Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Parę pytań o 350Z...chcesz kupić? Tu ocena, komentarz


worm#21
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiście mogę się mylić! Ale coś mi w nim nie pasuję. Poza tym niby wersja EU a zderzak bez spryskiwaczy i do tego brak przeciwmgielnego. A całego uroku dodają progi zewnętrzne które wyglądają jakby miały zaraz odpaść i nadkładki mocy WRC na wewnętrznych progach.  :whistle:

Edytowane przez filipm87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie wróciłem z oględzin tej z Wieruszowa.

Tak na szybko:

- auto było kupione jako rozbite ( po dzwonie w przedniej czesci ), po naprawie rozbili je ponownie w tym samym miejscu - strzał był w stronę kierowcy aż do rozpórki która została uszkodzona, tam gdzie było klepane pod maską weszła korozja.

- Maska to jest jedna wielka rzeźba, aż strach ją opuszczać, żeby się nie złamała na środku gdzie była cięta i rzeźbiona pod rozpórkę, zderzak przedni peknięty, boczne turbo nakładki na progi chcą chyba odlecieć.

- Coś było robione przy drzwiach pasażera oraz tylnym błotniku od strony kierowcy. Zderzak z tyłu coś średnio pasuje do wszystkiego.

- Przednie lampy posiadają popękane szkło oraz całe odbłyśniki w środku latają

- Fotele niby od anglika bo wujek chciał skórę i takie kupił ( wcześniej niby był welur ) 

- W środku wszystko skrzypi podczas jazdy

- Koniec końców auto całe malowane i to można zobaczyć bez głębszego się przyglądania i zrobione na sztukę.

Jedynie do czego nie mogłem się doczepić to do zawieszenia, które pracuje cicho i silnika. Nie wiem jak wygląda sprawa gdy jest zimny ponieważ właściciel chciał koniecznie się spotkać na stacji paliw i tam dojechać zetką. Jak spytałem o pobór oleju - nic nie bierze, ani grama oleju. Jak dla mnie trochę dziwne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy silnik bierze tylko niektóre mniej :shifty:

ale faktycznie ja też nie mam problemu 

Z całym szacunkiem, mam ponad 140tyś oryginalnego przebiegu, co 8tyś wymieniany i od wymiany do wymiany ten sam stan na bagnecie.. (5w40)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z całym szacunkiem, mam ponad 140tyś oryginalnego przebiegu, co 8tyś wymieniany i od wymiany do wymiany ten sam stan na bagnecie.. (5w40)

za wolno jezdzisz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z całym szacunkiem, mam ponad 140tyś oryginalnego przebiegu, co 8tyś wymieniany i od wymiany do wymiany ten sam stan na bagnecie.. (5w40)

to masz silnik spalinowy którego jeszcze ludzkość nie wymysliła :rofl:

a tak na poważnie to nie wczytałeś się w moje słowa, na tyle mało spala oleju twój silnik,że nie widzisz tego na bagnecie, ale uwierz na słowo jakbyś wydłużył interwały wymiany to wtedy byś zauważył ubytki 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to masz silnik spalinowy którego jeszcze ludzkość nie wymysliła :rofl:

a tak na poważnie to nie wczytałeś się w moje słowa, na tyle mało spala oleju twój silnik,że nie widzisz tego na bagnecie, ale uwierz na słowo jakbyś wydłużył interwały wymiany to wtedy byś zauważył ubytki 

Być może, ale nie ma co mówić, że zetka ma duży apetyt na olej, bo nie jest to prawdą i jak pokazuje życie wiele zależy od egzemplarza. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe tsi/tdi biorą nawet 1l.na 10000km i to norma

 

Tapniete przez p8

Poprawka. Nowe tsi biora nawet ponad litr/1000km nie 10000. Wiem bo miałem. Zreszta 1l/10000 to zadne zuzycie, chyba sie sie pomyliles.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cala grupa vag to w tej chwili najgorszy szmelc jaki mozna kupic. Spalanie 1l/1000km, padnieta pompa oleju i kawalki metalu wielkosci 1,5mmx1,5mm w filtrze oleju i to wszystko po niekreconych 100tys km. Taki maly offtop. Zetka mi brala 100-300ml/1000km w zaleznosci od oleju i stylu jazdy.No ale wiadomo do czego to auto sluzy wiec miala prawo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na temat nowych silników myślę, że nie ma się co wypowiadać Panowie. ;)

Fenomenem jak dla mnie jest klasyka gatunku - Ford Mustang gdzie zawsze słyszeliśmy min V6, z reguły V8, teraz z kolei jest wersja gdzie mamy silnik R4 spod znaku ecoboost :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej bierze napewno jak kazda zetka. A szmacianych foteli nie bylo w wresji eu.

Były, rzadko bo rzadko ale były, wraz z brakiem tempomatu i grzania

 

Z całym szacunkiem, mam ponad 140tyś oryginalnego przebiegu, co 8tyś wymieniany i od wymiany do wymiany ten sam stan na bagnecie.. (5w40)

 

Bo HR nie bierze oleju zazwyczaj, w DE to się nie zdarza żeby nie brał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na temat nowych silników myślę, że nie ma się co wypowiadać Panowie. ;)

Fenomenem jak dla mnie jest klasyka gatunku - Ford Mustang gdzie zawsze słyszeliśmy min V6, z reguły V8, teraz z kolei jest wersja gdzie mamy silnik R4 spod znaku ecoboost :P

Wprowadzili auto do europy, to musieli tez zrobic wersje dla europejskich bananowcow. A v8 i v6 jest nadal, chociaz w tym aucie v6 to tez pomylka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak widac po zdjęciach każdy element ma inny odcień bieli. :)

 

założyłem, ze to kwestia zdjec. widac, ze zostaly mocno pomniejszone/skompresowane.

chociaz roznica maska/lewy blotnik a przedni zderzak rzuca sie w oczy az za bardzo.

 

bardziej zastanawialem sie, czy ktos z was kojarzy go z wczesniejszych ogloszen itd. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, wiadomo że jak US to musiał tu przyjechać rozje..., nie ma siły, może są wyjątki, ale nie ma co się łudzić. Auto widzę pierwszy raz.. i apropo szmat na fotelach to pierwszy raz widzę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...