Gość MaserTi Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Jak tu już wielu użytkowników wspominało: 1.Promień skrętu (najbardziej denerwuje w mieście).- masakra, zgadzam się. 2.Za twarde zawieszenie, które nie nadaje się na nasze piękne polskie drogi.-przy sj\zybkiej jeździe jak najbardziej się przydaje. Gorzej na wybojach 3.Ciągłe problemy z zaworkiem niskich obrotów, lubi przygasnąć, czy to na benzynie czy to na LPG. 4.Brak osłon w tylnych nadkolach.-nie zaobserwowałem problemu z tym związanym Ale za te wszystkie drobiazgi rekompensuje silniczek SR20DE - w zupełności się zgadzam. silniczek rewelka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Robi... Opublikowano 4 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2012 dobija mnie łykanie oleju... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
counterox Opublikowano 9 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2012 -super ksenon -słaby promień skrętu -brakuje 6 biegu -układ kierowniczy zbyt wrażliwy na dziurach (szczególnie przy 205/50/16b -za słabe wygłuszenie auta -brak tylnich nadkoli -kiepska klima w porównaniu do innych marek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navstar Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 (edytowane) Permanentnie wydłużająca się czek lista napraw - zrobię jedno wychodzą dwie. Dokladnie to samo mam :/ Nie lubie tej walki z p11 Drogich czesci :/ Promien skretu Moglo by byc troche wiecej miejsca z tylu kosztem wielkiego bagaznika Edytowane 13 Listopada 2012 przez Navstar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość T0mekk1 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 No to czas na zalety. -wygodne siedzenia -dosyć cicho jak na diesla -całkiem komfortowe zawieszenie (chociaż bardziej jestem przyzwyczajony do sztywnego) -bogate wyposażenie -jak do tej pory bezawaryjna -prosta konstrukcja -ogromny bagażnik (mam hatchbacka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 ciągle szukam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navstar Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Bagaznik jest naprawde ogromny Prowadzi sie dobrze Jak na tamte lata wyposazenie naprawde lux (klima, el.lusterka,4el szyby,podgrzewane lusterka, 6glosnikow,el. sterowane lusterka) byly tez wersje z el.podgrzewanymi fotelami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 W sumie po opisie Navstara to moge powiedzieć że wyposażenie i mimo wieku nadal jest w czołówce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOOKEE Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 samochód mam od pół roku i : denerwujące są głównie drobne usterki utrudniające urzytkowanie na co dzień: -przepalone żarówki podświetlenia zegarów (komputera), -działająca okazyjnie wkazówka paliwa (częściej nie działa wcale) ;P -miękkie zawieszenie zwłaszcza z tyłu (siedzi i dobija jeśli wrzucę coś więcej do bagażnika lub zabiorę komplet osó -nieprecyzyjny układ kierowniczy-tu możliwe że u mnie coś jest wyrobione na przekładni/maglownicy/wspomaganie??? -radio fabryczne na kasety+zmieniarka na CDaudio , a przycisk od awaryjnych w radiu -słabo działający centralny/alarm z kluczyka (czasami łapie dopiero za 3-4 razem nawet stojąc blisko samochodu, a bateria nowa) -jak już pisano wcześniej słaby proimień skrętu -bieg wsteczny-masakra!-ale to do zrobienia jak dopadnę kanał i trochę czasu -podobno łańcuszek rozrządu w tych modelach nie jest zbyt żywotny (150 tyś.) u mnie wyszła wymiana przy 175 tyś. -brak automatu szyby pasażera -świecący air bag w zależności od jego widzi mi się-też do zrobienia-ale nia mam czasu na grzanie kabli pod siedzeniem ;> -zaczynam dostrzegać delikatne pajączki korozji pod lakierem na dachu, przy tylnej wycieraczce i masce a miałbyć ocynk.... -6 bieg przydałby się do jazdy na autostradzie przy silniku SR20DE ;] paliłby z 10l. przy 140km/h i wiecej (może skrzynia od p12?? ) to by było tyle na dzień dzisiejszy:) reszta to same ZALETY, a największą jest chyba to czego w innych samochodach nie widziałem-mieszanie świeżego powietrza z tym ogrzewanym dla mnie