Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Ile mają przejechane Wasze Almerki (czysta ciekawość)


Gość Maciek PO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moje N15 miało w maju jak kupiłem 131k km nakręcone a teraz ma 138k km :) Jest to diesel sprowadzony z belgii i ciężko mi uwierzyć w to ale mam jakieś dokumenty na ten przebieg więc jak na razie w to wierze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

moja ala jak wjechała na podwórko dwa lata temu to miała 100000 bez dwóch kilosków.miała wtedy 9 lat .obecnie nawinięte ma 138tysi z małym hakiem.autko to niebieski sedan 1.4 spec.cosmic sprowadzona z belgii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N16 1.8 2001r 134tys km, od nowości z usterek to wybita jedna tuleja wahacza i jedna końcówka drążka stabilizatora, reszta to tylko eksploatacja czyli klocki, olej, żarówki, wymieniony akumulator, płyn hamulcowy i dolewanie płynu do spryskiwaczy. :P

Edytowane przez buladag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Almera 2.0D '97

202,000

35,000 w Polsce

 

usterki

nawiew dziala dziwnie, musi sie nagrzac, zaleznie od pory roku, 1-5 min czekania na dmuchawe

 

po ostatniej zimie zauwazylem rdze (wybrzuszenia lakieru), na prawym nadkolu i koncu lewego progu,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój tata do niedawna miał Nissana Sunny z 91 roku w benzynie i na liczniku miał 450 000 i z tego co tata mówił to prawdopodobnie licznik był cofany. Do końca swego żywota palił z pierwszego w największe mrozy. Na koniec zaczął się już sypać ale silnik palił jak głupi, dodatkowo wyciągnął się łańcuch i przeciął obudowę ale do końca nie było z nim żadnych problemów.

W ubiegłą zimę jak brejdak do pracy jeździł na drugą zmianę i w nocy wracał, to się śmiał że on do takiego starego nissana wsiadał i z pierwszego mu palił i jechał do domu a inni kolesie w Audicach, VW tylko kołatali rozrusznikami bo zapalić im nie chciały.

 

Moja Almera ma niecałe 170 000, jak będę go jeszcze miał jak przekroczy 200 000 to napiszę :) Póki co wszystkie płyny trzymają stan, oleju nie bierze. Wymiana okresowa filtrów, oleju i póki co odpukać nic się nie dzieje.

Edytowane przez amdek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N16 2.2di 2000 3d, 215000km, 2miesiace temu padla uszczelka pod glowica, sprzeglo wymienione 2lata temu, rdza pod szyba na tylniej klapie. We wnętrzu wszystko drży na biegu jałowym przy włączonej klimie. Reszta ok, lać i jechać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

 

Moja klamerka N15, 99r, przejechane 91k :) Kupilem rok temu ze stanem licznika 87k.

 

Codziennie klepane jakies 35-40km.

 

365*35=12775

 

 

91000-87000=4000

 

 

:rofl::|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

365*35=12775

 

 

91000-87000=4000

 

 

:rofl::|

 

No tak, zapomnialem ze zawsze sie znajdzie "mądry" co bedzie bral wszystko doslownie. Gdzie napisalem, ze od poczatku takie przebiegi byly?

 

Dziennie, lepiej? Czy znowu lapiesz za kalkulator? :whistle:

Edytowane przez kiziu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, zapomnialem ze zawsze sie znajdzie "mądry" co bedzie bral wszystko doslownie. Gdzie napisalem, ze od poczatku takie przebiegi byly?

 

Dziennie, lepiej? Czy znowu lapiesz za kalkulator? :whistle:

 

Nie uważam się za głupiego, a do obliczeń na takim poziomie naprawdę nie potrzebuję kalkulatora. ;) Nie za bardzo rozumiem co miało by zmienić dziennie, a codziennie; że w 1 dzień robisz do 40km?

