Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Pulsar w rodzinie :D


DINO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A ja wiedzę coraz więcej samochodów na światłach DRL, nie mówię o jakiś chińskich gównach.

I jestem bardzo zadowolony że ci co nakazali nam jazdę na światłach cały rok, mogą nas cmoknąć w pupsko :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Straty są żadne, bo nasze silniki mają 100KM i więcej*, a nie 24 jak maluch, a kretynów jeżdżących na 3 diodkach w zderzaku po godzinie 20 zimą nie brakuje :/

Ja wolałem obowiązek jazdy na światłach mijania cały rok, bo wtedy każde auto było widoczne z daleka przy rzucie oka w lusterko, a teraz trzeba wypatrywać, czy jakiś niedomyty srebrny nie maskuje się na asfalcie..

 

*szybkie obliczenie 100KM = 74kW

żarówka mijania przód 40W, mijania tył 5W, razem 90W

czyli obciążenie silnika wzrasta o... 0,12%!

Czyli jeśli mój 115KM diesel pali średnio 7L/100km ze światłami non-stop, to bez paliłby średnio 6,99L/100km, co daje w moim przypadku (około 15kkm rocznie) 1,5L ON

oszczędność 7,50zł - wolę być widocznym i wypić jedno dobre piwo rocznie mniej :)

Taaak straty żadne,dziwne że bogate i oszczędne Niemcy tego nie wprowadzili i pewno nie mają a tego powodu więcej wypadków.

 Ok piszesz,że 7,50 zaoszczędzisz rocznie,dolicz koszt zakupu żarówki - dobra H7 około 20 zł,wymiana 10 w górę, a także matowienie plastikowych reflektorów z przegrzania,stojąc na światłach pod słońce.A swoją drogą jak jedziesz pod słońce to i tak nie wiesz czy ten z tył ma włączone światła,bo reflektor działa jak lustro.  A teraz całą tą kasę pomnóż przez 20 milionów aut w kraju i masz odpowiedź dlaczego tu taka bida. :(

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bida bo polak Polaka musi oszukać ,wykorzystać i wyd.........................

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@porter59 - tankuj na Lotosie i ciesz się, że wspierasz Kubicę ;)
Wymiana żarówki kosztuje 0zl, gdy wykonujesz ją samodzielnie. Żarówki wymieniłem 2 przez 4 lata, wydając na nie 32zł (po 16zł sztuka).

A w Niemczech jest zupełnie inna kultura jazdy.

 

Fabryczne dzienne są ok, bo są dobrze widoczne - irytuj mnie cwaniaki na LEDach w zderzaku, bo tego W OGÓLE nie widać.

Wracając do tematu - światła dzienne w nowym X-trail i Qashqai są bardzo widoczne i ładne. Mam nadzieję, że te w Pulsarze równie dobrze spełniają swoją rolę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Burning jak raz pojedziesz na dziennych, tak nigdy nie włączysz mijania w dzień :)

Wspaniałe uczucie nie świecić w dzień żarówkami przeznaczonymi do świecenia w nocy.

A jak masz DRL do możesz kupować najdroższe żarówki wtedy to ma sens ja tak robię bo wiem że będą świecić w nocy.

Koszt moich żarówek H4 75zł . 

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy kupie Pulsara będę miał fabryczne dzienne i będę ich używał .

W Tino fabrycznych dziennych nie mam, więc zgodnie z przepisami jeżdżę na światłach mijania.

Używanie niewidocznych LEDów bez homologacji, montowanych w zderzaku to wiocha i śmierdzi cebulą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, przy dynamicznej jeździe 1.2 miałby jednak spore spalanie, a 1.5dCi mnie nie przekonuje.

I słusznie, bo choć 1.5 dCi ma wiele plusów,to ma niestety jeden duży minus.Panewki - problem do dziś,niestety nie do końca rozwiązany.Jak by nie to,był by to silnik "doskonały" W codziennym użytkowaniu jest świetny,mały oszczędny ,a ma 240Nm i czuć to doskonale.

Dla tego,jeśli ten silnik, to tylko z gwarancją 5*

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że ten silnik ma problemy to jedno. A druga rzecz to fakt, że jeżdżę dieslem (bez VTG, DPF, dwumasu i commonrail :D ) i.. wolę benzynę :)

A 1.6DIG-T zachęca niskim zużyciem paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja siadam do siebie i po bokach luz blus a wsiadłem do Pulsara i ciasno po zamknieciu drzwi i za nisko mi siedzieć poczułem się jak w Almerze.

Dla mnie Pulsar to Almera III ,nawet żona to stwierdziła u mnie na osiedlu jest czarny pulsar to muszę zaparkować koło niego i porobić foty  .

