wojciechlomza Opublikowano 23 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2015 Dziekuje za odpowiedz :-) przegladam ju od dluzszego czasu i wiekszosc krotkich to ciezarowe wiec nie wchodza w gre a dlugi patrol mi sie kosmicznie podoba :-) a moze ktos z forum ma cos godnego uwagi ? Chetnie zerkne okiem :-) jakby co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzyniu Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Cześć. No i się pojawił jeden na giełdzie, jeśli będzie jeszcze po sylwestrze to pojadę obejrzeć. Teraz pytanko na co zwracać uwagę? Oczywiście postaram się obejrzeć ramę najdokładniej jak się da, ale czy są jakieś szczególne miejsce na które zwróć uwagę, coś jeszcze może?.... Z góry dziękuję za podpowiedzi . Za podaje kilka fotek the lifestyle you've ordered is currently out of stock Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 przede wszystkim do oglądania ramy zabierz ze sobą młotek, mały co by nie przestraszyć właściciela najbardziej newralgiczne miejsca to tył ramy, przy zbiorniku zobacz czy nie cieknie olej z kul na przednim moście sprawdź czy nadkola nie są zgnite sprawdź czy przedni napęd działa jak powinien (tylko nie na asfalcie) sprawdź czy nie ma wycieków ze skrzyni, reduktora, wałów 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marzyniu Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 (edytowane) Dzięki, zapamiętano A co do tych wycieków, to jest przecież do zrobienia, to nie jest poważny problem... prawda? No niestety po sylwestrze patrol zniknął Edytowane 12 Stycznia 2016 przez Marzyniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CzaplaOff Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 Witam! Zastanawiam się nad kupnem Patrola z 86r. Siedzi w nim silnik 3.3 D bez turbo. Może ktoś wypowiedzieć się na temat tego silnika? Daje on sobie rade w terenie (jakieś błoto górki itp) Jak jest z awaryjnością tego auta i jakie jest realne spalanie. Z góry dzięki za odpowiedzi! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 1 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2016 z awaryjnością jest lepszy od 2.8 td . Ja mam 3.3td , był też bez turba, została dołożona turbina . Znajomy pomyka takim bez na 35c kapciach i daje radę po górkach bieszczadzkich . realne spalanie cykl mieszany to 12l ropki w terenie wiadomo ile wlejesz tyle spali .Co do awaryjności jak masz auto ogarnięte mechanicznie to ciężko będzie Ci coś popsuć k 160 jest idioto odporne .Inna sprawa że kupić ogarnięte auto graniczy z cudem , i trzeba się liczyć ze sporym pakietem startowym . Masz link do ogłoszenia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hubert74 Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Witam pozytywnie zakręconych. Potrzebuję pomocy. Mam zamiar kupić Patrola GR60 z 1997r. Konkretnie tego .. http://otomoto.pl/oferta/nissan-patrol-1997r-2-8td-ostatni-wypust-off-road-ID6yi49p.html#3d1cbdbd67 jeśli ktoś może mi wyjaśnić jak rozumieć końcowy tekst ogłoszenia " Patrol z ostatniego wypustu Y60. Silnik już jak w Y61, tyle że na mechanicznej pompie " Czy silnik 2,8 od GR 61 miał mechaniczną pompę? Co sądzicie o tej ofercie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 4 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2016 z ostatniego wypustu tzn. że to ostatni rok produkcji Y60 (1997) y61 2,8 nie miał pompy mechanicznej, chyba że sobie ktoś wymienił w latach 95-97 silnik w Y60 był już prawie identyczny jak w y61 (głowica z pompą vacu) co do oferty, sporo zrobione przy tym aucie, jeżeli jesteś zainteresowany weź kogoś ze sobą kto się zna i jedź obejrzeć auto jest warte tyle ile ktoś chce za nie zapłacić, jak dla mnie cena jest wysoka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roch Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Witam wszystkich, do dłuższego czasu przymierzam się do kupna auta