chaddy Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Ale ta autostrada to nonstop z wiatrem albo z górki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostDriver Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 (edytowane) a na autostradzie przy 140-160 6,3. strasznie mało coś Ci pali, a ile masz na obrotomierzu na 6 biegu przy 160km/h? U mnie przy takiej prędkości to pewnie pali ponad 10l ale i 30 koni więcej do wykarmienia . Edytowane 14 Stycznia 2016 przez GhostDriver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chaddy Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Może to diesel... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzycho59 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Może to diesel... Nawet diesel nie pali 6,3 przy 160km/h to musi być hybryda jakaś albo co... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek1971 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Nawet diesel nie pali 6,3 przy 160km/h to musi być hybryda jakaś albo co... Nie jest to hybryda tylko nasz 1,6 DIG-T,pozwólcie spokojnie dość mu do tej prędkości,a nie pełny but od razu i uwierzcie mi że jest to możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chaddy Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Ale z wiatrem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek1971 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 strasznie mało coś Ci pali, a ile masz na obrotomierzu na 6 biegu przy 160km/h? U mnie przy takiej prędkości to pewnie pali ponad 10l ale i 30 koni więcej do wykarmienia . Trochę mnie teraz zaskoczyłeś,przy najbliższej okazji spojrzę na obrotomierzu to daj znać. Ale z wiatrem Głowy nie wystawiałem za okno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Wskazania na kompie nie są miarodajne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek1971 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Wskazania na kompie nie są miarodajne. Nie neguję,ale jaka może być odchyłka. Poza tym,jęsli chodzi o spalanie nigdy nie dojdziemy do zgody,bo każdy ma inny sposób jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GhostDriver Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 (edytowane) Poza tym,jęsli chodzi o spalanie nigdy nie dojdziemy do zgody,bo każdy ma inny sposób jazdy. Ale 160km/h na 6 biegu każdy jedzie tak samo Zrób np. taki test rozpędź się do 160km/h, skasuj spalanie średnie w kompie, włącz tempomat i przejedź np. 10km i zobaczysz co powie komp. U mnie przy 160 jest delikatnie powyżej 4000obr/min a spalanie na pewno powyżej 10l, chyba że QQ ma dłuższy szósty bieg to wtedy i ekonomia rośnie. Edytowane 14 Stycznia 2016 przez GhostDriver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szałek Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 QQII 1,6 DIG-T ma na 6-tce przy 100km/h 2tyś obr/min, więc przy 160 będzie to 3200 obrotów. Duża różnica jest...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thunder Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Rzeczywiste spalanie wyjdzie nam tylko przy tankowaniu do pierwszego odbicia, potem jazda i znów tankowanie. Ja tak robię i stąd wynik wpisany w stopce i na linku w sygnaturze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chaddy Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 (edytowane) Ale 160km/h na 6 biegu każdy jedzie tak samo Zrób np. taki test rozpędź się do 160km/h, skasuj spalanie średnie w kompie, włącz tempomat i przejedź np. 10km i zobaczysz co powie komp. U mnie przy 160 jest delikatnie powyżej 4000obr/min a spalanie na pewno powyżej 10l, chyba że QQ ma dłuższy szósty bieg to wtedy i ekonomia rośnie. Dokładnie tak jak kolega radzi, nie ma cudów, spalanie będzie w okolicach dychy Edytowane 14 Stycznia 2016 przez chaddy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamaz Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Fizyki nie oszukasz. Nie da się jechać 160 km/h paląc 6,3... chyba że jakimś dieslem włożonym w opływową niską karoserię. Qq