Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350Z] Układ wydechowy


BossNY
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na filmiku chodzi tak jak na żywo, choć na żywo bardziej "przeszywa" słuchacza :)

 

Takie właśnie przyjęłam założenie w połowie filmu i podpięłam sobie kompa do wieży :D

Jest cool <3

 

 

 

dokładnie, ja też robię sobie miejsce, otwarcie szyby, redukcja do 2 i ogień :D

 

:thumbsup:

To chyba jest zboczenie każdego, kto "siedzi w temacie", bo ja robię to samo :D :D :D

Edytowane przez ewa_hb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Takie właśnie przyjęłam założenie w połowie filmu i podpięłam sobie kompa do wieży :D

Jest cool <3

 

 

ja mam porządne głośniki 2+1 podłączone do kompa więc mogłem zmylić ;)

 

 

:thumbsup:

To chyba jest zboczenie każdego, kto "siedzi w temacie", bo ja robię to samo :D :D :D

 

ale Ty masz fajniej bo masz więcej tuneli :( zawsze jak jadę do Stolicy jakimś fajnym autem to muszę zaliczyć nocną rundę po mieście z przelotem ogniem przez wszystkie tunele ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[media][/media]

Fantastyczna sprawa !!!Filmik - bajka

ps uwielbiam tunele ( dobrze wiedzieć, że w tym temacie nie jestem jedyny), zwłaszcza ten na Wisłostradzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Pytanie do posiadaczy wydechów catback.

Taki: http://www.ebay.com/...ssories&vxp=mtr

czy taki: http://www.ebay.com/...ssories&vxp=mtr

chodzi mi oczywiście o to czy ma być przelotowy downpipe czy lepiej z komorą rozprężającą/rezonansową/sportcat (z różnymi określeniami się spotkałem)

Które rozwiązanie lepsze (większy przyrost mocy? czy taki sam w obu przypadkach-z opisu wynika że nie ma znaczenia,ale jak w praktyce?) Przedłużki do sond O2 już mam,więc na rozwiązanie problemu CE jestem gotów.Przeglądy techniczne też mi nie straszne.

a może to : http://www.ebay.com/...ssories&vxp=mtr

Dojdzie do tego też "Y pipe".

Edytowane przez ZdzPoz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

Przedłużki do sond O2 już mam,więc na rozwiązanie problemu CE jestem gotów.

...

Co to za przedłużki i skąd?

 

Odnośnie pytania proponuje przekopać forum my350z.com

http://my350z.com/forum/intake-exhaust-334/

Edytowane przez BossNY
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem na ebayu jakiś czas temu w ramach walki z problemem CE-wtedy nic nie dały,ale są i czekają.Standartowe rurki z gwintem-przeznaczenie znasz?

Forum które zlinkowałeś z kolei ja znam,i choć jest bardzo rozbudowane (tak...jestem leniwy ;-) ) to powertuję co Amerykanie mają do powiedzenia w tej sprawie.Na pierwszy rzut oka widzę że w przyklejonym poście jest "What is the best",ale tam wymieniają firmy,a nie rozwiazania.Więc jeśli ktoś tutaj coś,to ja bardzo chętnie posłucham.

Sirtrojan: ofertę widziałem już wcześniej,nawet korzystam czasami z usług tej firmy,ale zniechęca mnie brak uszczelek i mocowań.

 

p.s. uwielbiam forum my350Z :) ...ma ponad 340 stron samego tylko tematu dolot-wydech,a na każdej stronie zawieszone jest 40 topiców :pc:

Edytowane przez ZdzPoz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

p.s. uwielbiam forum my350Z :) ...ma ponad 340 stron samego tylko tematu dolot-wydech,a na każdej stronie zawieszone jest 40 topiców :pc:

 

Hehe. dobre :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poświęciłem trochę czasu na przewertowanie tamtego forum i wygląda na to ze pojawił się nowy i bardzo obiecujący stuff do zamontowania na lini wydechu.

