DINO Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 nie pamiętam już ale jak się wkręca to maleje, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 14 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 Witam. Po ustawieniu ciśnienia na ok 1bar i rozwierceniu dysz na 2,4 po autokalibracji wyszedł mi taki mnożnik(poniżej scrin). Czy rozwiertywać dalej dysze, pozmieniać coś w ustawieniach. Dziękuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2011 dysze zostaw, teraz zrób scriny na pracującym silniku na gazie, jedź w trasę ustaw mnożnik, gdzie masz mapę gazu?? to ta zielona, zobacz w trasie jak już pokryjesz mapy, czy nie pętli wtrysków a i zmień opis, bo to już chyba nie alaska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Witam poniżej załączam scriny map. Nie moge zlokalizować nieszczelności bo map na wolnych obrotach mam w granicach 0,38-0,41. Już rozkładam ręce. Prosze o jakieś rady. Laptop mi sę rozładował więc zakończyłem czynności na dzisiaj zauważyłem że przy bucie w podłoge przy dużych obciążeniach mapa gazu przy końcu opada na dół. Czy tomoże mieć związek z tą nieszczelnością? Po przejechaniu jakiś 90 km wyświetlił się znów błąd ubogiej mieszanki. Wtrysków nie zapętla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 może MAP tak ma być, choc trochę duży, skąd masz wzięte podciśnienie ?? a błąd wyskoczył w kompie nissmo czy STAG-a nagraj plik osc. z jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 błąd wyskoczył w nissmo. przepływke sprawdziłem wszystkie węże też. Poniżej scrin skąd bierze podciśnienie? A jak mapki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Mapki O.K -generalnie w całym zakresie leciutko bogato, coś chyba nie tak z wtryskami 1,2 zobacz 2 screen -czasy wtrysków..mogę się mylić ale coś za krótkie Niech bardziej doświadczeni koledzy się wypowiedzą.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 czasy sa takie, bo akurat wstrzelił się w początek hamowania silnikiem, tak samo jest na 1, scrin zrobiony podczas hamowania silnikiem a nam potrzeba podczas pracy a co tak wyciąłeś zdjęcie samego kolektora??? pochwal się resztą a to podciśnienie wiercone było dodatkowo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Podciśnienie dodatkowo było wiercone. Przypomniało mi się jeszcze że jak na początku ustawiałem mapki gazu map miałem w granicach 0,34 stanołem na światłach silnik zaczeło dusić map wyskoczył wtedy 0,52 auto nie chciało jechać szarpało nim. Przy następnych światłach map wrócił do 0,34. Zdjęcia wrzuce puźniej. Jeszcze jedno pytanie wtryski valtek 3ohm są czerwone ja mam szare wychodziły takie partie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 na pewno były żółte i czerwone, ale szare chyba też widziałem, dusił się na gazie przed regulacją?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Nie dusił się. Później nagram oscy i wrzuce scriny mapek Poszukam jeszcze raz nieszczelności. (Jak to nie wypali pomaluje nissmo na zielono wywioze głeboko do lasu żeby go nikt nie znalazł)Już mam po troszku dość. Jak mam wrzucić tu na forum ten filmik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 jak masz odpalony program i zakłądka mapy, to po zakończeniu jazdy, przed zgaszeniem silnika wciskasz czerwony przycisk na dole i zapisujesz plik osc. z jazdy, następnie trzeba go spakować np. 7zip, i dodać jako załącznik tak jak zdjęcia, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 map dla wolnych powinien coś w granicach 0,3 być w zależności jakie masz obroty szare Valdki też były zresztą nową serie wypuscili w nowych kolorach wiec i zielony były ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Witam Dzisiaj wziąłem sie poraz kolejny do ustawienia map. pojeździłem na trasie i pierwsze 3 mapki pokazują co udało mi się ustawić, później jeździłem troche miasto troche trasa i wszystko padło (2ostatnie mapki). zaczeło dusić silnik itd itp. Wyskoczył mi również błąd w nissmo uboga mieszanka i dodatkowo przypadkowe wypadanie zapłonu na 4 cylindrze. Naprawde nie wiem co jest grane więc poraz kolejny prosze o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 mapy ustawiasz w jednych warunkach i jak już ustawisz to wyrzucasz fejsa bbbbaaaarrrddddzzzzoooooo daleko aby nie korciło Cię czasem go podłączyć, akurat przy Twoich wtryskach to po ustawieniu map możesz mieć inne warunki pracy po jakimś czasie i będzie inaczej, niestety nie trzymają parametrów, poza tym mapy w STAG-u żyją własnym życiem i wystarczy, że popędzisz auto trochę mocniej niż zwykle i już jest zmiana, odnośnie wypadania zapłonu, to masz pojedyncze cewki, przełóż miejscami i zobacz czy dalej będzie na tym samym cylindrze?? bo może cewka się kończy, Podnieć