Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Modzenie autek


devi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

jak się zrobi trochę cieplej to tak zrobię, odrazu wymienie świece i olej bo mam motula 330v a nie jeżdżę wyczynowo na jakiegoś valvolaina, wywale dolot kolektor i sprawdzimy znowu na hamowni co się pozmieniało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym olejem to właśnie ciężko się wyznać ile użytkowników tyle opinii ja jeżdżę nawet w zimie (chodzi o mróz bo jak śniegiem walnie to biorę coś wyższego (T4) i gdzieś pisali że ten motul bardziej na tor wysokie temperatury no i mi by pasowało go zmieniać co 7 do 10 tys km a tez wyczytałem że motula trzeba częściej, odrazu mówi że nie pałuje auta wiadomo czasem się zdarzy przycisnąć jak każdemu ale ogólnie normalna jazda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, ja za namowa kolegi 13E7 zalałem Liqui Moly 10w60 i jestem bardzo zadowolony, ale to moja zabawka, wiec na co dzień jezdze innym autem, i mysle ze na zime i codzienne jezdzenie chyba jakiś 5w50 jednak lepiej.

 

U mnie na zimnym dość wysoko ciśnienie trzyma i zamin teraz w zimnym wyjade rozgrzwam go kilka minut lub jade od razu, ale poniżej 2000 obr.

 

Faktem jest ze jakoś bardziej podoba mi się teraz praca silnika, choć szczerze wątpie, żeby miał on wpływ na osiągi... Ale jednak jakby lepiej.

 

Jeśli chodzi o częstotliwość zmian to podobno faktycznie Motul 300V nie a dodatków przeciwstarzeniowych więc dla mnie odpada, bo nie podejrzewam zebym więcej jak 5tyś km rocznie zrobił.

 

Jeśli chodzi o kolektor dolotowy - jak zdejmiesz to daj znać, może odkupie od Ciebie, bo pewnie za jakiś czas będę turbił sprzęta.

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja latałem na 300v i wymiana co 5k bo się czarny robi po tym przebiegu i na zimę 5w40 power a lato 15w50 competition, natomiast teraz leje liqui moly 10w60 race tech i jest git

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odwieczny problem olejowy jeden dobry do tego drugi do tego, najlepiej wszystkiego po 1l wlać :rofl: a co do kolektora jak zmienię to dam znać widzę że nie jedna 350z dostanie turbo pozazdrościć  :thumbsup: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odwieczny problem olejowy jeden dobry do tego drugi do tego, najlepiej wszystkiego po 1l wlać :rofl: a co do kolektora jak zmienię to dam znać widzę że nie jedna 350z dostanie turbo pozazdrościć  :thumbsup:

Z tego co juz naczytałem na forum to przede wszystkim NIE LAĆ Castrola  :shiftyninja:  tylko dbac o stan i wymieniać przy rozsądnych przebiegach :dribble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem Shella 5w30 i po przepłukaniu silnika niezły syf wyleciał.

Ale 5w30 do naszych Zetek się nie nadaje....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszał z was ktoś o ITB w Zetkach? Podobno w USA było kilka projektów. Rzeczywiście dzięki temu można osiągnąć moce rzędu 350-380KM? Czy jest to raczej gadżet poprawiający dziwięk i wygląd pod maską? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Od czego lepiej byłoby zacząć ? (w  Zecie wszystkie podstawowe pierdoły porobione typu sapcery, program, 1-mas, lżejsze sprzęgło itp )

 

A) Kolektory + wałki.... i za jakiś czas dyfer od 370 

B.) Dyfer od 370....i za jakiś czas kolektory + wałki 

 

?

Edytowane przez TheMan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...