Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić Pathfindera ? Zapytaj tutaj


Gość DDiablo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanownych forumowiczów.

 

Szukam Pathfindera do kupna, zainteresował mnie ten egzemplarz. Jesli ktoś mógłby mi na podstawie tego ogłoszenia coś napisać byłbym bardzo wdzięczny. Z góry dziekuję za pomoc. Chętnie też wezmę pod uwagę jakies inne ogłoszenia lub prywatne oferty, coś tak do 50 000 tys  :wave:

 

http://otomoto.pl/oferta/nissan-pathfinder-2-5-177-km-full-wersja-7-osobowy-salon-polska-ID6yfwTB.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałeś, że to cena netto?

To cena brutto, info z komisu. Ogłoszenie było aktualizowane, poprzednio był w opisie rocznik 2008 a model z 2009  :thumbsdown:

Edytowane przez Magus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Towarzystwu. Jak na razie jestem posiadaczem Patrol y61 ale najszła mnie chęć nieodparta wymiany na pathfindera (auto bardziej "cywilizowane" na dalekie wyjazdy rodzinne). Wyguglałem następujący model: http://otomoto.pl/oferta/nissan-pathfinder-ID6yhesX.html?requestFromAd=1&track%5Bmessage_sent%5D=1&id_at=10287085z podanym VIN: VSKJVWR51U0170322. Czy ktoś doradzi czy to warte?

Pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś nie halo w układzie ESP. Powinno się wyłączyć po włączeniu 4Lo, no chyba że ręcznie wyłączył. Zastanawiam się tylko gdzie są fabryczne stopnice. Zdjęcia straszne i mało co tu można powiedzieć.
Info z bazy Nissana: produkcja: 12.2006r, wersja SE, silnik YD25, skrzynia 6-M/T, kolor wnętrza K, kolor nadwozia KL0, tempomat, wykończenie luxury, filtr węglowy, fabryczna apteczka, system bezkluczykowy, stacja multimedialna, 3 rząd siedzeń z schowkiem, lusterko fotochromatyczne, wersja na rynek Belgijski

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to ten system bezkluczykowy? (zacofany jestem) Czy widać na klawiszu wyłączenie esp (bo tu nie widać podświetlenia....)

Może stopnic nie było......

Edytowane przez pyton
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stopnice były na pewno. nie było stopnic nie byłoby także relingów. System bezkluczykowy to taki wynalazek, bardzo go sobie chwalę. Otóż masz taki Nissanowski breloczek z zakamuflowanym kluczykiem. Wystarczy ze będziesz go miał w kieszeni a otworzysz i zamkniesz samochód a także będziesz mógł go uruchomić. Dodatkowo nie będziesz mógł zamknąć samochodu z kluczykiem w środku. Autko otwierasz i zamykasz korzystając z przycisków na klamkach oraz klapie bagażnika.  Wracając do ESP, przełącznik nie podświetla się gdy ESP jest wyłączone.

Edytowane przez sq9mcs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest ten sam!!! I też świeci się ESP a ponad to od blisko 100km nie wlał chociaż litra płynu do spryskiwacza co świadczy o tym że może być  to zaniedbany egzemplarz i pewnie z ESP ma problemy. Ponad to nie ma zdjęć komory silnika a być może dużo by nam powiedziały. Innymi słowy odpuść sobie.

Edytowane przez sq9mcs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za sugestie, szkoda bo mi sie podoba (no i cena też....), podjade jeszcze do ASO (mam po drodze) i spróbuję sprawdzić po "winie" co o nim wiadomo....

Ale spadek ceny jest ogrooooomny.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ASO nic ci nie powiedzą bo baza jest wspólna tylko dla PGD a w Belgii kto inny zarządza Nissanem. Nissan nie ma wspólnej bazy dealerskiej i serwisowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się tylko gdzie są fabryczne stopnice.

poszly na innej aukcji ; ) az dziwne ze haka nie zdemontowal

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem kolejne, droższe, ale chyba pewniejszy: http://olx.pl/oferta/nissan-pathfinder-2-5-dci-salon-polska-pierwszy-wlasciciel-aso-CID5-IDejcDn.html#019475e077    

Mam też VIN: VSKJVWR51U0151181  . sq9mcs możesz rzucić okiem w bazę? To wóz z polskiej dystrybucji....