terenowego, po długi studiach w sieci zdecydowałem, że tym autem będzie Patrol. Dzisiaj znalazłem takie ogłoszenie http://allegro.pl/nissan-patrol-3-3-td-i6042647586.html Co o tym sądzicie? Samochód ma służyć do tzw. majówek w terenie. Z góry dziękuję za wszelkie informacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 no ładna sztuka jeśli jest w idealnym stanie to może i warty swojej ceny . Jednak do oryginału mu brakuje kierunki nieoryginalne te z przodu i boku są modzone . Takie auto szkoda już w teren szczególnie że w longu k 160 nie uświadczysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roch Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Gość twierdzi, że jest po renowacji. Kierownica też nieoryginalna Co do terenu to masz rację dlatego to ma być rekreacja niż ostre katowanie pagórków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 Co do terenu to masz rację dlatego to ma być rekreacja niż ostre katowanie pagórków. Dokładnie. Szkoda takiego cacka w teren... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 9 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2016 mam tak kierownic na zbyciu jak coś . Z kupnem bym się nie śpieszył znając realia to za tą kwotę nie pójdzie , jeszcze nie tak dawno w lepszym stanie gość sprzedawał k 160 i w sumie ostatnia cena była 12000 i się dopiero sprzedał . Tamto była benzyna krótka ale igła . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borge Opublikowano 10 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2016 ta sama osoba sprzedaje duza przyczepe z cartami, dlatego przy kupnie tego Patrola warto przyjrzec sie ukladowi przeniesienia napedu czy nie dostalo w kosc pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cmu Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Witam, zastanawiam się nad zakupem starszego patrola to moja pierwsza terenówka, mam hobby związane z lasem, ten mi się podoba, trochę daleko, żeby ot tak sobie pojechać obejrzeć, http://olx.pl/oferta/sprzedam-samochod-nissan-patrol-okazja-CID5-IDdrKv3.html#cc1b862ef2 ale podejrzanie mały przebieg, coś można z tych zdjęć się dowiedzieć ciekawego, co by było pomocne przy negocjacji ceny, dzięki z góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik_R52 Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 (edytowane) CHŁOPIE !!! auto ma 25 lat, o jakim Ty przebiegu mówisz, to nie ma żadnego znaczenia, w ogóle to pomiń, nawet gdyby miało 500tyś km, tam może budzik cofany już 3 razy. jak patrzę na foto gdzie widać, dekę rozdzielczą i fotel kierowcy to w samym rogu zdjęcia jest chyba widać kawałeczek dużej dziury w tapicerce, taka przecierka w patrolu nie pojawia się przy przebiegu 170tysi , ale raczej 370 tysi km, to może też świadczyć że ktoś nie dbał o auto tylko drutował skoro jeździ i Ty zaraz włożysz w niego 15 tysi żeby to jeździło jedyne co dyskwalifikuje w zakupie takie auto , to ukryta poważna awaria , które nieźle wydrenuje Ci kieszeń. pierwsze sprawdź karoserię, czy nie zgniła, czy nie widać drutowania i naprawy przez druciarza, popatrz zniszczenie środka, ale nie oczekuj cudów , przez 25 lat to nawet od pierdzenia tapicerka już się rozerwie, sprawdź działanie elektryki, klimy, im więcej znajdziesz tym więcej zbij z ceny na naprawy. koniecznie weź auto na podnośnik popukaj w podwozie, posłuchaj dźwięków czy sprzedawca nie "zagipsował" dziur zobacz jak mocno z silnika się leje, na pewno coś cieknie, od razu sprawdz luzy w zawiedzeniu i stan układu przeniesienia napędu, musisz wiedzieć, że czasami takie naprawy, uszczelnienie silnika, naprawa napędu w 4x4 to parę tysi . Sprawdź silnik, może uda się kompresie, sprężanie sprawdzić, bo nie ma co wierzyć w bajki czy bierze olej , czy nie i inne historie palcem pisane. Jeśli wydasz na podstawowe naprawy na start w tym aucie 3 tysiące to masz auto idealne, ale możesz też wydać i 10 tysi i