tojamarcin Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 dobry pomysl wrzuce na jakas patelke i zobacze czy bedzie plastyczna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rudi88 Opublikowano 9 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2010 20 groszy jest zrobione z miedzioniklu. Miedzionikle to stopy niklu i miedzi, charakteryzują się dobrą wytrzymałością, żaroodpornością i odpornością na korozję. Więc nie masz się co martwić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 po zaślepieniu EGR w P11.144, (przynajmniej mojej) co jakiś czas wyskakiwał check, więc instrukcja w łąpę i poszukiwania rozwiązania, z tego co zauważyłem otwarcie EGR-u sterowane jest czujnikiem temperatury, który jest umieszczony zaraz za nim. Zmiana wartości na czujniku otwiera i zamyka zawór, pomiar rezystancji na ciepłym silniku dał wynik około 45kOhma, a na zimnym około 0.48MOhma, czyli we wtyczkę czujnika temperatury zaaplikowałem rezystor o wartości 0.48MOhma i narazie jest gitt, zobaczymy co wyjdzie w praniu. Wcześniej wogóle rozłączyłem czujnik i zaraz wyskakiwał błąd P1401 co wyczytałem gdzieś, że to układ poziomowania. Podane wartości są pomierzone na moim czujniku ale powinny pasować do większości aut choć dla pewności lepiej zmierzyć na zimnym jakie ma wartości, Wkładając rezystor mamy stałą wartość czyli już nei powinien wyskakiwać bład EGR. do dzisiaj żadnych problemów, czyli patent z rezystorem działa, jeszcze niedługo będzie dłuższa trasa i wtedy zobaczymy ale prognozy są optymistyczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 Czy zaślepiał ktoś EGRa w P12 1.8? Ciekawy jestem czy Check Engine będzie się świecił, jest jakiś sposób (poza wspomnianymi rezystorkami) na tą kontrolkę? pomoże ktoś? jak to jest z tym czujnikiem w p12 1.8? rurka wygląda tak jest tam czujnik? sorki ale jestem lajkonikiem chce wyp ten egr ale boje sie check engine Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2010 na poczatek pomierz czujnik na zimnym i ciepłym silniku abyś znał wartości rezystancji, następnie zaślep i zobacz czy wywali checka, jak nei to jest gitt jak tak to zapodaj rezystor i będzie gitt a jak nie chcesz tego to zdejmij zaślepienie i jeździj z EGR-em 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 fuc..... nie mogę znaleźć tego EGRa ściągnąłem obudowę kolektora i nic, tylko 2 sondy. Od spodu nic, tylko 2 sondy. Czy ktoś mógłby mnie naprowadzić? Przeglądałem serwisówkę ale też nie widzę http://nissan4u.com/parts/primera/el_p12e/2002_1/type_26/ Dino, tą rezystencję to na tym czujniku sprawdzić, tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 fuc..... nie mogę znaleźć tego EGRa ściągnąłem obudowę kolektora i nic, tylko 2 sondy. Od spodu nic, tylko 2 sondy. Czy ktoś mógłby mnie naprowadzić? Przeglądałem serwisówkę ale też nie widzę http://nissan4u.com/...2002_1/type_26/ Dino, tą rezystencję to na tym czujniku sprawdzić, tak? a może u Ciebie nie ma EGR, a jak jest to szukaj odprowadzenia spalin z kolektora do jakiegoś zaworu, za zaworem będzie czujnik temperatury sterujący EGR-em i tam trzeba pomierzyć rezystancję i taki rezustor zapodać do wtyczki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość PIORUN771 Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 A jakby tak odłączyć i wykasować? Może się nie zapali? Witam próbowałem zobaczyć jak ściągnąć tą erd czy jak to tam! ale kicha nie wiem czemu, fotek u mnie brak! nie kumam tego kompa! . Jag bym mógł poprosić o nadesłanie instrukcji do ściągnięcia tego na meila. piorun771@interia.pl., Dzięki pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hiszpan 207 Opublikowano 28 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2010 czy mógłby ktoś potwierdzić czy w P11 2.0 jest egr czy nie, bo ja w zwyklej 130 konnej P11 tez nie ma egr. wyciągałam kolektor wydechowy kilka razy i nie było żadnej rurki wychodzącej z kolektora wydechowego, która by odprowadzała część spalin do kolektora ssącego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 (edytowane) a może u Ciebie nie ma EGRodczyt ODB prawi że:9 o2 Sensor OK10 heated o2 OK 11 EGR System NS tylko nie wiem co oznacza NS, not sure? Edytowane 29 Maja 2010 przez KNRD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 hmm zrób zdjęcie silnika to poszukamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wytryh Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 witam, dziś zaślepiłem EGR w mojej primerze 2,0 TD. Koszt to nie 2 zł bo jak wsadziłem taką monetę to miała luz więc ciąć po kosztach z racji kryzysu i pasuje 1ZŁ. Czas roboty 20 minut. Trochę odczuwalny przypływ mocy ale szału nima. