markusjk Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 dzisiaj rozwierciłem dysze z 2.0 do 2.4 taki scren i jak by ktoś wiedział co tu można zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 dzisiaj rozwierciłem dysze z 2.0 do 2.4 taki scren i jak by ktoś wiedział co tu można zrobić a jakie ciśnienie masz bo na 2,4 powinno to się dać wystroić ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 chodzi jakie man ciśnienie robocze w parametrach kalibracji ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 es i tak si Efej ja miałem dysze ok 1,7, Tak mi założył gazownik. zorientowałem się że coś jest nie tak jak mi wywalało czeka o ubogiej mieszance. Mnożnik miałem strasznie wysoko i małe dysze kosztem wysokiego ciśnienia na reduktorze. Także niektórzy gaziarze to już się przeknałem ekipa od "kabel mlontosz plontosz i niejedziesz". świece wymieniłem są ngk ,kable również wymienione ngk,obroty dalej na starcie 1.5tyś potem powoli spadają do 1.tyś i tak zostają na wolnych ,kornik jak wpadne musimy to zrobic ,filtry gazowe wymienilem ,oraz powietrza. Dino nie wiem co tam pomajstrowałeś ale teraz wchodzi mi do butli 38l. a wcześniej 34. i ani grama wiecej,więc jest dobrze teraz co :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 chodzi jakie man ciśnienie robocze w parametrach kalibracji ? ciśnienie masz 1.06bara, ale jest źle wszystko trzeba robić dalej, do tego ustaw sygnał obrotów, zrób scriny na pracującym silniku i nagraj osc z jazdy to trzeba dalej stroić i zacząć od obniżenia ciśnienia na reduktorze do kalibracji Dino nie wiem co tam pomajstrowałeś ale teraz wchodzi mi do butli 38l. a wcześniej 34. i ani grama wiecej,więc jest dobrze teraz co :rolleyes: ręce, które leczą bbuuhahahah, a spalanie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 jakieś podpowiedzi , jakie ciśnienie itd. ,bo nie wiem ,niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 zejdź do 1bara i zobaczymy a nawet daj 0.95bara, czyli wiesz, że kręci się na reduktorze a obserujemy w programie nad czasami wtrysków i MAP-em i daj scriny na pracującym silnikiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 1.09 bara, trzeba podpiąć lambadę bo chyba nie podpięta, do tego w zakresie 0 - 12ms, trzeba podnieść mnożnik do góry i masz chyba wycięte dotryski bez potrzeby, zrób to co pisałem, jaki masz wybrany czujnik reduktora?? auto miałeś aż tak nagrzane, że na reduktorze jest 95st?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 OK jest gitt, czyli auto nagrzane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 nie bardzo rozumie jak podnieść mnożnik 0-12 przykładowy scren bo akurat to robie pierwszy raz i nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 coś takiego, na dole masz czasy wtrysków, i trzeba tak regulowac mnożnikiem aby sią pokryły mapy, niebieska-PB i zielona-LPG, przeczytaj instrukcję jest w programie w zakładce DOKUMENTACJA, zassaj nowy soft ze stronay producenta (STAG-a) AC i zaktualizuj sterownik, idę spać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 oki, dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 polecam jeszcze przeczytać instrukcje oa AC w dokumentacji programu stag i wszystko będzie jasne generalnie to czas wtrysku LPG jest generowany przez czas wtrysku PB przemnożony przez mapę mnożnika w zależności od obrotów możemy sobie regulować ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 dziś zmniejszyłem ciśnienie do ok.0,94 podniosłem mnożnik i niektóre punkty mnożnika poprzesuwałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 jak obniżasz ciśnienie to trzeba zrobić kalibracje od nowa aby mnożnik się sam ustawił, wszystko w aucie wyłączone, oczywiście poza silnikiem mnożnik sam podnosiłeś??? przeczytałeś instrukcję??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 kalibracje przeprowadziłem i wyszło mi instrukcje dziś pewnie przeczytam w wolnej chwili Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 do ustawienia choć dziwne że startowo idzie tak nisko jakie masz wtryski ustawione a masz tak kropki po podnosić by jedna linia się pokrywała z drugą a latasz najpierw na PB i jedziesz od razu najlepiej tak samo na lpb i porównujesz mapy wtedy poprawiasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 instrukcje dziś pewnie przeczytam w wolnej chwili to jak znajdziesz tą wolną chwilę i przeczytasz to będzie można iść dalej, bo w innym przypadku będziemy pisać to co w instrukcji, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 do ustawienia choć dziwne że startowo idzie tak nisko jakie masz wtryski ustawione a masz tak kropki po podnosić by jedna linia się pokrywała z drugą a latasz najpierw na PB i jedziesz od razu najlepiej tak samo na lpb i porównujesz mapy wtedy poprawiasz właśnie tak robiłem to widać na screnie nr32.bmp wtryski MJ naturalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 bo u kolegi przy 1 barze i dyszach 2,4 mieliśmy problem wykarmić jego Almerę 1,6 a i poczatkowy miał wyżej ... a czasy coś ok 3 ms dla pb ale on ma Staga 300 tkę Dino nie pamiętasz ale chyba troszkę ponad 1,1x dla wolnych miał ,,.. zrób na dobrze rozgrzanym silniku autokalibracje ew zobacz w stagu czy sonda sobie skacze tz oscyluje 0-1 V zrób kilka razy autokalibracje zobacz czy tak samo wychodzi ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 a sonda podpięta?????????????? i poczytaj instrukcję zajmie Ci to mniej czasu niż latanie od kompa do auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markusjk Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 aha jeszcze wczoraj przy autokalibr. tylko na pełnych obrotach wyszło coś takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 ok przeczytaj instrukcje bo sie nie dogadamy autokalibracja to sobie stag ustawia tylko wolne obroty 2 kropkę czasy w granicach 3ms a pałowanie do obcinki to już normalne ustawianie z mapy ostatniej już to wygląda w miarę sonda widać skacze troszkę widać że jest cały mnożnik czyli wszystkie kropki nie zgodnie z instrukcja jakie masz dokładnie ciśnienie zrób dokładnie wszystkie fotki z programu ew przynajmniej pierwszą ..mapę i jak autko chodzi na wolnych obrotach na gazie ew warto by było osc ale nie wiesz jak to sie robi ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.