13E7 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Wywal tego kinetixa i załóż OEM bo on raczej do doładowanych aut się nadaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmati9 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 i stożek razem z nim ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) Oem pucha najlepsza, kolektor też ale po małych modach. Edytowane 3 Stycznia 2016 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmati9 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 jak się zrobi trochę cieplej to tak zrobię, odrazu wymienie świece i olej bo mam motula 330v a nie jeżdżę wyczynowo na jakiegoś valvolaina, wywale dolot kolektor i sprawdzimy znowu na hamowni co się pozmieniało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Olej zostaw bo jest ok. Dolot załóż OEM i powinno być już ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmati9 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Z tym olejem to właśnie ciężko się wyznać ile użytkowników tyle opinii ja jeżdżę nawet w zimie (chodzi o mróz bo jak śniegiem walnie to biorę coś wyższego (T4) i gdzieś pisali że ten motul bardziej na tor wysokie temperatury no i mi by pasowało go zmieniać co 7 do 10 tys km a tez wyczytałem że motula trzeba częściej, odrazu mówi że nie pałuje auta wiadomo czasem się zdarzy przycisnąć jak każdemu ale ogólnie normalna jazda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Hej, ja za namowa kolegi 13E7 zalałem Liqui Moly 10w60 i jestem bardzo zadowolony, ale to moja zabawka, wiec na co dzień jezdze innym autem, i mysle ze na zime i codzienne jezdzenie chyba jakiś 5w50 jednak lepiej. U mnie na zimnym dość wysoko ciśnienie trzyma i zamin teraz w zimnym wyjade rozgrzwam go kilka minut lub jade od razu, ale poniżej 2000 obr. Faktem jest ze jakoś bardziej podoba mi się teraz praca silnika, choć szczerze wątpie, żeby miał on wpływ na osiągi... Ale jednak jakby lepiej. Jeśli chodzi o częstotliwość zmian to podobno faktycznie Motul 300V nie a dodatków przeciwstarzeniowych więc dla mnie odpada, bo nie podejrzewam zebym więcej jak 5tyś km rocznie zrobił. Jeśli chodzi o kolektor dolotowy - jak zdejmiesz to daj znać, może odkupie od Ciebie, bo pewnie za jakiś czas będę turbił sprzęta. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Ja latałem na 300v i wymiana co 5k bo się czarny robi po tym przebiegu i na zimę 5w40 power a lato 15w50 competition, natomiast teraz leje liqui moly 10w60 race tech i jest git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 No i Git heheh, tak jak i u mnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmati9 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Odwieczny problem olejowy jeden dobry do tego drugi do tego, najlepiej wszystkiego po 1l wlać a co do kolektora jak zmienię to dam znać widzę że nie jedna 350z dostanie turbo pozazdrościć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Odwieczny problem olejowy jeden dobry do tego drugi do tego, najlepiej wszystkiego po 1l wlać a co do kolektora jak zmienię to dam znać widzę że nie jedna 350z dostanie turbo pozazdrościć Z tego co juz naczytałem na forum to przede wszystkim NIE LAĆ Castrola tylko dbac o stan i wymieniać przy rozsądnych przebiegach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Ja miałem Shella 5w30 i po przepłukaniu silnika niezły syf wyleciał. Ale 5w30 do naszych Zetek się nie nadaje.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Jestem tu nowy. Mogę spytać dlaczego się nie nadaje? Bo tak się składa, że mam 5W-30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Słaby film olejowy przy wysokich temperaturach. Wymień na coś co się nadaje do jazdy bo na tej wodzie łatwo zakatować silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2016 (edytowane) witam, mam do sprzedania wieksza miskę do VQ35DE nowa sprzedana Edytowane 13 Stycznia 2016 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WarPigs Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Słyszał z was ktoś o ITB w Zetkach? Podobno w USA było kilka projektów. Rzeczywiście dzięki temu można osiągnąć moce rzędu 350-380KM? Czy jest to raczej gadżet poprawiający dziwięk i wygląd pod maską? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 W Twoim przypadku nie wiele to da bowiem masz dwie przepustnice i bardzo fajny kolektor ssący Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WarPigs Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Mocy by się przydało w tym aucie. Mówisz że wałki i program dadzą 20-30KM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Lepiej kolekotry wydechowe zmienić na długie i pozbyć się katów i do tego program. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 ma ktoś taką diodę alarmu co jest na podszybiu na zbyciu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMan Opublikowano 25 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2016 (edytowane) Od czego lepiej byłoby zacząć ? (w Zecie wszystkie podstawowe pierdoły porobione typu sapcery, program, 1-mas, lżejsze sprzęgło itp ) A) Kolektory + wałki.... i za jakiś czas dyfer od 370 B.) Dyfer od 370....i za jakiś czas kolektory + wałki ? Edytowane 25 Marca 2016 przez TheMan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Po dyfrze największą różnice poczujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Po dyfrze największą różnice poczujesz Cos trzeba dodatkowo modzić czy plug&play? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Co przyniesie dokładnie zmiana dyfra na ten z 370 i jaki koszt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 26 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2016 Krotsze przelozenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.