Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nowy QQ - 18.02


Smakor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Te pod 3miastem to zawsze tam staly... ;)

Kto by takie chciał... tylko floty... :P

Przez naszą ukochaną eko-unie auta nawet te miejskie będą drożeć pod sufit... 😕

Za moment 100% to będą eko-automaty... 😕

A my zaczniemy sprowadzać zza oceanu wszystko co nie ma tabletów i wiekszy niż 1L silnik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, elsebo napisał:

Te pod 3miastem to zawsze tam staly... ;)

Przez naszą ukochaną eko-unie auta nawet te miejskie będą drożeć pod sufit... :P

😕

 😕

Zapewniam Cię, że 10 lat temu tam nie stały, bo tam nie było tego placu. W ostatnich 2-3 latach zaczęło tam mocno przybywać aut.

Trochę nie rozumiem, że burzymy się na to, że ktoś dba, abyśmy nie truli się i nie szkodziło sobie sami.

Podajcie inny sposób, aby szybko wyeliminować pojazdy spalinowe z ulic miast (i też pieców tzw. kopciuchów), a trzeba to zrobić, bo Polska bryluje w śmiertelności z powodu zanieczyszczeń. I nie zwalajmy w Polsce na krowy, huty, przemysł.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, bo jeżdżę tam min 2x dziennie :) 

Co do zasady OK ale nie tak paranoicznie... Mi nie odpowiada, że EU dusi motoryzację w czasie gdy inne kraje/ kontynenty nie wprowadzają aż tak rygorystycznych wizji... patrz 2030 koniec aut spalinowych... 😕

Ja się pytam co potem z tymi bateryjkami zrobią...!? Patrz problem Norwegii, gdzie elektryków jest dużo... złomu podobnie... Wiadomo elektryka nikt nie naprawi tylko wypadek => złom.... :(

Średnio mi się podoba kierunek w którym zmierza Nissan w EU wywalając kolejne modele z oferty. Po J11 chciałem kupić Murano bo 3-ci Qashqai (jeszcze przy tak miernych serwisach w okolicy to już za dużo na moje nerwy... :P ) a kupiłem... jeszcze normalną Mazdę. Nie chcę się tutaj rozpisywać bo i tak jestem na straconej pozycji... na forum Nissana :D 

A jednak można spełniać wszystkie nawet wyśrubowane normy wkładając do SUV-ów normalne silniki 2.0 i 2.5L....

1.0L, 3 garki, zatkany wydech... jakoś to do mnie nie przemawia... podobnie jak samochody autonomiczne... Żegnaj motoryzacjo... :( 

No ale każdy może mieć swoje zadnie.

Nie będę rozpisywać się o energetyce opartej na "wynglu" i in. źródłach zanieczyszczeń emitowanych u nas do atmosfery...  np mój somsiad który nie dość, że że jeździ starym TDI z zasłoną dymną to jeszcze opala domek czym się tylko da... k...@$%@^%#$^%$@

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te normalne silniki co to spełniają te chore normy... jakby to powiedzieć, dość dostojnie przyśpieszają :) Ma znajomych z Mazdami, to ich opinie :) Mapy w komputerze są tak poustawiane, żeby paliwa tam nie lać po prostu :) Na papierze wszystko super, ale silnik nie jedzie. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekaj, w przyszłym roku maja pojawić się w ofercie silniki 6 cyl. 2.5L turbo... ogień 😈

Ja się przesiadam... i znowu jak tylko będą oczywiście dostępne w PL... hmmm....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 cylindrów i 2,5L? W EU na pewno ich nie będzie. Jak AMG już takich nie robi to co dopiero Mazda... Po sprzedaży jednego takiego musieli by sprzedać 20 elektryków.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko... 3 beda odłączane... tak jak teraz 2 z 4 cyl 2.5L :P i bedzie grać w papierach. :D

Sam widzisz w którą str to idzie... :(

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do unii - tak troche pośrednio - sami wkręcają śrube - no w końcu gwint się skończy - ale czy to będzie przejście na elektryka?

Natomiast przedstawiciele najwyższych władz europy i państw mają ( nie wiem - strzelam ) - 5 i 6 litrowe benzynowe samochody ( które chyba są wymieniane przez stłuczki uniemożliwiające naprawę ) nazbyt często -

nie patrzą na ekologię.

 

 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dojdzie do tego, że w bagażniku każdy będzie miał power bank, żeby w razie czego zjechać z drogi jak prąd się skończy 😜 PARANOJA Przecież widać, że prąd z akumulatorów to nie ten kierunek... Więcej krowy do atmosfery napierdzą niż te biedne nasze bzyczki 1.3 ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już masz przecież przykład że chyba we Francji albo gdzieś mają być ciągnięte przyczepki z Aku w czasie wyjazdów wakacyjnych.
Będą jeździć takie maluchy z białą przyczepką

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając na ziemię - niemieccy dealerzy otrzymali dziś informację o zmianie wersji wyposażenia w trybie natychmiastowym:

- wyposażenie N-Connect zostanie zmienione ze skutkiem natychmiastowym. Pakietu zimowego nie można już zamówić, a zamiast częściowo skórzanych foteli jest tylko tapicerka z tkaniny.
Zamówiony już samochód może być nadal produkowany ze wszystkimi dodatkami, ale nastąpi opóźnienie w dostawie. Jeśli zrezygnujesz z dodatków, pojazd zostanie dostarczony na czas.