Temat założony przez producenta: http://my350z.com/forum/intake-exhaust/474684-advanced-resonance-tuning-art-pipes.html

post z opiniami użytkownika: http://my350z.com/forum/intake-exhaust/476102-independent-review-motordyne-art-pipes.html#post8160526

Krótko-różnica na silniku DE zauważalna: zarówno moc jak i moment (zamiana High Flow Cata na ART)

Ja mam zaś do wymiany standardowy katalizator i kolektory,na sportowy kolektor i prawdopodobnie to,zamiast wcześniej planowanego HFC.Bym się nie zdziwił gdyby przyrost wyniósł z 15 KM.Tylko ta cena dość wysoka:

http://www.ebay.com/itm/MOTORDYNE-ART-CAT-DELETE-RACE-PIPES-NISSAN-350Z-VQ35HR-2007-09-DYNO-PROVEN-/280802409432?fits=Model:350Z|Make:Nissan&hash=item416120bbd8&item=280802409432&pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Ostatnio zaczalem interesowac sie wydechami i tak sprawdzając powyższe tematy dochodzę do wniosku że nie wystarczy zamówic sobie nowe wydechy bo mogą się pojawić błędy.

Czy możecie napisać jak to wygląda w praktyce? Myślałem o wydechach typu:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/NISSAN-350Z-EXHAUST-SCORPION-SNS010-2-X-4-ROUND-NEW-/230520249907?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3ANissan|Model%3A350+Z&hash=item35ac13de33

lub

http://www.ebay.com/itm/GSP-350Z-Z33-G35-COUPE-2DR-STAINLESS-STEEL-RACING-CATBACK-EXHAUST-BURNT-TIP-JDM-/380440118908?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3A350Z&hash=item5893ff867c&vxp=mtr

 

Rozumiem że sam zakup takiego zestawu jak ten w drugim linku nie wystarczy i trzeba będzie rozwiazac problem z katalizatorami ?

 

Poprawcie mnie jesli sie mylę.

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz też chyba zostawić sobie fabryczne katy i do tego dołożyć wydech. Może i potrzebne będzie dłubanie ale czego sie nie robi dla ekologii :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie błędy są spowodowane zmienionymi catami, ja na HFC miałem cały czas błędy, ostatnio zmieniłem caty na oryginalne i od zmiany żadnych błędów, a mam za catami cały wydech zmieniony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem ten wydech na zdjęciach i na filmie. Właśnie rozpatruję firmę Scorpion która takze produkuje takie wydechy do zetki.

 

Czy w zestawach są wszystkie niezbedne części czy mieliście problemy i musieliście cos dokupić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko miałem w zestawie, jedynie przy moim miałem mały problem bo w wersji EU jest radiator na tylnym moście i rura dotykała go, ale przygięcie rury i przycięcie plastikowej osłonki rozwiązało problem

Edytowane przez BossNY
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o, to jestem chętny

a jak u Ciebie pomogło? masz HFC czy TP?

Edytowane przez BossNY
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie mam fabryczne katy,ale już niedługo... :-)

Przedłużki kupiłem kiedyś jak walczyłem z problemem CE który był spowodowany nieszczelnym kolektorem-jak się okazało.Więc przedłużki nie pomogły.Obecnie nie będą już raczej potrzebne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A czy ktoś ma pomysł jak ograniczyć głośność wydechu tymczasowo. Są jakieś "silencery" które da się założyć na końcówkę ? Sam nie robiłem wydechu, więc się na tym nie znam. Kupiłem auto z wydechem zrobionym w USA na zamówienie. Chciałem się wybrać na Track day na Tor Poznań - dzisiaj sprawdziłem w stacji kontroli głośność i wyszło ku mojemu zaskoczeniu 102 dB przy dopuszczalnych 96dB. Byłem w szoku, bo wiem, że jest głośny, ale nie sądziłem, że aż tak. Każdy jeden motocykl sportowy jest z pewnością głośniejszy. Mam generalnie 4 dni, aby coś wymyślić, ale zgłosić się po oddanie wpisowego za track day. Gdyż jeżeli nie wpuszczą mnie na miejscu, wpisowe nie zostanie zwrócone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...