Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

gaz w sunny 1.4 16V 95r


jummbo76
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ja miałem 5 V i więcej poza tym to sygnał z cewki by był poprawny ,,, i tyle dysze większe i ciśnienie jak jest ,,, i będzie ok

 

... trochę czegoś innego ... czy wąż od reduktora musi iść do filtra w lini prostej? Czy długość odcinka węża ma znaczenie?

I teraz taka sama sytuacja od filtra tzn czy wąż musi iść w lini w miare prostej? Czy filtr może być niżej niż reduktor?

 

Pytam ponieważ zaczynam przerabiać weldeki na MJ (i tu chce dać bardzo krótkie węże od wtrysku do kolektora - MJ pionowo) + FL02 :)

Pytanie węże by wszystko "ładnie" upakować do środka.

 

Chyba w takim zestwieniu wszystko da się lepiej wyregulować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

układaj aby było dobrze nie ma to znaczenia za bardzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

układaj aby było dobrze nie ma to znaczenia za bardzo

 

 

... tak sobie wymysliłem że filtr zamocuję pod akumuletorem ale jeszcze sprawa otwarta. Mam chol.. dość już tych valteków. Czy komus kiedys udało się to wyregulować?

Co do moich ustwień to zmieniłem na 5V i nie było żadnej zmiany. Obroty na tym samym poziomie co wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... tak sobie wymysliłem że filtr zamocuję pod akumuletorem ale jeszcze sprawa otwarta. Mam chol.. dość już tych valteków. Czy komus kiedys udało się to wyregulować?

Co do moich ustwień to zmieniłem na 5V i nie było żadnej zmiany. Obroty na tym samym poziomie co wcześniej.

ale co Valteki czy obroty

węże wsadź jak Ci pasuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale co Valteki czy obroty

węże wsadź jak Ci pasuje

 

Obroty "na słuch" wydają się ok, a z regulacją chodziło mi o valteki. Pewnie ich zasługą jest gaśnięcie silnika po mocniejszym przegazowaniu (nie zawsze ale bylo).

Jak zrobie npwy filtr i wtryski wstawię fote.

pozdr

 

Obroty "na słuch" wydają się ok, a z regulacją chodziło mi o valteki. Pewnie ich zasługą jest gaśnięcie silnika po mocniejszym przegazowaniu (nie zawsze ale bylo).

Jak zrobie npwy filtr i wtryski wstawię fote.

pozdr

 

Długość wszystkich węży (4 szt) od listwy rozdzielającej do wtryskiwaczy musi być takiej samej długości tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co prawda to nie apteka :D ale raczej tak,

nie wydaje mi się choć biorąc pod uwagę spadki ciśnienia to mimo wszystko ciśnienie w całym układzie powinno być takie samo ważniejsze są te od wtrysków do kolektora ,,, ja cchiałem zrobić tak by prawie się łączyło z wiertką ale 2 wwierty albo wszystkie mam pod kontem ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wydaje mi się choć biorąc pod uwagę spadki ciśnienia to mimo wszystko ciśnienie w całym układzie powinno być takie samo ważniejsze są te od wtrysków do kolektora ,,, ja cchiałem zrobić tak by prawie się łączyło z wiertką ale 2 wwierty albo wszystkie mam pod kontem ,,,

 

wtryski MJ już zakupione więc montaż i foty niebawem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kup sobie nadniar opasek

 

zrobione :)

założone 4 MJ (dysze 2mm) na wężykach długości 5 cm (całość) w które wchodzi "wwiertka" i trzpień od wtrysku wieć gaz ma drogę około 2cm w węzu.

Po kalibracji wyszedł mi nmożnik znowu 1,4 więc podniosłem ciśnienie do 1,2 i po kalibracji zszedł poniżej 1,2 tak jak na screenie.

Jeszcze został do ustawienia mnożnik w trasie.

Fotki z montażu później.

post-33470-1275137077,5928_thumb.jpg

post-33470-1275137103,0868_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozwierć dysze, nie ma potrzeby przy twojej mocy podnosić tak ciśnienia, i kalibracja, ostatnia kropa do 1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozwierć dysze, nie ma potrzeby przy twojej mocy podnosić tak ciśnienia, i kalibracja, ostatnia kropa do 1

 

mało miejsca i ciasne weże, mozna tak zostawi i zgrać mapę? Czy bedzie konieczne wiercenie?

Jutro bede mieć trasę to zrobie kropke do 1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mało miejsca i ciasne weże, mozna tak zostawi i zgrać mapę? Czy bedzie konieczne wiercenie?

Jutro bede mieć trasę to zrobie kropke do 1.

