AAS Opublikowano 23 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2012 no i znowu problem dziś mialem stroic ale okazalo sie ze po zmianie wydechu turbiny zaczely sie duzo szybciej napedzac i 8 psi osiagaja juz przy 4000 obrotow wiec dziala boost cut i odcina paliwo. I teraz hamownia wygląda tak teraz wydaje mi sie ze sa dwa wyjscia albo przepiac przewody od gornych portow WG do atmosfery a dolne podlaczyc przez boost controller albo zmienic sprezyny w WG moze ktos ma jeszcze jakies pomysly Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Resak Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 http://my350z.com/fo...reflectors.html http://i202.photobuc...rs/IMG_5345.jpg Czyli te Twoje tylko na boki świecą ? z przodu nie widać rozumiem? Poza tym to dziękuję Wam za wyjaśnienie i pomoc jesteście kochani Fiolet o to właśnie mi chodziło ! dziękuję za tego linka! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Czyli te Twoje tylko na boki świecą ? z przodu nie widać rozumiem? ... Tak, ale z przodu też trochę je widać http://i202.photobucket.com/albums/aa210/BossNY/350Z/LED%20Corner%20Reflectors/IMG_5368.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 teraz wydaje mi sie ze sa dwa wyjscia albo przepiac przewody od gornych portow WG do atmosfery a dolne podlaczyc przez boost controller albo zmienic sprezyny w WG moze ktos ma jeszcze jakies pomysly Przewody do WG podłącz jedynie od dołu i już. Ps. jaką masz twartość sprężyn w WG tzn. na jakie doładowanie ? Pss. przebieg momentu bardzo fajny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 No wlasnie nie wiem co mam w WG ale po wykresie widać ze raczej jest tam coś twardego bo ma 8 psi przy 4500 rpm a WG nie upuszcza jak bym zdjął BC to bym sprawdził ale boje sie ze dmuchnie 1.5 bara i będę korby zbierał po całym osiedlu Kupilel zielone sprezyny na 0.5 bara ale zanim zmienię to najpierw spróbuje jak napisałeś podłączyć tylko dolne porty WG do boostcontrollera i zobaczymy proble pojawił sie po uwolnieniu wydechu a tu zdjęcie na nowych felach http://s1073.photobucket.com/albums/w399/AAS350z/?action=view¤t=cad016ba.jpg&evt=user_media_share Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 masz kompresor z regulacją ciśnienia jeżeli tak to w prosty sposób możesz sprawdzić kiedy ci te wg sie zaczną otwierać poprostu trzeba w dolny port podpiąć wężyk z kompresora i powoli zwiększać ciśninie aż do początku otwarcia sie tloczka to raczej orietacyjne sprawdzenie bo w normalnych warunkach ciśnienie spalin będzie wspomagać otwarcie wg żeby urezymać stabilnie 05 bara to springa musiała by sie otwierać w okolicach 03, 04 bar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 czyli ta sprezyna na 0.5 bara ktora kupilem sie nie nadaje bo jest za twarda? sprobuje najpierw podpiac WG tylko przez jeden port i sprawdze czy jest lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sirtrojan Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 AAS wrzuć jakąś większa fotę tych fel bo nic nie widać. Ogarnąłeś już kontrolkę czy się jakoś ustawiamy? szczerze mówiąc to pooglądał bym to twoje dmuchnięte Vq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 AAS wrzuć jakąś większa fotę tych fel bo nic nie widać. Ogarnąłeś już kontrolkę czy się jakoś ustawiamy? szczerze mówiąc to pooglądał bym to twoje dmuchnięte Vq co chwila wywala mi jakies bledy taki już jego urok teraz, spota musimy ustawic nie planujecie nic z infi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Resak Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Trochę pogrzebałem i spójżcie http://www.ebay.com/itm/JDM-2006-2008-NISSAN-350Z-WHITE-LED-BUMPER-REFLECTOR-/280887594014?