Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Chcesz kupić patrola? Masz pytania? Pytaj tutaj


Gość tho-mas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie, przy inspekcji auta przed kupnem zewnętrzna firma w raporcie napisała że zauważyla dość duże dymienie przy odpaleniu zimnego silnika plus problemy z jego odpaleniem. Patrol 2.8 Diesel 130 KM. Po zagrzaniu napisali że wszystko ok. Czy to są normalne objawy przy Dieslu czy moze swiadczyc o jakiejs usterce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miesiąc szukania krótkiej zadbanej wersji patrola z roku 98-99 nadal bez rezultatów. Większość egzemplarzy po offroadzie i nieudolnym ukrywaniu tego albo złomy. Już i tak postanowiłem po kupnie zregenerować cały spód w profesjonalnym warsztacie 4x4 z piaskowaniem itp za ok 8 tys. złotych. Cały czas celuje w roczniki 98-99 bo z tego co wiem na pewno mniej problematyczne niż po 2000. Ale może polecicie które roczniki są dobre po 2000? budżet ok 25 tys, bo i tak regeneracja z modyfikacją czyli lift, wyciagarka, oswietlenie i zawieszenie to drugie dwie dychy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrola szukaj w Niemczech lub we Włoszech. Z Włoch są dobre, bo tam nie ma zimy i nie są skorodowane. Nie ma czegoś takiego, jak "zregenerowanie spodu". Można tylko pospawać dziury na jakiś czas. Spawana rama to już w ogóle porażka. 8000 zł to 2 tys. EUR i lepiej dołożyć te pieniądze żeby kupić dobre auto a nie zgnilasa.

Ogarnięcie wraka przekroczy jego wartość ze względu na ceny części zamiennych. Dla przykładu - pompa wtryskowa w serwisie ok. 24.000 zł, złożona na zamiennikach Boscha ok. 12.000 zł. Dwumasa dostępna tylko w ASO - koszt wymiany ok. 7000 zł. Regeneracja zwrotnic - 1200 - 2000 zł. itd. itd.

Mogę doradzić i pomóc wyszukać coś w Niemczech. W razie co zadzwoń na 664 494 525. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam-jako nowy urzytkownik zadam to samo pytanie co wszyscy-co kupić? :) potrzebuję samochodu terenowego do jeżdzenia po leśnych drogach i ciągnięcia przyczepy o wadze około 2 ton na dystansach max 35 km po asfalcie. czy Patrol sprawdzi się w takiej robocie?. Na pewno chcę długiego z lat 1990 do 1996(cena). oglądam, czytam i tylko zwiększa się mętlik w głowie... proszę o odpowiedz i pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Hej Wszystkim

 

Nazywam się Igor pochodzę z Podlasia J.Jestem od paru dni posiadaczem Nissana Patrola Y 60 z linku poniżej.

 

http://otomoto.pl/oferta/nissan-patrol-nissan-patrol-y60-long-klima-bdb-stan-ID6yaqQB.html

 

Do tej pory jeździłem tylko Jeepem XJ i WJ. Są to zupełnie inne auta i nie chodzi mi o porównanie tylko czy ktoś zna może to autko, cos ktoś wie na jego temat wszelkie informacje będą bardzo mi pomocne w podjęciu dalszej decyzji czy inwestować warto w ten pojazd czy odpuścić. Auto nabyłem w Przeźmierowie koło poznania.

 

Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Witam wszystkich.

 

Mysle o kupnie patrola.

Z tad moje pytanie jakie sa roznice miedzy GR, SE, LE jedyna ktora widze to wnetrze w skorach lub nie.

 

DZIEKUJE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam wszystkich.

Przeczytałem już ten temat i jasno z tego wynika że właściwymi silnikami do patrola to 4.2 diesel albo benzyna, więc takich zamierzam szukać w y60.Moje pytanie dotyczy skrzyni biegów, co jeśli trafi się fajny egzemplarz z automatem, brać?

Jak ta skrzynia wyrabia w tym pojeździe, daje rade czy raczej na dłuższą metę nie warto, zaznaczam że nie będę ciągnął przyczep, cel pojazdu to wyprawy z rodzinką, coś jak ci z bezdroża4x4.pl i przygody4x4.pl organizują, więc nic w super ciężkim terenie nie będzie, ale samochodzik będzie pod obciążeniem.

Z góry dziękuję za info.

 

"Maybe I'm the one

Maybe I'm the one who is the schizophrenic psycho (yeah)"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli pasuje Ci automat to kupuj - na wyprawy bardzo dobre rozwiązanie - do tego 33" at i będzie Pan zadowolony :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Największą zaletą obu silników 4,2 jest ich niezawodność,

benzyna będzie bardziej dynamiczna niż diesel, co na dłuższych trasach może mieć znaczenie, benzyna z kolei ma mniej wspólnego z ekonomią, chyba że spalanie nie ma dla Ciebie większego znaczenia, ale jak chcesz jeździć daleko to raczej powinieneś brać to pod uwagę

Jeśli chodzi o automatyczną skrzynię biegów, to tak jak pisał saydack  na wyprawy "leniuch" to dobre rozwiązanie, skrzynia podobnie jak silnik raczej bezawaryjna

Ciężko będzie znaleźć Y60 4,2 w automacie i to w stanie rokującym na użytkowanie bez dużych nakładów inwestycyjnych, niewiele ich już zostało, to "ginący gatunek"  ;)

Ja tam automata nie uznaję, ale ja starej daty jestem :bezradny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledzy za odpowiedzi, teraz będzie mi łatwiej wybrać, jaka skrzynia, jest kompletnie mi bez różnicy, będzie się liczył stan ogólny teraz.

