Gość buli107 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Ok, czekam niecierpliwie, nawet jesli spadło o 1 litr to inwestycja warta rozważenia ( oczywiście nie tylko z tego powodu ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiek25 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 czekam niecierpliwie, nawet jesli spadło o 1 litr to inwestycja warta rozważenia ( oczywiście nie tylko z tego powodu ). czekamy troche niski widze momencik w seri wyszedł kurcze .. moze to ze wzgledu na automata tak wypadł jakos nieszczesliwie .. poinien miec w serri ponad 400 niutków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość biernik Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 Panowie, przecież to mniejsze spalanie to jest tylko czysta teoria. Jeżeli zmieniamy jakikolwiek soft, auto tak pięknie zaczyna jeździć, że każdy zaczyna wciskać gaz z przyjemnością, U mnie np pali ponad 1 litr więcej. Kiloro znajomych też po virusach, mają spalanie większe, tak więc to tylko teoretycznie, jest mniejsze. Żeby spalał mniej, trzeba było by jeździć znacznie delikatniej operując gazem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_Alien Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 witam Navara poszła pod nóż V-tech'u. Zaimpalantowano BOX - z uwagi na możlowość szybkiego odpięcia bez pozostawienia śladu... Wyniki z hamowni: A) SERIA MOC: 172,6kM przy 3969rpm - więcej niż deklaruje producent :-) MOMENT: 387 przy 2403rpm - mniej niż deklaruje producent :-( BOX na programie nr 4 MOC: 187,7kM przy 3983rpm MOMENT: 432 przy 2805rpm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiek25 Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 m_alien a jak spalanie i jaki koszt takowej modyfikacji ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wukor Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 witam Ciekawy jestem jak się to ma do zużycia silnika (większe obciążenie), spalania oleju. Czy silniki po większym przebiegu dają radę. Wiadomo że nowe jakiś czas sobie pochodzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość biernik Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 wukor, W twoim silniku nawet nie kombinuj z virusem. Jako ze są pogłoski o słabych korbowiodach to można mu zaszkodzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wukor Opublikowano 11 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2008 W nim nie mam zamiaru kombinować, natomiast mam jeszcze Outlandera i tu mam zamiar coś pomyśleć na ten temat. Co do korbowodów to słyszałem i mam nadzieję, że to tylko niczym nieuzasadniona panika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_Alien Opublikowano 25 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2008 jasiek25 - koszt to 1 tys brutto - było z rabatem bo zrobiliśmy na raz 2 Navary. Dla jednej byłoby coś około 1,2tys. Wystawiają FV o treści "Regulacja wtrysków" lub coś podobnego więc całkowicie idzie w koszty :-) Co do spalania: - przed BOXEM - komp wskazywał 12,5l/100km (manual) - głównie miasto, korki..itd - po BOXIE - około 11,8L/100km. Co do żywotności silnika to zdanie mam takie: - założyłem BOX i zawsze moge go zdemontować jakby coś stało się z silnikiem - jest gwarancja 3 lata więc można spać spokojnie - w związku że mam BOXA nie zmieniłem stylu jazdy, nie ruszam z piskiem opon spod świateł - a powiem że jak próbowałem to różnica 45 Niutków jest na prawdę odczuwalna. - auto stało się bardziej dynamiczne i jakby "lżejsze", nie żyłuję go więc nie widzę powodu aby się obawiać o żywotność podzespołów. Navara może ciągnąć przyczepę do 3 ton - parę razy miałem okazje ciągnąć coś około 2,5 tony i wtedy to się czuje że silnik i sprzęgło są obciążone... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chriss Opublikowano 27 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2008 Witam serdecznie, jestem nowy na forum i wszystkich serdecznie pozdrawiam. Jeżedżę Navarą już rok i od samego początku chciałbym mieć kilka koników więcej. Ze względu iż auto jest na gwarancji boję się dawać je do jakiego kolwiek tuningu, ale w serwisie nissana powiedzieli że oni mi mogą zamontować chipa i zwiększyć moc do 208 KM i Moment do 450Nm. Koszt około 3000 zł. Mówicie że jest tylko box a nie ma chipa, proszę wytłumaczcie mi. siemanko, ja również jestem nowy, w trakcie sprzedaży GR y61 i oczekiwania na navarę z automatem mi równiez w serwisie zaproponowali chip do Navary podnoszący moc o 40 KM i 60 Nm. Koszt: niemałe 3500 brutto. Co Wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sabt Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Koszt: niemałe 3500 brutto.Co Wy na to? Prawie jak za darmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Witam serdecznie,siemanko, ja również jestem nowy, w trakcie sprzedaży GR y61 i oczekiwania na navarę z automatem mi równiez w serwisie zaproponowali chip do Navary podnoszący moc o 40 KM i 60 Nm. Koszt: niemałe 3500 brutto. Co Wy na to? A ja na to, że czekam kiedy wreszcie te serwisy staną się normalnymi firmami i przestaną z klientów robić idiotów: wszystkie rzeczy sprzedają o 100% (albo więcej) drożej niż cena rynkowa. przykłady? chip tunning: 3500 zamiast 2000 nawigacja: 5-7tys zamiast 1-1,5tys skóra: 8-9tys zamiast 4-5 tys olej: 60zł/litr zamiast 30zł/litr (różnica jest jeszcze większa bo 30zł kosztuje w detalu, a oni leją z beczki) i tak dalej. Przecież gdyby mieli normalne ceny, to sprzedaliby tego wszystkiego 2-3 razy więcej i tak naprawdę każdy byłby zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_Alien Opublikowano 30 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2008 hihi DOMADM - masz 100% racji że ceny Serwisowe są zawyżone - tam antena do Navary kosztuje 172pln brutto (a w motoryzacyjnym 13 pln), nakrętka do kół 22 pln zamiast 3pln. A co do cen to niestety z niektórymi rzeczami nie wygrasz - jak nie zrobisz w serwisie to tracisz gwarancje. A co do tuningu - w V-Techu rzekli mi że na BOXie więcej nie wyciągną (co prawda mogę zmieniać mapy ręcznie ale auto może mi wskoczyć w tryb awaryjny...), a jak serwis proponuje Chipa i daje gwarancje to warto rozpatrzyć ich ofertę. Tylko żeby się nie okazało że z obiecanych 40kM i 60Nm dali połowę.....a kasę wzięli całą... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaca83 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 witam wszystkich wlasnie czekam na swoja navarke i tez zastanawiam sie nad zwiekszeniem mocy myslalem o boxie http://www.racechip.de/racechip-chiptuning...dCi-3226-r.html slyszalem ze w niemczech boxy sa dosc popularne u nich podatek zalezy od mocy silnika im mniejsza tym nizsze oplaty wiec po zainstalowaniu boxa i zwiekszeniu mocy o np 30 km nie placa podatku od tych dodatkowych kucy wie ktos na ten temat cos wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość biernik Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 jaca83, Nie płaci się podaku od mocy tylko od pojemności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JJasiek Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Kolega pytał się o Niemcy Tam jest troszku inaczej niż u nas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość biernik Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 JJasiek, napisałem właśnie o Niemcach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zuzkak Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Witam, A ja znalazłem coś takiego: http://allegro.pl/item521055559_tuning_nis...sprzedawcy.html Oferta dość ciekawa dlatego chciałem zapytać czy któryś z kolegów miał do czynienia z tym modułem ? pozdrawiam Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Wow, za 600 zł ze 174KM do 217KM? Brzmi jak cud, pytanie czy to marketing, czy nieodpowiedzialne oprogramowanie boxa? A może po prostu porządny towar?? [ Dodano: Wto 06 Sty, 2009 16:21 ] No ale na pewno warto jak przeczyta się to: GRATIS NAKLEJKA NA SAMOCHÓD Z NASZYM LOGO!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasiek25 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 najpierw trzeba uwierzyc ze autko trzyma seryjna moc hehe .. takowe super power boxy potrafia dac kopa .. ze 20 koni hehe a co modyfikacji navary wypowiedz zaprzyjaznionego kolegi z forum e-xtreme.info widzisz, z modyfikacją navary jest mały kłopot... już mówię jaki... jest nim sterownik silnika marki denso Jest jedno włoskie urządzenie, które potrafi czytać i programować te sterowniki, nazywa się ono z nazwiska twórcy Piasini, ale nie znam nikogo w kraju, kto by się zdecydował na jego zakup (nie twierdz że nie ma, po prostu nie znam). Powód jest jeden, zbyt mały rynek na tego typu usługi w stosunku do nakładu jaki jaki trzeba wnieść by owe urządzenie zakupić. Nie da się tego wyczytać w żaden sposób chałupniczy sposób wyczytać gdyż soft siedzi sobie w przytulnej części pamięci procesora. W najbliższym czasie nie zapowiada się że owe urządzenie zakupię, choć możliwe jest ...