ciśnienie na reduktorze do 1.1 bara bez ruszania w programie ani autopkalibracji i jedź zrób mapy, pamiętaj w takich samych warunkach, zobacz co się dzieje z ciśnieniem jak masz but w dywanie o ile spada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 (edytowane) Witam. Dzsiaj udało mi się ustawić mapki. Scriny wrzuce później. Odłączyłem fejsa wyrzuciłem go bardzo "daleko" nissmo zbiera sie ładnie, tylko jak zgasze silnik i poczekam tak 5 min i chce go odpalić na nowo to długo musze kręcići silnik zaczyna odpalać od praktycznie zerowych obrotów, a kiedyś odpalał odrazu i wskakiwał na te wolne obroty. Co go znów boli? Jeszcze przy gaszeniu silnika słychać nito pisk nito puknięcie dobiegające z komory silnika od strony pasażera. cewki podmieniłem. Zwiększyłem ciśnienie na reduktorze do 1,03 i spadki przy pełnym bucie są do 0,3. Edytowane 18 Lutego 2011 przez kornik43 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 cos puszcza gaz, albo reduktor albo wtryski, wyjmij wężyki i włóż końcówki listwy do wody, lub kufla z piwem i zobaczysz czy po wyłączeniu leci gaz, jak masz wpięty +, czy po stacyjce?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 (edytowane) Witam. Dzsiaj udało mi się ustawić mapki. Scriny wrzuce później. Odłączyłem fejsa wyrzuciłem go bardzo "daleko" nissmo zbiera sie ładnie, tylko jak zgasze silnik i poczekam tak 5 min i chce go odpalić na nowo to długo musze kręcići silnik zaczyna odpalać od praktycznie zerowych obrotów, a kiedyś odpalał odrazu i wskakiwał na te wolne obroty. Co go znów boli? Jeszcze przy gaszeniu silnika słychać nito pisk nito puknięcie dobiegające z komory silnika od strony pasażera. cewki podmieniłem. Zwiększyłem ciśnienie na reduktorze do 1,03 i spadki przy pełnym bucie są do 0,3. Jak wlączałem program i silnik chodził na benzynie to ciśnienie reduktora pokazywało 0,0,0,1. Czy tak ma być? Może mi wtryski lpg puszczają? Plus mam wpięty raczej od akumulatora. Przypomniało mi się że kiedyś zdarzył mi się ten problem pare razy. Elektrozawór gazu słychać jak po ok 2 sek od włączenia silnika włącza sie. Edytowane 18 Lutego 2011 przez kornik43 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 masz spadek do 0.3bara, czy o 0.3bara??, jakie ciśnienie reduktora?? tam po prawej u góry???, cos masz namieszane chyba, po odpaleniu jak postoi i masz nieszczelność to może być 0bara, + ma być wpięty po stacyjce, czyli jak przekręcasz kluczyk dopiero idzie zasilanie i jak wyłączasz to schodzi zasilanie, elektrozawór włącza się jak instalacja przełączy się na LPG i jest sterowany z kompa gazowego, sprawdź + i czy valdemary nie puszczają, i co z tym spadkiem ciśnienia?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 18 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 o 0,3bar. Jak włączałem program i silnik chodził na benzynie ciśnienie pokazywało mi 0,0-0,1 jak przełączyłem na gaz 1,03. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 czyli jest gdzieś nieszczelność bo schodzi gaz, na poczatek sprawdź + ma być po stacyjce, a po drugie sprawdź czy valdemary nie puszczają, podnieś ciśnienie na reduktorze do 1.1bara bez ruszania w programie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek.S Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Sterownik STAG i praktycznie kazdy ma dwa zasilania ,plus i masa podpięta pod aku i plus po stacyjce,jeśli po wyłączeniu stacyjki wyłącza się przełącznik gasną diody to masz dobrze podpięty plus po stacyjce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 19 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Witam tak jak pisze kolega wyżej mam tak podpiętego staga. Na moje nieszczęście musiałem wyruszyc wczoraj w podróż ok 300 km gazu spala troche więcej niż zwykle żaden błąd w nissmo mi sie nie zapalił. Ku mojemu zdziwieniu jeździłem dziś po miejscu pare razy gasilem auto i zapalałem i problem zniknął. Jak wróce to sprawdze te valdemary ponieważ wczoraj wyłączyłem gaz jeździłem chwile na paliwie zgasiłem odpaliłem i palił normalnie. jak przełączyłem na gaz i zgasiłem to miał trudności z odpaleniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 jak MIII nowy to raczej valdemar puszcza, zrób próbę jak pisałem wyżej, tym bardziej, że pisałeś o zerowym ciśnieniu po postoju a błąd nie wyskoczył bo reduktor po podniesieniu ciśnienia zaczął dawać radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 23 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Witam kolegów. Po sprawdeniu valdemarów puszczają. Dzisiaj zamówiłem wtryski MJ nie wiem czy dobry wybór ale opinie są różne. Ustawie ciśnienie na 1 bar i zaczne wiercić dysze od 2,2 czy więcej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.