Teraz następne pytanie: co będzie się bardziej opłacało wziąść takiego z przebiegiem 250-300tys km w stanie średnim w cenie około 18-20 tyś ,czy dopłacić 2razy,2.5 raza tyle i wziąć takiego z przebiegiem do 150 tyś w stanie b.dobrym na swój wiek po którym widać że miał lekki żywot.

Pozdrawiam.

 

 

"Maybe I'm the one

Maybe I'm the one who is the schizophrenic psycho (yeah)"

Edytowane przez Marzyniu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już musisz sam zdecydować - osobiście chyba wziąłbym stan średni, a pozostałe pieniądze przeznaczył na remont i modyfikacje ewentualne - rozebrać na części, zrobić remont ramy, blacharki, silnika i będziesz miał samochód na lata -  powinieneś uniknąć wtedy niespodzianek z nagłymi awariami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, a tak w przybliżeniu to jaki koszt takiego remontu? Myślisz że jest to realne aby zamknąć się w 18 tyś? A może masz namiary na kogoś kto wykona to solidnie, to bym się dopytał.

 

the lifestyle you've ordered is currently out of stock

Edytowane przez Marzyniu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z samym remontem jest spora szansa jeżeli baza będzie w niezłym stanie - co do namiaru nie pomogę - ale na pewno ktoś z forum pomoże jeżeli powiesz w jakiej okolicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, dzięki, okolica nie ważna, byle dobrą robotę robił.

Teraz przynajmniej wiem co i jak,zobaczymy co się napatoczy

 

the lifestyle you've ordered is currently out of stock

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledzy za odpowiedzi, teraz będzie mi łatwiej wybrać, jaka skrzynia, jest kompletnie mi bez różnicy, będzie się liczył stan ogólny teraz.

Teraz następne pytanie: co będzie się bardziej opłacało wziąść takiego z przebiegiem 250-300tys km w stanie średnim w cenie około 18-20 tyś ,czy dopłacić 2razy,2.5 raza tyle i wziąć takiego z przebiegiem do 150 tyś w stanie b.dobrym na swój wiek po którym widać że miał lekki żywot.

Pozdrawiam.

 

 

"Maybe I'm the one

Maybe I'm the one who is the schizophrenic psycho (yeah)"

Przebieg to można sobie ustawić na liczniku jaki się chce :). Można dać wiarę jeśli kupujesz od Niemca, który jest pierwszym właścicielem a w ogłoszeniu podaje swoje imię i nazwisko. Tylko jeden problem jest - co z tego, że przebieg niski, jak auto było bite, topione i upalane w terenie ? Może mieć 100.000 na liczniku a i tak będzie to złom. Na stan techniczny trzeba patrzeć a nie na przebieg. Największą wadą jest zaawansowana korozja. Jej nie da się "naprawić". Kolejne istotne rzeczy to silnik i skrzynia biegów, bo ich naprawy są drogie. Pompy wtryskowe w Y60 były mechaniczne więc koszt regeneracji to 800 - 1000 zł Naprawa zawieszenia też nie pochłonie majątku. Mosty są bardzo wytrzymałe i zawsze znajdzie się używane za niewielkie pieniądze. Najważniejsze żeby nie był bity i skorodowany.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, nie napisałem, że ja mieszkam w UK, więc szukam tutaj, ewentualnie import z Japonii, a tam raczej liczników nie cofają tylko ceny 2x droższe.

 

the lifestyle you've ordered is currently out of stock

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc co jest najdroższe w remoncie, blacharka? A co z ramą, czy jeśli będzie już widać ślady korozji to jeszcze ryzykować? Modele z Japonii mają to do siebie że minimalne ślady korozji bądź w cale.

 

the lifestyle you've ordered is currently out of stock

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korozja powierzchniowa to nie problem, malutka dziurka lub dwie też nie - później trzeba uważać.

Co do wypadkowości Niebora ma rację - trzeba jednak pamiętać że to nie osobówka - jeżeli rama nie była naprawiana to znaczy że to tylko stłuczka była ;) (pomijając oczywiście rolkę itp)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,
Zarejestrowalem sie do Was poniewaz sxukam patrola do 20tys. Jestem nauczony na forum jeep.org.pl ze mozna uzyskac pomoc od forumowej braci :-) panowie warunek jest taki ze autem ma jezdzic 3 osobowa rodzina na lekkie terenowe przeprawy oraz kolezance malzonce na dojazdy do pracy. Mysle na 61 2.8 krotki lub dlugi. Co o moim pomysle myskicie ?

 

to co mi chodzi po głowie poniżej:

http://olx.pl/oferta/nissan-patrol-4x4-doinwestowany-webasto-zarejestr-super-stan-CID5-IDbla7B.html#50c3807051

http://olx.pl/oferta/nissan-patrol-sprzedam-CID5-IDbp26J.html#ca121ab309;promoted

http://olx.pl/oferta/nissan-patrol-mega-wielki-gr-lift-6-kola-37-CID5-IDbhDoR.html#ca121ab309

Edytowane przez wojciechlomza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Jeżeli samochód ma być do jazdy na co dzień to ostatni sobie daruj na wstępie - przy 37" auto prowadzi się fatalnie.

Nauczony doświadczeniem powiem tak: poszukaj sobie patrola w serii ze zdrową blachą i ramą oraz sprawnym silnikiem, kup zawieszenie dobinsona +2" - załóż ATki 33", w rezultacie będziesz miał fajny dupowóz na co dzień z niezłymi właściwościami terenowymi (do lekkiego terenu).

 

Co do ogłoszeń które znalazłeś  - 2 wygląda że w środku jest zniszczony

pierwszy można by obejrzeć z tym że jeżeli chcesz samochód na dojazdy do pracy i krótkie wyprawy w 3 osoby to autobus bym sobie darował - długie to jak ikarus :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...