więcej, sam remont silnika będzie na bogato Edytowane 12 Marca 2016 przez Kazik_R52 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cmu Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Dzięki wielkie, w sumie trochę mnie na ziemię sprowadziłeś, jak człowiek się zaczytuje w tych wszystkich ogłoszeniach, to zaczyna w obłokach bujać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 13 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2016 Gość twierdzi, że jest po renowacji. Kierownica też nieoryginalna Co do terenu to masz rację dlatego to ma być rekreacja niż ostre katowanie pagórków. co do tego auta to padaka picowana na sprzedaż nie warta tych pieniędzy , na fb gość był oglądać i okazało się że całość picowana by jelenia złapać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaqubek Opublikowano 31 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2016 Witam wszystkich serdecznie jestem nowy na forum i jak dotad jezdzilem autem sportowym toyota celica v ostatnio kolega przewiozl mnie swoim daihatsu rocky i zarazil mnie off roadem i tu moje pytanie poniewaz z moją drugą połową postanowiliśmy że na pewno będzie to nissan patrol z rocznika 1992 lub starszy nie chce na pewno nowszych. Jaki motor bedzie najmniej awaryjny i bedzie dobrze spisywal sie w terenie? Auto musi być też dość sprawne na asfalcie aby można było pojechać na wakacje po założeniu opon drogowych. Czy w silnikach 2.8 w tych rocznikach byly juz problemy z głowicami?? Zastanawiałem się również nad silnikiem 3.0 lub 3.3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Witam kolegę. We wszystkich 2.8 jest ten sam problem nie ważne jaki rocznik, trzyzero odradzam - nie ma na niego podobno metody - niektórzy dbają lepiej niż o żonę i tak wybuchają, z 2.8 jeśli dbasz o układ chłodzenia to się nic stać nie może. Co do 3.3 musisz dziarusa podpytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaqubek Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2016 Ok a macie moze jakies informacje co do v8 jak z nimi sprawa wyglada ?? Wgl strasznie ciezko dostac inne motory poza 2.8 a troche malo mi mocy w tym motorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziarus Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 rocznik 92 to i silnik 2.8 a 3.0 to w w nowszych . 3.3 dostaniesz w gratisie jak kupisz hiszpana do 89 . Benzyna to była 2.8 też . A do czego Ci moc potrzebna ? Do upalania i jazdy na co dzień to te wszystkie dizle dają radę można lekko podkręcić i będzie trochę lepsze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaqubek Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2016 Chce samochod na codzien zeby przyjemnie sie smigalo po przesiadce z 250 konnej celicy ktore idzie na pol roku na odnowe blacharsko lakiernicza boje sie tego szoku ze ja mu w gaz a on zgasł Powiedz mi jak z motorem 3.3 czy jest tak samo awaryjny jak 3.0 i 2.8 ?? Bo prawde mowiac 3.3 najbardziej przykulo moja uwage Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawulon182 Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Cześć. Nowy ale już przywitany Przeczytałem wszystkie (32 sic!) strony tego wątku i to bez Relanium, bo chcę kupić Patrola Y60 2.8 turbo + IC, długiego, 5/7 miejsc. Budżet wynosi 20K pln + coś w rezerwie. Jeśli dobrze zatrybiłem, to przy oględzinach powinienem bacznym okiem rzucić w szczególności na: głowicę i uszczelkę hamulce, szczególnie tylne pompę paliwa - odpalanie na zimno ciepło stan ramy skrzynię i jej kasamitność działania diff lock a nie LSD i pozostałe graty co się standardowo sprawdza przy kupnie samochodu Jeśli coś pominąłem proszę o uzupełnienie listy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 9 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2016 Y60 w oryginale nie wychodził z intercoolerem, można go dołożyć z Y61 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.