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d3cK Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 (edytowane) Panowie, pomóżcie. Wczoraj chciałem się zabrać za zaślepienie EGR w mojej primerze ale nie znalazłem w ogóle ani tej miedzianej rury która odchodzi od dolotu ani UFO po częściowym zdemontowaniu tej gumowej rury która wchodzi do kolektora ssącego. Dlaczego tego nie mam? Moim zdaniem wyjścia są dwa - albo poprzedni właściciel wymontował EGR albo mam jakiś inny silnik fabrycznie bez EGR. Od czego jest w ogóle ta wtyczka która odchodzi od dolotu? Jaki mam silnik? SR 2.0 DE? zdjęcia: Edytowane 6 Czerwca 2010 przez d3cK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 nie masz EGR-a a powiedz mi jeszcze kto Ciebie tak skrzywdził takim montażem instalacji gazowej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d3cK Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 a coś nie tak z moją instalają? chodzi dobrze:) Dzięki za info odnośnie EGR:) Mam jeszcze kilka pytań 1.EGR został wymontowany z tego silnika czy fabrycznie go nie było? 2. to jest silnik SR 2.0 DE? (wiem tylko że to benzyna dwulitrowa) 3. Od czego jest ten kabel który odchodzi od dolotu? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michas508 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 (edytowane) Ad3. Od czego jest ten kabel który odchodzi od dolotu? jeśli chodzi o kabel, który się łączy z przepustnicą od strony kabiny to jest to czujnik położenia przepustnicy u mnie EGR był pod przepustnicą i przysłonięty taką blachą, kolor miał taki sam jak kolektor wydechowy 50groszy załatwiło sprawę Pozdrawiam Edytowane 12 Czerwca 2010 przez michas508 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 instalację gazową masz normalnie poprowadzoną, masz sr20de, a kolega co krzyczy, że masz do d*py instalacje założoną po prostu żal ściska, że jeździ za ponad 2x drożej niż Ty EGR masz wymontowany - widać że było. Kabel o który pytasz - może chodzić albo o położenie przepustnicy albo dalej po prawej przepływomierz. Przy LPG lepiej mieć EGR.. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2010 instalację gazową masz normalnie poprowadzoną, masz sr20de, a kolega co krzyczy, że masz do d*py instalacje założoną po prostu żal ściska, że jeździ za ponad 2x drożej niż Ty EGR masz wymontowany - widać że było. Kabel o który pytasz - może chodzić albo o położenie przepustnicy albo dalej po prawej przepływomierz. Przy LPG lepiej mieć EGR.. Pozdro uważasz, że instalacja jest dobrze założona?? jak widać na zdjęciach to przepływka podłączona, a dlaczego lepiej mieć EGR przy LPG?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarioemP10 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Dzisiaj zaślepiłem EGRa a jutro wywalę resztę.Poprawa pracy i mocy lekko odczuwalna ale naj naj ważniejsze że syf nie będzie mi przepalać się ponownie i brudzić.Szkoda że wcześniej nie wiedziałem że takie ustrojstwo jest.Pozdro. Primera 1995 r wersja na Niemcy 116 KM. Dzisiaj zaślepiłem EGRa a jutro wywalę resztę.Poprawa pracy i mocy lekko odczuwalna ale naj naj ważniejsze że syf nie będzie mi przepalać się ponownie i brudzić.Szkoda że wcześniej nie wiedziałem że takie ustrojstwo jest.Pozdro. Primera 1995 r wersja na Niemcy 116 KM. Jak wcześniej pisałem wywaliłem wszystko i zaślepiłem otwór w kolektorze ssącym.Polecam taką operacje robi się luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d3cK Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 dzięki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mum666 Opublikowano 5 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2010 (edytowane) Dziś z bratem zmieniliśmy kolektor w GA14DE, wsadziliśmy 73C po portingu, wyczyściliśmy przepustnicę i wywalilismy EGR, wszystko jest ok z wyjątkiem 2 rzeczy, wolne obroty strasznie wzrosły oraz... nie ma żadnej różnicy w elastyczności/przyspieszeniu. Od początku wydawał nam się jakiś zmulony, wymienione już są świece, kable, palec, kopułka, wszelkie filtry (wkładka K&N), paski, ustawiony zapłon i teraz całe popołudnie roboty a on dalej nie jedzie. Może kata wyciąć? Edytowane 5 Lipca 2010 przez mum666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d3cK Opublikowano 7 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2010 na Twoim miejscu sprawdzilbym kompresje w cylindrach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ace-mati Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 Witam. Przewertowałem cały temat i zdecydowałem się na zaślepienie u siebie EGR z tym, że wszystkie linki do zdjęć porady wygasły. Więc czytając zrozumiałem że trzeba tą rurkę od EGR przy kolektorze wydechowym odkręcić otwór zatkać dwu złotówką nakręcić nakrętkę, a rurkę zaślepić tak??? Znalazłem też inny sposób opisany parę stron wcześniej który jest lepszy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość d3cK Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 wszystko masz w dziale zrob to sam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ace-mati Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 Dziękuje za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.