GodISmE Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 To nie ten regulator cisnienia w ukladzie paliwowym? Bylo w tym filmiku 9:30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Infiniti1 Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Według was to nie są przytarte panewki? Obroty trzyma idealnie na jałowym. Być może i ten regulator daje taki efekt... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 (edytowane) Jakby panewka stukala wlany jest gesty olej w ziemie jeszcze bardziej a jak jest goracy to się robi rzadki i stuka panewka Edytowane 11 Lutego 2017 przez Cytrus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Infiniti1 Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Może to faktycznie i ten regulator ciśnienia paliwa? To by wyjaśniało skąd jest błąd sondy lambda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Błąd sondy lambda może wynikać z usunięcie katalizatorów (pod warunkiem, że są usunięte - może ma zmieniony wydech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Infiniti1 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Nie ma zmienionego wydechu, ani wyciętych katów. Niesprawny regulator ciśnienia paliwa wyjaśniałby ten błąd od sondy lambda, ale ciekawe czy to jest na 100% powód klepania silnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 (edytowane) regulator ciśnienia paliwa jest w baku tak samo jak nie wymienialny filtr paliwa i pompa z tego co słlychać popierwsze mieżyłeś kompresje ? to klepanie to najprawdopodobniej stuki panewek lub, luzy zaworowe które są nie regulowalne (niema przypadkiem lpg) 90 % takich przypadków to panewki a jeżeli ktoś jeździł na org oleju 5w30 to możesz już być prawie pewien na jprostrza sprawa odkręcić ten mały dekiel w misce będziesz miał dostęmp do panewek korbowodowych odkręcić i sprawdzić Edytowane 12 Lutego 2017 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Infiniti1 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Jak w baku, jak na filmiku z youtube'a widać te regulatory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 hee, a no to co na filmie to nie regulator ciśnienia paliwa , tylko amortyzator pulsacji paliwa jak chcesz sie upewnić to po prostu wyłącz pompe paliwa silnik jeszcze chwile będzie pracował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Infiniti1 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Najlepiej będzie wyciągnąć bezpiecznik od pompy w trakcie pracy? Jak on jest podpisany na plastiku od bezpieczników? Fuel pump? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 w 350z ten bezpiecznik jest przy akumlatoże trzeba jednak zdiąć plastik podszybia bo jest głebiej jak by bliżej ściany grodziowej nie pomylić z prostokątna skrzynka która jest przy akumlatoże ale nie wierz w bajki ze ci te amortyzatory stukają stukają panewki zlej silnik jeszcze może gęstrzym olejem np 20w60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Infiniti1 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 (edytowane) Jarku, ale potem odpaliłem go jak był zimny, pochodził jakieś 15-20 minut, silnik się nagrzał do normalnej temperatury i nie było żadnych stuków. Po tym filmiku jak to nagrałem nie usłyszałem już nic złego... Najlepiej to będzie się pewnie umówić z mechaniorem i wyciągnąć panewki. Po ściągnięciu miski jak kojarzę będą widoczne śruby, odkręci się je i po sprawie... Kojarzycie może moment dokręcenia śrub od stopek panewek? Ten egzemplarz ogarniam dla siebie, więc trzeba odrzucić najgorsze z możliwych opcji. Autko bardzo zadbane i co ciekawe serwisowane od początku w Polsce, sprzedający ma książkę i szkoda mi odpuścić to G35 Niestety jak się okaże że to panewki, będę musiał szukać dalej. Edytowane 12 Lutego 2017 przez Infiniti1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micho196 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 nic nie zrobisz po zdjeciu dolnej miski...szkoda roboty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 niewiem jak w nfiniti ale w 350z trzeba zdiąć całkiem miske a żeby to zrobić trzeba zdemontować część zawieszenia i kołyske z pod silnika potem trzeba odkręcic taka blache spływową wybite panewki nie dysfalfikuja auta to sie po prostu naprawia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpl1337 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Przeciez to nie sa panewki na 100%. Zreszta mozna zmierzyc cisnienie manomentrem, wtedy bedziesz mial pewnosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Infiniti1 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 (edytowane) xpl, w takim razie doradź mi co to może być. Panowie w przyszłym tygodniu muszę podjąć jakąś decyzję względem tego autka. Co da mi pomiar ciśnienia na cylindrach jeżeli panewki są przytarte? Jarek, nie mam gwarancji kupując auto ze startymi panewkami że wał się nie skrzywił... Edytowane 12 Lutego 2017 przez Infiniti1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpl1337 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 xpl, w takim razie doradź mi co to może być. Panowie w przyszłym tygodniu muszę