Tiida mnie rozbestwiła ilością miejsca po bokach do podsufitki a z tyłu a mam kanape odsuniętą na max do tyłu to łyka dwa grubasy z mojej rodziny i mówią że jak tu dużo miejsca :)

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś nowe refleksje na temat użytkowania Pulsarka z silnikiem od kosiarki? Delikatnie się przymierzam. ;)

Skoro w QQ ten silnik jako tako daje radę, to w Pulsarze chyba może być tylko lepiej.

Tak przynajmniej myślę. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pulsara 1.2 to akurat  :spoko:

Bo z 1.6 to on ma już 190KM szatan panie szatan ,ale to k**estwo jest w QQ 160KM a w Pulsarze 190KM !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To żonglowanie mocą w różnych modelach Nissana (a tych samych silnikach) jest rzeczywiście zastanawiające.

Nie wiem co to ma na celu. Mniejszy model (Pulsar) ma większą moc, a większy (QQ), któremu przecież przydałoby się więcej mocy, moc ową ma okrojoną.

Nic nie rozumiem. :wacko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Długość nie jest najważniejsza.:D

Wczoraj np.przekonałem się boleśnie jaki wpływ na spalanie ma wysokość, gdy zmagałem się na autostradzie z przeciwnym wiatrem. Dość powiedzieć, że spaliłem ponad 10 l/100 km.

Edytowane przez colins
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowe Twingo to rasowy "maluch" - ma silnik z tyłu :D

 

A niższa moc w QQ wynika z innego rozkładu momentu. Silnik jest inaczej wystrojony, żeby większe auto dziarsko ruszało.

Ten sam "trick" robił Ford USA ze swoim Cologne V6, który był zarówno w Rangerze (160KM) i Mustangu (190, a później 210KM).

Jasnym było, że pierwszy ma móc wyciągnąć przyczepkę z gnojem z błota ;) , zaś drugi pokazać pazur przy wysokich obrotach.

Edytowane przez Burning
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja siadam do siebie i po bokach luz blus a wsiadłem do Pulsara i ciasno po zamknieciu drzwi i za nisko mi siedzieć poczułem się jak w Almerze.

Dla mnie Pulsar to Almera III ,nawet żona to stwierdziła u mnie na osiedlu jest czarny pulsar to muszę zaparkować koło niego i porobić foty  .

Tiida mnie rozbestwiła ilością miejsca po bokach do podsufitki a z tyłu a mam kanape odsuniętą na max do tyłu to łyka dwa grubasy z mojej rodziny i mówią że jak tu dużo miejsca :)

Ja rozumię  że próbujesz wciskać kit tym,co w tiidzie nie siedzieli ,ale pamiętaj że są też tu tacy , którzy tiidę użytkują na co dzień.Tiida z przodu jest ciasna (poza miejscem nad głową,którego jest multum)Zarówno na długość (przy moim 184cm , mam fotel odsunięty do konca i przydało by się kilka centymetrów  jeszcze do tego brak reg.wzdłużnej kierownicy.Sytuację trochę ratuje podnoszenie fotela)) jak i na SZEROKOŚĆ. Tu jest prawdziwa porażka ,więc nissan by ratować sytuację fotele odsunąl maksymalnie na boki , a regulację foteli przeniusł na stronę tunelu środkowego.Dodając do tego naprawdę spore fotele przednie uzyskał poczucie nalezytego komfortu.Ale fotele prawie się stykają z boczkami drzwi.Z tyłu na długość jest super ,ale na szerokośc znowu ten sam numer,auto dla 4 osób.I nie może być inaczej bo to najwęższy kompakt z tamtych lat,ma szerokość almery n15 z 1995roku!(169,5 cm)

 

post-2739-0-55332500-1429016353_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tak Tiida to bardzo ciasny samochód ledwo drzwi można domknąć bo siedzenia przeszkadzają taaaaaaaaaaaa.

Ja ma 185cm i 95kg i jak odsunę fotel kierowcy na max do tyłu to nogami nie dosięgnę pedałów gazu i hamulca !!!

Fotel kierowcy mam ustawiony tak że oparcie jest centralnie na środku słupka kierowcy .

Kanapa osunięta na max do tyłu i jest kupa miejsca w żadnym samochodzie klasy compact nie ma tyle luzu.

A kierownica opuszczona prawie na max, bo nie lubię jeździć na traktorzystę . 

To ja nie wiem jakie ty masz długie nogi, chyba jak modelka że dosięgasz pedałów gazu i hamulca ???

A na zdjęciach wymiarów to bzdura bo oparcia kierowcy i pasażera są na słupkach a nie przed nimi!!

A oparcie kanapy jest daleko za klamką tylich drzwi a nie przed nią!! debil robił te naniesienie foteli na samochodzie!!

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...