cubanito Opublikowano 20 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2015 Mam pytanie, przy inspekcji auta przed kupnem zewnętrzna firma w raporcie napisała że zauważyla dość duże dymienie przy odpaleniu zimnego silnika plus problemy z jego odpaleniem. Patrol 2.8 Diesel 130 KM. Po zagrzaniu napisali że wszystko ok. Czy to są normalne objawy przy Dieslu czy moze swiadczyc o jakiejs usterce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blind.One Opublikowano 21 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2015 Z tego co wyczytałem, jest to dość częsty objaw. Chyba problem ze świecami i ich niedogrzaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubanito Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 Miesiąc szukania krótkiej zadbanej wersji patrola z roku 98-99 nadal bez rezultatów. Większość egzemplarzy po offroadzie i nieudolnym ukrywaniu tego albo złomy. Już i tak postanowiłem po kupnie zregenerować cały spód w profesjonalnym warsztacie 4x4 z piaskowaniem itp za ok 8 tys. złotych. Cały czas celuje w roczniki 98-99 bo z tego co wiem na pewno mniej problematyczne niż po 2000. Ale może polecicie które roczniki są dobre po 2000? budżet ok 25 tys, bo i tak regeneracja z modyfikacją czyli lift, wyciagarka, oswietlenie i zawieszenie to drugie dwie dychy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek22 Opublikowano 25 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2015 (edytowane) Po 2000 roku za 25 tyś zł to chyba żaden nie będzie ok Edytowane 25 Września 2015 przez jasiek22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 26 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2015 Patrola szukaj w Niemczech lub we Włoszech. Z Włoch są dobre, bo tam nie ma zimy i nie są skorodowane. Nie ma czegoś takiego, jak "zregenerowanie spodu". Można tylko pospawać dziury na jakiś czas. Spawana rama to już w ogóle porażka. 8000 zł to 2 tys. EUR i lepiej dołożyć te pieniądze żeby kupić dobre auto a nie zgnilasa. Ogarnięcie wraka przekroczy jego wartość ze względu na ceny części zamiennych. Dla przykładu - pompa wtryskowa w serwisie ok. 24.000 zł, złożona na zamiennikach Boscha ok. 12.000 zł. Dwumasa dostępna tylko w ASO - koszt wymiany ok. 7000 zł. Regeneracja zwrotnic - 1200 - 2000 zł. itd. itd. Mogę doradzić i pomóc wyszukać coś w Niemczech. W razie co zadzwoń na 664 494 525. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość romek1976 Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 witam-jako nowy urzytkownik zadam to samo pytanie co wszyscy-co kupić? potrzebuję samochodu terenowego do jeżdzenia po leśnych drogach i ciągnięcia przyczepy o wadze około 2 ton na dystansach max 35 km po asfalcie. czy Patrol sprawdzi się w takiej robocie?. Na pewno chcę długiego z lat 1990 do 1996(cena). oglądam, czytam i tylko zwiększa się mętlik w głowie... proszę o odpowiedz i pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 29 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2015 Kupuj! Będziesz zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor Opublikowano 30 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2015 Hej Wszystkim Nazywam się Igor pochodzę z Podlasia J.Jestem od paru dni posiadaczem Nissana Patrola Y 60 z linku poniżej. http://otomoto.pl/oferta/nissan-patrol-nissan-patrol-y60-long-klima-bdb-stan-ID6yaqQB.html Do tej pory jeździłem tylko Jeepem XJ i WJ. Są to zupełnie inne auta i nie chodzi mi o porównanie tylko czy ktoś zna może to autko, cos ktoś wie na jego temat wszelkie informacje będą bardzo mi pomocne w podjęciu dalszej decyzji czy inwestować warto w ten pojazd czy odpuścić. Auto nabyłem w Przeźmierowie koło poznania. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasiek22 Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 Jak już go kupiłeś to lepiej inwestować. Poza tym rama faktycznie wygląda ładnie z resztą jak całe auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dibo_is Opublikowano 30 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2015 Witam wszystkich. Mysle o kupnie patrola. Z tad moje pytanie jakie sa roznice miedzy GR, SE, LE jedyna ktora widze to wnetrze w skorach lub nie. DZIEKUJE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzyniu Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Witam wszystkich. Przeczytałem już ten temat i jasno z tego wynika że właściwymi silnikami do patrola to 4.2 diesel albo benzyna, więc takich zamierzam szukać w y60.Moje pytanie dotyczy skrzyni biegów, co jeśli trafi się fajny egzemplarz z automatem, brać? Jak ta skrzynia wyrabia w tym pojeździe, daje rade czy raczej na dłuższą metę nie warto, zaznaczam że nie będę ciągnął przyczep, cel pojazdu to wyprawy z rodzinką, coś jak ci z bezdroża4x4.pl i przygody4x4.pl organizują, więc nic w super ciężkim terenie nie będzie, ale samochodzik będzie pod obciążeniem. Z góry dziękuję za info. "Maybe I'm the one Maybe I'm the one who is the schizophrenic psycho (yeah)" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Jeżeli pasuje Ci automat to kupuj - na wyprawy bardzo dobre rozwiązanie - do tego 33" at i będzie Pan zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Największą zaletą obu silników 4,2 jest ich niezawodność, benzyna będzie bardziej dynamiczna niż diesel, co na dłuższych trasach może mieć znaczenie, benzyna z kolei ma mniej wspólnego z ekonomią, chyba że spalanie nie ma dla Ciebie większego znaczenia, ale jak chcesz jeździć daleko to raczej powinieneś brać to pod uwagę Jeśli chodzi o automatyczną skrzynię biegów, to tak jak pisał saydack na wyprawy "leniuch" to dobre rozwiązanie, skrzynia podobnie jak silnik raczej bezawaryjna Ciężko będzie znaleźć Y60 4,2 w automacie i to w stanie rokującym na użytkowanie bez dużych nakładów inwestycyjnych, niewiele ich już zostało, to "ginący gatunek" Ja tam automata nie uznaję, ale ja starej daty jestem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzyniu Opublikowano 18 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 (edytowane) Dzięki koledzy za odpowiedzi, teraz będzie mi łatwiej wybrać, jaka skrzynia, jest kompletnie mi bez różnicy, będzie się liczył stan ogólny teraz. Teraz następne pytanie: co będzie się bardziej opłacało wziąść takiego z przebiegiem 250-300tys km w stanie średnim w cenie około 18-20 tyś ,czy dopłacić 2razy,2.5 raza tyle i wziąć takiego z przebiegiem do 150 tyś w stanie b.dobrym na swój wiek po którym widać że miał lekki żywot. Pozdrawiam. "Maybe I'm the one Maybe I'm the one who is the schizophrenic psycho (yeah)" Edytowane 18 Grudnia 2015 przez Marzyniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 To już musisz sam zdecydować - osobiście chyba wziąłbym stan średni, a pozostałe pieniądze przeznaczył na remont i modyfikacje ewentualne - rozebrać na części, zrobić remont ramy, blacharki, silnika i będziesz miał samochód na lata - powinieneś uniknąć wtedy niespodzianek z nagłymi awariami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzyniu Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 (edytowane) Dzięki, a tak w przybliżeniu to jaki koszt takiego remontu? Myślisz że jest to realne aby zamknąć się w 18 tyś? A może masz namiary na kogoś kto wykona to solidnie, to bym się dopytał. the lifestyle you've ordered is currently out of stock Edytowane 20 Grudnia 2015 przez Marzyniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Z samym remontem jest spora szansa jeżeli baza będzie w niezłym stanie - co do namiaru nie pomogę - ale na pewno ktoś z forum pomoże jeżeli powiesz w jakiej okolicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzyniu Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Aha, dzięki, okolica nie ważna, byle dobrą robotę robił. Teraz przynajmniej wiem co i jak,zobaczymy co się napatoczy the lifestyle you've ordered is currently out of stock Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Dzięki koledzy za odpowiedzi, teraz będzie mi łatwiej wybrać, jaka skrzynia, jest