rewalacja! pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Aslan Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Przede wszystkim rdzewieje i nie skręca -Promień skrętu masakra. -Rdza -Klimatyzacja to żart -Wyciszenie wnętrza nie istnieje -Wahacze z przodu na miesiąc -Drążek zmiany biegów ma luzy jak bym w garnku mieszał -Słabe światła -Słabe audio -Pali olej (normalne) -Wąskie fotele Zalety to prowadzenie, spalanie (11lpg w mieście), bagażnik, hamulce i najważniejsze BEZAWARYJNOŚĆ nigdy nie staną na trasie. Leje i jeździe. Do rozrządu nigdy nie zakładałem. Silnik i skrzynia nie do zajeżdżenia. Reszta to popierdółki albo elementy eksploatacyjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ksz Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 ja swoją lubię za to, że jak wchodzę rano z domu, to ona stoi tak jak ją zostawiłem, odpala bez problemu w zimie, że lubi tak jak ja obroty powyżej 4 tys obrotów tak jak ja, mimo, że ma tylko 106 km, za to jak wygląda, za to, że ma "to coś w swoim spojrzeniu" no i najważniejsze, że czuję się w niej bezpiecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomex182 Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 (edytowane) - silniki mają fajne - w sirodku fajne proste wyposażenie - dobrze się prowadzi Edytowane 2 Stycznia 2013 przez tomex182 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bmwnb1 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 duzy promien skretu, avensis ma duzo lepszy bez klimy nieda sie jezdzic tak paruja szyby, moze to wina irlandzkiego klimatu,niewiem kiepsko zaprojektowane schowki drgania podczas jazdy z wieksza predkoscia,pomimo iz byla niedawno robiona zbierznosc jak narazie poza tym ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 3 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 bez klimy nieda sie jezdzic tak paruja szyby, moze to wina irlandzkiego klimatu,niewiem w Polsce to samo, wystarczy trochę deszczu drgania podczas jazdy z wieksza predkoscia,pomimo iz byla niedawno robiona zbierznosc a tego nie powinno być, to może być wina nie tylko zbieżności (tarcze hamulcowe, poduszki silnika i skrzyni, wyważenie kół, złe opony, łożyska, przeguby...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoneface Opublikowano 4 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2013 (edytowane) No to ja podzielę sie swoimi odczuciami, niektóre rzeczy przepiszę po poprzednikach. Dodam że auto mam niecałe pół roku. 1.Promień skrętu. 2.Rdza. 3.Mało wygodne fotele - szczególnie pasażera(ale to ich problem ). 4.Brak osłon w tylnych nadkolach. 5. Brak 6-go biegu. 6. Klejące się tylne hamulce(o zapiekaniu nie wspomnę). 7. Drogie części. 8. Brak kieszeni w tylnych drzwiach i ogólnie schowki Edytowane 4 Stycznia 2013 przez stoneface Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bmwnb1 Opublikowano 5 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2013 Dzieki Debesciak . Faktycznie musze zrobic wywazenie kol. nrb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość teflon9 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Tak czytam i czytam na te nasze bolączki to rzeczywiście przyznam wszystkim rację w JEDNYM DUŻY PROMIEŃ SKRĘTUi brak 6-ego biegu. Mam to auto od dwóch lat P11 z silnikiem 1.8 i nie zgodzę się z "łykaniem oleju". Dodam że jeżdżę głównie po mieście i na LPG. W przeciągu tych lat wymieniłem trzy razy olej ELF 10W40 i w czasie eksploatacji ZERO jakichkolwiek dolewek Może uznacie moją wypowiedź za śmieszną, ale mi to auto naprawdę służy i nie przesiadłem się z malucha. Jedyne co jeszcze przeszkadza to próba uchylenia okna podczas deszczu. On po prostu zacieka do środka i nie piszę tutaj o deszczu zacinającym na bok auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 W P11: światła drogowe to jakiś dowcip - P10 miała znacznie lepsze; promień skrętu - przemilczę; zawieszenie tylne w P11 to cofnięcie się w rozwoju w porównaniu do P10; wiecznie niedziałający lewy ręczny; manualna regulacja nawiewu - tak jak w przypadku zawieszenia tylnego - cofnięcie się w rozwoju; brak podświetleń przycisków do otwierania szyb i