Edytowane przez pyton
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klapa bagażnika wymieniana no chyba że napis mu odpadł w co wątpię. ASO nawet jeśli robiło akcję z wymianą to nie naklejali tak wysoko. Info z bazy: produkcja: 10.2006r, wersja SE, silnik YD25, skrzynia 6-M/T, kolor wnętrza K, kolor nadwozia K27, tempomat, wykończenie luxury, filtr węglowy, fabryczna apteczka, 3 rząd siedzeń z schowkiem, lusterko fotochromatyczne, wersja na rynek francuski.

TO NIE JEST SALON POLSKA. Te z salonu w Polsce miały info o przeznaczeniu na rynek dla grupy C (środkowa Europa) lub tylko EU, a on ma adnotację na produkcji rynek Francuski. Wątpię żeby PGD taki numer zrobiło.

Edytowane przez sq9mcs
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdyby tylko była wymieniana klapa to mamy super model ...

 

i jeden z miej obitych w PL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właściciel twierdzi, że wziął go w salonie w Tarnowie, tak jak i drugiego, tyle, że srebrnego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Salon w Tarnowie chociaż widnieje na stronie Nissan Polska to chyba robi w konia swoich klientów. Sprawdzałem już wiele autek z polskich salonów i żaden nie miał przeznaczenia na inny rynek niż polski lub środkowoeuropejski.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowni nowe koleżanki i koledzy,
To mój debiut na tym forum, więc witam i pozdrawiam wszystkich. Debiut dlatego, że do tej pory jeździłem Mitsubishi, Toyotami 4 x 4, a teraz od 5 lat Volvo XC90 2,5T. W związku z dokonanym zakupem przyczepy, do której mój samochód, a w zasadzie jego automat się nie nadaje myślę o zmianie samochodu. Po poszukiwaniach, pomyślałem o Pathfinderze 3,0 V6, gdyż ma dobre opinie, podobno to rakieta ze względu na moc i moment, a do tego umiarkowanie paliwożerna. W Volvo mam 7 miejsc, przydają się - to następny plus. Jest też tańszy od Land Cruisera. Mam pytanie o koszty obsługi i realne spalanie. Dużo jeżdżę w trasy i mam umiarkowanie ciężką nogę. Nie mogę znaleźć informacji na temat czynności obsługowych, czyli jaki oleje, co ile km, czy w automacie też się wymienia itp. Bardziej szukam informacji co i kiedy i w jakich ilościach się wymienia niż kwot do zapłacenia. To sobie wyliczę sam. Informacja na temat spalania i awaryjności też będzie pomocna. Robię 55 tys. km rocznie. W Volvo harmonogram wszystkich czynności serwisowych mam w książce serwisowej, przeglądy co 20 tys. km, które mieszczą się w 800 pln netto (oczywiście nie z rozrządem ale to mam co 160 tys. km). Będę bardzo wdzięczny za koleżeństwa odpowiedź.
Pozdrawiam

Edytowane przez Evo1340
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich serdecznie po dłuższej przerwie. Zastanawiam się nad kupnem tego egzemplarza

http://www.mladynissan.com/inventory/2013-nissan-pathfinder-platinum-4wd-suv-5n1ar2mm5dc617638

Co możecie mi napisać o silniku 3.5 oraz o wszechobecnej ostatnimi czasy skrzyni CVT?? Na co zwrócić uwagę przy zakupie tego oto modelu?

Z góry dziękuje za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich serdecznie po dłuższej przerwie. Zastanawiam się nad kupnem tego egzemplarza

http://www.mladynissan.com/inventory/2013-nissan-pathfinder-platinum-4wd-suv-5n1ar2mm5dc617638

Co możecie mi napisać o silniku 3.5 oraz o wszechobecnej ostatnimi czasy skrzyni CVT?? Na co zwrócić uwagę przy zakupie tego oto modelu?

