Gość leon130tc Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Dla właścicieli TD Wystarczy zdjąć wężyk łączący EGR ze sterowaniem i schować go sobie na pamiątkę, unikniemy żmudnego rozkręcania. Efekty identyczne bez negatywnego wpływu na silnik. Wszystko skrupulatnie przeczytałem. Oblukałem pod maską co i jak i proszę o potwierdzenie. 1.Rura od ERG to jest ta zaznaczona czerwonym kółkiem? Obrazek 2.Jeżeli tak to w takim razie spaliny przedostają się droga zaznaczoną czerwoną strzałką? 2a.Przy okazji proszę o informacje na temat tych dwóch dziur zaznaczonych czarnymi kółkami. Do czego są i czy maja tak być, czy może czegoś tu brakuje... Obrazek 3.I jeżeli to wszystko sie zgadza to w celu unieruchomienie zaworu EGR wystarczy pozbyć się tego wężyka zaznaczonego przerywaną czerwoną linią? Obrazek Mam nadzieję że wszystko dobrze zrozumiałem, a jeżeli nie to proszę o sprostowanie i naprowadzenie mnie na kierunek działania Pozdrawiam [ Dodano: Sob 03 Lis, 2007 00:19 ] Może chociaż na jedno pytanie ktoś mi odpowie. Na to pierwsze może?? No i jak wygląda to EGR? Gdzie mam tegoszukać, jeżeli to nie to co na zdjęciach... Bardzo proszę o podpowiedź, bo chętnie bym wypróbował blokadę EGR. Rzeczywiście wystarczy zdjąć ten wężyk,chyba że zawór jest uszkodzony i cały czas otwarty-wtedy nic to nie da...Trzeba wtedy zablokować go mechanicznie-ja wyciąłem blaszkę i umieściłem ją między zaworem a kolektorem ssącym,wszystko dziala jak należy-a może właśnie nie działa jak należy ale auto dostało power'a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość drmichcio1 Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 Właśnie zaślepiłem EGR w mojej Almerce 1.4. Koszt 7gr:) Samochód ewidentnie lepiej wkręca się na obroty, ale martwi mnie następująca rzecz. W końcówce tlumika pojawiła się sadza czego nigdy wczesniej nie bylo. Samochod na benzynie dymil troszke na czarno, kiedy sie zagrzal to nie zauwazylem tego. Na gazie wszystko ok. A moze to wina braku katalizatora, ktorego pozbylem sie wczesniej. Prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kubex Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 planuję u siebie pozbyć się EGR, póki co mam pytanie: co to za kabelek idący do kolektora (na środku zdjęcia)? czy to coś ważnego? a tak na marginesie, u mnie koszt będzie trochę większy niz 2PLN, śruby od osłony zrosły się z tą osłoną a nie mam w garażu WD-40:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 18 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2008 kubex, tnij śmiało To tylko przewód od sondy lambda... Oczywiście żartuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość drmichcio1 Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 kubex u mnie bylo tak tam ze nie moglem zdjac oslony termicznej z kolektora. wd 40, coca cola nic nie pomoglo odrdzewic tej jednej zapieczonej sruby no i w ruch poszla szlifierka i jest teraz bez jednej srubki:) pozdrawiam i zycze udanego zabiegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Speeder Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 Chłopaki...ale po co wy się męczycie z tym EGR-em od strony kolektora wydechowego? Weźcie zatkajcie to z drugiej strony, gdzie wchodzi 20 gr a nie 2 zł, łatwiej i taniej :diabel: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość drmichcio1 Opublikowano 20 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2008 '08Speeder wiesz ja to sie oczytalem na tym forum ze niektorym uzytkownikom monety niestety nie wytrzymywaly tego i przepuszczaly przez ten zaslepiony zawor wiec bezpieczniej bylo zrobic to z 2 stron:) poza tym nie wiesz czy ma to jakis wplyw na czarne spaliny ktore teraz wydobywaja sie z mojej almerki? w sumie to nie caly czas ale po pewnym okresie jazdy wczesniej wyczyszczona koncowka tlumika jest czarna, pelno na niej sadzy:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kubex Opublikowano 4 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2008 No i zatkane EGR, koszt: 20 gr. Wymontowałem tą rurę, wsadziłem monetę w kolektor wydechowy i rurę założyłem spowrotem, po przeróbce nie ma śladu a efekty czuć: nie dławi się tak przy przyspieszaniu z niskich obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tilo Opublikowano 16 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2008 Witam! Mój 1 post na forum klubu - zaślepiłem EGR i odczuwam poprawę w zakresie niskich obrotów - jeszcze tylko CAI i wydech a będzie dobrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość okraglaczek Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 Kombinowal ktos z tym egr w p11.144??