Pustelnik Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Moje N15 miało w maju jak kupiłem 131k km nakręcone a teraz ma 138k km Jest to diesel sprowadzony z belgii i ciężko mi uwierzyć w to ale mam jakieś dokumenty na ten przebieg więc jak na razie w to wierze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cwiara72 Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 moja ala jak wjechała na podwórko dwa lata temu to miała 100000 bez dwóch kilosków.miała wtedy 9 lat .obecnie nawinięte ma 138tysi z małym hakiem.autko to niebieski sedan 1.4 spec.cosmic sprowadzona z belgii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamilETZ Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 N16 1.8 sedan 2002r jak do tej pory najechałem 111 tys od nowości wymienione tylko klocki i łączniki stabilizatora a i bym zapomniał ileś tam żarówek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 (edytowane) N16 1.8 2001r 134tys km, od nowości z usterek to wybita jedna tuleja wahacza i jedna końcówka drążka stabilizatora, reszta to tylko eksploatacja czyli klocki, olej, żarówki, wymieniony akumulator, płyn hamulcowy i dolewanie płynu do spryskiwaczy. Edytowane 6 Listopada 2010 przez buladag Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Konstruktor Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 N16 2000r. 135tyś. wymienione klocki, paski osprzętu, tulejki, silnik krokowy, i spalona cewka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Telek Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 (edytowane) N16 2.2DCI 2004r ma najechane 150000 olej wymieniam co 10-12 tys Edytowane 9 Listopada 2010 przez Telek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SNAKE'83 Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Almera 2.0D '97 202,000 35,000 w Polsce usterki nawiew dziala dziwnie, musi sie nagrzac, zaleznie od pory roku, 1-5 min czekania na dmuchawe po ostatniej zimie zauwazylem rdze (wybrzuszenia lakieru), na prawym nadkolu i koncu lewego progu, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość anderman Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Moja N16 Hatchback 2001 ma przebieg 218 000 km.Przy 190 tysiącach padła sprężarka od klimy i trzeba było wysupłać 600 zł.A poza ty wszystko ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kimoland Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 N16 2001 2.2 DIESEL 185 tysięcy i nic nie puka nie stuka wymiana filtrów,oleju,wsio:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość amdek Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 (edytowane) Mój tata do niedawna miał Nissana Sunny z 91 roku w benzynie i na liczniku miał 450 000 i z tego co tata mówił to prawdopodobnie licznik był cofany. Do końca swego żywota palił z pierwszego w największe mrozy. Na koniec zaczął się już sypać ale silnik palił jak głupi, dodatkowo wyciągnął się łańcuch i przeciął obudowę ale do końca nie było z nim żadnych problemów. W ubiegłą zimę jak brejdak do pracy jeździł na drugą zmianę i w nocy wracał, to się śmiał że on do takiego starego nissana wsiadał i z pierwszego mu palił i jechał do domu a inni kolesie w Audicach, VW tylko kołatali rozrusznikami bo zapalić im nie chciały. Moja Almera ma niecałe 170 000, jak będę go jeszcze miał jak przekroczy 200 000 to napiszę Póki co wszystkie płyny trzymają stan, oleju nie bierze. Wymiana okresowa filtrów, oleju i póki co odpukać nic się nie dzieje. Edytowane 13 Listopada 2010 przez amdek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voseba Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 N16 2.2di 2000 3d, 215000km, 2miesiace temu padla uszczelka pod glowica, sprzeglo wymienione 2lata temu, rdza pod szyba na tylniej klapie. We wnętrzu wszystko drży na biegu jałowym przy włączonej klimie. Reszta ok, lać i jechać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiziu Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 (edytowane) . Edytowane 17 Listopada 2010 przez kiziu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiziu Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Hej, Moja klamerka N15, 99r, przejechane 91k Kupilem rok temu ze stanem licznika 87k. Codziennie klepane jakies 35-40km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Hej, Moja klamerka N15, 99r, przejechane 91k Kupilem rok temu ze stanem licznika 87k. Codziennie klepane jakies 35-40km. 365*35=12775 91000-87000=4000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiziu Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 (edytowane) 365*35=12775 91000-87000=4000 No tak, zapomnialem ze zawsze sie znajdzie "mądry" co bedzie bral wszystko doslownie. Gdzie napisalem, ze od poczatku takie przebiegi byly? Dziennie, lepiej? Czy znowu lapiesz za kalkulator? Edytowane 17 Listopada 2010 przez kiziu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 No tak, zapomnialem ze zawsze sie znajdzie "mądry" co bedzie bral wszystko doslownie. Gdzie napisalem, ze od poczatku takie przebiegi byly? Dziennie, lepiej? Czy znowu lapiesz za kalkulator? Nie uważam się za głupiego, a do obliczeń na takim poziomie naprawdę nie potrzebuję kalkulatora. Nie za bardzo rozumiem co miało by zmienić dziennie, a codziennie; że w 1 dzień robisz do 40km? Ale lepiej nie wchodźmy w polemikę, bo zaczynamy odbiegać nieco od tematu dyskusji. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiziu Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Ale lepiej nie wchodźmy w polemikę, bo zaczynamy odbiegać nieco od tematu dyskusji. Nie ja ta polemike zaczalem Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 (edytowane) U mnie już 210000 dochodzi. Mam ją od 185000. Do tej pory było robione: -mechanizm różnicowy, -prawe łożysko w kole, -łącznik stabilizatora, -osłona przegubu, -sprzęgło, -2x nabijana klima, chłodnica klimatyzacji i osuszacz, -tarcze i klocki -3 żarówki H7 -1 żarówka P25 -4 żaróweczki W5W -2 żaróweczki W2,5W do tego 2 wymiany oleju i filtrów. Najpierw był Valvoline 10W-40 a teraz Shell 10W-40. Następny będzie znów Valvoline. Edytowane 18 Listopada 2010 przez jasio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebapol Opublikowano 25 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2010 Almera 1,4 gaz II gen przebieg 300 000km w tym 60tys na gazie, przy zakupie mial 220tys km, lancuszek slychac jedynie przy odpalaniu,jak to w prawie kazdej almerce do wymiany byl mechanizm wycieraczek(plastikowa tuleja wyrobiona), obrotomierz wariuje (pomimo wymiany kondensatora i poprawieniu lutów) no i oczywiscie brak podswietlenia przyciskow nad radiem.Jezdzi jezdzi i nie chce sie zepsuc:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz165 Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Ja posiadam almere n16 z 2000r 2.2 Di z przebiegiem ponad 320 tys km z czego zrobiłem 22 tys. Olej wymieniany co 10 tys ( valvoline max live 10w-40). Rdza wychodzi jedynie pod tylna klapa i delikatnie pod przednia szyba, natomiast drzwi od strony kierowcy opadły o kawałek i od strony pasazera zaczyna sie to samo robic. Co do wnetrza jest ok siedzenia nie powycierane, przyciski nie wyblakłe, wnetrze wyglada naprawde bardzo ładnie. Mam jedynie problem z klimatyzacja ktora wogole nie chce sie załaczyc, nic sie nie dzieje po właczeniu przycisku od klimy:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemix2 Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 (edytowane) 345 000 km. Sam od 2006 przejechałem 170 000 km. Auto może miec więcej bo wg ksiązki serwisowej w polowie 2004 miał 150 000 km. Wersja N15 1,4 Htb, rok produkcji 1998. Wymieniony łańcuch rozrządu - górny, wszystkie łożyska kół, oba przeguby, rozrusznik, zaciski tylnego hamulca plus to co przy eksploatacji. Edytowane 5 Maja 2012 przez chemix2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 N15 na liczniku kilka dni temu 207777 km. Cztery lata w Polsce.Gaz tez 4 lata sekwencja przeglady serwisowe gazu ,filtry na czas wymieniane. Książka serwisowa w Niemczech była do 90kkm kupili almerke polska rodzinka i na śmigała przez 4 lata 110kkm. Dużo podrużowała bo do Irlandi do pracy. Auto śmiga jak trzeba Po kupnie trochę się porobiło i konserwacje ,założone tylnie nadkola,przegląd hamulców przód i tył i takie tam różne i cały czas do przodu jak to Krzynówek mówi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koks Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Moja juz ma ponad 300tys i uszczelka pod glowica byla wymieniana i powiem szczerze ze zaczynaja sie z nia male problemy. Ale wszystko jest do ogarniecia bo dul silnika jest w porzadku;D A blachy nie takie zle bo dziu nigdzie nie ma tylko co progi widze ze leca powoli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawciooo198307 Opublikowano 30 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2012 almera 2.0 diesel 323000 km progi z tyłu wymienione zrzera teraz z przodu amory wymienione niedawno(wszystkie były jeszcze orginalne)troche włożyłem ale jeszcze sporo by trzeba włożyc.Orginalny lakier zrobił sie ciemniejszy i lakiernik nie mógł dobrac lakieru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszCiaglo Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 moja jak sprzedawalem miala ponad 240tys silnik zdrowy jedynie lancuch stukal to wymienilem razem z prowadnicami , ale to wina poprzedniego wl za zadko wymienial olej - jak ja kupilem to byl jak smola pozatym reszta ok n15 1..4 2000r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.