DINO Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 zacznij tak jak mówisz i wyjdzie w praniu co i jak, może trzeba było dołożyć do hannek a MJ to po montuj pojedynczo, ładnie się schowają i nie bęzie widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 25 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Witam. Dzisiaj wziołem sie do zakładania wtrysków mj ustawiłem ciśnienie na ok 1 bar dysze rozwierciłem na 2,2. Poniżej zamieszczam scriny, oraz pytanie czy wiercić na 2,3 czy nie. Mapek nie zgrywałem bo czas mnie dzisiaj goni. Z góry dziękuje po raz kolejny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 wiercić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Niestety powinieneś dołożyć parę LPN-ów do Hanek i miałbyś problem z głowy...z ciśnieniem nie zejdziesz więc jedynie wiertło ratuje.....swoją drogą ...dlaczego do cholery ci wszyscy gaziarze uparli się na valdki..rozumiem, że kupują w zestawach ale... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 .swoją drogą ...dlaczego do cholery ci wszyscy gaziarze uparli się na valdki..rozumiem, że kupują w zestawach ale... kupują w zestawach najtańsze auto też jedzie i niektórym nie przeszkadza, że nie do końca prawidłowo mają extra RED kolor taki tuningowy są na wierzchu i wszyscy mogą zobaczyć, że mam instalację w tych ciężkich czasach i jak tanio jeżdżę w większości przypadków nie potrafią założyć nic innego i poprawnie skonfigurować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 26 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 Może napędzają rynek. Hanki kupie jak troche się ogarne jeżdże mało głównie trasa. I pomyśleć że jeździłem tak prawie 3 lata. Pamiętam że jak pierwszy raz wykręciłem dysze to miały 1,7mm. Jak to jeździło nie mam pojęcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 26 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2011 tylko płaćisz 2 razy bo z MJ to już wątek widziałem jak pół naszego forum kto ile przejechał a kto tysiąc wiecej itp ,,,szału nie ma choć Czesi poprawiają jak mogą ,,,Ja z hanek jestem zadowolony wolałem od razu wywalić 400 zł niż bujać się z pośrednimi środkami choć zamiast MJ to mi jeszcze taurus chodził pogłowie ,,,, hanki wyszły super w teście wiec ,,co tu szukać nie robi na nich wrażenia zimny gaz ani nic ,,,,.... szkoda żę tylko 3 rodzaje są ,,, ale da się wiekszość aut super wystroić ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 . szkoda żę tylko 3 rodzaje są są już 4 właśnie rozważam zakup niebieskich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 są już 4 właśnie rozważam zakup niebieskich Nie będą troszeczkę na wyrost? No chyba, że jakieś wzmocnienie planujesz.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2011 już jest więcej niż seria a jeszcze wydech czeka na cieplejsze dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 ja pisałem o H2000 i ich jest 3 w wiem że do Ciężarówek ,,, a dlatego myślałem o zrobieniu sekw w moim 2 gim złomiku co jest na monowtrysku 1,6 78KM jedna grucha powinna dać rade ,,? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Witam Kolegów. Dzisiaj ustawiałem po ram ... mapki. Na dyszach 2,3 i ciśnieniu reduktora 1 bar wyszedł mi wykres zamieszczony poniżej w scrinie. Prosze o sugestie czy wiercić dalej czy coś pozmieniać. Z góry dziękuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 zostaw jak jest, tylko trzeba wystroić do końca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 No właśnie tylko teraz jak. Jak dam buta w dywan na 4 mapka na końcu mi opada. Jade spokojniej mapa wraca do góry. zdarzyło mi się że wyskoczył komunikat o wtryskiwaczach całkowicie otwartych. Już tyle czytałem o ustawieniach i dalej jestem zielony. Ale i tak bardzo dziękuje za cierpliwość okazaną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 jak wyjdzie błąd o wtryskach otwartych to sprawdż czy lamnda była na bogato jak tak to się nie przejmuj, to, że mapa opada a później wraca to też się nie przejmuj, pamiętajk tylko o tym, aby zbierać mapy PB i LPG w tych samych warunkach, i jak już wystroisz to pamiętaj aby fejsa wywalić bbbaaarrrdddzzzoooo dddaaalllleeeekooo mapy w STAG-u żyją własnym życiem, jak wystroisz instalkę i będzie gitt i za dwa dni podłączysz fejsa i pojedziesz całkiem inaczej to znowu bedziesz chcaił stroić, czy rejestracja ST .... to Tychy ??? a i podkręć ciśnienie na reduktorze bez zmiany w programie i autokalibracji o 0.1bara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Wtryskiwacze wyskoczyły raz i na bogato bo za wysoko dałem mnożnik. Auto poczułem odrzyło i raczej nie zauważyłem różnicy w mocy co było odczuwalne przy valdemarach i alasce. Ta mapka gazu podniosła mi się jak wracałem do domu z trasy po mieście i temu jest taka. Tak pochodze z tychów ale mieszkam w pszczynie więć zapraszam na śląsk. Ładne okolice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 heh byłem tam od soboty dzisiaj wyjechałem do Zamościa ale często tam bywam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 28 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 No to jak będziesz jeszcze to zapraszam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 przecież ta mapka za rewelacyjna nie jest ...... początkowy prawie 1.4 a na końcu powyżej 1x wiec wiesz pozatym przy klekającym reduktorze bym rozjechał dysze ile sie da ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 poczatkowym bym się nie przejmował a końcowy jest trochę nad 1, można go podregulować ciśnieniem i bedzie gitt, ja bym nie wiercił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 no też myślałem raczej o ciśnieniu zresztą u siebie też powinienem podnieść bo mam wyzej 1x na końcu chyba bo przy pełnym bucie mi idzie 18ms a PB 14-15ms ...ale reduktor spada troszkę ... analogicznie kolaga zrobi tak 1 zapisze ustawienia podniesie cisninie 1.1B zrobi auto kalibracje zobaczy gdzie wychodzi początkowy 2 potem wgra stare ustawienia i obnizy całą mapę tak by początkowy był tak jak przy autokalibracji czyli obniżyć .... powinno być nie wiele do poprawy .. ja tak robiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 no niestety stabilny reduktor to klucz do sukcesu widziałeś tego NIKO??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 ostatnio się męcze ze stacjonarnym kompem bo płyta coś pogrywa nie chce się więcej podkręcać jak 44% a co jakiś reduktor nowy bo nie w temacie jestem ,,znowu ot.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 ano nowy, poszło PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik43 Opublikowano 1 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 (edytowane) Witam kolegów. Dzisiaj wedłóg zaleceń kolegi Dino podniosłem ciśnienie o 0,1, bez autokalibracji. Poniżej scriny mapek. Prosze o wytłumaczenie na chłopski rozum która kropka do góry która w dól, czy wiercić czy podnieść ciśnienie? Dodam jeszcze że potym ustawieniu odłączyłem fejsa pojeździłem troche z "ciężką" nogą i końcówka mapki gazu opadła, odchyłka początkowo pokazywała 2,1 a końcowo -9 Edytowane 1 Marca 2011 przez kornik43 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.