gawel Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2008 Blaszke mi wycieli w serwisie. A ja mam jakby zgrzytanie w okolocy lewego przedniego nadkola. po przejechaniu paru kilometroów ustaje. Jak postioi troche to znowu to samo ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2008 gaweł,ta blaszka to chyba zabezpieczenie na kolumnie kierowniczej w środku samochodu?To jest podkładka sprężynowa,dla mnie b. dziwna bo nie spełnia swojego zadania i jest zbędna.Natomiast zgrzytanie możesz zdiagnozować sam, otwórz maskę najlepiej jak samochód zimny,zabujaj samochodem od strony z której dochodzi zgrzyt,najczęściej jest to wina tulei gumowo metalowych przy wahaczu,lub amortyzator ale to już rzadziej.Jeżeli odgłos zgrzytu będzie dochodził od spodu ,no to możesz mieć problem z wahaczami(niekoniecznie zużytymi!po prostu może mieć taką urodę),jeżeli bardziej od góry,tzn.dżwięk przenosi amorek i to może być jego wina.Daj znać z obserwacji. [ Dodano: Nie 06 Kwi, 2008 12:54 ] PS.drążki kierownicze też mogą tak się zachowywać,ale wtedy mógłbyś mieć luzy w układzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawel Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Machałem ile mogłem, ale cisza. Po odpaleniu ruszyłem i zgrzypi jak cho;era. Musze spróbować z drugą osobą, coby nadsłuchiwała jak ja będę ruszał. :/. A tak poza tym z moim Nocikiem nie mam żadnych problemów ( silnik 1.4 4000 km), na razie ...odpukać !! :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Gaweł ,przejdż do str.5 w tym temacie i poczytaj posty,a szczególnie te o odgłosach z okolic wydechu,może Ci się coś wtedy nasunie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 przyłączam się do tej cennej sugestii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteq Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Do Loyly, Jak będziesz po wizycie w ASO to proszę o informację na Forum co "fachowcy" stwierdzili z tym pykającym sprzęgłem i czy znależli jeszcze jakieś usterki. Będę wdzięczna za informację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Loyly Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2008 Oczywiście dam znać - pierwszy przegląd za około 20 dni. Odpukać, oprócz pykającego sprzęgła nic więcej nie mam do zgłoszenia panom mechanikom Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal79 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Witam, od pewnego czasu słyszę dziwne brzęczenie dochodzące jakby spod podwozia. Dźwięk jest słyszalny w momencie gdy jadę około 100 - 120 km i więcej. Auto nowe 2 miesiące wersja 1,4 Visia. Czy ktoś się spotkal z podobnym przypadkiem ? Rafal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Rafal79,najpierw sprawdż podczas takiej jazdy,gdy słyszysz ten dżwięk zdejmij nogę z gazu,puść silnik na bieg jałowy,być może to brzęczy tłumik,lub dżwięk pochodzi od któregoś z elementów wydechu.Jeżeli brzęczenie będzie słyszalne dalej to dżwięk może pochodzić z elementów zawieszenia,lub osłon które znajdują się pod podwoziem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość edo Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Witam. Pytanie do właścicieli i właścicielek nowszych notków (tych z Bluetooth do telefonu). Czy na nierównej drodze (kostka, wyboje, dziury) brzęczy wam mikrofon? Mój przy jeździe po kostce irytująco hałasuje. Po przyciśnięciu go do sufitu brzęczenie zanika co niewątpliwie oznacza, że jest źle zamocowany. Czy ktoś z Was już to ściągał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2008 No to ja dalej w temacie,wyciszenia NOTA,komora silnikowa wyciszona!ręce podrapane do łokci,ale warto było!W zakresie 2.8-3,tys obrotów buczenie typowe w Notach jest wręcz niezauważalne,a jazda z obrotami 3do4 tys to przyjemność,silnik ledwo mruczy"jak senny niedżwiadek" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abdn Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Proszę więcej informacji i koniecznie choć jedną fotkę. Które miejsca zaatakowałeś. Przegrodę czołową udało się wykleić? Dostęp nawet w 1.4 nie jest za specjalny, ale jeśli rzeczywiście efekt jest wyraźnie słyszalny (lub raczej mniej słyszalny) to biorę się do roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nuta Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 koniecznie napisz jak to zrobiłeś JACKO!!! Czy wyklejałeś od strony silnika czy kabiny. Jaki sposób postepowania i jakich uzyłeś dokładnie materiałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Abdn,wykleiłem całą przegrodę w silniku,pominąłem jedynie fragment od belki wzmacniającej w dół.Przymierzałem się też i do tej części,ale stwierdziłem że operacja bez sensu,gdyż od wewnątrz mam wyciszone dosyć mocno powyżej tej belki. Aby dojść do wyklejenia należy zdjąć rurkę (chyba to odma z klawiatury),jest zamocowana na dwóch klipsach,następnie odpiąć wiązkę kabli(grubą) trzeba ją zdjąć razem ze spinkami,a następnie przywiązać i wiązkę i odmę tak aby nie przeszkadzały(sznurkiem do