Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Tuning za 2zl - Usuwanie EGR


Coobcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

z tego co czytalem to poprawia prace ale nie na wszystkie auta te magnetyzery dzialaja ale warto sprobowac

 

taa... i to zbadali amerykanscy naukowcy nie ?:> a w garbate aniolki, ufo i swietego mikolaja tez wierzysz ?:> magnesy sa dobre do przyczepiania karteczek na lodowke i do naciagania leszczy na allegro:) tak jak chipy-rezystory, turbinki kowalskiego, strumienice dolotu i inne takie wynalazki... i nie czytaj gazet typu gt tuning albo cos w tym stylu... polecam "auto technika motoryzacyjna", warto wykosztowac te pare pln:) i przede wszystkim przeszperaj forum, i sie nie przyznawaja ze wierzysz w magnetyzery :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytaj prawa fizyki i magnesow neodymowych to sie dowiesz do czego one sluza w samochodzie nie zawsze ale ... kazdy robi jak chce i jak doswiadczyl !!! to ze inni wieza czy nie wieza w magnetyzery to ich sprawa!!!! :kosci: :one:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeczytaj prawa fizyki i magnesow neodymowych to sie dowiesz do czego one sluza w samochodzie nie zawsze ale ... kazdy robi jak chce i jak doswiadczyl !!! to ze inni wieza czy nie wieza w magnetyzery to ich sprawa!!!! :kosci: :one:

 

jakie prawa magnesow neodymowych ?? :D wiesz no z fizyki noga nie jestem i nie przypominam sobie czegos takiego... no ale rob co chcesz. jesli wiara w to przynosi ci dodatkowe KM to ok. ja wierze ze moja zolta kaczuszka na lusterku daje mi +5KM i +2Nm, a jak sie ja nacisnie to kwacze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ziemia po której stąpamy (tak samo jak magnes) ma dwa bieguny północny (N) oraz południowy (S).

Magnesy neodymowe maja 10x wieksza moc od zwyklych magnesow to urządzenia magnetyczne lub elektromagnetyczne poprawiające właściwości wody. paliw, olejów. Ponadto czyszcząc instalacje z ferromagnetyków zapobiegają osadom np. powstawaniu kamienia kotłowego. Wpływając na ułożenie dipoli magnetycznych przepływającej cieczy magnetyzery "układając" zawirowania zmieniają jej właściwości.

 

nikt nie powiedzial ze przez magnetyzery bedzie twoje auto mialo 10KM wiecej tylko jakosc paliwa sie zmieni i twoj motor moze dluzej pozyje !!!!

 

:kosci: :D :kosci: :D:D:D:D:D :kosci: :kosci: :kosci: :kosci:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Tomasz WPR

Korzystajac z OT : mam biale kierunki boczne, wiedzialem ze bedzie szybszy ale nie spodziewalem sie az takiej zmiany :P

EOT

W tym 1.4 nie za wiele dalo zaslepienie "egieera", warto wiec to robic?? (w 1.4)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym 1.4 nie za wiele dalo zaslepienie "egieera", warto wiec to robic?? (w 1.4)

 

Ja roznice poczulem, zwroc uwage ze na dole jest nawet 5Nm roznicy. Nie jest to wiele, ale sadze ze zadna modyfikacja nie daje tak drastycznego wzrostu momentu w przeliczeniu na koszty, wychodzi 2,5Nm na kazdy wydany 1 grosz :D

A warto chocby po to, zeby nie syfil dolotu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystajac z OT : mam biale kierunki boczne, wiedzialem ze bedzie szybszy ale nie spodziewalem sie az takiej zmiany :P

EOT

W tym 1.4 nie za wiele dalo zaslepienie "egieera", warto wiec to robic?? (w 1.4)

 

no powiem ci ze nie mam juz tego takiego szarpania po zmianie z 1 na 2 i zamulki na niskich obrotach, moge spokojnie wziac zakret na 3 bez kangurzych skokow. ale nei wiem czy to kwestia egra czy zrobienia dolotu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym 1.4 nie za wiele dalo zaslepienie "egieera", warto wiec to robic?? (w 1.4)