niski na pewno nie jest. Nie ma tutaj żadnego znaczenia technika jazdy, bo na tempomacie każdy jedzie tak samo. 6,3 to przy 120 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f_r_a_n_t_i_c Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Mój benzyniak 1.6 jak juz się dotarł to teraz na trasie autostrdowej ciężko mi utrzymać średnią 7l/100 km bo już przy 120 na tempomacie leci w górę a zawsze do tej pory miałem średnią między tankowaniami poniżej siódemki. Pewnie mojego wyśrobowanego 5.4 juz nie pobiję. W cyklu mieszanym czy miejskim na szczęście mogę dalej spokojnie zjeść poniżej 9l/100km. Faktyczną zmianę odczułem po zrobieniu 3000km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szałek Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Mój benzyniak 1.6 jak juz się dotarł to teraz na trasie autostrdowej ciężko mi utrzymać średnią 7l/100 km bo już przy 120 na tempomacie leci w górę a zawsze do tej pory miałem średnią między tankowaniami poniżej siódemki. Pewnie mojego wyśrobowanego 5.4 juz nie pobiję. W cyklu mieszanym czy miejskim na szczęście mogę dalej spokojnie zjeść poniżej 9l/100km. Faktyczną zmianę odczułem po zrobieniu 3000km Frantic, Mam do Ciebie pytanie: ,mierzyłeś spalanie swojego QQ wg wskazań komputera, czy z pomiaru od tankowania do pełna, do kolejnego tankowania? Ja mam spory problem: moja QQ ma 300km i pierwsze tankowanie za sobą, po którym mało mi buty nie spadły. Komputer pokazywał 7,5l średnio co było na dotarciu do zaakceptowania, ale paliwo skończyło się po zatankowaniu 36 litrów po 380km co daje średnią 9,5l/100km (W TRASIE przy 100km/h !!!!!) To jest masakra, bo dojeżdżam do pracy tylko na trasie (30km z czego 3km to wyjazd z miasta bez korków), Jazda na trasie 90 do max 110km/h i taki wynik..... Dzwoniłem już do serwisu i zasugerowali mi poczeka do 2tyś bo może się "dotrze", albo "ułoży". Szukam jednak opinii innych użytkowników QQ 1,6 DGI-T na temat FAKTYCZNEGO spalania, żeby sprawdzic czy to kwestia docierania czy raczej jakiś problem z moim silnikiem..... Ciekaw jestem Twojej odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Wszyscy powtarzamy jak mantrę,lej do pełna,porównaj przejechane km,z litrami na pierwszym odbiciu.Lanie po 10-20-30L i przeliczanie przebytej drogi nie ma sensu.I spokojnie czekaj ,aż przejedziesz te 2-3 tys km.Moje 1.2 na "dotarciu" też podciągało sobie w mieście pod dziesiątke.Po jakimś czasie powoli spadało,teraz średnia jest 7.8L w mieście Tylko spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chaddy Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Zrób ze 4 tys. I mierz tak jak koledzy piszą, a nie po 300 km .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamaz Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Ja nie pocieszę, w moim 1.2 docieranie w żaden sposób nie wpływało na spadek apetytu. Prosto z salonu pojechałem do domu, pierwsze 30 km po autostradzie samochód przejechał spalając 4,9 czy 5l/100 km. Oczywiście dane z komputera. Teraz jeżdżę odrobinkę szybciej, ale poniżej 6 trudno zejść (przebieg 6 tys km). Nie sprawdzałem faktycznego zużycia, ale też odnoszę wrażenie, że przejeżdżam mniej niż wynika to ze wskazań spalania średniego komputera. A spotkałem się też z opiniami, że komputer liczy idealnie... Myślę, że jak masz rozbieżności to trzeba wypośrodkować wynik, żyjemy w kraju w którym wszyscy chcą Cię zrobić w penisa, więc nie mam nawet najmniejszej nadziei, że dystrybutor mówi prawdę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszek1971 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Fizyki nie oszukasz. Nie da się jechać 160 km/h paląc 6,3... chyba że jakimś dieslem włożonym w opływową niską karoserię. Qq niski na pewno nie jest. Nie ma tutaj żadnego znaczenia technika jazdy, bo na tempomacie każdy jedzie tak samo. 6,3 to przy 120 Dlaczego wszyscy uczepiliście się tej prędkości 160,skoro napisałem 140-160.Na temat spalania i tak nigdy nie zgodzimy się,każdy wie swoje. Zwracam się do wszystkich