Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[WP11.144] Prośba o ocene map primera 1.8 16v


kornik43
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Po ustawieniu ciśnienia na ok 1bar i rozwierceniu dysz na 2,4 po autokalibracji wyszedł mi taki mnożnik(poniżej scrin). Czy rozwiertywać dalej dysze, pozmieniać coś w ustawieniach. Dziękuje za pomoc.

post-20832-0-92136400-1297702242_thumb.png

post-20832-0-21032300-1297702260_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dysze zostaw, teraz zrób scriny na pracującym silniku na gazie, jedź w trasę ustaw mnożnik, gdzie masz mapę gazu?? to ta zielona, zobacz w trasie jak już pokryjesz mapy, czy nie pętli wtrysków

 

a i zmień opis, bo to już chyba nie alaska ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam poniżej załączam scriny map. Nie moge zlokalizować nieszczelności bo map na wolnych obrotach mam w granicach 0,38-0,41. Już rozkładam ręce. Prosze o jakieś rady. Laptop mi sę rozładował więc zakończyłem czynności na dzisiaj zauważyłem że przy bucie w podłoge przy dużych obciążeniach mapa gazu przy końcu opada na dół. Czy tomoże mieć związek z tą nieszczelnością? Po przejechaniu jakiś 90 km wyświetlił się znów błąd ubogiej mieszanki. Wtrysków nie zapętla.

post-20832-0-26250300-1297882590_thumb.png

post-20832-0-87213400-1297882611_thumb.png

post-20832-0-11992100-1297882628_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może MAP tak ma być, choc trochę duży, skąd masz wzięte podciśnienie ?? a błąd wyskoczył w kompie nissmo czy STAG-a nagraj plik osc. z jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błąd wyskoczył w nissmo. przepływke sprawdziłem wszystkie węże też. Poniżej scrin skąd bierze podciśnienie? A jak mapki?

post-20832-0-83757800-1297884999_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mapki O.K -generalnie w całym zakresie leciutko bogato, coś chyba nie tak z wtryskami 1,2 zobacz 2 screen -czasy wtrysków..mogę się mylić ale coś za krótkie :mellow: Niech bardziej doświadczeni koledzy się wypowiedzą..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasy sa takie, bo akurat wstrzelił się w początek hamowania silnikiem, tak samo jest na 1, scrin zrobiony podczas hamowania silnikiem a nam potrzeba podczas pracy biggrin.gif a co tak wyciąłeś zdjęcie samego kolektora??? pochwal się resztą ;) a to podciśnienie wiercone było dodatkowo??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podciśnienie dodatkowo było wiercone. Przypomniało mi się jeszcze że jak na początku ustawiałem mapki gazu map miałem w granicach 0,34 stanołem na światłach silnik zaczeło dusić map wyskoczył wtedy 0,52 auto nie chciało jechać szarpało nim. Przy następnych światłach map wrócił do 0,34. Zdjęcia wrzuce puźniej. Jeszcze jedno pytanie wtryski valtek 3ohm są czerwone ja mam szare wychodziły takie partie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno były żółte i czerwone, ale szare chyba też widziałem, dusił się na gazie przed regulacją??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dusił się. Później nagram oscy i wrzuce scriny mapek Poszukam jeszcze raz nieszczelności. (Jak to nie wypali pomaluje nissmo na zielono wywioze głeboko do lasu żeby go nikt nie znalazł)Już mam po troszku dość. Jak mam wrzucić tu na forum ten filmik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak masz odpalony program i zakłądka mapy, to po zakończeniu jazdy, przed zgaszeniem silnika wciskasz czerwony przycisk na dole i zapisujesz plik osc. z jazdy, następnie trzeba go spakować np. 7zip, i dodać jako załącznik tak jak zdjęcia,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

map dla wolnych powinien coś w granicach 0,3 być w zależności jakie masz obroty

szare Valdki też były zresztą nową serie wypuscili w nowych kolorach wiec i zielony były ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Dzisiaj wziąłem sie poraz kolejny do ustawienia map. pojeździłem na trasie i pierwsze 3 mapki pokazują co udało mi się ustawić, później jeździłem troche miasto troche trasa i wszystko padło (2ostatnie mapki). zaczeło dusić silnik itd itp. Wyskoczył mi również błąd w nissmo uboga mieszanka i dodatkowo przypadkowe wypadanie zapłonu na 4 cylindrze. Naprawde nie wiem co jest grane więc poraz kolejny prosze o pomoc.

