DINO Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 no proszę jak ładnie można sobie zrobić wtryski jak tylko się chce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 jak dla mnie koszmar .... białe opaski zaciskowe :dribble: :dribble: oczywiście żart ,, u mnie mnie przeraża to że wtryski ładnie po ustawiasz a i tak wychodzi pająk z kabli , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 jak dla mnie koszmar .... białe opaski zaciskowe :dribble: :dribble: też to zauważyłem normalnie drut team ale nie chciałem być pierwszy ech taki żarcik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 no ładnie jakby jeszcze wiązki emulatora nie było obok to byś miał więcej luzu to tam na pewno jest wiązka emulatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 no ładnie jakby jeszcze wiązki emulatora nie było obok to byś miał więcej luzu to tam na pewno jest wiązka emulatora wiem że białe ale to chwilowe - wersja przed rozwiecaniem, potem dodatkoWO wszystko będzie zaizolowane taśmą - CZARNĄ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 no niestety nie da sie wszystkiego ładnie zrobić ja posprzątałem pod maską i wywaliłem staga w tunel tak ma wcisk się mieści na Ecu ,,ale za to pod maską mam tylko potrzebne rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 no niestety nie da sie wszystkiego ładnie zrobić ja posprzątałem pod maską i wywaliłem staga w tunel tak ma wcisk się mieści na Ecu ,,ale za to pod maską mam tylko potrzebne rzeczy Teraz są dysze 2,2 mm ale ... w programie przy kalibracji pokazuje się "dysze wtryskiwacza są zbyt duże". Ciśnienie zmniejszone do 1Bara. Mnożnik poniżej 1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Teraz są dysze 2,2 mm ale ... w programie przy kalibracji pokazuje się "dysze wtryskiwacza są zbyt duże". Ciśnienie zmniejszone do 1Bara. Mnożnik poniżej 1. podkręć ciśnienie, kalibracja i jak będzie za nisko ręcznie podnieś cały mnożnik, czyli bez zaznacznia żadnej kropki, pamiętaj aby ostatnia kropa była na poziomie lewej jedynki podkręć ciśnienie, kalibracja i jak będzie za nisko ręcznie podnieś cały mnożnik, czyli bez zaznacznia żadnej kropki, pamiętaj aby ostatnia kropa była na poziomie lewej jedynki wpisz w sygnaturce jakie masz elementy bo muszę znowu szukać jaki reduktor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 (edytowane) podkręć ciśnienie, kalibracja i jak będzie za nisko ręcznie podnieś cały mnożnik, czyli bez zaznacznia żadnej kropki, pamiętaj aby ostatnia kropa była na poziomie lewej jedynki wpisz w sygnaturce jakie masz elementy bo muszę znowu szukać jaki reduktor ... ok jak podnieść cały mnożnik? Przechodzę na mapę i ... nic nie zaznaczam tylko strzałka do góry? Edytowane 3 Czerwca 2010 przez Jummbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 ... ok jak podnieść cały mnożnik? Przechodzę na mapę i ... nic nie zaznaczam tylko strzałka do góry? dokłądnie klikasz na mapie byle gdzie i strzałki do góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 dokłądnie klikasz na mapie byle gdzie i strzałki do góry w poprzednim poście dodałem screena, wiem że musze jeszcze zrobić kalibracje na pełnym zbiorniku. Wszystko zaizolowane CZARNĄ taśmą i TYLKO 2 opaski białe (niestety) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 w poprzednim poście dodałem screena, wiem że musze jeszcze zrobić kalibracje na pełnym zbiorniku. Wszystko zaizolowane CZARNĄ taśmą i TYLKO 2 opaski białe (niestety) no i gitara, podnieś cały mnioznik do góry nie zapomnij o ostatniej kropie na 40 i wtedy w trasę sprawdź jeszcze czy podczas przełączanie PB-LPG nie zmieniają się czasy wtrysku benzyny, powinny być takie same lub bardzo podobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 no i gitara, podnieś cały mnioznik do góry nie zapomnij o ostatniej kropie na 40 i wtedy w trasę sprawdź jeszcze czy podczas przełączanie PB-LPG nie zmieniają się czasy wtrysku benzyny, powinny być takie same lub bardzo podobne. mnożnik powyżej 1, ostatnia kropa - pamiętam (na 40) a ciśnienie jakie ustawić? 