Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Ile mają przejechane Wasze Almerki (czysta ciekawość)


Gość Maciek PO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

N15 2.0D, 1998r.

 

Stan licznika na dzień 23.05.2010: 178 940km. Jaki przebieg rzeczywisty? Tego sam nie wiem. Kupiona w sierpniu 2009r ze stanem licznika 163 500km.

 

Oczywiście nie mogę być pewny, czy nie cofany, ale wnętrze nie jest zniszczone, pedały nie są powycierane, silnik nie ma nic wycieków, ogólnie auto zadbane. Może przebieg prawdziwy? :) Jedno wiem - prędzej się buda rozleci, niż ten silnik zajeżdżę, mimo że na razie oznak korozji brak :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

N15 96r, 1.4 16V - 155kkm, nie tak dawno bylo 100kkm:P Do tej pory wycieraczka, sprzeglo, hamulce i mocna blacharka:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N15 GTI '99. A na moim blacie stuknęło nie dawno 175tys. Jak na razie zero ingerencji naprawczych (tylko ruda):)

Edytowane przez patrolinex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N15, 1999 rok. Na liczniku 173 kkm i wiele wskazuje, że tyle ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Moja alma 2,2di końcówka 2000r ma przelatane 176tyś i narazie na nic specjalne nie narzekam pfu pfu...nie wykrakać ale kupiłem ją od chandlaża więc różne mogły być cuda dziś po roku uzytkowania wstawiłem lampke ok checka bo ktoś ją wymontował ale po odpaleniu gaśnie więc jest chyba ok..

Edytowane przez wojtek30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N15, 99r.

 

silnik 1.4 dokonał żywota po 275.000 km - wypalone gniazda zaworów od LPG (niewyregulowane w porę luzy zaworowe, mój błąd - dałem się zwieść

zapewnieniom "speca" że jest ok a nie było)

 

swap na silnik 1.6 (+LPG) o przebiegu 52.000 mil, aktualny stan licznika - 317.500 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja ala 1.4 75 km ma nalatanie 250 tyś. Z czego około 60 tys na lpg. Napisales że nie zrobiłeś luzów zaworowych i silnik Ci kaput. Kiedy to należy robić ja od początku nie miałem tego robione od założenia gazu. Nic się nie dzieje, silnik pracuje równo. Mi szpenio w warsztacie mówił, że jak silnik zacznie nie równo pracować, to wtedy trzeba się tym zająć. Jaki wogole jest koszt tego.

 

 

Pozdrawiam

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja ala 1.4 75 km ma nalatanie 250 tyś. Z czego około 60 tys na lpg. Napisales że nie zrobiłeś luzów zaworowych i silnik Ci kaput. Kiedy to należy robić ja od początku nie miałem tego robione od założenia gazu. Nic się nie dzieje, silnik pracuje równo. Mi szpenio w warsztacie mówił, że jak silnik zacznie nie równo pracować, to wtedy trzeba się tym zająć. Jaki wogole jest koszt tego.

 

 

Pozdrawiam

Michał

 

U mnie przebieg 252kkm z czego ponad 130kkm na lpg - jak dotąd luz zaworowy sprawdzany był dwukrotnie (160kkm i 210kkm) i nie wykazywał odchyłek od normy - kolejne sprawdzenie za parę dni - przebieg j/w. Sprawdzenie jak zazwyczaj będzie robione w ramach przeglądu więc pewnie będzie trochę inna cena. Jako osobna usługa to koszt około 100 pln + ewentualny koszt uszczelki pokrywy zaworów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

n16 ojca od nowości czyli 10.2001 ma coś 88 000 km :)

po wymianie rozrządu i przepływki - teraz chodzi lepiej jak orginał :o)

 

dla porównania mój focus II tdci z 6.2008 109 000 km :)

wymiana amorków tył na gwarancji - poza tym bez kłopotów

 

Wniosek - na nic statystyki - każdy jeździ ile musi :0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja ala 1.4 75 km ma nalatanie 250 tyś. Z czego około 60 tys na lpg. Napisales że nie zrobiłeś luzów zaworowych i silnik Ci kaput. Kiedy to należy robić ja od początku nie miałem tego robione od założenia gazu. Nic się nie dzieje, silnik pracuje równo. Mi szpenio w warsztacie mówił, że jak silnik zacznie nie równo pracować, to wtedy trzeba się tym zająć. Jaki wogole jest koszt tego.

Pozdrawiam

Michał

 

też miałem takiego "szpenia" co na słuch stwierdził, że jest ok, bo silnik równo pracuje - a potem jak się okazało, że coś osłabł (1 cylinder ledwo sprężał) to już było za późno. Luzów zaworowych nie sprawdza się na słuch tylko się mierzy. Polecam to zrobić zawczasu, lepiej (taniej) się uczyć na cudzych błędach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...