że kiedyś, w bliżej nieokreślonym czasie producenci moich zabawek dorzucą co nieco do aktualizacji. Dlatego póki co, co mogę podpowiedzieć jedynie wybranie się na szersze wody na połowy ...albo zdecydowanie się na boxa pozdro Mariusz z założenia boxów nie montuję ... czasami są z nimi problemy ... zwłaszcza w temacie CR... w CR nie robi on nic innego jak fałszuje sygnał o bieżącym ciśnieniu na szynie paliwowej zaniżając go ...sterownik w ten sposób wymusza większe ciśnienie ...tak by osiągnąć to "widziane" na założonym poziomie. I to działa wyższe ciśnienie, ten sam czas otwarcia wtrysku= wiecej paliwa na tłokach ale .... i tu jest problem aby to naprawdę działało, ciśnienie musi być wyższe o około 15-20%... i tu są schody nie zawsze wtryskiwacze wytrzymują mechanicznie stałę działanie pod takimi ciśnieniami i zaczynają się problemy z przepłukanymi końcówkami, nieszczelnymi iglicami ... ogólnie, zaczyna dymić a jechać podobnie ... Nie jest to zasadą ale ..trzeba się liczyć z tym, że jeśli ma naprawdę być odczwualna różnica na boxie, wtryski w CR muszą cierpieć softem robi się to inaczej nie zmienia się ciśnienia ...ale czas otwarcia wtryskiwaczy. Są boxy które działają w podobny sposó, ale to zupełnie inna liga cenowa... a płacić po 3-4 tyś za boxa ...to lekka utopia tak wiec zaprzestałem myslec i zwiekszeniu mocy .. jak narazie .. boxy nigdy mnie kurcze nie bawiły .. liczyłem bardzo na program az do tego dnia powodzenia w modach i czekamy na opinie uzytkowników boxów czy tez zewnetrzych modółów sterujacych jak zwa je niektore firmy w naszym kraju . peace Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pinivara Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 WITAJCIE zakupilam navare Le w grudniu z automatem( wczesniej jezdzilam 3 lata Pathfinderem) i glebokie rozczarownie skrzynia. za wolowata chce ja chippowac urzadzenie zewnetrznym , czy ktos ma moze doswiadczenia z 44 tunning ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość don_martinez Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Witaj. Na początek poczytaj ten wątek: kliknij A tak w ogóle to witamy w krainie odliczeń VAT-u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacerek10 Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 ja mam chipa z 44tuning i automat, przejechałem z nim 15k, wrażenia następujące, zdecydowanie lepiej przy ruszaniu, przy wyższych obrotach nie czuję za bardzo różnicy, spalanie bez zmian, jeśli chodzi o minusy, to kopci jak cholera przy mocnym depnięciu i coś dzieje się przy łagodnym przyspieszaniu na 5 biegu (tak żeby automat nie zredukował) przy 2000 obrotów auto dostaje takich wibracji jak bym na kocie łby wjechał. Dzwoniłem z tymi problemami do 44, mam się pojawić i wtedy coś poradzą. Z tego co się u nich dowiedziałem to teraz robią jakoś inaczej niż miałem ja robione, u mnie chip wpięty jest pod listę CR, teraz są jeszcze jakiś kable do turbiny. Myślę że w ciągu dwóch tygodni będę u nich to opiszę efekty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość biernik Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 u mnie chip wpięty jest pod listę CR Znaczy się że nie masz przysłowiowego chipa tylko zwykłego boxa ! Jeżeli to jest box to daj sobie kolego spokój, rozumię ze na zwyczajnego wypasionego wirusa się nie zdecudujesz ze względu na gwarancje ? Jeżeli tak jest to daj sobie spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacerek10 Opublikowano 1 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2009 zgadza się kolego, jest to box, nie bardzo mogę dać sobie z tym spokój bo wywaliłem na to sporo kasy i mam nadzieję że ta nowa metoda podłączenia coś zmieni, jeżeli nie to box pójdzie do boxa, bo co innego mogę teraz zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.