Z góry dziękuje za odpowiedź

Post kolegi Kazik_R52

http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/81124-nowy-pathfinder/page-2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zasadzie wszystko już opisałem, we wspomnianym linku przez kolegę

 

to jest wersja Platinium , czy generalnie najbogatsza, zdalne odpalanie, BOSE, skóry,  no jest jeszcze Platinium Premium, dodatkowo mam 2 DVD w zagłówkach, szyber i solar

 

ten kolor bardzo ładnie się prezentuje, dziś bym wybrał jego zamiast czarnego bo zbyt trudny w utrzymaniu 

 

obecna cena tego z 2013 równa się około 50% ceny nowego w USA (w tej wersji) 

 

co sprawdzić przed zakupem ?, przede wszystkim czy skrzynia CVT nie drży, jedziesz wolno i na odcinku 2-3 mile i cały czas delikatnie zwalniasz i przyśpieszasz pomiędzy 10 a 25 mil na godzinę

 

silnika się nie bój w tej konfiguracji 260KM, dopóki ma chłodzenie to przy normalnej eksploatacja jest nieśmiertelny 

 

spójrzmy w Carfax tego modelu

 

prawdopodobnie auto bezwypadkowe , po 1 właścicielu. 

 

brak wpisów pomiedzy 3 a 23 tyś mil , również 40-70 tyś mil. warto to sprawdzić, dlaczego tak jest ?, może to oznaczać, że zmieniał olej w serwisie nieautoryzowanym lub sam zmieniał, lub nie zmieniał oleju przez 20-30 tys mil. ? , ale to by stracił gwarancję,  z reguły takie info jest, jeśli nie to jakieś kwity na zmiany oleju. 

 

myślę że cena jeszcze do zbicia przynajmniej ten tysiąc $

 

Czy ty będziesz je sprowadzał do PL, czy jeździł w Chicago ?

 

przed sprowadzeniem do PL koniecznie trzeba sprawdzić drżenie skrzyni , jeśli zostaje w Chicago może poszukaj innego, takiego z przebiegiem, np. około 55tys mil,  nie większym niż 60tyś mil, żeby mieć te pare tysięcy gwarancji w razie czego (60 tysiecy mil.  na układ napędowy) lub przedłużoną gwarancją , jeśli popłynie do PL to przebieg po gwarancji czasami jest korzystniejszy bo auta takie są  tańsze, a w Europie nawet gdyby był nowy to i tak nie masz gwarancji. 

 

jesteś z Chicago ?, mogę Ci trochę pomóc. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zasadzie wszystko już opisałem, we wspomnianym linku przez kolegę

 

to jest wersja Platinium , czy generalnie najbogatsza, zdalne odpalanie, BOSE, skóry,  no jest jeszcze Platinium Premium, dodatkowo mam 2 DVD w zagłówkach, szyber i solar

 

ten kolor bardzo ładnie się prezentuje, dziś bym wybrał jego zamiast czarnego bo zbyt trudny w utrzymaniu 

 

obecna cena tego z 2013 równa się około 50% ceny nowego w USA (w tej wersji) 

 

co sprawdzić przed zakupem ?, przede wszystkim czy skrzynia CVT nie drży, jedziesz wolno i na odcinku 2-3 mile i cały czas delikatnie zwalniasz i przyśpieszasz pomiędzy 10 a 25 mil na godzinę

 

silnika się nie bój w tej konfiguracji 260KM, dopóki ma chłodzenie to przy normalnej eksploatacja jest nieśmiertelny 

 

spójrzmy w Carfax tego modelu

 

prawdopodobnie auto bezwypadkowe , po 1 właścicielu. 

 

brak wpisów pomiedzy 3 a 23 tyś mil , również 40-70 tyś mil. warto to sprawdzić, dlaczego tak jest ?, może to oznaczać, że zmieniał olej w serwisie nieautoryzowanym lub sam zmieniał, lub nie zmieniał oleju przez 20-30 tys mil. ? , ale to by stracił gwarancję,  z reguły takie info jest, jeśli nie to jakieś kwity na zmiany oleju. 