zapalniczki - trzeba było sobie dorobić; brak wyłącznika podświetlania schowka; otwór załadunkowy bagażnika w sedanie - a co to jest właściwie, bo tego nie mam. Carisma ma dużo lepszy otwór bagażnika; brak 6-go biegu - przydałby się zwłaszcza na trasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadio M Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 mam p11.144 już prawie rok a więc plusy : komfort w środku:) z tyłu nie siedzę raczej ale pasażerowie sobie chwalą ilość miejsca, bogate wyposażenie, duuuży bagaznik (2 rowery zmiesciłem bez odkręcania kół itp:) , 6 głośników , jak na diesla to cichy silnik, w porównaniu do VW 1.9TDi to baaaardzo cichy:) , ceny części zamiennych:) jak narazie bezawaryjność i oby tak zostało:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzkzsl Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 (edytowane) wyposażenie + jakość materiałów i staranne wykończenie w porównaniu do Opla Astry II - bajka Edytowane 21 Stycznia 2013 przez dzkzsl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dzkzsl Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 kilka wad to autko ma. Mi najbardziej dokucza promień skrętu, nie ma co ukrywać, że w mieście podczas parkowania to primerka średnio się sprawdza, poza tym troche uboga paleta silników na naszym rynku, przydałby sie jeszcze jeden mocniejszy dizelek i jakies V6 Projektanci nie postarali się podczas projektowania WP11.144 ... tył też mogli odświeżyć bo jest niemal identyczny jak ten z WP11 A tak poza tym to super auto. Szczerze mówiąc nie wiem dlaczego rzadko można coś na jego temat przeczytać w czasopismach motoryzacyjnych. Jakiś czas temu kupiłem chyba MOTOR i były jakieś porównania aut do 15 000 zł , nie ważne, w każdym razie była Toyota Avensis, jakaś mazda i standardowo Opel Astra II - nie wiem ale jak dla mnie Primera niszy konkurencje ... dziwne, że o niej nie piszą. Kilka wad to autko ma. Mi najbardziej dokucza promień skrętu, nie ma co ukrywać, że w mieście podczas parkowania to primerka średnio się sprawdza, poza tym troche uboga paleta silników na naszym rynku, przydałby sie jeszcze jeden mocniejszy dizelek i jakies V6 Projektanci nie postarali się podczas projektowania WP11.144 ... tył też mogli odświeżyć bo jest niemal identyczny jak ten z WP11 A tak poza tym to super auto. Szczerze mówiąc nie wiem dlaczego rzadko można coś na jego temat przeczytać w czasopismach motoryzacyjnych. Jakiś czas temu kupiłem chyba MOTOR i były jakieś porównania aut do 15 000 zł , nie ważne, w każdym razie była Toyota Avensis, jakaś mazda i standardowo Opel Astra II - nie wiem ale jak dla mnie Primera niszy konkurencje ... dziwne, że o niej nie piszą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Primera niszy konkurencje ... dziwne, że o niej nie piszą. A słyszałeś aby pisano w zestawieniach VAN'ów pisano o nissanie Primaster lub hondzie oddysey ? Tak to juz jest że gazety piszą o tych o kim chca ludzie czytać a nie co jest lepsze czy mniej awaryjne. TDI to wcale nie są takie bezawaryjne silniki a mimo to wszystkie pismaki się nimi podniecają ile to one km robią,że pół miliona to pestka. A pokażcie mi, na aukcji jakiegoś passata co ma 450 tys?? Nie ma takich aukcji czyli te auta tyle nie robią (pomijam cofanie liczników) A Primcie znalazłem co miała 670 tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Everything Jakoś wykonania,materiały,plastiki. Stara szkoła robienia aut a nie nowe puszkowate pojazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Gazety drukują to co ich matki firmy napisały a im się udało przetłumaczyć. Niewiele jest o innych produktach niż niemieckich i ich jakości. Różne testy i porównania też raczej są robione w grupie VW plus trochę Europy lub Korei. Są pewnie traktowane jako odnośniki co nie zmienia faktu, że ciągle znajdują się w prasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Everything Jakoś wykonania,materiały,plastiki. Stara szkoła robienia aut a nie nowe puszkowate pojazdy Szkoda, ze już nie praktykowana i na wymarciu po mezaliansie z reno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.