1,1 czy 1,2? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 mnożnik powyżej 1, ostatnia kropa - pamiętam (na 40) a ciśnienie jakie ustawić? 1,1 czy 1,2? najpierw ciśnienie daj 1.1 i kalibracja i dopiero wtedy jak jeszcze będzie za nisko to podniesiesz mnożnik najpierw ciśnienie daj 1.1 i kalibracja i dopiero wtedy jak jeszcze będzie za nisko to podniesiesz mnożnik z tego wszystkiego to i mi się pogamatwało, zostaw ciśnienie tak jak jest i podnieś cały mnożnik do góry, przecież jak podniesiesz ciśnienie to mnożnik pójdzie jeszcze na dół, jak podczas testów dostaniesz komunikat o całkowicie otwartych dyszach i sonda będzie bogata to się nie przejmuj tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 najpierw ciśnienie daj 1.1 i kalibracja i dopiero wtedy jak jeszcze będzie za nisko to podniesiesz mnożnik z tego wszystkiego to i mi się pogamatwało, zostaw ciśnienie tak jak jest i podnieś cały mnożnik do góry, przecież jak podniesiesz ciśnienie to mnożnik pójdzie jeszcze na dół, jak podczas testów dostaniesz komunikat o całkowicie otwartych dyszach i sonda będzie bogata to się nie przejmuj tym ... no właśnie widziałem że poszedł w dół ale ... nie podważam rady fachowca Jak zmienię wstawię screena i fotki Dzięki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 ... no właśnie widziałem że poszedł w dół ale ... nie podważam rady fachowca Jak zmienię wstawię screena i fotki Dzięki i pozdrawiam a jak to wogóle teraz jeździ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 a jak to wogóle teraz jeździ?? Chyba jak było cisnienie 1 Bar było lepiej ale póki co jest ok. Nawet z włączona klimatyzacją jest ok. Może w niedziele będzie jakaś dłuższa trasa to wszystko dostroje i wtedy zobacze. Ciekaw jestem jak bedzie ze spalaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 zostaw 1bar i wtedy zestrój instalkę, w sumie wystarczy podnieść lekko mnożnik do góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 (edytowane) zostaw 1bar i wtedy zestrój instalkę, w sumie wystarczy podnieść lekko mnożnik do góry cisnienie 1 B. Teraz czy 5 i 6 kropkę trzeba dać do góry? Teraz przy kalibracji nic nie było że dysze za duże Edytowane 4 Czerwca 2010 przez Jummbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 cisnienie 1 B. Teraz czy 5 i 6 kropkę trzeba dać do góry? Teraz przy kalibracji nic nie było że dysze za duże tetaz podnieś go do góry tam gdzie się nie pokrywa i będzie gitt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 6 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 (edytowane) tetaz podnieś go do góry tam gdzie się nie pokrywa i będzie gitt już prawi prawie ale ... przy jeździe 90-100 km/h i włączonej klimatyzacji wyszło 10 L na 100km w trasie. Teraz pytanie dużo czy w normie? Edytowane 6 Czerwca 2010 przez Jummbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 już prawi prawie ale ... przy jeździe 90-100 km/h i włączonej klimatyzacji wyszło 10 L na 100km w trasie. Teraz pytanie dużo czy w normie? dopieść jeszcze mapę gazu, podnieś do góry, dolicz sobie do spalania PB 20%, mój w zakresie 90-140 miał praktycznie takie samo spalanie, także nie wiem czy to dużo czy mało, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 wróciłem z rybek i mi raz wyszło 12 a teraz 10 l na 100 dla 2,0 to już wiesz ..Dino bede miał sprawę ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 .Dino bede miał sprawę ,, dawaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 6 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2010 Pujdzie na PW a teraz troszkę odczuć z jazdy na krótkich węzykach jest zupelnie inny samochód delikatnie i szybciej przyspiesza dynamika wieksza nie jest to przereklamowane bo nie zmieniałem nic na mnożnikach tylko poszło węże z 17 cm na 4 cm wiec warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.