Gość sebek01 Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Forumiarze wróćmy proszę do tematu chipowania ewentualnie jakiegoś tuningu bo trochę zeszliśmy z tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Max77 Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Wracając do tematu to jest już jakieś światełko w tunelu. Właśnie parę dni temu została zawirusowana pierwszy raz w PL nowa toyota RAV4 D-4-D 177ps właśnie na sterowniku denso . Auto w seri miało niedobory mocy w postaci 166ps ale po kuracji pojawiło się ponad 200ps co już dało rezultaty w postaci palenia 4-ech łapek przy starcie. Jeżeli ta operacja uda się na sterowniku navary to myślę że moce rzędu 200 do 230ps są jak najbardziej realne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GregMar Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Ale 230 KM to czy to już nie będzie zbyt duże wysilanie silnika? Rozumiem jeszcze 210 KM ale czy przy 230 juz nie będzie sie dymiło z cylindrów ? A szukając po necie trafilem na jakąś angielską stronę z GB gdzie chyba oferowali wlasnie chiptuning nie BOX... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Max77 Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Zobaczymy jak te silniki będą podatne na modyfikacje, 200ps to raczej dla normalnego użytkownika, więcej to już HC i tylko dla świadomych ludzi. Jak masz FAP-a to dymu nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebek01 Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Jak masz FAP-a to dymu nie będzie. Co to jest FAP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GregMar Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 O ile się dobrze orientuję FAP to filtr cząsteczek stałych w silnikach HDI. Dopala cząsteczki stałe, nie spalone w procesie spalania, okresowo dodaje je do wtryskiwanej mieszanki. No FAP mogą to być też płytki ceramiczne :diabel: ale wątpię by to je mial Max na myśli Max z tym dymieniem to była przenośnia ofkors :one: chodziło mi o to czy przy 230 KM ten silnik nie odejdzie czasem szybciej do krainy wiecznych łowów ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MBL Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Jezeli chodzi o halogeny to polecam firmy WARN, z tego co wiem jedyne ktore maja funkcje mijania i drogowe w jednym. Moze nie sa tak efektowne i wielkie jak Hella czy Wasem, efektywne i trwale jak najbardziej. Idealne do offu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Max77 Opublikowano 25 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2007 GregMar te 230ps to moja teoria nie mam pojęcia czy ten silnik będzie aż tak podatny, nie jest pewne czy rzeczywiście da się osiągnąć nawet 200ps. Ale ze strony mechanicznej wygląda na solidną jednostkę i co najważniejsze rozwojową w sprawach modów mechanicznych. Co do trwałości to każde moje auto od 99r było chipowane, a w tej chwili 2 mają dość poważne zmiany mechaniczne i jak na razie nie miałem żadnych problemów. Według mnie wszystko zależy od kultury technicznej, bo zarżnąć to i seryjny silnik łatwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GregMar Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Hmmm... Może coś w tym jest... Czytałem gdzie,ś że silnik Navary to własna konstrukcja żółtych Panów z kraju kwitnącej wiśni, a nie od Panów uwielbiających ślimaczki i inne żabie udka... No a jeśli tak to istnieje szansa, że silnik nie rozsypie się zaraz po tuningu... No pod warunkiem, że nie trafi do Crenscha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 No wiesz silnik 3.0 w Patrolu to tez japoński wytwór a wybucha dośc często .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 polecam lekturę chipowania - nie boxowania http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3764 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 No dobra panowie. Jako, że Masters wirusował moje TDI spod znaku uskrzydlonej zielonej strzały to podjechałem się wywiedzieć co i jak. No i....... Juz ise naumiał wirusować Navarę. Nawet zawirusował tę nowszą EURO4. Tak więc rozbijajcie świnki skarbonki i w długą do Mastersa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 27 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2007 To zapytaj go o ofertę dla klubowiczów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Max77 Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Z tego co wiem to na razie nie robili navary, mieli też inne denso którego nie ugryźli. W tej chwili to tylko pudełko mocy można sobie zaaplikować do navary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Z tego co wiem to rozmawiałem z Mastersem osobiście i powiedział mi,że zrobił Navarę nową z silnikiem 170KM z FAPem i EURO4 . No chyba, że sobie jaja ze mnie robił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GregMar Opublikowano 30 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2007 No co Ty z prezentera TVN TURBO?... W życiu... Kto by śmiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Max77 Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 Zadałem na MT jakiś czas temu pytanie o navarę w wątku z RAV4, jak widać plątali się i odpowiedzi brak. Poza tym jestem blisko związany z MT oddział Katowice i raczej jestem na bieżąco w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GregMar Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 Czyli dalej jesteśmy w lesie raz ktoś przynosi słuchy, że chipują potem znowu, że nie chipują... Hmmm... A co z tym fabrycznym Nissanowskim?... To w końcu o co tam chodziło, czy Nissan faktycznie jakieś swoje poprawki w elektronice proponuje czy to taka (za przeproszeniem) kaczka dziennikarska... :027: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 Kurcze panowie. Po przeczyataniu wątku z RAV4 pojechałem do Mastersa.... potwierdził, że robi już sterowniki Denso do D40 z Fap wersja Euro4. Nie sądzę, żeby miał problem z poprzednim silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GregMar Opublikowano 1 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2007 Ok Ryży... Ale sprawa fundamentalna... Co z gwarancją... Bo rozumiem, że jeśli nawet chipują to warto się tam udać dopiero po okresie gwarancyjnym... I to jest ten ból :029: PS: Jakiej wielkości przyrosty chłopaki zapawiadają w Navarze po chiptuningu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 Jak to Masters stwierdził...Navara zapi...dala . Będzie testowana jeszcze na hamowni. Co do gwarancji to stwierdził to co wielu z was wie. Nissan ma gów..y serwis i kolesie słabo się orientują. On uważa, że jak coś to się nawet nie połapią Poza tym po awarii można sie z kolegą zamienić na kompy i już Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GregMar Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 No to już jakieś rozwiązanie jest Jak byś miał info po testach na hamowni ile kuców i momentu przybyło to sie z nami podziel :diabel2: ... Znaczy masterst twierdzi że w serwisie Nissana debile pracują.... No dobra z jednej strony to nie dobrze z drugiej błogosławieństwo jak coś napie...li po chipowaniu :one: ... A ile takie chipnięcie Navki kosztuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryży Koń Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Przeca pisałem chyba że coś koło 3000 złociszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy gordon Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 3000 złociszy-i czy to warto..?Jak tak zaczniecie chipowac to Kamela znow poczuje wiatr w zagle, ze jednak brakuje wam tej mocy w navkach.. :diabel: :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GregMar Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 O matko strach się bać... Jak jestem w Szczecinie i mnie jakieś Pathy mijają to gęsiej skórki dostaję... Ale 3000 zł to można i w przyszłości sie skusić tylko trochę szkoda gwarancji... A tak jest, że jak coś nawali w Navali i potrzebujesz niekumatego serwisanta, co by sie nie polapał, to oni wtedy jak na złość dzień wczesniej zatrudnili kumatego... A jak potrzebujesz kumatego, co by coś dobrze przykręcił, to się okazuje, że ten się zwolnił i wyjechał do Irlandii, a na jego miejsce zatrudnili niekumatego :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.