Gość Mikus Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2008 Panowie, mam nadzieje ze w J30 tez to troche konikow ozywi. Jak tylko wroci z drobnych poprawek blacharskich, to sie za to biore. ps. a czy faktycznie nie prosciej odpiac wtyczke ze sterowania zaworem?? da sie tak? i gdzie tego szukac? pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aees Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 hmmm..przez przypadek usunąłem tez AIV i wszystkie rurki od tego.. ....i co teraz sie stanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mimier Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 znalazłem w innym wątku: ja tez usunalem wszycho w jasna cholere tylko miejsce pod maska zajmowalo nawet zawor AIV z rurkami wylecial spod maski , i nic sie nie dzieje zlego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aees Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 to ok! u mnie tez sie nic nie dzieje narazie. a to coś kolo gaznika przypominające AIV wlasnie to co to jest? bylo połączone rurkami z AIV? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zecikk Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 A jak sie ma demontaz EGR do zasilania LPG?? ma to jakis wpływ na działanie instalacji?? mam instalke drugiej generacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 A jak sie ma demontaz EGR do zasilania LPG?? ma to jakis wpływ na działanie instalacji?? mam instalke drugiej generacji. Niema wpływu.Wszystko ok tzn lepiej bo nie wciagasz "smrodów"z powrotem tylko czyste powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bandi Opublikowano 22 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2008 ja mam instalację gażnikowa ale po zaslepieniu EGR konie ożyły normalnie wiatr w grzywie,trochę łyka więcej ale............ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zecikk Opublikowano 24 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2008 No to EGR sia ususnie na majówke:) do tego sportowa wkladka K&N i mysle ze bedzie niezle A ile wiecej ci pali 08bandi?? mi teraz przy deptaniu ostry do 14 spala gazu a tak normalnie 10-12 w trasie ofcors :P [ Dodano: Czw 24 Kwi, 2008 18:08 ] a ty nie wiesz czy magnatyzer duzo poprawia efekty w przyspieszeniu bo mam zamowic Moje zdnaie i wielu osob na forum: NIE NIE NIE!!! wogole nie poprawia. przetestowałem w dwoch autach:) [ Dodano: Sob 10 Maj, 2008 09:41 ] wywaliłem EGR ale zastosowałem inny patent. nie uzylem zadnej monety tylko ponownie wykorzystalem ta rureczke ktora wychodzila z kolektora z tym ze docialem ja na dlugosc taka jak ma nakretka.nastepnie wsadzilem mala srubke z jednej strony a z drugiej skrecilem to wszystko mala nakretka wiec dziurka mocno zaslepiona jest ogolnie wyszlo elegancko a autko jest zwawsze, mniej mi spala (!!!) i ma wyzsze v max np na dwojce teraz 95 wyciaga nie wchodzac na czerwone pole;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość badaj Opublikowano 17 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2008 Witam Zatkalem w swojej N15 EGR od strony zaworu moneta 2gr Ale chyba bede musial jeszcze zatkac druga strone bo wydaje mi sie ze spaliny przedostaja sie dalej do zaworu. Przy testach potrafilo mi nagle zmulic auto przy 3000 obrotach i trzymac tak przez chwile i nagle puscic. Nie wiem dokladnie czy to wina nieszczelnego zatkania czy moze cos innego nawala. No i co najlepsze na biegu jalowym wkrecajac go na obroty przy oklo 2500 strzela mi z wydechu ?? Dzieje sie tak przy wchodzeniu na obroty i spadaniu Nie wiem dokladnie co to ale przed zatkaniem EGR tego nie bylo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bart_82 Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 a u mnie tego nie ma :/ mam silnik 2.0/16v..... dzisiaj sciagnąłem osłone termiczna kolektora i nic tam do niego nie wchodzi, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eszi Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 a u mnie tego nie ma :/ mam silnik 2.0/16v.....dzisiaj sciagnąłem osłone termiczna kolektora i nic tam do niego nie wchodzi, Masz racje nie szukaj bo nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 26 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2008 Witam. Mam pytanie do użytkowników Almerki N16 2.2 Di: czy grzybek w okolicach wejścia dolotu połączony cienkim gumowym wężykiem z kolektorem dolotowym to właśnie zawór EGR? Wydaje mi się że tak, bo według schematu elektrycznego powinno do niego dochodzić 6 przewodów sterujących silnikiem krokowym i tak właśnie jest. Czy jeśli odłączę ten cienki przewód gumowy i zaślepię otwory to załatwi to