Gość IJO Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Witam, minęlo pare michów od ostatniego wpisu,może jakies nowości ?moze juz udalo sie komus udalo cos zmienic w sterowniku denso-ponoc nie do przejscia? :?: :> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 Witam. Mam okazję jeździć od 2 dni na pożyczonym BOX -ie VTECH-u. Powiem tak - nie odczuwam jakiegoś wielkiego przyrostu mocy, jest wrażenie że samochód ciągnie bardziej od dołu - jednak - a nie wiem czy jest to możliwe - spadła prędkość maksymalna. Samochód nie był jeszcze hamowany . Może to złudzenie ale jednak pozostaje pewien niesmak Zużycie paliwa kształtuje sie na tym samym poziomie ( trasa miasto 11,3 - manual ) Ale czy warto wydawać 1500 zł brutto ?? Chyba poczekam aż specjaliści dobiorą sie do komutera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IJO Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 zgadzam sie z tobą box to delikatna imitacja,swoja droga dziwie sie ze nissan montuje denso,przecie z w kazdym aucie seryjnie dżemie moc rezerwowa do ustawienia .zostawiaja te rezerwy na optymalne ze wzgledu na to ze sa w roznych krajach rozne paliwa i roznego radzaju teren.salon sam powinien przy zakupie programowac sterownik pod klienta indywidualne zapotrzebowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IJO Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 zgadzam sie z tobą box to delikatna imitacja,swoja droga dziwie sie ze nissan montuje denso,przecie z w kazdym aucie seryjnie dżemie moc rezerwowa do ustawienia .zostawiaja te rezerwy na optymalne ze wzgledu na to ze sa w roznych krajach rozne paliwa i roznego radzaju teren.salon sam powinien przy zakupie programowac sterownik pod klienta indywidualne zapotrzebowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 Przemeq, napisz o wynikach na hamowni. Myślę że nie tylko mnie interesuje ten temat ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IJO Opublikowano 23 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2007 na hamowni obstawiam ze mu wyjdzie max 15 kucyków i 40 niutów.ale nie ukrywam ze chcialbym sie mylic:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szywal Opublikowano 29 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Znowu lekko odgrzeję temat - co z hamowaniem Navary z boxem? Znalazłem na allegro http://www.allegro.pl/item261156471_promoc...box_nissan.html i ta cena... może ktoś z Dolnego Śląska potestuje? Przemek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qua-doW Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Mam pytanie, czy ktoś próbował zboxować D22 ? Z jakim skutkiem, jakie wrażenia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 Dzisiaj założyłem drugi box Vtech-u. Okazuje się że taki box można sobie samemu indywidualnie "zestroić" . Otóż te box-y mają 9 programów . Ten box o którym pisałem wcześniej ustawiony był na program 4. :/ Ten który mam teraz - ustawiony jest na program 7 :> . I różnica jest już bardzo wyczuwalna - silnik pracuje bardziej miękko, jest bardziej elastyczny a wyprzedzanie zajmuje mniej czasu . Niestety na ten moment nie mam możliwości sprawdzenia na hamowni a szkoda . Chciałbym zobaczyć ten przyrost mocy i momentu na papierze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 30 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2007 a gdzie go podpinasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzemik Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Znowu lekko odgrzeję temat - co z hamowaniem Navary z boxem? Znalazłem na allegro http://www.allegro.pl/item261156471_promoc...box_nissan.htmli ta cena... może ktoś z Dolnego Śląska potestuje? Przemek Ja to chyba jestem niedowiarkiem Jak nie zobaczę wydruku z hamowni to nie uwierzę w te 488Nm i 217KM A z drugiej strony może to przemyśleć, mam VW T4 - silnik 1.9TD niewysilony 68kW - mam już wykręcone 450.000 km - i nic. Kręci dalej. Zastanówcie się jak to zwiększanie mocy wpływa na trwałość silnika. Co z tego , że gość daje mi 24 miesiące gwarancji na power box , jak silnik padnie po roku :< Może ktoś już z boxem przeleciał z 250.000 km i podzieli się wrażeniami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiek25 Opublikowano 6 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2008 moze zgubiłem watek ale kolega nie wypowiedział sie chyba do konca co z chipem u polodego w poznaniu ... bede u nich to pogadam i sam podjade tez do jeszcze jednej firmy ... słyszałem o 210 kucach i pawie 500 niutach w nawarze w wlkp po tuningu w poznaniu .... jak zgłebie temat napisze napewno ... pozdrawiam i byłem juz u polodego ... u nich box... jakies 200-210 koniufff i 460 niutków ... osiagi o jakas 1 do 1.5 s do setki lepsze predkosc niewiem .... i 3500 zł brutto ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jack182 Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 Założyłem dzisiaj modół w VTG. Przed załóżeniem na hamowni wynik był znacznie poniżej danych producenta MOC 164 KM, moment 366Nm, po