zaczepu klapy w nadwoziu)do wyciszenia użyłem 3 ech płyt z warstwą aluminium.Acha zapomniał bym że również należy zdjąć tą czarną fabryczną matę,a potem ją założyć powtórnie.Wyklejanie należy prowadzić od belki ku górze,łącznie z plastykowym korytkiem odwadniającym przy podszybiu.Może ktoś z was zwrócił uwagę na to że w tym miejscu nie ma żadnego wyciszenia tak od środka jak i od wewnątrz.reszta zależy od zdolności manualnych i wytrwałości bo zadanie jest naprawdę trudne,trzeba wycinać przed przyklejeniem wszystkie obejścia pod pozostałe węże i przewody,a następnie po zdjęciu warstwy ochronnej delikatnie układać,UWAGA! pośpiech powoduje że mata się klei wszędzie tylko nie tam gdzie chcemy!Mnie udało się w większości wykleić połówkami mat (one są już dzielone wystarczy przełamać)UWAGA! przegroda musi być umyta i odtłuszczona !(ja odtłuszczałem benzyną ekstrakcyjną).Maty muszą być bardzo ciepłe,a i w trakcie klejenia też czasami podgrzewałem w komorze by były elastyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lopez Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Witam, A'propos dźwięków, jeśli ktoś zauważy u siebie delikatne chrobotanie dochodzące od strony bagażnika to niech spróbuje przesmarować lekko pręt zamka w klapie. U mnie chrobotanie objawiało się szczególnie podczas jazdy na łagodnych nierównościach i po przesmarowaniu zniknęło. Pozdrawiam, PS. Kolego Loyly, czy coś wiadomo w sprawie 'pykania' pedała sprzęgła podczas wysprzęgania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Loyly Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Hmmm, no tak - miałem napisać i zapomniałem. Przy przeglądzie zgłosiłem Panu słynne "pykanie" sprzęgła. Dowiedziałem się po wszystkim, że wystarczyło "przesmarować" (podobny tekst usłyszałem gdy klamki mi się zacinały) - jak na razie jest ok. Czasami pojawia mi się za to efekt "wpadania" sprzęgła przy jego wciskaniu, trochę dziwne. Nie mniej jednak czeka mnie i tak wizyta w ASO, bo...... stuki w kierownicy są coraz głośniejsze. Także pewnie dołącze do grona posiadaczy nowej kolumny. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość notek Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Brawo Notek ,dałeś czadu !Odwaliłeś kawał roboty,wiem jaki jest dostęp,ciekawe ,ale powinno być o wiele ciszej! No i jak Notek?,pomogło to wyklejanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość notek Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Czyli robótki ręczne się opłaciły!!! wiedziałem,u mnie też jest o wiele ciszej,a szczególnie w zakresie 2800-3200 tylko mruczy jak senny misio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abdn Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Chciałem zameldować, że pracuję nad wyciszeniem swojego auta. Kierując się wskazówkami JACKO29 wykleiłem przegrodę od strony silnika, od belki w górę. Na razie zakończyłem tam gdzie sięga fabryczna filcowa mata (wykleiłem też pod nią). Chciałbym zapytać Jacko jak okleiłeś plastikowe korytko podszybia? Czy zakleiłeś spinki które łączą je z karoserią, czy wycinałeś pod nie otwory? Może da się wrzucić jakieś foto, może ktoś inny też zaprezentuje jakieś zdjęcie poglądowe ? Efektów dźwiękowych jeszcze nie sprawdzałem. Wiem też, że trzeba zrobić to samo od strony kabiny, ale ta część poczeka. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Sory abdn,że wcześniej nie odpowiedziałem,ale do rzeczy wyklejanie zakończyłem na korytku plastikowym w miejscu gdzie są wszystkie spinki (też wyklejałem pod tym kawałkiem maty filcowej)wyżej do samej góry (pod uszczelkę ) już nie wyklejałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abdn Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 Sprawdziłem efekty moich starań i jestem nimi trochę rozczarowany. Mówiąc krótko - nie słyszę jakiejś zauważalnej poprawy. Notek - czy zdjęcie części deski rozdzielczej (podszybie) jest możliwe bez rozbierania innych elementów i jak to zrobić? Proszę o poradę, bo chciałbym zająć sie drugą stroną - od wnętrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość notek Opublikowano 3 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2008 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kxt Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Teraz ma tak, że słuchając radia, przełączając stacje "w górę" przechodzi w pętli 1-2-3, a przełączając "w dół": 5-4-3 (*). Kiedys było oczywiście 1-2-3-4-5 i 5-4-3-2-1...ale nie mam czasu jechać do ASO A u mnie (radio ze zmieniarką Typ A - według instrukcji) doszło do zapętlenia trochę innego - w górę tylko 1-2-1-2...., a w dół - 6, 6, 6.... Ale dziś wykonałem następujący manewr - każdy z programów zaprogramowałem ponownie (tzn. wcisnąłem 1, puściłem, a następnie wcisnąłem ponownie i przytrzymałem do sygnału dźwiękowego, i analogicznie pozostałe programy od 2 do 6) i jak ręką odjął (przynajmniej na razie). Zobaczymy na jak długo starczy. pozdr. Tomasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.