Gość polszad Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 neodymy na filtrze ty tak powaznie czy zartujesz ?:> z tego co czytalem to poprawia prace ale nie na wszystkie auta te magnetyzery dzialaja ale warto sprobowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 z tego co czytalem to poprawia prace ale nie na wszystkie auta te magnetyzery dzialaja ale warto sprobowac taa... i to zbadali amerykanscy naukowcy nie ?:> a w garbate aniolki, ufo i swietego mikolaja tez wierzysz ?:> magnesy sa dobre do przyczepiania karteczek na lodowke i do naciagania leszczy na allegro:) tak jak chipy-rezystory, turbinki kowalskiego, strumienice dolotu i inne takie wynalazki... i nie czytaj gazet typu gt tuning albo cos w tym stylu... polecam "auto technika motoryzacyjna", warto wykosztowac te pare pln:) i przede wszystkim przeszperaj forum, i sie nie przyznawaja ze wierzysz w magnetyzery :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość polszad Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 przeczytaj prawa fizyki i magnesow neodymowych to sie dowiesz do czego one sluza w samochodzie nie zawsze ale ... kazdy robi jak chce i jak doswiadczyl !!! to ze inni wieza czy nie wieza w magnetyzery to ich sprawa!!!! :kosci: :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 przeczytaj prawa fizyki i magnesow neodymowych to sie dowiesz do czego one sluza w samochodzie nie zawsze ale ... kazdy robi jak chce i jak doswiadczyl !!! to ze inni wieza czy nie wieza w magnetyzery to ich sprawa!!!! :kosci: :one: jakie prawa magnesow neodymowych ?? wiesz no z fizyki noga nie jestem i nie przypominam sobie czegos takiego... no ale rob co chcesz. jesli wiara w to przynosi ci dodatkowe KM to ok. ja wierze ze moja zolta kaczuszka na lusterku daje mi +5KM i +2Nm, a jak sie ja nacisnie to kwacze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość polszad Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Ziemia po której stąpamy (tak samo jak magnes) ma dwa bieguny północny (N) oraz południowy (S). Magnesy neodymowe maja 10x wieksza moc od zwyklych magnesow to urządzenia magnetyczne lub elektromagnetyczne poprawiające właściwości wody. paliw, olejów. Ponadto czyszcząc instalacje z ferromagnetyków zapobiegają osadom np. powstawaniu kamienia kotłowego. Wpływając na ułożenie dipoli magnetycznych przepływającej cieczy magnetyzery "układając" zawirowania zmieniają jej właściwości. nikt nie powiedzial ze przez magnetyzery bedzie twoje auto mialo 10KM wiecej tylko jakosc paliwa sie zmieni i twoj motor moze dluzej pozyje !!!! :kosci: :kosci: :kosci: :kosci: :kosci: :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Ziemia po której stąpamy(...) ja wole twardo stapac po ziemi i polecam lekture: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...127&start=0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomasz WPR Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Korzystajac z OT : mam biale kierunki boczne, wiedzialem ze bedzie szybszy ale nie spodziewalem sie az takiej zmiany EOT W tym 1.4 nie za wiele dalo zaslepienie "egieera", warto wiec to robic?? (w 1.4) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sako Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 W tym 1.4 nie za wiele dalo zaslepienie "egieera", warto wiec to robic?? (w 1.4) Ja roznice poczulem, zwroc uwage ze na dole jest nawet 5Nm roznicy. Nie jest to wiele, ale sadze ze zadna modyfikacja nie daje tak drastycznego wzrostu momentu w przeliczeniu na koszty, wychodzi 2,5Nm na kazdy wydany 1 grosz A warto chocby po to, zeby nie syfil dolotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Korzystajac z OT : mam biale kierunki boczne, wiedzialem ze bedzie szybszy ale nie spodziewalem sie az takiej zmiany EOT W tym 1.4 nie za wiele dalo zaslepienie "egieera", warto wiec to robic?? (w 1.4) no powiem ci ze nie mam juz tego takiego szarpania po zmianie z 1 na 2 i zamulki na niskich obrotach, moge spokojnie wziac zakret na 3 bez kangurzych skokow. ale nei wiem czy to kwestia egra czy zrobienia dolotu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 INC, masz jakies fotki swojego dolotu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 21 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2007 W tym 1.4 nie za wiele dalo zaslepienie "egieera", warto wiec to robic?? (w 1.4) Tomek, przecież cała operacja trwa 10 minut, gadaliśmy już o tym, zaślep i sie przekonasz czy jest różnica, jak nie poczujesz to wyjmiesz monete i będziesz miał oryginał, ja myśle że warto spróbować, moim zdaniem to bez sensu zasyfiać silnik spalinami kiedy można tego nie robić, ja u siebie mało tego ze zaślepiłem, już ze 2 lata będzie, to jeszcze pozbyłem sie tego całego żelaztwa, ze 2.5 kilo tego było Pozwodzonka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek1975 Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Czy jak mam silnik SR20De to mogę też pozbyć się EGR sposobem Jackab? Jesli tak to który wężyk zdjąć bo grzybki mam dwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2007 Czy jak mam silnik SR20De to mogę też pozbyć się EGR sposobem Jackab? Jesli tak to który wężyk zdjąć bo grzybki mam dwa? pewnie ten laczacy dwa grzybki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek1975 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Zdjąłem wężyk łaczący dwa grzybki i wężyk zaślepiłem-czy jest lepiej-z pewnością tak ale też nie wytrzymałem i założyłem stożek k&n i w sumie to nie wiem co pomogło. W każdym razie silnik się lepiej wkręca. Jescze tylko dzień, może dwa i przyjdzie blos a wtedy zobaczymy co to wszystko razem daje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 mam pytanie czy po wywaleniu egr (calego ) ze wszytkimi wezykami wlacznie z tymi od puszki filtra bo mam blos z silnika z gaznikiem 1.4 sunny jazda na benzynie nie bedzie sprawiac klopotow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RolF Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2007 Witam Takie pytanko. W mojej P10 HB mam 2 rurki podobne do egr: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/44dd556ac6364152.html ta bliżej zderzaka prowadzi do czegoś takiego: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/39cb627953559ca7.html Zaślepiłem tą drugą.Mam nadzieje że dobrze. pozdr ROLF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 co to jest? pod zbiornikiem plynu hamulcowego? takie dwa male grzybki na jednej duzej puszce z rurakmi polaczonymi z gaznikiem i egr. nie te duze od egr przy kolektorze tylko pod zbiorniekiem od plynu hamulcowego? sunny 1.4 DS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 2 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2007 co to jest? pod zbiornikiem plynu hamulcowego? takie dwa male grzybki na jednej duzej puszce z rurakmi polaczonymi z gaznikiem i egr. nie te duze od egr przy kolektorze tylko pod zbiorniekiem od plynu hamulcowego? sunny 1.4 DS Chodzi Ci o takie czarne ustrojstwo? Jeżeli tak to jest to filtr węglowy. Witam Takie pytanko. W mojej P10 HB mam 2 rurki podobne do egr: http://www.fotosik.pl/pok...6ac6364152.html ta bliżej zderzaka prowadzi do czegoś takiego: http://www.fotosik.pl/pok...7953559ca7.html Zaślepiłem tą drugą.Mam nadzieje że dobrze. Źle. Zaślepiłeś AIV nie EGR. EGR to ta rurka idąca bliżej silnika. Na pocieszenie powiem Ci, że AIV tez jest niepotrzebne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RolF Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Źle. Zaślepiłeś AIV nie EGR. EGR to ta rurka idąca bliżej silnika. Na pocieszenie powiem Ci, że AIV tez jest niepotrzebne. Spoko..zaślepiłem tą bliżej silnika :diabel: Stałem na przeiw silnika i zaslepilem ta ktora idzie blisko klapy zaworow az za filtr powietrza. a ta druga wyhodzi w prawo do tego urzadzenia ktorego zdjeie jest w linku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Bo piszesz, ze tą drugą zaślepiłeś dlatego myślałem o zaworze AIV ale jak pisałem go też możesz zaślepić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RolF Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Spoko...razem z dolotem zrobie tylko dowiem sie jeszcze troszke o tym :kosci: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 tylko dowiem sie jeszcze troszke o tym Ja wyczytałem, że jest to diwajs odpowiedzialny za dostarczanie powietrza z kolektora dolotowego do wydechowego. Po co? Pewnie żeby spaliny troszkę czystsze były. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawina Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 a moze chodzi o wyrownywanie cisnienia czy cos... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 o ile pamietam skierowanie czystego powietrza do wylotu ma na celu schlodzenie spalin a przeplaenie splain spowrotem do dolotu ma za zadanie zmniejszenie telnku czy czegos siarki w spalinach(ekologia) ja mam usuniety calkiem zawor EGR i AIV, po EGR zaslepiona dziura, monety w rurkach w kolektorze nie daja rady i puszczaja mis paliny dlatego rurki zostaly i zaslepione na koncu dodatkowo chodzi o to ze jakakolwiek moneta jak wkrecam to lapie malo gwintu i puszcza nakretka docelowo wstawie korki albo zaspawam jakos w piz*.... te otwory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chomik_vet Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Czy to doprowadzenie w silniku Almery GA14DE '99 to EGR ? ( wiem ze zdjecia sa zrobione bez zdjecia oslony , ale wczesniej zdejmowalem i sa dwa miejsca zaslepione fabrycznie i to doprowadzenie co widac na zdjeciu jest jedynym ) do kolektora z lewego boku zlewej strony z przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.