 

myślę że cena jeszcze do zbicia przynajmniej ten tysiąc $

 

Czy ty będziesz je sprowadzał do PL, czy jeździł w Chicago ?

 

przed sprowadzeniem do PL koniecznie trzeba sprawdzić drżenie skrzyni , jeśli zostaje w Chicago może poszukaj innego, takiego z przebiegiem, np. około 55tys mil,  nie większym niż 60tyś mil, żeby mieć te pare tysięcy gwarancji w razie czego (60 tysiecy mil.  na układ napędowy) lub przedłużoną gwarancją , jeśli popłynie do PL to przebieg po gwarancji czasami jest korzystniejszy bo auta takie są  tańsze, a w Europie nawet gdyby był nowy to i tak nie masz gwarancji. 

 

jesteś z Chicago ?, mogę Ci trochę pomóc. 

dziękuję kolego za obszerną odpowiedź ale auto już zakupiłem

jest to 1szy właściciel(kobieta jeździła daleko do pracy), kupiony w tym samym salonie co sprzedawany obecnie. Stan niemalże idealny, pomimo dyskusyjnego wyglądu auto jest mega wygodne, za kierownicą czuję się jak w skórzanym fotelem przed TV. Dokupiłem gwarancję na 5lat lub 100tyś mil.

Kolor znany mi bardzo dobrze, po pierwszym Kadecie GSI 16V, Ford Explorer V8, żony Chevy Sonic LT z 2013(obecnie) i Pathfinder.

Tego samego dnia co zakupiłem zauważyłem wyciek oleju, diagnoza przewód chłodnicy oleju. W sobotę mnie poinformowano, że to jednak chłodnica oleju. Jutro rzekomo auto mam mieć gotowe, dostałem zastępczą półroczną Sentrę, która....rdzewieje... Auto 4500 mil przebiegu i już jest ruda, nieźle.

Co do autka to brakuje tylko monitorów i szyberdachu, monitory są w trakcie szukania. Mieszkam tutaj na stałe i na codzień będę jeździć do pracy(3mile) lub wyjazdy na weekend lub wczasy.

Autko od stycznia stało u nich bo wystawili zaporową cenę 29tyś$, ja wyrwałem za 23500$. Poszukuję tarcz hamulcowych i klocków, co kupić? Oryginał czy coś lepszego Brembo czy EBC(nacinane i nawiercane).

Pisz na PW to podam Ci namiary na mnie

 

moje obydwa trabanty

9c5efd24a24ba3a2.jpg

b568e271fa6eee56.jpg

Edytowane przez micho_z
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegę

 

ilę płaciłeś za dodatkową gwarancję ? też rozważam rozszerzenie

 

ja wiem czy wygląda jest dyskusyjny ?, auto bardzo ładnie się prezentuje, trochę "d*pa" jest za nisko obsadzona

 

ja zawsze z serwisu dostawałem nie Sentrę a nowego Rouga w wersji T32 (X-triala)

 

Monitory widziałem na ebay, nie pamietam, coś około 200-300$. Szczerze to ja jeżdżę głównie  sam, więc nigdy nie używałem monitorów i szyberdachu, monitory muszą być w komplecie ze słuchawkami bezprzewodowymi (lub dokupić), ja nigdy nich nie używałem, ostatnio jechaliśmy w większej liczbie osób i słuchawki nie robiły bo się okazało że baterię padły :-)

 

Cenę zapłaciłeś rozsądną, generalnie są droższe trochę niż 23tyś

 

Co do tarcz i klockow to ja dopiero będę wymieniał pierwszy zestaw klocków, ale stawiam na oryginały z Ebay, tarcze również brałbym OEMowiskie, klocki sam zawsze wymieniam

 

może jakiś spotkanie ......... w Chicago ..... reszta na priva podeślę 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...