Wg nieoficjalnych wyjaśnień jest to ciąg dalszy problemów z grzaniem foteli - brak dostępnych teili. Także fotele w wersji półskóra wypadły z cennika wrześniowego. Przynajmniej w DE.

W W.Brytanii z kolei klienci wpadają w długie czasy realizacji - również z Premiere Edition.

Morał z tej historii jest chyba prosty - jeśli ktoś się zastanawia - wybierać z tego, co jest na salonach.

Edytowane przez Grisza76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, 2pac napisał:

Łysy z CaroSeria po nowym QQ jedzie jak po burej

Jak na cenę, za którą był zawsze oferowany, czyli od 70-80 tys. zł, wg mnie ocenił go na jakieś 5+.
O przepraszam, on teraz kosztuje od 120-130 tys. zł, no to raczej ledwo 4.

A tak na poważnie, można przecież kupić S-CROSS za 87 tys. zł w wersji Premium bez hybrydy i za 95 tys. zł z hybrydą.
Do tego zestaw do przewożenia kilka rowerów za klapą za 2 tys. zł i też da radę.

Edytowane przez aquariusmax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słaby ten test. Nie lubię takiego głupkowatego stylu... nie wiem jako go nazwać. Gówniażerski? Nie to złe określenie. Po prostu słaby. Zresztą pan w był w  TVN Turbo i zbyt długo się nie utrzymał, teraz próbuje "zaistnieć".  półeczki wkłada się w kolejności: duża potem mała a nie próbuje cos głupiego udowodnić... i ogólnie cały ten test taki był. Wolę własną ocenę i własne wrażenia.  QQ poprzedni z silnikiem 1.3 160 KM to torpeda więc nie wiem skąd ten miałby tak zamulać. Chyba, że porównuje do Mustanga albo nie wiem do czego. Poza tym to nie jest kategoria aut sportowych raczej. SUV czy crossover to nie wyścigówka... 

 

21 minut temu, aquariusmax napisał:

Jak na cenę, za którą był zawsze oferowany, czyli od 70-80 tys. zł, wg mnie ocenił go na jakieś 5+.
O przepraszam, on teraz kosztuje od 120-130 tys. zł, no to raczej ledwo 4.

A tak na poważnie, można przecież kupić S-CROSS za 87 tys. zł w wersji Premium bez hybrydy i za 95 tys. zł z hybrydą.
Do tego zestaw do przewożenia kilka rowerów za klapą za 2 tys. zł i też da radę.

S-Cross jest strasznie mały, mniejszy od QQ. A od Xa to całkiem. I tez nie oferuje nie wiadomo czego. No i ten wygląd... jakiś taki dziadkowo kobiecy. 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

są ludziska co popatrzą i przytakną.

Wg mnie także kiszkowato nakręcony. Juz nie patrzyłem na inne jego filmiki.

Ale jakby się choć trochę zorientował to gąbeczka w błotnikach była już dużo wcześniej. Podobnie jak miejsce w bagażniku.

A jak mu bozia dała 193 - to niech se kupi szyberdach i wystawi głowę.

Ja mam 160 cm i a za to miejsca za mną tyle że dzieciaki mogą się gonić :) 

A gdy będzie 11 cm więcej to już super luksus. :P

 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szyberdach w QQ/X obniża cały sufit a nie tylko wokół okna... Znajomy dlatego wybrał Sportage brakowało mu tych 5 cm. 

Gąbki pojawiły się po J11FL. Bagażnik od dawna taki jest, ale jak ktoś nie umie i chce na siłę coś pokazać (dla mnie pokazał, że jest abnegatem). I tak dobrze, że jest koło + Bose bo wcześniej chyba koło <> Bose. 

Dlatego nie kupuje gościa. Zresztą na YT pełno takich durnowatych niby-testów. Wolę Zahara bo on gada z sensem a nie udaje pajaca. Z kolei Pertyn bardzo wybiórczo i subiektywnie moim zdaniem ocenia samochody.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pan CaroSeri na codzień testuje auta premium, z reguły sportowe. Jak wynika z jego filmików jeździ jakąś stuningowaną Suprą i zapewne taki ma punt odniesienia.
W sumie test od samego początku z tezą.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem test bardzo dziwny. Taki zdziwiony, że miękko w środku, a wcześniej były plastiki... Ja się pytam, o czym on mówi? Tunel środkowy w moim 2017 przed liftem obity ekoskórą, boczki przednich drzwi miękkie. Góra nad schowkiem pasażera też miękka.... No nie wiem, taki jak ktoś powiedział wcześniej - głupkowaty test. W ogóle facet jedzie, rzuca się w środku samochodu co mocno zmniejsza bezpieczeństwo jego i innych uczestników ruchu drogowego. Dziwny test, jedyne co pokazał fajnego to pro pilot jak działa oraz test przyspieszenia. Reszta to takie ble ble...

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gąbki widać pod blacha jak otworzysz drzwi albo maskę. Dodatkowe wyciszenie, które pojawiło się z J11FL + grubsze szyby z tyłu. I efekt był odczuwalny mocno (duzo ciszej)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obejrzałem. Oczy mi krwawią. Trudno właściwie skomentować, bo przedmówcy odnieśli się. Mój żenuametr pękł w chwili, gdy zaczął lizać fotele.

 

  • Like 3
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż, dziwny ten (Świat) test.

Moje wrażenia odnośnie wad i przyśpieszenia są zupełnie inne,

a trochę w swoim życiu przejechałem.

 

Edytowane przez romeks
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...