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tonek Opublikowano 26 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2008 okraglaczek, poczytaj wyżej, check się świeci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość okraglaczek Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Ja dzis sprobuje powalczyc z tym egr zatkam go z drugiej srony tzn przy wlocie do kolektora ewentualnie ta rurke odetne. A blad wyskakuje chyba dla tego ze po zaworze egr jest czujnik temperatury Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tonek Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 A blad wyskakuje chyba dla tego ze po zaworze egr jest czujnik temperatury dokładnie z tego powodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość okraglaczek Opublikowano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2008 no to trzeba to sprytnie obejsc, niemialem teraz czasu bo w pracy miellismy male awarie i wracalem po 12 h do domu ale w przyszlym tyg napewno pokombinuje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QXs Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Haha nissan Serena 2.0 benzyna zrobiłem to tylko dla tego że ta głupia rurka ciągle mi pęka tak więc ucięta została przy gwincie wsadzony 1 grosz i bajka teraz przynajmniej nic nie buczy i nie grzeje mi spalinami komory podsiedzeniowej serenki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 QXs żeby Ci się ten 1 gr. nie odkształcił za szybko Od kiedy zaślepiłem EGR to mam przykopconą końcówkę wydechu i jak auto jest zimne to przy przełączaniu na LPG potrafi małą chmurkę dymu za sobą zostawić :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Od kiedy zaślepiłem EGR to mam przykopconą końcówkę wydechu i jak auto jest zimne to przy przełączaniu na LPG potrafi małą chmurkę dymu za sobą zostawić :/ to raczej nie od zaślepienia EGR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 to raczej nie od zaślepienia EGR no właśnie dziwne, bo zaczęło się tak dziać po zaślepieniu EGR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mazi Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 a MAM PYTANIE JAK MAM MICRE K10 TO JAK OBETNE TA RURKE OD EGR TO PRZY SZYBKIEJ JEZDZIE NIE MOZE WALNAC KORBOWOD??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pancin_007 Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 a niby czemu kobowod mial by ci walnac? korby ni jak sie maja do egr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mazi Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 bo przy szybkiej jezdzie i przy duzych obrotach moze walnac korbowod i silnik dostaje samozaplonu,mechanik tak mowil ale czy to prawda to nie wiem:P,ja dzisiaj jechalem swoja k10 do jak rakieta zawala 90 dych na 2:PPPP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tonek Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 silnik dostaje samozaplonu ??? a mógłbyś rozwinąć myśl mechanika??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mazi Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 oj on to wczoraj cos wypil to pewnie tak sobie gadal bo sam nie wiedzial ze mozna takie cos zrobic,mowie ja jestem z tego zadowolony i ladnie k10 moja idzie rakietka:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mazi Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 ja tez tak mysle,za duzo on wypil,a ty nie wiesz czy magnatyzer duzo poprawia efekty w przyspieszeniu bo mam zamowic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tonek Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 ja tez tak mysle,za duzo on wypil,a ty nie wiesz czy magnatyzer duzo poprawia efekty w przyspieszeniu bo mam zamowic oj, będzie zjebka od Bombla..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.