podjąć jakąś decyzję względem tego autka. Co da mi pomiar ciśnienia na cylindrach jeżeli panewki są przytarte? Jarek, nie mam gwarancji kupując auto ze startymi panewkami że wał się nie skrzywił... Jarek, nie mam gwarancji kupując auto ze startymi panewkami że wał się nie skrzywił... Nie wiem co to, ale tak nie brzmia panewki. I nie na cylindrach tylko oleju. Zazwyczaj jak za wywalone panewki to nie ma tez cisnienia oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Infiniti1 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 (edytowane) Ja już podejrzewałem któryś wtrysk, może właściciel jeździ na rezerwie i coś się zapycha... Silnik nie bierze oleju, wymieniany jest max do 10000 km, wycieków brak, na jałowym pracuje idealnie i ten stuk powstaje po kilkudziesięciu minutach jazdy. Tak jak już powiedziałem autko przestało około 20 minut po tym nagraniu i było cichutko w silniku. Nie mam pojęcia co mogę jeszcze podejrzewać. Edytowane 12 Lutego 2017 przez Infiniti1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpl1337 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 (edytowane) tak brzmi panewka. A olej bierze napewno. Bylo o tym pare stron wczesniej Bierz i nie cuduj. To nie jest nowe auto i nigdy nie bedzie idealne. Chyba ze bedziesz wymienial wsystko po kolei Edytowane 12 Lutego 2017 przez xpl1337 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Infiniti1 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 (edytowane) Kolego, ja tylko chcę uniknąć kosztownego remontu, a wam oczywiście dziękuję za każdą okazaną pomoc w moją stronę, jak ktoś ma coś ciekawego do dodania na temat mojego wcześniejszego filmiku to będę bardzo wdzięczny Prawdopodobnie znalazłem rozwiązanie problemu. Systematyka dźwięku jest identyczna jak w tym, którego oglądałem tylko łańcuch jest już pewnie bardziej wyciągnięty Co sądzicie? Edytowane 12 Lutego 2017 przez Infiniti1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 przeanalizujmy sprawe odpalasz zimne auto, jest zimno więc wszystko jest zmarznięte a olej bardzo gęsty auto nagrzewasz i jest ok, nie stuka mimo że temp chłodziwia ma 90 a oleju może ze 40 i nie stuka a jak pojeżdzisz ze 20 km to zaczyna stukać czyli jak olej osiągnie ok 100 s/c aż znowu silnik ostygnie bo jak znowu olej zgęstnieje przestaje stukać jaki tam olej jest wlany? fabryczny 5w30 to syf który wykończył już połowe silników VQ35 de właśnie panewki skonsultuj sie jeszcze z coobciem ja uważam że masz początek destrukcji panewek, proponuje ci zrobić jeszcze taką próbe zmienic olej na 20w60 motula to bardzo gęsty olej nie nadający sie na tak niskie tem teraz do normalnego użytku ale na ta próbe będzie ok przynajmniej sie dowiesz czy jest jakaś różnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Infiniti1 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Czy przy tak cichym stukaniu jest jeszcze szansa, żeby nie pokrzywiło wału i wymiana panewek załatwi sprawę? Coobcio zalecił żebym jeszcze 1 raz nagrał filmik przy utrzymaniu około 2500 obrotów. W przyszłym tygodniu na pewno pojadę jeszcze raz i przebadam ten temat. Zalany jest aktualnie 5W40. Wezmę ze sobą stetoskop i osłucham silnik z każdej strony włącznie z dołem na kanale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpl1337 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Mowie manometr i zmierzyc cisnienie oleju i wszystko bedzie jasne. Jak panewki sa wytarte to cisnienia nie bedzie. Zreszta w takim wypadku powinna sie zapalac kontrolka cisnienia, chyba ze ktos cos przy niej majstrowal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Infiniti1 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 W G35 kontrolka zapala się dopiero wtedy, jak pompa już nie ma oleju. W Infiniti tak jest, wiem bo mam FXa... Jeszcze pewnie pokuszę się o ściągnięcie miski olejowej. Jeżeli panewki podtarło, to na pewno coś znajdę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpl1337 Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Kontrolka cisnienia zapala sie ponizej okreslonej wartosci. Zwykle jest to 0.3 bara ale to zalezy tez od auta. Wykrecasz seryjny czujnik cisnienia i i w jego miejsce wkrecasz manometr i masz piekny podglad na cisnienie. W tym silniku minimalna dopuszczalna wartosc to 14 psi czyli 1 bar przy 80 stopniach na jalowycyh obrotach, ale w zdrowym vq35 powinno to byc ok 2 barow przy 80 stopniach i nie powinno spasc ponizej 1-1,2 bara na mocno zagrzanym silniku. Nie wiem jakie masz uklady ze sprzedajacym, ale jak by mi ktos chcial zdejmowac miske przy ogledzinach to bym go wysmial, pozatym nic tam nie zobaczysz. Jak juz tak bardzo sie uparles na te panewki i jesli rzeczywiscie dostaly po d*pie to robisz tak. Kupujesz nowy filtr oleju, a stary wykrecasz i rozwalasz srubokretem, po czym jego zawartosc wylewasz na jakis recznik papierowy czy cos w tym stylu. Jesli z filtra wyplynie olej a w nim bedzie duzo zlotych opilkow/ płatków metalu to panewki rzeczywisice sie przytarly. Najlepiej zrob zdjecie tego co wyplynie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.