użytkowników silnika 1,6 DIG-T.Czytaliście posta kolegi KARMINADEL z porównania wrażeń jazdy silnikami 1,2 i 1,6. Czy zgadzacie się z jego opinią.Większość z Was pewnie próbowała na jazdach próbnych jeździć oboma silnikami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chaddy Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 przy 140 też będzie raczej wyższe spalanie (mierzone tak jak koledzy radzili). Odnośnie drugiej części pytania - powiem tak: punkt widzenia zazwyczaj zależy od punktu siedzenia, więc zazwyczaj opinie będą lekko nieobiektywne... Ja się już rozpisywałem wielokrotnie na ten temat, więc powtórzę tylko iż każdy powinien indywidualnie podejść do tego tematu (ja i moje preferencje jazdy zdecydowanie bardziej pasują do 1,6 - a w zasadzie jest to minimum jakiego oczekuję). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sph3r3 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Dlaczego wszyscy uczepiliście się tej prędkości 160,skoro napisałem 140-160.Na temat spalania i tak nigdy nie zgodzimy się,każdy wie swoje. Zwracam się do wszystkich użytkowników silnika 1,6 DIG-T.Czytaliście posta kolegi KARMINADEL z porównania wrażeń jazdy silnikami 1,2 i 1,6. Czy zgadzacie się z jego opinią.Większość z Was pewnie próbowała na jazdach próbnych jeździć oboma silnikami. Miałem co prawda nie pisać, ale skoro kusicie... ostatnio dostałem zastępczy w aso qq tekna z 1.6 benzyna. Moje odczucia: pewnej części ciała nie urywa. Aż tak dużej róznicy w osiągach nie ma a spodziewałem się wyrywania asfaltu, w spalaniu to około 1L różnicy (mi wyszło chyba 0,8 L) w cyklu mieszanym na moich standardowych trasach, no ale jeździłem jeden dzień to spalanie może nie być miarodajne. No i buczy . Ten silnik jest po prostu głośny prawie jak diesel. W każdym razie: nie dałem i nie dałbym tych 10 tysiów więcej za ten mocniejszy silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chaddy Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 (edytowane) No i gitara , masz prawo do swojej subiektywnej opinii. Edytowane 15 Stycznia 2016 przez chaddy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kylonek Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 (edytowane) Gdyby Nissan oferował QQ wyłącznie z silnikiem 1.2 to bym go nie kupił wcale. Uważam, że silnik 1.6 i tak ma za mało mocy (winien mieć co najmniej tyle co w Pulsarze 190 KM) a nie wyobrażam sobie jazdy z silnikiem 1.2 skoro piszecie iż od 140 km/h "już nie jedzie". Z silnikiem 1.6 z trumną na dachu, załadowany całą rodziną i cała trumną przy 160 po highwayu bez problemy nadal przyspieszał i jakoś nie odczuwałem dyskomfortu w stylu "wciskam pedał gazu a auto nie reaguje". Każdy niech kupi i jeździ czym chce. Poruszając się wyłącznie po mieście miedzy budynkami to 1.2 w zupełności wystarcza ale jak ktoś ma w sobie żyłkę rywalizacji i lubi sobie od czasu do czasu depnąć i nie łapać flustracji na highwayu lub obwodnicach miasta to niech bierze 1.6 Edytowane 15 Stycznia 2016 przez Kylonek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chaddy Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 Gdyby Nissan oferował QQ wyłącznie z silnikiem 1.2 to bym go nie kupił wcale. Uważam, że silnik 1.6 i tak ma za mało mocy (winien mieć co najmniej tyle co w Pulsarze 190 KM) a nie wyobrażam sobie jazdy z silnikiem 1.2 skoro piszecie iż od 140 km/h "już nie jedzie". Z silnikiem 1.6 z trumną na dachu, załadowany całą rodziną i cała trumną przy 160 po highwayu bez problemy nadal przyspieszał i jakoś nie odczuwałem dyskomfortu w stylu "wciskam pedał gazu a auto nie reaguje". Każdy niech kupi i jeździ czym chce. Poruszając się wyłącznie po mieście miedzy budynkami to 1.2 w zupełności wystarcza ale jak ktoś ma w sobie żyłkę rywalizacji i lubi sobie od czasu do czasu depnąć i nie łapać flustracji na highwayu lub obwodnicach miasta to niech bierze 1.6 Całkowicie się zgadzam z kolegą mam dokładnie te same odczucia i doświadczenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.