załóżeniu wynik MOC 184 KM, moment 428Nm. Mam 10 dni na przetestowanie i jak nie będę zadowolony to mogę oddać. Cena 2000 netto. Będę informował o osiągach i doznaniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafael Opublikowano 20 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2008 miałem dziś telefon z VTG ok godz. 16 i Pani Anetka oznajmiła, że mają już moduły i że dziś zrobili jedną Navare w automacie tym nowym modułem - zapewne miała na myśli Ciebie jack182 Umowiłem się na środę - moja manual - zobaczymy jakie różnice będą w pomierze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiek25 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Założyłem dzisiaj modół w VTG. Przed załóżeniem na hamowni wynik był znacznie poniżej danych producenta MOC 164 KM, moment 366Nm, po załóżeniu wynik MOC 184 KM, moment 428Nm. Mam 10 dni na przetestowanie i jak nie będę zadowolony to mogę oddać. Cena 2000 netto. Będę informował o osiągach i doznaniach 164 i 366 niutkóff... co tak mało ? seria 400 ponad powinna miec ..i 171 (euro4) albo 174 (euro3) moj euro 3 po schamowaniu w sobote miał 171 i 405 niutkófff ... cos sie dziwie a w vtg byłes jack182 hamowany ?? z kad takie braki ? i licze na dalsze info o doznaniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jack182 Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 Zastanawiam się nad złożeniem reklamacji w Nissanie. Ciekawe co powiedzą :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafael Opublikowano 21 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2008 jasiek25 masz automat czy manual? Bo wlasnie to moze byc przyczyną różnicy w wynikach pomiaru. Hamownia VTG nie zmierzy dokładnie automatu. Zaniża. Wynika to z jej możliwości technicznych. Kiedyś mi to tłumaczyli. Robiłem już u nich 7 aut z różnymi skrzyniami i wiem, że najlepiej wychodzą im manuale. Wiec jack182 nie łam się bo Twój wynik może być nieadekwatny do rzeczywistości. Przekonałem się również, że nowe identyczne auta mogą różnić się znacznie mocami. Wynika to chyba z ułożenia się silnika w okresie docierania. Fajnie jak ta moc okazuje się wyższa niż deklaruje producent - mniej miło jak jest niższa. Moja w manualu bedzie hamowana zaraz po swietach - napisze o wynikach. Jack182 widzę, że oprócz śmigania Navarką łączy nas fakt śmigania GSR600 - napisz na PW (żeby tu nie śmiecić) jak Ci się lata tym sprzętem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiek25 Opublikowano 22 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2008 manual, jak kupowałem navarke nie było jeszcze automatów .. mam z grudnia 2005 a automaty w 2006 puscili na polske łobuzy ! ( bo chciałem automata, ojciec mnie zaraził ) a teraz szukam czegos czym madrze zwieksze moc .. porównuje oferty i do wakacji chce cos zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JANUSZ JELCZ Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 witam.czy ktoś może mi poradzić skąd moge ściągnąc nakładke polskiego menu do navary.kupiłem ją w listopadzie i nie ma tam języka polskiego.prosze o porade pozdrawiam janek .np.jakis link. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sido Opublikowano 23 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2008 To że masz problemy z autem to nieznaczy że musisz spamować całe forum w każdym wątku... naucz się zakładać nowe wątki i niespamuj. Moderator niech usunie zbędne wypowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jack182 Opublikowano 24 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2008 Przez Święta dużo nie pojeździłem, ale czwartek i piatek w Wawie i dojazdy w Swięta też po Wawie, no i miła niespodzianka: średnie spalanie przy małych korkach i nie w kapeluszu dało wynik 11,6 co do tej pory nie było mozliwe. Porównuję, że przy takiej samej jeździe wczesniej by było 13,5-14. Więc jest pierwszy plus. Jeśli chodzi o moc i przyspieszanie, to też zauważalna poprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiek25 Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 a jak ten moduł z vtg ma sie do gwarancji ?? bo pany w nissanie nie sa zadowoli z ingerencji innych firm z tego co wiem .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Sprawdziłem że VTech ma boxa do Navary/Pathfindera za 1400 zł, 15KM więcej i 40Nm więcej. Ktoś używa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiek25 Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 15KM więcej i 40Nm niezaduzy przyrost mocy jak na taki motor kurcze . jednak vw tdi jesli chodzi o wzmacnianie wirusami i chipami wychodzi poprostu bosko , a w naszych terenówkach juz gorzej sie moc podnosi:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli107 Opublikowano 25 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2008 Jack, jeśli dobrze przeczytałem to spalanie spadło Ci o około 2l :?: :?: :?: Hmm, to może zwrócę się w ramach reklamacji do Nissana o sfinansowanie tego zabiegu celem ograniczenia spalania w mojej Navce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.