jummbo76 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Pujdzie na PW a teraz troszkę odczuć z jazdy na krótkich węzykach jest zupelnie inny samochód delikatnie i szybciej przyspiesza dynamika wieksza nie jest to przereklamowane bo nie zmieniałem nic na mnożnikach tylko poszło węże z 17 cm na 4 cm wiec warto mapa dziasiaj poprawiona, węże też b. krótkie (4-5 cm) dynamika ok, spalanie ... no dobra do przyjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 zobacz jeszcze czy po nocy masz gaz w układzie czy Ci nie znika ,,,bo ja troszkę puszczałem w atmosferę i wydaje mi sie że na trasie Ci powinien 7-8 l max brać ,,, ale eko drive ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 zobacz jeszcze czy po nocy masz gaz w układzie czy Ci nie znika ,,,bo ja troszkę puszczałem w atmosferę i wydaje mi sie że na trasie Ci powinien 7-8 l max brać ,,, ale eko drive ,, Jak sprawdzić czy jest gaz w układzie? 7-8 L byłoby idealnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 sprawsz jakie masz ciśnienie jak gasisz autko na włączonych kontrolkach i na 2 gi dzień sprawdz przy włączonych kontrolkach i tyle cisnienie nie powinno sie zmienic za bardzo ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 sprawsz jakie masz ciśnienie jak gasisz autko na włączonych kontrolkach i na 2 gi dzień sprawdz przy włączonych kontrolkach i tyle cisnienie nie powinno sie zmienic za bardzo ,, ok sprawdze, ale dzisiaj rano cos mi "pachniało" gazem w kabinie (wczesniej tego nie było). Co do jazdy, dynamiki jest ok - bez różnicy co do benzyny tyle że na 23 l (trasa) 220 km. Już to zaakceptowałem chociaż powinno być mniej ale już nie wiem co zmienić i gdzie szukac tych 2-3 L mniej. Czy włączona klimatyzacja może być powodem tego wzrostu spalania o 2-3 l? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 ok sprawdze, ale dzisiaj rano cos mi "pachniało" gazem w kabinie (wczesniej tego nie było). Co do jazdy, dynamiki jest ok - bez różnicy co do benzyny tyle że na 23 l (trasa) 220 km. Już to zaakceptowałem chociaż powinno być mniej ale już nie wiem co zmienić i gdzie szukac tych 2-3 L mniej. Czy włączona klimatyzacja może być powodem tego wzrostu spalania o 2-3 l? poszukaj tak jak Tofu mówi jakiejś nieszczelnści, klimka powoduje też wieksze zużycie ale to i na PB i na LPG, a ile pali na PB?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 poszukaj tak jak Tofu mówi jakiejś nieszczelnści, klimka powoduje też wieksze zużycie ale to i na PB i na LPG, a ile pali na PB?? pomiary z zeszłego roku - trasa 6,5-7 - miasto 8-9 na wszystkich wężach są opaski jedynym miejscem gdzie ich nie ma (od samego początku - nie po moich zmianach) to na "wwiertkach" (brak dojścia by założyć) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 pomiary z zeszłego roku - trasa 6,5-7 - miasto 8-9 na wszystkich wężach są opaski jedynym miejscem gdzie ich nie ma (od samego początku - nie po moich zmianach) to na "wwiertkach" (brak dojścia by założyć) czyli: 7+20%=8.4, 9+20%=10.8 to tak w przybliżeniu, z doświadczenia wiem, że mi po zmianach mocy i instalacji trochę bardziej noga szła w dywan i kończyło się na 15 w mieście, a w trasie coś koło 12 ale to było heheheh opaski przy kolektorze powinny być, musisz się pomęczyć i założyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 da sie pozakładać u mnie to i u Ciebie też sie da .... musisz mieć płaski długi śrubokręt i znajdziesz odpowiedni kont .. i tak troszke mi się wydaje że za dużo pali ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 może dysze na 2.1 i od nowa strojenie sama słodycz hehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 podejrzewam że jak kolega dociśnie wężyki to okaże sie że spalanie spadnie i że dysze dużo za duże ... fakt faktem ma już bardzo płasko z wolnych do końca mi się podoba bo wychodzi że jak by reduktor był idealny to nam żadne korekty nie potrzebne i charakterystyka taka jak dla wtryskiwacza PB .