manix Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Krótkie masz nóżki ,Edwardzie.Oj Edek, jak to zwykł mówić Jacek, ręce opadają.Szerokość auta mówi sama za siebie ,czyż tak nie jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Widzisz na to wygląda że to ja jestem proporcjonalny A Tiida nie jest ciasnym samochodem . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Widzisz na to wygląda że to ja jestem proporcjonalny Wnioskujesz na podstawie nie sięgania przez siebie do sprzęgła czy hamulca A Tiida nie jest ciasnym samochodem . Tu zgoda, ma ogromne wnętrze,poza niestety szerokością. Pulsar z miejscem kierowcy wygrywa,mimo że to ta sama płyta podłogowa ,to rozstaw osi przesunięty o dodatkowe 10 cm robi swoje.Szerokość też jak w tiidzie , słabo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 (edytowane) Panie mu tu piszemy o NIUANSACH Jak komuś wygodnie w Pulsarze to ok, mi tam w środku jest za ciasno i przeszklenie za małe. A jak miał bym jeszcze wyjeżdżać w trasę na wakacje z gratami to od razu mam Almerę przed oczami i tamten horror braku miejsca Przy mojej budowie Pulsar przegrywa z miejscem kierowcy ciaśniej ,normalne Almera III Przesiadłem się obok do Leafa i od razu luźniej i przestroniej . Edytowane 15 Kwietnia 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Drogi Edwardzie, nie chciałbym być nieuprzejmy, ale z tego co się zorientowałem to ostatnie pytanie (z poprzedniej strony) było skierowane do POSIADACZY Pulsara... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Więc jaki wybór Striderze? Kosiarka 1.2 czy młynek 1.6? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Będziesz zadowolony. Bo ten mały silnik też daje radę. Pochwal się, gdy już kupisz. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 1.2 daje radę, ale moja lekko zmodzona Tino 2,2di ma jednak większego kopa - choć nie w zakresie niskich obrotów. Dlatego albo będzie 1,6, albo - ze względu na nowe możliwości - używana 350Z (i wtedy Tino zostaje) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skyller Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Oj.... powodzenia w szukaniu dobrej , używanej Zetki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2015 1) da się (szczególnie poza PL); 2) liczę się z tym, że przez pierwsze 2 lata włożę w nią przynajmniej połowę ceny zakupu no ale najtrudniejsze za mną - przekonałem żonę, że przecież nie wszędzie jeździmy z córką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Strider: największą zaletą Tekkny jest imho tapicerka cała ta elektronika mnie nie do końca przekonuje - wolę odpalać ze stacyjki, zaciągnąć ręczny i żeby na mnie nic nie pikało, bo i tak się oglądam na boki przy zmianie pasa a nawigację mam w Nokii - imho najlepszą. A czemu Pulsar >> 350Z? Pulsar miałby zastąpić Tino, którego w przypadku zakupu Zetki nie sprzedam. Zaś rocznikowo celuję w 2007-2008, czyli silnik VQ35HR, pozbawiony wad starszych rewizji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jagiel2 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 (edytowane) podsumuję swoje odczucia po 6k jazdy (od listopada 2014): - auto ciche, przy 120-130km/h można szeptem rozmawiać - sprawdzałęm - obszerne, jeżdzę z dwójką dzieci - wykonanie bardzo dobre - bagażnik wystarczający - 2x zwiesił mi się błąd stop/start, wyłączenie silnika pomagało - stop/start: czasem w korku gaśnie - czasem nie, na zimnym niby wg instrukcji ma nie gasnąć a czasem gaśnie, różnie to działa, jak wiem że będzie większy korek to - wyłączam ten system żeby w kółko się nie włączał/wyłączał - spryskiwacze do połowy szyby pryskają jak już było pisane - bluetooth czasem podczas odbierania połączenia telefonicznego traci połączenie z telefonem (zwiecha na wyświetlaczu) - audio spoko, sterowanie spoko, tempomat bajka spalania: 6,68 7,93 5,82 8,50 7,19 7,85 7,87 6,45 6,76 6,83 7,17 7,40 8,02 6,21 komputer najczęściej zaniża, nie wiem jak można jak ktoś pisał zrobić na nim 900km, mi maksymalnie na trasie pokazywał ok 660km przy spalaniu ok 5l/100km problem główny jaki mam opisałem w innym wątku http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/99351-pulsat-12-115km-1000-obrmin-mu%C5%82/ Edytowane 17 Kwietnia 2015 przez jagiel2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 (edytowane) Powinien być jakoś w przyszłym tygodniu Pulsar 1.2 Acenta+ Tak wyczekiwałem końca tej dyskusji o ilości miejsca, widoczności, etc, by pozwolić jednym pozachwalać to, czym jeżdżą (Tida), a Tobie na obiektywną ocenę i dokonanie spokojnego i przemyślanego wyboru. Dyskusja poszła zdecydowanie w niewłaściwym kierunku, więc sobie odpuściłem, a co miałem