całą sprawę z usunięciem EGR? [ Dodano: Pon 02 Cze, 2008 08:57 ] No to jak to jest w końcu z EGR w 2,2 Di? Bo na schematach nic na temat tego gumowego wężyka nie ma i nie mam pojęcia do czego on służy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlodymatur Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Czy da sie ten EGR zaslepic nie ucinając niczego ?? (mam primere 1.6 95r.) jak tak to prosze o wyjaśnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MariuszekF Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Czy da sie ten EGR zaslepic nie ucinając niczego ?? (mam primere 1.6 95r.) jak tak to prosze o wyjaśnienie da sie, przy kolektorze odkręcasz nakrętkę, odciągasz na chwilę tą rurkę, w otwór w kolektorze wkładasz 2 gr (2zł było za duże) przyciągasz rurkę i dokręcasz nakrętkę, ja tak mam u siebie, co prawda nie wiem jak w tej chwili wygląda to 2gr, nie wiem czy nie jest za słabe, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Speeder Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 czy grzybek w okolicach wejścia dolotu połączony cienkim gumowym wężykiem z kolektorem dolotowym to właśnie zawór EGR? . Masz na myśli chyba przewód podciśnienia i odpowietrzenia klawiatury. Zawór EGR musi byc metalowy (u mnie jest miedziany) , bo musi wytrzymywać temperaturę spalin. Żadne gumowe wężyki nie wchodzą w grę... Poszukaj przy kolektorze wydechowym - powinna wchodzic w niego metalowa rurka (EGR). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Masz na myśli chyba przewód podciśnienia i odpowietrzenia klawiatury. Zawór EGR musi byc metalowy (u mnie jest miedziany) , bo musi wytrzymywać temperaturę spalin. Żadne gumowe wężyki nie wchodzą w grę... Poszukaj przy kolektorze wydechowym - powinna wchodzic w niego metalowa rurka (EGR). Sam przewód EGR to ja dobrze wiem gdzie jest, ale nie chcę go usuwać, właśnie być może przewód podciśnienia załatwiłby sprawę tak jak w wersjach benzynowych... Poza tym nie mam własnego "warsztatu" więc to mi trochę utrudnia sprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gałek Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 Witam na forum Dzisiaj zaslepilem egr w mojej primerze, zasadniczo wszystko pracuje ok, po za niepokojacymi dzwiekami, ktore slychac w chwili przekraczania 4 tys obrotow na trzecim biegu, czy ktos mial z czyms takim doczynienia, i czy zatkanie egr moze wplynac na silnik negatywnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 6 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2008 ps Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WUEMTE Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 A gdzie znajduje się to EGR w 2.2 dci Nissan Primiera P12? Wystarczy odłączyć wtyczką (kabel) i nie będzie działało? Jakby ktoś miał fotkę to proszę o umieszczenie. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Stojąc przed maską po prawej stronie silnika międzu kolektorem wydechowym a przepustnicą powinna być "złota" rura z harmonijką... Tak jest w 2.2 Di - może w DCi też tak jest... Co do kabla to nie wiem. Nie wiem czy wogóle ktoś wie bo w tym wątku temat silników diesla Nissana został jakoś pominięty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marceli Opublikowano 22 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 A gdzie znajduje się to EGR w 2.2 dci Nissan Primiera P12? Wystarczy odłączyć wtyczką (kabel) i nie będzie działało? Jakby ktoś miał fotkę to proszę o umieszczenie.Dzięki. Gdzie jest nie wiem ale na bank Ci sie check zapali jak to odłączysz.Wiec u Ciebie to nie takie proste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WUEMTE Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 A jakby tak odłączyć i wykasować? Może się nie zapali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 23 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2008 Niestety zapali sie znowu - w DCi jest chyba coś takiego jak czujnik temperatury spalin za zaworem i jak temperatura jest poza skalą (czyli temp. zasysanego powietrza) to będzie 'check engine'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WUEMTE Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 A czy ktoś ma może fotkę EGR w P12 dci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theant Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 Chciałbym usunąć u siebie EGR, ale nie mam za bardzo zaplecza technicznego. Pisałby się ktoś do pomocy? Głównie chodzi o narzędzia i informacje co kupić wcześniej w razie "W" - aż takim dobry mechanikiem nie jestem, żeby wszystko przewidzieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.