo wtedy to amen po bloku silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jar Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 A u mnie EGRa niet! i to fabrycznie Jak tylko sobie to uświadomiłem i wsiadłem i przycisnąłem to od razu poczułem, że autko lepiej się zbiera hehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bober85 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 ja też bym wywalił EGR u siebie w dieslu 2.0 --- silnik CD20. Czy ktoś to już zrobił w tym silniku? i czy widać jakąś różnicę? Mile widziane fotki. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość polszad Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 to dobry myk pomyslimy pomyslimy ja kata nie mam i spoko jeszcze tylko ERG neodymy na filtrze zimne powietrze wolny wydech i gra gitara !!! pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacekb Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Chciałbym się tego pozbyć albo zatkać, mógłby ktoś pomóc co dokładnie z tym zrobić? u mnie wygląda to tak: http://img85.imageshack.u...img1541aii6.jpg Tam dalej za tym grzybem są jakieś przewody gumowe no i odchodzi jeszcze jedna rurka? można to jakoś wywalić? Czy może najpierw odmontować tą rurkę od kolektora zatkać z dwóch stron monetami i zobaczyć jak samochód będzie reagował? A druga sprawa to odnośnie filtra powietrza. Co mogę zrobić z tą rurą? dużo łatwiej jest zdjąć gumowy wężyk : http://img145.imageshack.us/img145/3978/obraz0144ow.jpg :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sznurek Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Która to rurka od EGR ? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a081681bbdd4a4d2.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 20 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2007 nr 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 neodymy na filtrze ty tak powaznie czy zartujesz ?:> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sako Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Porównanie przed (run 2) i po (run 1) zatkaniu EGR w seryjnym GA14DE: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.