Tomek, przecież cała operacja trwa 10 minut, gadaliśmy już o tym, zaślep i sie przekonasz czy jest różnica, jak nie poczujesz to wyjmiesz monete i będziesz miał oryginał, ja myśle że warto spróbować, moim zdaniem to bez sensu zasyfiać silnik spalinami kiedy można tego nie robić, ja u siebie mało tego ze zaślepiłem, już ze 2 lata będzie, to jeszcze pozbyłem sie tego całego żelaztwa, ze 2.5 kilo tego było ;)

Pozwodzonka :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjąłem wężyk łaczący dwa grzybki i wężyk zaślepiłem-czy jest lepiej-z pewnością tak ale też nie wytrzymałem i założyłem stożek k&n i w sumie to nie wiem co pomogło. W każdym razie silnik się lepiej wkręca. Jescze tylko dzień, może dwa i przyjdzie blos a wtedy zobaczymy co to wszystko razem daje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Takie pytanko. W mojej P10 HB mam 2 rurki podobne do egr:

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/44dd556ac6364152.html

 

ta bliżej zderzaka prowadzi do czegoś takiego:

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/39cb627953559ca7.html

 

Zaślepiłem tą drugą.Mam nadzieje że dobrze.

 

pozdr

ROLF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to jest? pod zbiornikiem plynu hamulcowego? takie dwa male grzybki na jednej duzej puszce z rurakmi polaczonymi z gaznikiem i egr. nie te duze od egr przy kolektorze tylko pod zbiorniekiem od plynu hamulcowego? sunny 1.4 DS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość johny_fellow
co to jest? pod zbiornikiem plynu hamulcowego? takie dwa male grzybki na jednej duzej puszce z rurakmi polaczonymi z gaznikiem i egr. nie te duze od egr przy kolektorze tylko pod zbiorniekiem od plynu hamulcowego? sunny 1.4 DS

Chodzi Ci o takie czarne ustrojstwo? Jeżeli tak to jest to filtr węglowy.

 

Witam

 

Takie pytanko. W mojej P10 HB mam 2 rurki podobne do egr:

 

http://www.fotosik.pl/pok...6ac6364152.html

 

ta bliżej zderzaka prowadzi do czegoś takiego:

 

http://www.fotosik.pl/pok...7953559ca7.html

 

Zaślepiłem tą drugą.Mam nadzieje że dobrze.

 

Źle. Zaślepiłeś AIV nie EGR. EGR to ta rurka idąca bliżej silnika.

Na pocieszenie powiem Ci, że AIV tez jest niepotrzebne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle. Zaślepiłeś AIV nie EGR. EGR to ta rurka idąca bliżej silnika.

Na pocieszenie powiem Ci, że AIV tez jest niepotrzebne.

 

Spoko..zaślepiłem tą bliżej silnika :diabel: Stałem na przeiw silnika i zaslepilem ta ktora idzie blisko klapy zaworow az za filtr powietrza. a ta druga wyhodzi w prawo do tego urzadzenia ktorego zdjeie jest w linku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość johny_fellow
tylko dowiem sie jeszcze troszke o tym

Ja wyczytałem, że jest to diwajs odpowiedzialny za dostarczanie powietrza z kolektora dolotowego do wydechowego.

Po co? Pewnie żeby spaliny troszkę czystsze były.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość hermoll

o ile pamietam skierowanie czystego powietrza do wylotu ma na celu schlodzenie spalin a przeplaenie splain spowrotem do dolotu ma za zadanie zmniejszenie telnku czy czegos siarki

w spalinach(ekologia)

ja mam usuniety calkiem zawor EGR i AIV, po EGR zaslepiona dziura, monety w rurkach w kolektorze nie daja rady i puszczaja mis paliny dlatego rurki zostaly i zaslepione na koncu dodatkowo

chodzi o to ze jakakolwiek moneta jak wkrecam to lapie malo gwintu i puszcza nakretka

docelowo wstawie korki albo zaspawam jakos w piz*.... te otwory ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość chomik_vet

Czy to doprowadzenie w silniku Almery GA14DE '99 to EGR ? ( wiem ze zdjecia sa zrobione bez zdjecia oslony , ale wczesniej zdejmowalem i sa dwa miejsca zaslepione fabrycznie i to doprowadzenie co widac na zdjeciu jest jedynym )

do kolektora

czwarteui2.th.jpg

z lewego boku

trzecieql6.th.jpg

zlewej strony

drugiekc7.th.jpg

z przodu

pierwszery8.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...