do powiedzenia w/s Pulsara, to już dawno powiedziałem. Kol. Strider - witam na pokładzie i gratuluję decyzji. Pulsar to moim zdaniem dobry wybór, a silniczek nieźle sobie radzi. Nie chwalę dlatego że to mam, ale by Cię upewnić, że dokonałeś właściwego wyboru. ... problem główny jaki mam opisałem w innym wątku http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/99351-pulsat-12-115km-1000-obrmin-mu%C5%82/ Jeżeli zaczniesz prawidłowo eksploatować silnik, to problemu nie będzie. Dodam, że Turbinka w tym silniczku wchodzi od 2000 obr/min, a zmiana biegu na wyższy przy 1000 obr/min podczas jazdy pod górę i chęci przyspieszania, jest jakimś nieporozumieniem (szczególnie w przypadku silnika benzynowego) Edytowane 17 Kwietnia 2015 przez Andrzej G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Tym bardziej,że nawet w dieslu zmiana biegów przy tak niskich obrotach,to nieporozumienie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Tylko z nawigacja w telefonie to jest tak, że baterii starcza na 2h jazdy, a takie jeżdżenie na ładowarce nie jest szczególnie wygodne, już nie mówiąc o tym, że rozmawianie przez telefon odpada. Poprzednie wersje Zetki nie miały specjalnych wad. Nie uważam żeby HR by miał być lepszy od DE - jeździłem i taką i taką. Ad 1) Chyba masz iPhone, albo coś z Androidem W 4rogodzinnej podróży zużywam ok 25-30% baterii, a rozmowę mogę odebrać - w czasie jej trwania mogę przełączyć na mapę. Przecież nie trzymam telefonu przy uchu, tylko używam głośnomówiącego. Ad 2) HR "użytkowo" nie jest lepszy od DE, ale kiedyś Coobcio demonstrował różnice m.in. w wale - HR ma wyższy potencjał tuningowy, a Ztka miałaby być dla mnie "zabawką". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 podsumuję swoje odczucia po 6k jazdy (od listopada 2014): nie wiem jak można jak ktoś pisał zrobić na nim 900km, mi maksymalnie na trasie pokazywał ok 660km przy spalaniu ok 5l/100km Rozgrzej silnik, podjedź na stację, zatankuj pod korek, następnie wjedź na jakąś S-kę, lub autobanę, rozpędź auto do 80 km/h, włącz 6 bieg i utrzymuj stałą prędkość. Następnie zresetuj obie opcje zużycia paliwa na komputerze. Obserwuj zużycie paliwa ... przekonasz się, że można zobaczyć nawet ponad 900 km. Tyle teorii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Mi krzyczał nawet na jeździe próbnej. I pikał, gdy zmieniałem pas bez kierunku. Za dużo tej elektroniki dla mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Hehe, z kierunkiem nie pikał Ogólnie systemy robią wrażenie, ale po co to komu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Przydatne przed jeb..............w lampę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2015 (edytowane) On widuje ale duchi z Japońskiego ten który nadjedzie Edytowane 19 Kwietnia 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Też uważam, że może być przydatne, ale nie jest IMHO konieczne. A ponoć każdy system tego typu "widuje duchy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 (edytowane) Andrzej widzę, że masz Teknę - jak Ci się sprawuje Safety Shield? Pulsar już krzyczał, że za bardzo się zbliżasz do innego pojazdu? Na początku, to ciągle coś pikało, mrugało ... nie wiedziałem o co biega . Teraz już przywykłem. Często krzyczy przy dojeżdżaniu do innego auta, zarówno przy szybkim dojeżdżaniu z zamiarem wyprzedzenia, jak i do auta stojącego np. na światłach. Zauważyłem, że pika też kiedy zbyt szybko dojeżdżam do zakrętu o 90 st (w przypadku kiedy na wprost nie ma asfaltu). Trochę wkurzające jest jak mijasz np. rowerzystę i bez włączonego kierunku "trącisz" linię - nie ma przeproś. Całe szczęście że stosunkowo cicho strofuje. Ale z kolei fajny gadżet z tymi lampkami sygnalizującymi samochód wjeżdżający w martwą strefę, zarówno z lewej jak i z prawej. Jeżeli któraś lampka pali a włączysz w tym kierunku kierunkowskaz, to dochodzi pikanie. W czasie testów tego gadżetu, postraszyłem kilku którzy mnie wyprzedzali. Edytowane 21 Kwietnia 2015 przez Andrzej G Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Czas zmienić opis modelu w profilu... Ile Nissanów już tam miałeś? Byś się zdecydował w końcu A może wypisz ALL? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Dopiero teraz doczytałem, że chodzi o samochody. Bo już myślałem, że o kobiety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej G Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 ...: użytkowałem wiele, ale posiadałem nieliczne... Dopiero teraz doczytałem, że chodzi o samochody. Bo już myślałem, że o kobiety. Następnym razem zanim zacznę Was czytać, to założę pampersy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.