 

ja bym wiercił, jak teraz dopieścisz to później spokój, popatrz mapa gazu jest niżej, czyli będziesz podnosił mnożnik czyli wyjdzie Ci ponad 1.4-1.6 i będzie nie za OK,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozatym jak reduktor klęknie to zyskujesz wiekszą wydajność na słabszym Cisnieniu tak że masz bogato zamiast np ubogo i muła ,,,

 

..co proponujecie? 2,2 czy od razu 2,4?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj 2.2 jak będzie mnożnik za nisko to cały sobie podniesiesz, tylko najpierw na reduktorze ustaw 1 bar, i wtedy mozesz już sobie regulować ciśnieniem, odnośnie ostatniej kropy to 1 oznacza 40 na skali po prawej, :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj 2.2 jak będzie mnożnik za nisko to cały sobie podniesiesz, tylko najpierw na reduktorze ustaw 1 bar, i wtedy mozesz już sobie regulować ciśnieniem, odnośnie ostatniej kropy to 1 oznacza 40 na skali po prawej, :)

to pokazuje czas wtrysku ===>"obciążenie" powiedzmy rysuje się na bazie podciśnienia ,,,

 

z dyszami to zobacz bo ja też zaczynałem od 2.4 i potem przeszedłem na 2.5 i widziałem ze mi to prawie nic nie dało wiec potem pojechałem na 2.7 teraz hanka ma dziure na 4 mm :dribble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to pokazuje czas wtrysku ===>"obciążenie" powiedzmy rysuje się na bazie podciśnienia ,,,

 

z dyszami to zobacz bo ja też zaczynałem od 2.4 i potem przeszedłem na 2.5 i widziałem ze mi to prawie nic nie dało wiec potem pojechałem na 2.7 teraz hanka ma dziure na 4 mm :dribble:

 

inna moc inny silnik :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inna moc inny silnik :whistle:

chodziło mi oto by jechać po kolei u mnie hanki maja 1.5cm między koncami wwiertki a dysza wtryskiwacza i musiało tak być bo wwiertki mam pod kontem i musiałem jakoś ponaciągać wtryskiwacze

 

zalecane ciśnienie 1bar nie szczególnie jest śmigać na większym bo to może sie odbijać na żywotności wtryskiwacza choć MJ piszą że i 1.6 Bara może śmigać z obsługą 60 KM ...

wiec lepiej dać dysze większa ,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodziło mi oto by jechać po kolei u mnie hanki maja 1.5cm między koncami wwiertki a dysza wtryskiwacza i musiało tak być bo wwiertki mam pod kontem i musiałem jakoś ponaciągać wtryskiwacze

 

zalecane ciśnienie 1bar nie szczególnie jest śmigać na większym bo to może sie odbijać na żywotności wtryskiwacza choć MJ piszą że i 1.6 Bara może śmigać z obsługą 60 KM ...

wiec lepiej dać dysze większa ,,

 

...chyba zrobie od razu 2,4 :) za jednym wyciaganiem wszystkiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...chyba zrobie od razu 2,4 :) za jednym wyciaganiem wszystkiego.

na dla 2.0 to dużej różnicy nie było a u Ciebie powinno być już ok bo masz ciśnienie wysoko i mnożnik ,,choć to 1,4 ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...chyba zrobie od razu 2,4 :) za jednym wyciaganiem wszystkiego.

 

ja mam 2,4 i ciśnienie 1,31

daj 2,2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 2,4 i ciśnienie 1,31

daj 2,2

 

przy ciśnieniu 1Bar i dyszach 2mm (czerwone valteki) mnożnik był powyżej 1,4 teraz na MJ przy ciśnieniu 1 Bar było tak samo. Czy zwiększenie dysz o 0,2 może dac mnożnik w przedziale 1-1,2? Czy lepiej od razu zrobić 2,4? Co może być jeżeli okaże się że dysza 2,4 będzie za duża?

Pytam by 2x nie rozbierać wszystkiego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy ciśnieniu 1Bar i dyszach 2mm (czerwone valteki) mnożnik był powyżej 1,4 teraz na MJ przy ciśnieniu 1 Bar było tak samo. Czy zwiększenie dysz o 0,2 może dac mnożnik w przedziale 1-1,2? Czy lepiej od razu zrobić 2,4? Co może być jeżeli okaże się że dysza 2,4 będzie za duża?

Pytam by 2x nie rozbierać wszystkiego :)

 

2.2 powinno załatwić sprawę, jak nie za bardzo to podniesiesz na ciśnieniu, jak nie będzie Ci się chciało bawić dalej,

jak będą za duże to trzeba zalutować i powiercić od nowa, czyli bierzesz lutownicę cynę nagrzewasz od środka dyszę i zalewasz cyną następnie wiercisz od nowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.2 powinno załatwić sprawę, jak nie za bardzo to podniesiesz na ciśnieniu, jak nie będzie Ci się chciało bawić dalej,

jak będą za duże to trzeba zalutować i powiercić od nowa, czyli bierzesz lutownicę cynę nagrzewasz od środka dyszę i zalewasz cyną następnie wiercisz od nowa.

 

...dobra zrobię 2,2 i zobaczymy co bedzie.

 

...dobra zrobię 2,2 i zobaczymy co bedzie.

 

Jeszcze nie rozwiercone ale chyba juz jest mniejsze spalanie. Póki co 150 km i połowa zbiornika :)

post-33470-1275401338,9831_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...