Dar1962 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 a ja polubiłem dziury w drodze i progi zwalniające Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 no ja też lubiłem w swoim Suvie do momentu wymiany sworzni w tylnym wózku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 na razie gwarancja, potem też jakoś się poradzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 U nas,to już tradycja,niektóre uliczki to prawdziwa masakra. Szlag mnie trafia,jak jadę po piwo do Loeknitz i widzę jak to na bieżąco naprawiają Niemcy( i w jaki sposób)a u nas się nie da i już Bo to Polska właśnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamus-j70 Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Polska to dziwna kraj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 28 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2013 Jeśli znak nie dotyczył jakiegoś konkretnego odcinka, najbliższe skrzyżowanie kasuje ten znak. Jeśli nie było przypomnienia - mandat jest nieważny. Ja bym się sadził z patałachami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Nowa Dacia Logan. Wygląda ciekawie. Wnętrze takie jak w Lodgy a samochód bardziej spójny . http://www.auto-swia...jecia/0#gallery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 wnętrza w Lodgy,Sandero II, Sandero II Stepway, Logan II sedan są w zasadzie identyczne, budowane z tych samych klocków , różnią się tylko multimedia - albo tańsze radio mp3 albo droższy, choć też niedrogi (1200 w Lodgy) Media Nav - bardzo funkcjonalny i łatwy w obsłudze. (oba na fot) Oglądałem, dotykałem, wąchałem itp dość dokładnie wnętrze Sandero II. Jest plastikowo, prosto i budżetowo.Wykłądzin z cedru syberyjskiego i aluminium brak. Ale wszystko jest solidnie spasowane, funkcjonalne, nic nie trzeszczy i nic nie odpada, łatwo utrzymać czystość i porządek a w obsłudze urządzeń osoba nie znająca w ogóle rozwiązań marki zorientuje się w minutę. Nowy MCV przy długości 4,49 m ma 573 l w bagażniku -przedostatnia fot. to wnętrze Dustera w limitowanej wersji Garmin a nie MCV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Logan rdzewieje jak ta lala,ciekawe czy w dwójce to poprawią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 5 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2013 Co by nie mówić wygląda nawet dość ciekawie. Lubię samochody nietypowe lub klasyczne. Pewnie dlatego mi się podoba . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Mogliby jeszcze, z tej okazji kierownice zmniejszyć, bo to kiepsko wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmarcin Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Nowa Dacia Logan = Duster+Lodgy po liposukcji. Oczywiscie nikt w dacii tego nie ukrywa i nie jest to autko autorskie ale wyszlo calkiem zgrabnie i mi sie podoba. Teraz jeszcze cena i kia ceed, hyndai i30 (kombi) mają mega konkurenta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Mogliby jeszcze, z tej okazji kierownice zmniejszyć, bo to kiepsko wygląda. wszystko rozbija się o cenę. Mają gotowy wzór, to montują. A przyzwoicie wyposażone auto (audio.klimatyzacja, elektryka ABS,ESP,ASR i parę innych drobiazgów) będzie kosztowało, jak sądzę po cenie sandero II -niewiele ponad 40 tys z 3 letnią gwarancją na 100 tys km i możliwością przedłużenia o kolejne 2 lata. Faktem jest,że pierwsza seria loganów szybko rdzewiała, Najwyraźniej jednak poprawiono zabezpieczenie, bo oglądałem 4-5 letnie egzemplarze sandero bez śladów korozji. Ciekaw jestem wyników testu zderzeniowego - jak znam politykę Renault w tym zakresie, będą 3 ***, no może pozwolą na 3,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hydros Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) Wiecie że w Meksyku Logana sprzedawano jako Nissana aprio?Tam dopiero musieli stwierdzić że nissan schodzi na psy Edytowane 6 Marca 2013 przez hydros Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 To żadna nowina. Od kilku lat te same auta sprzedawane są z różnym logo w zależności od rynku zbytu - przykład - Dacia Duster sprzedawana pod tą marką w całej prawie Europie,w Rosji to Renault Duster (dla Rosjan marka Renault jest marką prestiżową )a w RPA czy Meksyku jako Nissan Duster itd itd. Nie wiem czy nissan schodzi na psy. Po co ma wprowadzać na rynek meksykański swoje droższe auta, gdy zapotrzebowanie jest akurat na taniego, budżetowego sedana, którego nie posiada we własnym wolumenie? Więc bierze "to coś" przykleja mu znaczek