Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[WP11.144] Prośba o ocene map primera 1.8 16v


kornik43
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

es i tak si

Efej ja miałem dysze ok 1,7, Tak mi założył gazownik. zorientowałem się że coś jest nie tak jak mi wywalało czeka o ubogiej mieszance. Mnożnik miałem strasznie wysoko i małe dysze kosztem wysokiego ciśnienia na reduktorze. Także niektórzy gaziarze to już się przeknałem ekipa od "kabel mlontosz plontosz i niejedziesz".

świece wymieniłem są ngk ,kable również wymienione ngk,obroty dalej na starcie 1.5tyś potem powoli spadają do 1.tyś i tak zostają na wolnych ,kornik jak wpadne musimy to zrobic ,filtry gazowe wymienilem ,oraz powietrza. Dino nie wiem co tam pomajstrowałeś ale teraz wchodzi mi do butli 38l. a wcześniej 34. i ani grama wiecej,więc jest dobrze teraz co :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi jakie man ciśnienie robocze w parametrach kalibracji ?

 

ciśnienie masz 1.06bara, ale jest źle wszystko trzeba robić dalej, do tego ustaw sygnał obrotów, zrób scriny na pracującym silniku i nagraj osc z jazdy

to trzeba dalej stroić i zacząć od obniżenia ciśnienia na reduktorze do kalibracji

 

Dino nie wiem co tam pomajstrowałeś ale teraz wchodzi mi do butli 38l. a wcześniej 34. i ani grama wiecej,więc jest dobrze teraz co :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

 

ręce, które leczą bbuuhahahah, a spalanie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zejdź do 1bara i zobaczymy a nawet daj 0.95bara, czyli wiesz, że kręci się na reduktorze a obserujemy w programie nad czasami wtrysków i MAP-em

i daj scriny na pracującym silnikiu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.09 bara, trzeba podpiąć lambadę bo chyba nie podpięta, do tego w zakresie 0 - 12ms, trzeba podnieść mnożnik do góry i masz chyba wycięte dotryski bez potrzeby, zrób to co pisałem, jaki masz wybrany czujnik reduktora?? auto miałeś aż tak nagrzane, że na reduktorze jest 95st??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coś takiego, na dole masz czasy wtrysków, i trzeba tak regulowac mnożnikiem aby sią pokryły mapy, niebieska-PB i zielona-LPG, przeczytaj instrukcję jest w programie w zakładce DOKUMENTACJA, zassaj nowy soft ze stronay producenta (STAG-a) AC i zaktualizuj sterownik, idę spać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam jeszcze przeczytać instrukcje oa AC w dokumentacji programu stag i wszystko będzie jasne generalnie to czas wtrysku LPG jest generowany przez czas wtrysku PB przemnożony przez mapę mnożnika w zależności od obrotów możemy sobie regulować ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak obniżasz ciśnienie to trzeba zrobić kalibracje od nowa aby mnożnik się sam ustawił, wszystko w aucie wyłączone, oczywiście poza silnikiem devil.gif

mnożnik sam podnosiłeś???

 

przeczytałeś instrukcję???dribble.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do ustawienia choć dziwne że startowo idzie tak nisko jakie masz wtryski ustawione

 

a masz tak kropki po podnosić by jedna linia się pokrywała z drugą

 

a latasz najpierw na PB i jedziesz od razu najlepiej tak samo na lpb i porównujesz mapy wtedy poprawiasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

instrukcje dziś pewnie przeczytam w wolnej chwiliimage.gif

 

to jak znajdziesz tą wolną chwilę i przeczytasz to będzie można iść dalej, bo w innym przypadku będziemy pisać to co w instrukcji,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do ustawienia choć dziwne że startowo idzie tak nisko jakie masz wtryski ustawione

 

a masz tak kropki po podnosić by jedna linia się pokrywała z drugą

 

a latasz najpierw na PB i jedziesz od razu najlepiej tak samo na lpb i porównujesz mapy wtedy poprawiasz

 

 

właśnie tak robiłem to widać na screnie nr32.bmp

 

 

 

 

wtryski MJ naturalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo u kolegi przy 1 barze i dyszach 2,4 mieliśmy problem wykarmić jego Almerę 1,6 a i poczatkowy miał wyżej ... a czasy coś ok 3 ms dla pb ale on ma Staga 300 tkę

Dino nie pamiętasz ale chyba troszkę ponad 1,1x dla wolnych miał ,,..

 

 

zrób na dobrze rozgrzanym silniku autokalibracje ew zobacz w stagu czy sonda sobie skacze tz oscyluje 0-1 V

 

zrób kilka razy autokalibracje zobacz czy tak samo wychodzi ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sonda podpięta??????????????

 

i poczytaj instrukcję zajmie Ci to mniej czasu niż latanie od kompa do auta biggrin.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok przeczytaj instrukcje bo sie nie dogadamy

 

autokalibracja to sobie stag ustawia tylko wolne obroty 2 kropkę czasy w granicach 3ms

 

 

a pałowanie do obcinki to już normalne ustawianie z mapy ostatniej już to wygląda w miarę sonda widać skacze

troszkę widać że jest cały mnożnik czyli wszystkie kropki nie zgodnie z instrukcja

jakie masz dokładnie ciśnienie

 

zrób dokładnie wszystkie fotki z programu ew przynajmniej pierwszą ..mapę i jak autko chodzi na wolnych obrotach na gazie ew warto by było osc ale nie wiesz jak to sie robi ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...