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3A350Z&hash=item4166348c1e&vxp=mtr tylko też nie wiem czy będą świecić w prząd bo wygląda tylko na boki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 No wlasnie nie wiem co mam w WG ale po wykresie widać ze raczej jest tam coś twardego bo ma 8 psi przy 4500 rpm a to bardzo późno osiąga takie małe ciśnienie tyle to w moim mniejszym silniku jest przy 3000, może ciut wcześniej, a przecież ty masz pojemność o 75% większą coś nie halo wg mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Trochę pogrzebałem i spójżcie http://www.ebay.com/...6348c1e&vxp=mtr tylko też nie wiem czy będą świecić w prząd bo wygląda tylko na boki IMO też świecą na boki i zauważ że to są do wersji poliftowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Resak Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 wiem,akurat nawet się dobrze składa bo też mam polift'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiolet Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 (edytowane) masa tego jest, już obczajałem te obrysówki z e-baya, sklepów US. Świecą głównie na boki + nie mają homologacji na EU, ryzykujesz mandatem.... jedyne można je zakwalifikować, jako światła obrysowe, na polskie przepisy to pewnie będzie oświetlenie postojowe na mocy Konwencji Wiedeńskiej, która dopuszcza oświetlenie postojowe pojazdu, które nie oślepia i jest barwy żółtej lub białej... tak myślę. jeżeli godzisz się z tym, że to nie będą światła do jazdy dziennej i masz zdolności manualne to możesz spróbować wydalić zwykłe (mizernie wyglądające) Ledy i puścić CCFL.... trzeba trochę podszlifować, ale efekt może być fajny Edytowane 27 Sierpnia 2012 przez Fiolet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 to bardzo późno osiąga takie małe ciśnienie tyle to w moim mniejszym silniku jest przy 3000, może ciut wcześniej, a przecież ty masz pojemność o 75% większą coś nie halo wg mnie może turbiny większe bo wstają dopiero po około 3500 rpm tak sie stało od założenia wydechu 2X3 cale albo strojenie nie tego..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 jakie to są turbiny ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 (edytowane) pewnie mają za duży ar wydechu ja chce dać 2 turbiny z saaba 2,3 l Edytowane 27 Sierpnia 2012 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 turbiny to mitsubishi 2X18g dzisiaj odkrecilismy jednego wg i okazalo sie ze mam tam dość miekkie spreżyny na 0,4 bara czerwone tiale czyli moge wymienic juz tylko na zolte 0,3 bara ale po ponownym zamatowaniu okazalo sie ze wg zaczal wkoncu upuszczac i ze juz tylko przytyka go na czwartym biegu maxymalne doladowanie z logow to 8psi Da sie w koncu jezdzic ale trzeba wystroic jak dzis stroilem to akurat napatoczyla sie m5 i zostala daleko daleko w tyle to juz jest inny samochod zrywa trakcje na 4 biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyOne Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 No i zabawa się zaczęła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 az strach jezdzic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 turbiny to mitsubishi 2X18g to z tego co kojarzę to jedna starcza chyba na 350KM więc jak masz dwie to faktycznie za wielkie trochę, chyba że faktycznie będziesz robił potwora 600-700KM idelne były by turbiny w rozmiarze t25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2012 Ja na jednej takiej w 200SX S14 zrobiłem trochę więcej jak 350KM (mowa od TD05-18G): Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 No to potencjal jest dzis sprezyny bede zmienial na 0,25 bara moze w koncu zacznie upuszczac a doladowanie moge podniesc na BC wiec powinno byc oki o ile WG nie mają za małej przepustowości mam 38 i powinno śmigać na 450 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 (edytowane) mam pytanie zakładacie turbo bez kucia?? jaka jest granica mocy aby silnik w miare bezpiecznie to wytrzymał? Edytowane 30 Sierpnia 2012 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2012 (edytowane) tego nikt nie wie możesz mieć 5 psi i korba bokiem wyjdzie ale mówi się że dla DE to 400 KM dla DE revup 450 KM dla HR 500 KM i dla HRV 550 KM Edytowane 30 Sierpnia 2012 przez AAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.