post-20832-0-08216700-1297959535_thumb.png

post-20832-0-56090800-1297959549_thumb.png

post-20832-0-14230700-1297959565_thumb.png

post-20832-0-67204200-1297959579_thumb.png

post-20832-0-80974100-1297959598_thumb.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mapy ustawiasz w jednych warunkach i jak już ustawisz to wyrzucasz fejsa bbbbaaaarrrddddzzzzoooooo daleko aby nie korciło Cię czasem go podłączyć, akurat przy Twoich wtryskach to po ustawieniu map możesz mieć inne warunki pracy po jakimś czasie i będzie inaczej, niestety nie trzymają parametrów, poza tym mapy w STAG-u żyją własnym życiem i wystarczy, że popędzisz auto trochę mocniej niż zwykle i już jest zmiana, odnośnie wypadania zapłonu, to masz pojedyncze cewki, przełóż miejscami i zobacz czy dalej będzie na tym samym cylindrze?? bo może cewka się kończy, Podnieć ciśnienie na reduktorze do 1.1 bara bez ruszania w programie ani autopkalibracji i jedź zrób mapy, pamiętaj w takich samych warunkach, zobacz co się dzieje z ciśnieniem jak masz but w dywanie o ile spada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dzsiaj udało mi się ustawić mapki. Scriny wrzuce później. Odłączyłem fejsa wyrzuciłem go bardzo "daleko" nissmo zbiera sie ładnie, tylko jak zgasze silnik i poczekam tak 5 min i chce go odpalić na nowo to długo musze kręcići silnik zaczyna odpalać od praktycznie zerowych obrotów, a kiedyś odpalał odrazu i wskakiwał na te wolne obroty. Co go znów boli? Jeszcze przy gaszeniu silnika słychać nito pisk nito puknięcie dobiegające z komory silnika od strony pasażera. cewki podmieniłem. Zwiększyłem ciśnienie na reduktorze do 1,03 i spadki przy pełnym bucie są do 0,3.

Edytowane przez kornik43
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos puszcza gaz, albo reduktor albo wtryski, wyjmij wężyki i włóż końcówki listwy do wody, lub kufla z piwem ;) i zobaczysz czy po wyłączeniu leci gaz, jak masz wpięty +, czy po stacyjce??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dzsiaj udało mi się ustawić mapki. Scriny wrzuce później. Odłączyłem fejsa wyrzuciłem go bardzo "daleko" nissmo zbiera sie ładnie, tylko jak zgasze silnik i poczekam tak 5 min i chce go odpalić na nowo to długo musze kręcići silnik zaczyna odpalać od praktycznie zerowych obrotów, a kiedyś odpalał odrazu i wskakiwał na te wolne obroty. Co go znów boli? Jeszcze przy gaszeniu silnika słychać nito pisk nito puknięcie dobiegające z komory silnika od strony pasażera. cewki podmieniłem. Zwiększyłem ciśnienie na reduktorze do 1,03 i spadki przy pełnym bucie są do 0,3. Jak wlączałem program i silnik chodził na benzynie to ciśnienie reduktora pokazywało 0,0,0,1. Czy tak ma być? Może mi wtryski lpg puszczają?

 

Plus mam wpięty raczej od akumulatora. Przypomniało mi się że kiedyś zdarzył mi się ten problem pare razy. Elektrozawór gazu słychać jak po ok 2 sek od włączenia silnika włącza sie.

Edytowane przez kornik43
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz spadek do 0.3bara, czy o 0.3bara??, jakie ciśnienie reduktora?? tam po prawej u góry???, cos masz namieszane chyba, po odpaleniu jak postoi i masz nieszczelność to może być 0bara,

 

+ ma być wpięty po stacyjce, czyli jak przekręcasz kluczyk dopiero idzie zasilanie i jak wyłączasz to schodzi zasilanie, elektrozawór włącza się jak instalacja przełączy się na LPG i jest sterowany z kompa gazowego, sprawdź + i czy valdemary nie puszczają, i co z tym spadkiem ciśnienia??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o 0,3bar. Jak włączałem program i silnik chodził na benzynie ciśnienie pokazywało mi 0,0-0,1 jak przełączyłem na gaz 1,03.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jest gdzieś nieszczelność bo schodzi gaz, na poczatek sprawdź + ma być po stacyjce, a po drugie sprawdź czy valdemary nie puszczają, podnieś ciśnienie na reduktorze do 1.1bara bez ruszania w programie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Krzysiek.S

Sterownik STAG i praktycznie kazdy ma dwa zasilania ,plus i masa podpięta pod aku i plus po stacyjce,jeśli po wyłączeniu stacyjki wyłącza się przełącznik gasną diody to masz dobrze podpięty plus po stacyjce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam tak jak pisze kolega wyżej mam tak podpiętego staga. Na moje nieszczęście musiałem wyruszyc wczoraj w podróż ok 300 km gazu spala troche więcej niż zwykle żaden błąd w nissmo mi sie nie zapalił. Ku mojemu zdziwieniu jeździłem dziś po miejscu pare razy gasilem auto i zapalałem i problem zniknął. Jak wróce to sprawdze te valdemary ponieważ wczoraj wyłączyłem gaz jeździłem chwile na paliwie zgasiłem odpaliłem i palił normalnie. jak przełączyłem na gaz i zgasiłem to miał trudności z odpaleniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak MIII nowy to raczej valdemar puszcza, zrób próbę jak pisałem wyżej, tym bardziej, że pisałeś o zerowym ciśnieniu po postoju

 

a błąd nie wyskoczył bo reduktor po podniesieniu ciśnienia zaczął dawać radę biggrin.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów. Po sprawdeniu valdemarów puszczają. Dzisiaj zamówiłem wtryski MJ nie wiem czy dobry wybór ale opinie są różne. Ustawie ciśnienie na 1 bar i zaczne wiercić dysze od 2,2 czy więcej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...