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 podejrzewam że jak kolega dociśnie wężyki to okaże sie że spalanie spadnie i że dysze dużo za duże ... fakt faktem ma już bardzo płasko z wolnych do końca mi się podoba bo wychodzi że jak by reduktor był idealny to nam żadne korekty nie potrzebne i charakterystyka taka jak dla wtryskiwacza PB .. dobre "sama słodycz" czyli nie pozostaje nic innego jak spróbowac założyć opaski i zobaczyć spalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 no może poprostu nie zasysać tak jak trzeba i reszta gdzieś tam ucieka ...choć tam już jest podciosanie a nie ciśnienie , i jakie masz tam węże jak 3 mm to one dosyć ciasno wchodzą ja dałem 4 mm i na oleju wmiare ok właziły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 no może poprostu nie zasysać tak jak trzeba i reszta gdzieś tam ucieka ...choć tam już jest podciosanie a nie ciśnienie , i jakie masz tam węże jak 3 mm to one dosyć ciasno wchodzą ja dałem 4 mm i na oleju wmiare ok właziły ale to jednak 1 bar, ja miałem słabo zaciśnięte opaski na wtryskach i leciało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 no tak na rozdzielkach to sie sporo tego robi a opaski teraz strasznie kiepskie są po przekręcałem kilka ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 no tak na rozdzielkach to sie sporo tego robi a opaski teraz strasznie kiepskie są po przekręcałem kilka ,, na rozdzielaczu i wtryskiwaczach opaski skręcona na "fest" - nie ma prawa nic lecieć jedynie brakuje na "wwiertkach" - już kupione tylko zamontować co do węży to na wtryskiwacz musiałem go wciskać na cienka warstwe smaru (b.ciasno) + opaska na "wwiertkę" też wciskał się dość ciasno - co lepsze od samego początku nie bylo tam opasek zaciskowych! Tak przy okazji czy przy wierceniu w kolektorze powinien byc zdemontowany? Pytam bo prawdopodobnie u mnie nic takiego nie mialo miejsca. I od razu czy w takim przypaku moglo zostac cos uszkodzone? teraz długi śrubowkręt i dużo cierpliwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 powinien być zdejmowany, no to cierpliwości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 nie jest łatwo ale dasz rade ,,,ew można grzechotką z 4 krą sześciokątem ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 nie jest łatwo ale dasz rade ,,,ew można grzechotką z 4 krą sześciokątem ,, Wężyki zaciśnięte. Łatwo nie było ale jest zrobione. Jutro wymiana świec i filtra powietrza. Tankowanie do pełna i testowanie. Pytanie czy teraz trzeba znowu robić kalibrację? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 nie ma potrzeby, a zmniejszyłeś trochę dysze, czy zostały 2.2?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 nie ma potrzeby, a zmniejszyłeś trochę dysze, czy zostały 2.2?? zostały 2,2 nie wiem czy ma to znaczenie ale kolo "wwiertek" były takie ślady (teraz nie wiem jak to nazwać) przedmuchu - plama kolo "wwiertek" miała troche inny kolor niż kolektor. Po wlace 4h i słowach dosć mocnych @@#*&!!! pogryziony przez komary, zdjęciu listwy wtryskowej (benzyny) założyłem te opaski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2010 zostały 2,2 nie wiem czy ma to znaczenie ale kolo "wwiertek" były takie ślady (teraz nie wiem jak to nazwać) przedmuchu - plama kolo "wwiertek" miała troche inny kolor niż kolektor. Po wlace 4h i słowach dosć mocnych @@#*&!!! pogryziony przez komary, zdjęciu listwy wtryskowej (benzyny) założyłem te opaski. no to jak było coś takiego widać to zrób może kalibrację, i zobaczymy co z mnożnikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 no to jak było coś takiego widać to zrób może kalibrację, i zobaczymy co z mnożnikiem wymienione świece wymieniony filtr powietrza kalibracja zrobiona i niestety chyba trzeba będzie wrócić do 2mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 widzisz początek mapy jest za ubogo na gazie podnieś pierwszą kropę powyżej 1 i ostatnią na 40, i wtedy zgraj mapy niewiele trzeba, ale może skończyć się dyszą 2.1, to niewiele roboty ja w swoim ostatnio robiłem i zajęło mi to jakieś 20 minut, a jaka radość strona 7 post 134 dałeś tam mapy po kalibracji i tu też są mapy po kalibracji zobacz różnicę nie wiem czy to po założeniu opasek a może coś jeszcze robiłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 12 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2010 widzisz początek mapy jest za ubogo na gazie podnieś pierwszą kropę powyżej 1 i ostatnią na 40, i wtedy zgraj mapy niewiele trzeba, ale może skończyć się dyszą 2.1, to niewiele roboty ja w swoim ostatnio robiłem i zajęło mi to jakieś 20 minut, a jaka radość strona 7 post 134 dałeś tam mapy po kalibracji i tu też są mapy po kalibracji zobacz różnicę nie wiem czy to po założeniu opasek a może coś jeszcze robiłeś tylko opaski doszły (no i wymiana filtra powietrza i świec) może nie będzie tak źle (screen) tylko czy tak może pozostać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.