kompletnie mi bez różnicy, będzie się liczył stan ogólny teraz. Teraz następne pytanie: co będzie się bardziej opłacało wziąść takiego z przebiegiem 250-300tys km w stanie średnim w cenie około 18-20 tyś ,czy dopłacić 2razy,2.5 raza tyle i wziąć takiego z przebiegiem do 150 tyś w stanie b.dobrym na swój wiek po którym widać że miał lekki żywot. Pozdrawiam. "Maybe I'm the one Maybe I'm the one who is the schizophrenic psycho (yeah)" Przebieg to można sobie ustawić na liczniku jaki się chce . Można dać wiarę jeśli kupujesz od Niemca, który jest pierwszym właścicielem a w ogłoszeniu podaje swoje imię i nazwisko. Tylko jeden problem jest - co z tego, że przebieg niski, jak auto było bite, topione i upalane w terenie ? Może mieć 100.000 na liczniku a i tak będzie to złom. Na stan techniczny trzeba patrzeć a nie na przebieg. Największą wadą jest zaawansowana korozja. Jej nie da się "naprawić". Kolejne istotne rzeczy to silnik i skrzynia biegów, bo ich naprawy są drogie. Pompy wtryskowe w Y60 były mechaniczne więc koszt regeneracji to 800 - 1000 zł Naprawa zawieszenia też nie pochłonie majątku. Mosty są bardzo wytrzymałe i zawsze znajdzie się używane za niewielkie pieniądze. Najważniejsze żeby nie był bity i skorodowany. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzyniu Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Dzięki, nie napisałem, że ja mieszkam w UK, więc szukam tutaj, ewentualnie import z Japonii, a tam raczej liczników nie cofają tylko ceny 2x droższe. the lifestyle you've ordered is currently out of stock Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 No to masz prostą sytuację - stan techniczny będzie adekwatny do ceny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzyniu Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Więc co jest najdroższe w remoncie, blacharka? A co z ramą, czy jeśli będzie już widać ślady korozji to jeszcze ryzykować? Modele z Japonii mają to do siebie że minimalne ślady korozji bądź w cale. the lifestyle you've ordered is currently out of stock Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 Korozja powierzchniowa to nie problem, malutka dziurka lub dwie też nie - później trzeba uważać. Co do wypadkowości Niebora ma rację - trzeba jednak pamiętać że to nie osobówka - jeżeli rama nie była naprawiana to znaczy że to tylko stłuczka była (pomijając oczywiście rolkę itp) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechlomza Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 (edytowane) Witajcie,Zarejestrowalem sie do Was poniewaz sxukam patrola do 20tys. Jestem nauczony na forum jeep.org.pl ze mozna uzyskac pomoc od forumowej braci :-) panowie warunek jest taki ze autem ma jezdzic 3 osobowa rodzina na lekkie terenowe przeprawy oraz kolezance malzonce na dojazdy do pracy. Mysle na 61 2.8 krotki lub dlugi. Co o moim pomysle myskicie ? to co mi chodzi po głowie poniżej: http://olx.pl/oferta/nissan-patrol-4x4-doinwestowany-webasto-zarejestr-super-stan-CID5-IDbla7B.html#50c3807051 http://olx.pl/oferta/nissan-patrol-sprzedam-CID5-IDbp26J.html#ca121ab309;promoted http://olx.pl/oferta/nissan-patrol-mega-wielki-gr-lift-6-kola-37-CID5-IDbhDoR.html#ca121ab309 Edytowane 23 Grudnia 2015 przez wojciechlomza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Witam. Jeżeli samochód ma być do jazdy na co dzień to ostatni sobie daruj na wstępie - przy 37" auto prowadzi się fatalnie. Nauczony doświadczeniem powiem tak: poszukaj sobie patrola w serii ze zdrową blachą i ramą oraz sprawnym silnikiem, kup zawieszenie dobinsona +2" - załóż ATki 33", w rezultacie będziesz miał fajny dupowóz na co dzień z niezłymi właściwościami terenowymi (do lekkiego terenu). Co do ogłoszeń które znalazłeś - 2 wygląda że w środku jest zniszczony pierwszy można by obejrzeć z tym że jeżeli chcesz samochód na dojazdy do pracy i krótkie wyprawy w 3 osoby to autobus bym sobie darował - długie to jak ikarus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.