Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

N14 DŻITIAJJJJJJJ


bodek_n14
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

tym może się wypowiedzieć jemioł bo takową posiada ale nie pamiętam, żeby mówił coś o 280

tak podaje etka np. dla rocznika 98

 

ps. co do zacisków bardzo dobrze podobno dają radę dwutłoczkowe z Audi S2

 

Faktycznie zmierzyłem i tarcza 280mm. rozstaw 4x100 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie zmierzyłem i tarcza 280mm. rozstaw 4x100 :)

 

To masz kawał mięcha po felgą. Dobrze pod przyszłe wysokie prędkości ;)

 

W Sunny GTI siedzi tylko 258mm (o ile mnie pamięć nie myli)...

 

[ Dodano: Wto 03 Mar, 2009 00:49 ]

Wóz wystrojony na ulicy i standardowo trzeba się wjeździć w setup, żeby pisać o efektach ale g-techowego 6,2 do 100 to nie ma.

Ogólnie auto było totalnie przelane po konwersji przepływki co tłumaczy spalanie rzędu 15l/100km. Coobcio zdejmował w prawie całym zakresie. Na moje oko są okolice 160KM ale przeciągu nie ma. Trza wejść w dolot i poprawić górę. Teraz pewnie ogranicza mnie wejście do seryjnej puchy (ok. 60mm) i pewnie też świeżo naoliwiona wkładka. Może na najbliższej hamowni przetestuję krótki dolot.

 

[ Dodano: Wto 03 Mar, 2009 00:51 ]

dodam jeszcze, że AFR na jałowych obrotach wynosił 10,8 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie zmierzyłem i tarcza 280mm. rozstaw 4x100 :)

 

To masz kawał mięcha po felgą. Dobrze pod przyszłe wysokie prędkości ;)

 

W Sunny GTI siedzi tylko 258mm (o ile mnie pamięć nie myli)...

 

[ Dodano: Wto 03 Mar, 2009 00:49 ]

Wóz wystrojony na ulicy i standardowo trzeba się wjeździć w setup, żeby pisać o efektach ale g-techowego 6,2 do 100 to nie ma.

Ogólnie auto było totalnie przelane po konwersji przepływki co tłumaczy spalanie rzędu 15l/100km. Coobcio zdejmował w prawie całym zakresie. Na moje oko są okolice 160KM ale przeciągu nie ma. Trza wejść w dolot i poprawić górę. Teraz pewnie ogranicza mnie wejście do seryjnej puchy (ok. 60mm) i pewnie też świeżo naoliwiona wkładka. Może na najbliższej hamowni przetestuję krótki dolot

a byłeś anty ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a byłeś anty ;)

 

a ty byś nie był gdybyś miał stratę 0,6s do 100? ;) Teraz to ciutkę inna bajka bo szeroka przepływka i jest możliwość dostrojenia wozu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PANOWIE, GDZIE W WARSZAWIE MOŻNA KUPIĆ FILTR FUJITA 2,75" :?: :?:
Masz bliżej pod Piasecznem firma rpm tuning, czy jakoś tak maja stronkę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tak. RPM Motorsport. Dzięki

 

[ Dodano: Czw 05 Mar, 2009 19:44 ]

W rpm nie ma fujity i będzie pewnie w maju. Wyczerpały się zapasy po tanim dolarze. Obecne tylko na allegro ale tam też już resztki. Kupiłem 3" z Bydgoszczy i czekam na paczkę.

 

[ Dodano: Pią 06 Mar, 2009 17:14 ]

no to kolejny gift w moich rękach :)

 

wy...sta, przez wszystkich polecana, bardzo ładna, trzy calowa

 

22395347.jpg

 

40986608.jpg

 

Co do filtra to dmuchając w niego ma się wrażenie, że nie stawia prawie żadnych oporów (i tak pewnie jest).

 

polecam sklep Garaż czy jakoś tak z Bydgoszczy. Licytowałem w nocy, za dwa dni paczka u mnie. Zaraz montaż.

 

[ Dodano: Wto 10 Mar, 2009 13:38 ]

Przejeździłem już parę kilometrów na stożku i powiem jedno. Ładnie i głośno ryczy, ludzie się oglądają :D ........ ale, żeby wóz jakoś szybciej jechał to nie powiem. Trza by dolać tu i ówdzie i się zobaczy. Czuć lekką zmułkę przy starcie, jest chyba ciutkę lepiej na wysokich a resztę ogarniemy z Coobciem przy najbliższej hamowni.

 

Muszę go jakoś odgrodzić od silnika bo nadmuch z halogenu daje tylko jak się jedzie. Albo inny patent: odgrodzić i zdrutować instalację z wiatraczkiem co by dmuchał na postoju :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
A ja swojego stozka nie slysze :(

Może za słabo depczesz w pedał gazu ;) , może wydech zagłusza. Faktem jest na pewno to że Fujita nie gra tak jak K@N, Jacky itd., bo to nie bawełniany filtr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No miałem ja K&N na 2 dni i tamten ledwo burczał. Teraz na wysokich obrotach dźwięk przypomina silnik 2.0 z Renówek (ech pięknie one ryczą). Filtr suchy powinien przepuszczać więcej dźwięku niż naoliwiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No miałem ja K&N na 2 dni i tamten ledwo burczał. Teraz na wysokich obrotach dźwięk przypomina silnik 2.0 z Renówek (ech pięknie one ryczą). Filtr suchy powinien przepuszczać więcej dźwięku niż naoliwiony.