nissana,sprzedaje i nieźle na tym zarabia. To wspólna polityka koncernu. Akurat na tym rynku dobrze usadowiony jest nissan, podczas gdy Renault nie mówiąc już o Dacii jest marką egzotyczną. Po co zadawać sobie kosztowny trud wypromowania nowego znaczka na masce? "To coś" w Rosji teraz sprzedawane jest pod marką Łada Priora zarówno w wersji sedan jak i kombi ( stare MCV) To się nazywa globalizacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Pojeździłem dziś bez dachu. Ale to daje radochę, normalnie banan na twarzy. Polecam roadstery na poprawę humoru i powrót z pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 To żadna nowina. Od kilku lat te same auta sprzedawane są z różnym logo w zależności od rynku zbytu - przykład - Dacia Duster sprzedawana pod tą marką w całej prawie Europie,w Rosji to Renault Duster (dla Rosjan marka Renault jest marką prestiżową )a w RPA czy Meksyku jako Nissan Duster itd itd. Nie wiem czy nissan schodzi na psy. Po co ma wprowadzać na rynek meksykański swoje droższe auta, gdy zapotrzebowanie jest akurat na taniego, budżetowego sedana, którego nie posiada we własnym wolumenie? Więc bierze "to coś" przykleja mu znaczek nissana,sprzedaje i nieźle na tym zarabia. To wspólna polityka koncernu. Akurat na tym rynku dobrze usadowiony jest nissan, podczas gdy Renault nie mówiąc już o Dacii jest marką egzotyczną. Po co zadawać sobie kosztowny trud wypromowania nowego znaczka na masce? "To coś" w Rosji teraz sprzedawane jest pod marką Łada Priora zarówno w wersji sedan jak i kombi ( stare MCV) To się nazywa globalizacja Tak się sklada że tiida jest made in Mexico,więc jest tam sedan nissana rodzimej produkcji.Dlatego Nissan wycofał się ze sprzedaży Aprio w Meksyku już w sierpniu 2009 roku.po dwóch latach sprowadzania go z Brazylii.Sprzdali raptem 3000szt rocznie.,a zakładali 5000 rocznie,do tego w testach został skrytykowany za bardzo słabą jakość części,a do tego miał bardzo niepochlebne komentarze w prasie .Marka Renault jest zdyskredytowana dla wielu klientów tamtego rynku,pozatym ludzie woleli kupować lepszą tiidę,produkowaną u nich niż auto produkowane w Brazylii Meksykanie zapamiętali model Dauphine ,firmy renault,produkowany m/inn. u nich,auto z 9 miejsca najgorszych samochodów tysiąclecia.Zapamiętany jako"największa wpadka francuskiej inżynierii od czasów powstania lini Maginota" 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Pojeździłem dziś bez dachu. Ale to daje radochę, normalnie banan na twarzy. Polecam roadstery na poprawę humoru i powrót z pracy Pojeździłem dziś bez dachu, drzwi itp... ba! odkręciłem dwa koła i zostawiłem sobie tylko DWA! To dopiero daje frajdę z jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Pojeździłem dziś bez dachu, drzwi itp... ba! odkręciłem dwa koła i zostawiłem sobie tylko DWA! To dopiero daje frajdę z jazdy Taaa A już najlepiej,jak te dwa koła nie mają silnika I mieszka się przy malowniczejPuszczy Bukowej! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) Na szczęście mam wybór Powiem więcej.... mam cztery koła napędzane siłą mięśni.... jedno na kołach 26 cali, drugie na kołach 28 cali i strasznie to lubię. Tak jak lubię też te dwa koła napędzane rzędową czwórką Czasu nie starcza aby się tym wszystkim nacieszyć I jaki patriota! Sikorskim gania Ja ganiam tym czortem Edytowane 6 Marca 2013 przez graphia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Dokładnie jak ja Początki naszgo stada sięgają 1982roku,wtedy jeździło się takim sprzętem(a i tak ciężko było go dostać) .Edit:rozczuliłem się,to były czasy,Jarocin,Charzykowy,Bieszczady,-Poezja i młodość!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 to i ja się pochwalę - mój to prawdziwy zabytek, ma ze 20 lat ale popsuć się nie chce więc mam do niego wielki sentyment.I sceneria nieco inna, bo mieszkam na pojezierzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 My po prostu lubimy koła które się toczą w celu przemieszczania nas z miejsca A do D Zasilane benzyną, ropą, wiatrem czy nogami! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 przez kilka lat miałem dokładnie taki egzemplarz. Wyciągała jakieś 140/150 km/h. Od 120 stawiała za sobą prawdziwą zasłonę dymną Ani razu nie leżałem, choć był to sprzęt dość wywrotny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Jedno sobie obiecałem (choć mnie cholernie ciągnie) nie zrobię prawka na motor, bo się skończy jak z autami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.