 

Ale lepiej nie wchodźmy w polemikę, bo zaczynamy odbiegać nieco od tematu dyskusji. :)

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie już 210000 dochodzi. Mam ją od 185000. Do tej pory było robione:

-mechanizm różnicowy,

-prawe łożysko w kole,

-łącznik stabilizatora,

-osłona przegubu,

-sprzęgło,

-2x nabijana klima, chłodnica klimatyzacji i osuszacz,

-tarcze i klocki

-3 żarówki H7

-1 żarówka P25

-4 żaróweczki W5W

-2 żaróweczki W2,5W

 

do tego 2 wymiany oleju i filtrów. Najpierw był Valvoline 10W-40 a teraz Shell 10W-40. Następny będzie znów Valvoline.

Edytowane przez jasio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Almera 1,4 gaz II gen przebieg 300 000km w tym 60tys na gazie, przy zakupie mial 220tys km, lancuszek slychac jedynie przy odpalaniu,jak to w prawie kazdej almerce do wymiany byl mechanizm wycieraczek(plastikowa tuleja wyrobiona), obrotomierz wariuje (pomimo wymiany kondensatora i poprawieniu lutów) no i oczywiscie brak podswietlenia przyciskow nad radiem.Jezdzi jezdzi i nie chce sie zepsuc:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość lukasz165

Ja posiadam almere n16 z 2000r 2.2 Di z przebiegiem ponad 320 tys km z czego zrobiłem 22 tys. Olej wymieniany co 10 tys ( valvoline max live 10w-40). Rdza wychodzi jedynie pod tylna klapa i delikatnie pod przednia szyba, natomiast drzwi od strony kierowcy opadły o kawałek i od strony pasazera zaczyna sie to samo robic. Co do wnetrza jest ok siedzenia nie powycierane, przyciski nie wyblakłe, wnetrze wyglada naprawde bardzo ładnie. Mam jedynie problem z klimatyzacja ktora wogole nie chce sie załaczyc, nic sie nie dzieje po właczeniu przycisku od klimy:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

345 000 km. Sam od 2006 przejechałem 170 000 km. Auto może miec więcej bo wg ksiązki serwisowej w polowie 2004 miał 150 000 km.

Wersja N15 1,4 Htb, rok produkcji 1998.

Wymieniony łańcuch rozrządu - górny, wszystkie łożyska kół, oba przeguby, rozrusznik, zaciski tylnego hamulca plus to co przy eksploatacji.

Edytowane przez chemix2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

N15 na liczniku kilka dni temu 207777 km.

Cztery lata w Polsce.Gaz tez 4 lata sekwencja przeglady serwisowe gazu ,filtry na czas wymieniane.

Książka serwisowa w Niemczech była do 90kkm kupili almerke polska rodzinka i na śmigała przez 4 lata 110kkm.

Dużo podrużowała bo do Irlandi do pracy.

Auto śmiga jak trzeba :)

Po kupnie trochę się porobiło i konserwacje ,założone tylnie nadkola,przegląd hamulców przód i tył i takie tam różne i cały czas do przodu jak to Krzynówek mówi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Moja juz ma ponad 300tys i uszczelka pod glowica byla wymieniana i powiem szczerze ze zaczynaja sie z nia male problemy. Ale wszystko jest do ogarniecia bo dul silnika jest w porzadku;D A blachy nie takie zle bo dziu nigdzie nie ma tylko co progi widze ze leca powoli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pawciooo198307

almera 2.0 diesel 323000 km progi z tyłu wymienione zrzera teraz z przodu amory wymienione niedawno(wszystkie były jeszcze orginalne)troche włożyłem ale jeszcze sporo by trzeba włożyc.Orginalny lakier zrobił sie ciemniejszy i lakiernik nie mógł dobrac lakieru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja jak sprzedawalem miala ponad 240tys silnik zdrowy jedynie lancuch stukal to wymienilem razem z prowadnicami , ale to wina poprzedniego wl za zadko wymienial olej - jak ja kupilem to byl jak smola pozatym reszta ok n15 1..4 2000r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...