Ja uważam i tak że jeżeli chodzi o dźwięk, to nic nie przebije Jacky.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja na Fujita jeżdżę i też odczułem zamułkę w dolnych partiach, co innego góra :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem ci Bodek że k&n który miałem od Ciebie wydaję na pewnej ilości obrotów świst jak BOV hahaha a generalnie spod maski jest przyjemniejszy dzwięk niż był i to sporo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie góra kuleje. Według Ecu Masterowej hamowni i odczuć podczas jazdy powyżej 5200obr jest plaska moc, przy 6000 jest spory dołek i lekki skok do góry w okolicach 7000 a powinna iść w górę do ~6500obr. Obecnie pewnie nawet 160KM nie ma ale będę badał co jest nie tak. Wydech końcowy Tomali, może pompa, może zapłon lub układ zapłonowy. Wszystko w swoim czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mówiłeś mi przez tela o tym ale... Wcześniej miałem świeżo naoliwiona wkładkę. Domyślam się, że taka ociekająca wkładka przepuszcza mniej powietrza niż suchy papier. Przy strojeniu rzeczywiście wachy było aż nadto.

Później włożyłem duży suchy stożek więc dużo więcej powietrza teraz idzie.

 

Jeszcze jedna rzecz. Podlewałem mu wachy w miejscu tego dołka (przy 6000) i to podlewałem sporo. Wcześniej było -9 czy -11 a metoda prób dolewałem nawet do +9. Przy dolaniu powyżej +6 dołek prawie się wygładził a dalsze podlewanie nie podnosiło już wykresu. Nie mam niestety sondy i pewnie będę musiał się wybrać do ciebie na pomiar afr. Wtedy możemy wykluczyć paliwo.

 

[ Dodano: Wto 17 Mar, 2009 20:11 ]

bodek2.jpg

 

Taki przebieg udało nam się wyczarować. A powinno być z deka lepiej powyżej 5200. Skoro mówisz, że paliwa powinno styknąć to pewnie końcowy wydech mnie hamuje. Założę jakiś przelotowy 2,5" ewentualnie. Na razie nie mam czasu ani pieniędzy na dalsze mody (zakupiłem nówki heble) ale nadrabiam budżet.

 

[ Dodano: Wto 17 Mar, 2009 20:17 ]

No i jeszcze jedno pytanie do Coobcia. Czarna cienka linia to chyba uchylenie przepustnicy :?: Dlaczego wartości tak skaczą skoro od początku pomiaru (~1500orb) pedał był w glebie :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To czarne to jest zmodyfikowane napięcie z przepływki - nie widzę nic nie prawidłowego w jego przebiegu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W porównaniu do płaskości wykresów VE...., ale i tak ładnie z.....la ;) Gratki, przyjedź do Ryk to się zrelaksujesz :P i zobaczysz, co woza potrafi. http://wst.org.pl/events.php?id=11

25 kwietnia!!!!!!

p.s.

p...wo masz jak w banku :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wskoczył poliuretan na przód. W przyszłym tygodniu robię tył. Roboty było w pytę... ale prowadzenie auta znacząco na plus :)

 

[ Dodano: Sob 21 Mar, 2009 22:33 ]

Dodam jeszcze, że co Japonia to Japonia. Wszystkie śruby od wahaczy w stanie idealnym. Problem był tylko z dwoma gwintami na sankach ale i tu dałem radę.

Parę dni temu robiłem małą zaprawkę na tylnym błotniku i miałem duże obawy czy po 17 latach uda się odkręcić plastikową nakładkę. Poluzowałem gwinty (obrót w jedną i powrotne dokręcenie) i nakrętki można było palcem kręcić. Nie używałem nawet WD40. Kocham ten wóz!

 

A co do Ryk to pewnie kiedyś przyjadę ale jak wóz będzie przygotowany. Bez 170KM nie podbijam ;)

 

[ Dodano: Nie 22 Mar, 2009 00:19 ]

3 dni temu wymieniałem hebel w aucie. Wcześniej z przodu miałem klocki Akebono obecnie Ferodo Premier. Różnica kolosalna na korzyść Ferodo. Doszły nowe tarcze tył i nowe klocki tył. Okres docierania setu się skończył i trzeba było sprawdzić jak auto staje. Przy ostrym hamowaniu z dużych prędkości regularnie blokuje tylne koła. Lekki, wybebeszony tył, podciągnięte korektory i w każdym łuku wrzucam auto bokiem. Po ogarnięciu wozu trzeba by na jakiś tor uderzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ogarnięciu wozu trzeba by na jakiś tor uderzyć.

Zwłaszcza że do tego nie potrzeba 170KM :)

Napisz o tym w Nissan Power Team - ja z chęcią wypróbuje swoje N14 GTi z 1,6 VVL :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bodek_n14 napisał/a:

Po ogarnięciu wozu trzeba by na jakiś tor uderzyć.

 

Zwłaszcza że do tego nie potrzeba 170KM :)

 

ale przyda się jakaś lepsiejsza letnia gumka i lepsiejszy zawias :)

 

Dziś zakupiłem tłumik końcowy identyczny z tłumikiem PMW czy APEXI N1 bynajmniej nie od APEXI :D i powoli myślę o spawaniu kwasa. Gostek powiedział mi 100-200zł za pociągnięcie tigiem wstępnie chewtniętego wydechu a chewtnę sobie może sam w robocie. Do tego wskoczy jakiś długi przelot pod auto i będzie gitara. Łba nie urwie a 2,5" będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze knujesz :)

Ps. w komlecie z kolektorem jest dwu rurka - a z nią to najwiecej jest problemów, tak to 4 kolanka i 3m kwasa i jakoś to tam będzie, oby ładnie ominąć tylne dolne wachacze i będzie lala :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...